برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح روز شنبه چهارم مردادماه؛
آلبوم «رو در و دیوار این شهر 2» با صدای «محمد زارع» منتشر شد
موسیقی ما – سرانجام و پس از کش و قوس های فراوان آلبوم «رو در و دیوار این شهر2» با صدای «محمد زارع» منتشر شد. این آلبوم صبح روز شنبه چهارم مردادماه و از سوی شرکت «سیما شهر» در بازار توزیع شد. «دوست دارم»، «گاهی وقتا»، «عاشق شو دیوونه»، «تنهایی»، «حتی فکرشم قشنگه»، «دوباره»، «اتفاق»، «دلم می خواد» و «احساس» عناوین قطعات این آلبوم هستند. «سید محمد کاظمی»، «امیرعلی بهادری»، «علی دیباج»، «مریم اسدی»، «امیر یگانه» و محمد زارع وظیفه سرودن ترانه ها را بر عهده داشته اند. «امید حاجیلی»، «شهاب رمضان»، «بهروز علیاری»، امیرعلی بهادری و «زانیار خسروی» هم در بخش ملودی و تنظیم این کار حضور دارند. سومین آلبوم محمد زارع قرار بود که زمستان سال گذشته به بازار عرضه شود و سپس روز بیست اردیبهشت به عنوان تاریخ جدید انتشار اعلام شد. پس از عدم تحقق تاریخ مذکور، مدتی قبل یکی از مدیران عالی رتبه شرکت پخش آلبوم روی صفحه شخصی خود یادداشت جنجالی را منتشر کرد. در آن مطلب ضمن اعلام دلایل تاخیر انتشار، روز چهار مرداد به عنوان زمان توزیع این اثر اعلام شده بود.

محمد زارع درباره دلایل تاخیر مکرر در انتشار این مجموعه گفت:«آلبوم ما قرار بود که دی ماه سال 92 منتشر شود. مشکلاتی برای شرکت «سیما شهر» که قرار بود پخش آلبوم را انجام دهند پیش آمد. به همین دلیل انتشار اثر به پس از عید نوروز موکول شد. من روی کارها حساس بودم و قصد داشتم که دقت بیشتری در مرحله میکس و مسترینگ داشته باشم، چند وقتی هم این دلیل باعث تاخیر شد. نمی گویم که مشکلی با شرکت پخش نداشتیم ولی این مسائل در بازار موسیقی طبیعی است. سرانجام همه این اتفاقات باعث شد تا امروز آلبوم «رو در و دیوار این شهر2» منتشر شود.»
او درباره گمانه زنی برخی رسانه ها مبنی بر اینکه آلبومش قربانی مافیای موسیقی شده است هم افزود:«خبرهایی به گوش ما رسید که یک سری از تهیه کنندگانی که با خواننده های دیگر کار می کردند تمایلی برای انتشار این آلبوم نداشتند. دلیل قطعی در این مورد را نمی توانم خدمت شما بگویم زیرا شاید خبرهایی از این آلبوم و کیفیت آن شنیده بودند. این خبر به گوش ما رسید که یک سری از دوستان تهیه کننده دوست نداشتند که این آلبوم حداقل الان منتشر شود.»

وی در ادامه افزود:«تا آنجایی که در توان من بود سعی کردیم که هر روز این آلبوم را به روز کنیم. نمی توان گفت که زمان زیادی از ضبط و میکس و مستر آن گذشته است و بیشتر از هشت یا نه ماه نمی شود. به محض اینکه ضبط آلبوم به اتمام رسید خدا را شکر به سرعت توانستیم که مجوزهای لازم را اخذ کنیم و قرارداد پخش را ثبت کردیم. فکر نمی کنم تاخیر این چند ماه به آلبوم لطمه ای وارد کرده باشد و فقط یک مقدار زمان بندی ما به هم ریخت. همچنین برای تولید این آلبوم با «زانیار خسروی» همکاری کردم و آن زمان متاسفانه او مجوز رسمی از وزارت ارشاد نداشت. آن زمان که ولت ها چاپ شده بود متاسفانه نتوانستیم اسم او را داشته باشیم ولی در قسمت تشکرها از زانیار خسروی قدردانی به عمل آمده است.»

زارع  درباره احتمال برگزاری کنسرت های خود هم خاطرنشان کرد:«همین الان که داریم با هم صحبت می کنیم ما سر تمرین هستیم. صحبت های خیلی خوبی برای تور کنسرت های تهران و شهرستان من انجام شده است. به امید خدا اولین کنسرت من بعد از این آلبوم در شهریورماه برگزار خواهد شد.»

وی در پایان گفت:«با توجه به کم لطفی های چند سال اخیر که نسبت به شخص من بود دلگیری های بسیار زیادی از دوستان و همکاران خودم دارم. من در سال 85 آلبوم «رو در و دیوار این شهر» را منتشر کردم و فکر می کنم هنوز هم خیلی از موزیسین ها به آن اثر احترام می گذارند اما کم لطفی های زیادی دیدم. امروز دیگر دلگیر نیستم و خیلی خوشحال هستم که این آلبوم منتشر شده است. امیدوارم بتوانم با اثر جدید خودم از خجالت کسانی که در این چند سال منتظر کارهای من بودند بیرون بیایم و خاطره خوبی در ذهن آنها ایجاد شود. از مردم درخواست می کنم تا جایی که می توانند حمایت کنند. سایت «موسیقی ما» هم در چند وقت اخیر تنها رسانه ای بود که با من تماس می گرفت و پیگیر جزئیات انتشار این آلبوم بود.»

