برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش کامل سایت «موسیقی ما» از جزئیات تمامی کنسرت ها از عید فطر تا پایان تابستان؛
اوج هیجان در کنسرت های نیمه دوم تابستان
موسیقی ما – عید سعید فطر از راه رسیده است و همه در حال برنامه ریزی هستند. برخی به خارج از پایتخت و شهر و دیار خود سفر می کنند و برخی هم خلوتی روزهای تعطیل تهران را هیچ شهر دیگری عوض نمی کنند! البته فصل گرم تابستان تازه به نیمه راه رسیده است. اغلب مردم مشغول برنامه ریزی برای  تعطیلات عید فطر و نیمه دوم فصل تابستان هستند. اگر تمایل دارید که در این شب های داغ با ریتم و موسیقی خاطره سازی کنید حتما این گزارش را تا پایان دنبال کنید. در گزارشی که پیش روی شما قرار دارد جزئیات تمامی کنسرت های عید فطر و پس از آن ذکر شده است. پس از بهتر است که از جستجو دست بردارید و بسته پیشنهادی «موسیقی ما» برای یک تابستان پر هیجان را تا پایان بخوانید:

*چرا رفتی؟
حقیقت این است که تعداد هیت های شش هفت سال اخیر موسیقی ایران با ارفاغ به عدد انگشتان یک دست می رسد. اما در همین قحطی آثار ماندگار، «همایون شجریان» از ژانر موسیقی سنتی و با یک قطعه تقریبا سنتی جور همگان را کشید. آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» در اسفند 92 منتشر شد و قطعه «چرا رفتی؟» از آن مجموعه به شدت همه گیر شد. در حالی که خیلی ها منتظر اجرای این کنسرت در فصل بهار بودند چنین اتفاقی رخ نداد. سرانجام و پس از گمانه زنی های فراوان قرار است که همایون شجریان و «تهمورس پورناظری» طی روزهای 16، 17، 18 و 23 مردادماه قطعات آلبوم جدیدشان را روی صحنه ببرند. قیمت بلیت های این کنسرت 35 الی 100 هزار تومان است. نکته حائز اهمیت کنسرت چرا رفتی به محل برگزاری آن یعنی تالار وزارت کشور باز می گردد. زیرا جلوی درب ورودی این تالار در سالهای اخیر یک تابلوی ورود ممنوع برای کنسرت های رسمی موسیقی وجود داشت. البته قرار است که فرزند خسرو آواز ایران تور کنسرت های چرا رفتی را هم طی ماههای آینده برگزار کند.

*از تو دلگیرم که نیستی کنارم...
به جرعت می توان گفت «محمدرضا هدایتی» تنها بازیگری است که فعالیت های وی در عرصه خوانندگی با موفقیت و تداوم همراه است. زیرا او بر خلاف سایر بازیگرانی که به این حوزه قدم گذاشتند، تا کنون دو آلبوم منتشر کرده است و روز 15 مرداد هم برای اولین بار روی استیج خواهد رفت. اولین کنسرت محمدرضا هدایتی به همت موسسه «ترانه سمان» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد. قیمت بلیت های این کنسرت 35 الی 100 هزار تومان است. این بازیگر سینما و تلویزیون مراحل پایانی تولید سومین آلبوم رسمی خود را هم پشت سر می گذارد. آلبوم جدید او «عشق پنهونی» نام دارد و احتمالا تا اواخر مردادماه به بازار عرضه خواهد شد.

