برنامه یاد بعضی نفرات
 
از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید؛
قطعه «عینک آفتابی» با صدای «احسان شماعی زاده»
موسیقی ما - قطعه «عینک آفتابی» با صدای «احسان شماعی زاده» که برای تیتراژ برنامه ای به همین نام است برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. ترانه و ملودی این قطعه اثری از احسان شماعی زاده است و «محسن افراسیابی» هم وظیفه تنظیم کار را بر عهده داشته است. عینک آفتابی عنوان یک مجموعه نمایشی طنز است که با اجرای «رضا رشیدپور» هر شب ساعت 22 از شبکه «نسیم»  پخش می شود. این مجری، وظیفه تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه مذکور را هم بر عهده دارد.

اولین آلبوم رسمی احسان شماعی زاده با نام «منو انکار نکن» به بازار عرضه شد که تهیه کننده آن رضا رشیدپور بود. وی چندی پیش هم آلبوم «پرنده» را به صورت اینترنتی منتشر کرد. قطعات «وطن»، «روز ششم»، «توپ و تور» و تیتراژ سریال «رشید حرفه ای» تا کنون با صدای این خواننده جوان از صدا و سیما شنیده شده است. اخیرا هم زمزمه هایی مبنی بر شروع همکاری او با گروه «بچه های ایران» شنیده می شود. این گروه چندی پیش به تهیه کنندگی «سیاوش خواهانی» قطعه «ایران» را بازیکنان تیم ملی والیبال ایران تقدیم کردند. گفتنی است که تور کنسرت های احسان شماعی زاده هم پس از ماه مبارک رمضان آغاز می شود.

در ادامه می توانید قطعه «عینک آفتابی» با صدای «احسان شماعی زاده» را برای اولین بار از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
عینک آفتابی
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1393 - 05:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «عینک آفتابی» با صدای «احسان شماعی زاده» | موسیقی ما