همانند گذشته از کاربران فهیم سایت «موسیقی ما» تقاضا داریم به جهت جهت حفظ حقوق مادی و معنوی مولفان اثر، نسبت به تهیه نسخه اصلی این آلبوم و سایر آثار موسیقایی اقدام نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1393 - 03:36

دیدگاه‌ها

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 11:10

آلبوم بسیار خوب و قشنگی هستش. تبریک میگم به محمد زارع عزیز .امیدوارم بتونه این روند روبه رشد رو ادامه بده و در آینده همچنان کارهای خوبی از ایشون بشنویم.
این آلبوم رو تقدیم میکنم به دل خودم که بعد از هشت روز همچنان دلتنگه شماره هشت مونده...
*** حالا که تو نیستی دنیا نمی خنده / آیینه هم رو من چشماشو می بنده ***

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 11:41

واقعا پشیمون شدم از پول دادن برای همچین آلبومی!!!! بزارین آلبوم احسان که احتمالا 7 آبان میاد ببینین چه میکنه.واقعا هیشکی بهش نمیرسه

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 21:41
غبارسربی

تخریب یه خواننده و البومش به قیمت تبلیغیک خواننده و البومش؟؟!!
بعید می دونم شما اصلا البوم رو گوش داده باشی.

5.238.191.54
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 17:59

آقا ابوالفضل مگر مرتضی پاشایی هویجه که هیچکی به خواجه امیری نمیرسه!!!!!احسان فقط فق میخونه...نه آهنگسازی نه ملودی نه تنظیم!!!!!!

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 21:05
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

تو دیگه نمیخواد اینو به من بگی.شب سرمه و کجایی و.... اثرات خود احسان.کسی از 6 سالگی نوازندگی رو بلده اینا هم بلده.والا مثه بعضیا نیس که به خاطر یه مریضی الکی معروف شه.
لطفا تایید

2.177.227.12
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 09:31
صالح روحانی

ابوالفضل مراقب حرف زدنت باش......من قصد توهین به احسان خواجه امیری عزیز ندارم ولی اگه آقا ابوالفضل شما به بیماری مرتضی پاشایی که همه ی ما می دونیم چیه می گی الکی من هم به صدای آقای خواجه امیری می گم الکی.در ضمن من فکر نمی کنم آقای خواجه امیری به اندازه ی مرتضی پاشایی تونست با آلبوم اول به این اندازه محبوب بشه و صداش شنیده بشه.درسته خود احسان هم صدای زیبایی داره و لایق این همه محبوبیت هست ولی باید قبول کنیم که قدم اول رو با اسم پدرش برداشت.فکر کنم منظورم رو فهمیدی....آلبوم من و بابا....باز هم از هواداران آقای خواجه امیری عذر خواهی می کنم اگه کمی تند حرف زدم ولی باید به این اقا می گفتم که هر حرفی رو نباید بزنه.

46.62.172.217
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 12:57
Hossein Myanti

ابولفضل جان میشه احسان احسان نکنی آقا سعید که گفت احسان نه ملودی نه تنظیم نه شعر هیچی
ولی کسانی مثل سلطان احساس مجید خراطها هم ترانه هم ملودی هم تنظیم مال خودشه
لطفا دیگه خوانندگانی رو نمی پسندید خراب نکنید این برای احسان خواجه امیری هم بد میشه
مجید خراطها/محمد زارع/کامران مولایی سلاطین موسیقی

5.238.140.161
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 13:23
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

صدای احسان و پدرش استاد ایرج زمین تا آسمون با هم تفاوت داره.وقتی تو سن 17 سالگی تیتراژ غریبانه رو خوند با پدرش بود؟؟؟؟؟ همیشه هم بلیط کنسرتاش عادلانه به فروش رفته نه اینکه خودشو بزنه به مریضی تا شاید کسی بره

2.177.227.12
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 17:13
صالح روحانی

ابوالفضل نمی تونی درست و حسابی حرف بزنی؟چرا وقتی گفتم احسان قدم اول رو با اسم پدرش بر داشت بحث رو به یه جای دیگه می کشونی؟فرق داشتن صدای استاد ایرج با صدای احسان و خوندن تیتراژ تو 17 سالگی چه ربطی داره به حرف من داشت؟خب بگو جواب درست و حسابی نداشتم بگم دیگه.مرتضی پاشایی هنوز فقط یه آلبوم داده این قدر محبوبیت داره.ببین بعد آلبوم های بعدیش چه محبوبیتی پیدا بکنه.راستی از تیتراژ حرف زدی....سریال بعدی که می خوان بدن به احسان اسمش چیه؟در ضمن دیگه مریض بودن مرتضی عزیز رو بهونه نکن برای موفقیت های اخیر مرتضی.اون مریضی هم الکی نیست.می دونی اسمش چیه که یا اگه اسمش رو بلد نیستی بگم بهت؟هرچند مطمئنم مرتضی بیماریش رو شکست می ده.ببینم اون وقت بهونت چیه؟

46.62.172.217
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 23:00

خیلی جالب نبود از محمد زارع بیشتر انتظار داشتم.4 اهنگ اولش که ریتمیک بودن خیلی بد بودن بقیه شون هم متوسط.بهترینشم اهنگشم اتفاق بود

دوشنبه 6 مرداد 1393 - 13:01

عالی بود خسته نباشی محمد جان ولی ای کاش ترانه آلبوم به مجید خراطها می داد...
عاشقتم محمد
وقت رفتی باز هوابدشد......

دوشنبه 6 مرداد 1393 - 13:32

آلبوم عالیییییییییی بود . میتونه بهترین آلبوم سال بشه

دوشنبه 6 مرداد 1393 - 13:35

دیوونه شدم با این آلبوم . ۳ روزه دارم گوش میکنم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «رو در و دیوار این شهر 2» با صدای «محمد زارع» منتشر شد | موسیقی ما