برنامه یاد بعضی نفرات
 
14 و 15 شهریورماه و با کنداکتوری متفاوت؛
کنسرت ارکستر بزرگ بادی «آرس نوا» در تالار وحدت برگزار خواهد شد
موسیقی ما – تالار وحدت تهران طی روزهای 14 و 15 شهریور میزبان کنسرت ارکستر بزرگ بادی «آرس نوا» خواهد بود. ارکستر آرس نوا به رهبری و سرپرستی «آرمین قیطاسی» در این برنامه با قطعات جدید روی صحنه خواهد رفت. بلیت فروشی این کنسرت به زودی آغاز می شود و علاقه مندان می توانند نسبت به تهیه بلیت از مراکز معتبر و فرهنگی و هنری اقدام نمایند. آخرین کنسرت آرس نوا تیرماه سال گذشته و در تالار وحدت برگزار شد. مبنای فعالیت این گروه بر موسیقی اینسترومنتال است اما در آن کنسرت «میثم مروستی»، «مهدی محمدی» و «عماد آمرکاشی» به عنوان خواننده مهمان حضور داشتند.

البته کنسرت تابستان 92 آرس نوا در رسانه ها به یک دلیل دیگر هم جنجالی و خبرساز شد. زیرا در این برنامه از زنده یاد «امیرحسین ملک»، نوازنده جوانی که بر اثر سرطان درگذشت، تقدیر به عمل آمد و میثم مروستی تندیس طلایی «موسیقی ما» را به این هنرمند فقید تقدیم کرد.

سه شب قبل از آن کنسرت، میثم مروستی موفق به کسب تندیس طلایی بهترین نوازنده از اولین جشن سالانه «موسیقی ما» در تالار وحدت شده بود. گفتنی است که آرمین قیطاسی برای کنسرت پیش روی آرس نوا هم برنامه ها و اتفاقات جدیدی را تدارک دیده است و  چهره های جدیدی به عنوان خواننده مهمان در برنامه آنها حضور خواهند داشت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 18:28

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت ارکستر بزرگ بادی «آرس نوا» در تالار وحدت برگزار خواهد شد | موسیقی ما