برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش تصویری سایت «موسیقی ما» از تمرین این خواننده برای اولین کنسرت خود؛
محمدرضا هدایتی: راضی از سالن خارج خواهید شد
 موسیقی ما - پس از انتشار دو آلبوم و چند تک آهنگ، «محمدرضا هدایتی» برای اولین بار روی صحنه خواهد رفت و با دوستداران خود دیدار می‌کند. کنسرت این بازیگر سینما و تلویزیون روز 15 مرداد و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود. آلبوم «برگ و باد» که در سال 1387 منتشر شد اولین تجربه جدی و حرفه ای محمدرضا هدایتی در عرصه خوانندگی بود. وی در ادامه این مسیر آلبوم «ماه می خنده» را منتشر کرد که چند قطعه از آن آلبوم مورد توجه طیف گسترده ای از مخاطبان قرار گرفت. اما اکنون پس از گذشت این شش سال و انتشار دو آلبوم بالاخره قرار است که خالق شخصیت های دوست داشتنی سریال های طنز چند سال اخیر روی صحنه حاضر شود. در یکی از شب های گرم پایتخت به محل تمرین محمدرضا هدایتی و گروه «آرپژ» سر زدیم تا ببینیم برای کنسرت 15 مرداد چه برنامه هایی دارند:

زمانی که وارد لابی استودیو شدیم، او هم منتظر بود تا سالن تمرین خالی شود. اعضای گروهش هم یک به یک از راه می رسیدند و سازهای خود را آماده می کردند. با همان لبخند همیشگی از ما استقبال کرد و مشغول گپ زدن شدیم. دقایقی بعد هم «محسن افشار»، رهبر ارکستر آرپژ، هم به جمع ما اضافه شد و درباره جزئیات کنسرت به بحث نشستیم. هدایتی در بخشی از صحبت های خود گفت:«در این کنسرت 13 قطعه اجرا می کنیم که اکثر قطعات برای آلبوم ماه می خنده است و برخی از قطعات هم برای آلبوم «عشق پنهونی» است. در واقع همانطور که قبلا هم گفتم این کنسرت می تواند در حکم رونمایی از آلبوم عشق پنهونی هم باشد. برنامه خاص و پیچیده ای نداریم و موسیقی را صرفا به چشم موسیقی می بینم. البته یکی از تفاوت های عمده کنسرت ما این است که جمع زیادی از چهره های مطرح و سلبریتی ها در بین تماشاگران هستند. فکر می کنم در کنسرت های دوست عزیزم «رضا یزدانی» هم بازیگران و چهره های سرشناس زیادی حضور داشته باشند اما در کنسرت 15 مرداد این تعداد بسیار بیشتر خواهد بود. این روزها هم بیشتر درگیر تمرین برای اجرای کنسرت هستیم ولی پس از برنامه تمام تمرکز من روی آلبوم خواهد بود. آلبوم عشق پنهونی مراحل پایانی تولید را سپری می کند و تا اواخر مرداد به بازار عرضه می شود.»

محسن افشار درباره همکاری با محمدرضا هدایتی گفت: «اغلب دوستان این خصوصیت اخلاقی من را می دانند که متاسفانه یا خوشبختانه یک آدم صریح هستم و البته این صراحت حمل بر بی ادبی است. چند سال است که افتخار آشنایی با محمد را دارم و زمانی که قرار شد به عنوان رهبر ارکستر، همکاری مشترک داشته باشیم بسیار خوشحال بودم. شاید خود محمد این قضیه را قبول نداشته باشد ولی واقعا او در مقوله خوانندگی خوب است. من این افتخار را داشتم که در خدمت بازیگران زیادی که وارد عرصه خوانندگی شدند باشم. اما محمد عین یک خواننده در کنار ما هست. حتی روز اول من درباره تنظیم ها این ذهنیت را داشتم که کارها راحت باشد اما پس از یک یا دو جلسه تمرین همه چیز به بالاترین هماهنگی رسید. امیدوارم کسانی که با دید فنی به تماشای برنامه می نشینند، کمترین ایراد را بتوانند بگیرند.»

هدایتی نهایتاً خاطرنشان کرد: «چهارشنبه هفته آینده من برای اولین بار و محسن افشار برای هزارمین بار روی استیج حاضر می شویم! امیدوارم که بتوانم حق مطلب را راجع به ارکستر با تجربه آرپژ ادا کنم. فقط یک قول می توانم به همه مخاطبان عزیز بدهم و آن هم این است که تشریف بیاورید، قدم شما روی چشم ما است و مطمئن باشید که راضی از سالن خارج خواهید شد.»

در ادامه می توانید علاوه بر نظاره فرم های جذاب تمرین محمدرضا هدایتی و ارکسترش از لنز دوربین «امیر خامنه»، ویدئویی هم از این تمرین را در «تماشاخانه» ببینید و دانلود کنید.
تمرین کنسرت
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 - 10:03

دیدگاه‌ها

جمعه 10 مرداد 1393 - 09:55

نوازنده کیبورد پیمان عزیز هست از کرج...نوازنده بیس هم اقا رامین هستن..

جمعه 10 مرداد 1393 - 16:14

باز هم درود به شرفش که کنسرت گذاشت.
و همچنان خبری از بعضیا نیس.
م.چ

جمعه 10 مرداد 1393 - 22:14

آهنگایی که من از محمدرضا هدایتی گوش کردم , اصلا هیچکس باورش نمیشه و نمیفهمه که خواننده ش هدایتی باشه. اگه می تونید حتما برید کنسرتش.

شنبه 11 مرداد 1393 - 12:24

در يكي از برنامه هاي قديمي مهران مديري در يك آيتمي آقاي هدايتي نقش يك معلم آواز مهربان را بازي مي كرد كه هنرجويان متعددي داشت و برايشان تمرين آواز مي داد. او آنقدر شيرين و زيبا و با لهجه اي خوش صحبت مي كرد و با مهارت آواز و تحرير مي خواند - با چاشني طنز به معناي صحيح و درستش نه مسخره بازي - كه هنوز در ياد دارم و هر وقت صحبت خوانتدگي آقاي هدايتي مي شود ياد آن قسمتها مي افتم. بعدا هم فهميدم كه ايشان سه تار هم كار مي كنند و خوشحال شدم. اما با شنيدن انتشار اولين آلبوم ايشان منتظر بودم آثاري در آن حال و هوا بشنوم اما وقتي كارها را شنيدم ديدم آن توانمندي حتي ذره اي اينجا پيدايش نيست!
وقتي خبر كنسرت ايشان را خواندم و اين پست را ته ذهنم احتمال مي دادم هر چند چند در صد ناقابل كه آقاي هدايتي در حال و هواي سنتي كاري داشته باشند و مثلا بين آثارشان يك تكنوازي سه تار و يك آواز دلي اما مي بينم نخير . خيال و آرزوهايم بيهوده بوده است.
جناب هدايتي عزيز... شرمنده....نخير... صداي شما مال اين سبك موسيقي نيست.

شنبه 11 مرداد 1393 - 14:09
مهرشاد

مطمئنی که آهنگهای محمد رضا هدایتی رو شنیدی؟؟؟؟
من که بعید میدونم...

2.178.105.246
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 02:23

شادمهر ایرانه واقعا محمدرضا هدایتی!!هم تیپ و کلاسش و هم ته چهرشون به هم شبیهه صداهاشونو که دیگه نگووووووووو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شنبه 8 شهریور 1393 - 23:10

سلام به همه
از طرف همه بچه های سیستان بهت تبریک میگیم
صدای پر قدرت و معرکه ای داری
امیدوارم همینطور ادامه بدید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمدرضا هدایتی: راضی از سالن خارج خواهید شد | موسیقی ما