*«خوشبختی» و «مرداد» در کنسرت مرداد!
مدتی است که دیگر کمتر می توان عکس خواننده آلبوم «خوشبختی» را در اخبار موسیقی دید زیرا او با جدیت وارد عرصه سینما شده است. برخی از مخاطبان او هم نگران همین مساله هستند زیرا «حمید عسکری» چندی پیش با یک پروژه سینمایی دیگر هم قرداد بست و برای دومین بار جلوی دوربین رفت. البته او از دنیای موسیقی هم غافل نیست و قرار است که روز 29 مرداد و طی دو سانس در سالن میلاد با دوستدارانش دیداری داشته باشد. شنیده می شود که کنسرت او قرار است با اتفاقات متفاوت و قطعات جدید همراه باشد. این کنسرت به همت موسسه «سل فا» و به مدیریت «مجید طوسی» برگزار می شود و ارزش بلیت های آن 35 الی 100 هزار تومان است. همچنین با ابتکار شرکت سل فا برخی از بلیت های این برنامه با قیمتی پایین تر به مخاطبان ارائه خواهد شد. مسئولین این شرکت، بهای شش صندلی از سمت  چپ و شش صندلی از سمت راست هر ردیف را 30 الی 40 درصد کاهش داده اند. دلیل این تصمیم که برای نخستین بار در میان کنسرت های پاپ پایتخت اتخاذ شده است هم دید ضعیف این صندلی ها نسبت به استیج بوده است. گفتنی است که خالق سه گانه «کما» به زودی قطعه «مرداد» را با ترانه ای از «امین بامشاد» و «داریوش شهریاری» منتشر خواهد کرد.

*اصلا صداش کردی؟
«بنیامین بهادری» از خرداد امسال تور کنسرت های خود را پیگیری کرد اما این بار بدون یار دیرین خود، «نیما وارسته». او در ارومیه، تهران و کیش روی صحنه رفت. بنیامین چندی پیش قطعه «اصلا صداش کردی؟» را با ترانه متفاوتی از «فرید احمدی» و تنظیم «محمد موجرلو» منتشر کرد. قطعه ای که در کنسرت تهران وی هم اجرا خواهد شد. بهادری به همراه گروه «بنیامین موزیک» در سالن میلاد به اجرای برنامه می پردازد. این برنامه روز 24 مرداد و به همت موسسه فرهنگی هنری «پیام» روی صحنه خواهد رفت. او پیش از این برنامه هم مهمان مردم خونگرم خوزستان خواهد بود. کنسرت وی طی روزهای دهم و یازدهم مرداد ماه در سینما «هلال» شهر اهواز برگزار می شود.
*فرمان فتحعلیان، پس از مدتها...
کمتر کسی فکر می کرد آن خواننده پرکار دهه هشتاد که سبک متفاوت او با استقبال مخاطبان رو به رو شده بود را بتوان اینقدر دور از دسترس یافت. «فرمان فتحعلیان» مدتها است که در غار تنهایی خود است و کمتر نام او را در رسانه ها می بینیم. آخرین حضور این خواننده روی صحنه هم به بهار 92 و جشنواره موسیقی سه گانه خلیج فارس باز می گردد. حالا باز هم فرمان فتحعلیان برگشته است و این بار قرار است که 4 شب برنامه داشته باشد. کنسرت او طی روزهای 14 لغایت 17 مرداد در سالن مجتمع نیکوکاری «رعد» برگزار خواهد شد. فتحعلیان مراحل تولید آلبوم جدید خود را هم کم کم پیگیری می کند و احتمال انتشار آن تا پایان سال 93 وجود دارد.

*قطعات «روبات» روی استیج شنیده خواهد شد!
پس از انتشار آلبوم «روبات» در اسفند 92 زمزمه هایی مبنی بر برگزاری کنسرت «علی لهراسبی» در فروردین و اردیبهشت شنیده می شد. اما این خواننده بدون هیچ عجله ای تمرین های ارکستر خود را به رهبری «فربد یزدانفر» پیگیری کرد. در ادامه هم «مهدی کرد» به عنوان مدیر برنامه های جدید لهراسبی همکاری خود را با این خواننده آغاز کرد تا کنسرت تهران را پرقدرت تر برگزار کنند. بالاخره و پس از گمانه زنی های فراوان نخستین کنسرت علی لهراسبی در سال 93 روز پنجشنبه 23 مرداد روی صحنه می رود. این برنامه طی چهار سانس و به تهیه کنندگی «یاسمن میرزایی» برگزار می شود. قیمت بلیت های این برنامه هم 30 الی 100 هزار تومان است. لهراسبی چندی پیش ورژن جدید قطعه «شر شر بارون» را منتشر کرد که در کنسرت تهران اجرا خواهد شد. همچنین وی در ادامه تور کنسرت های خود در روزهای هفتم و هشتم مرداد مهمان مردم سنندج می شود.

*اولین دیدار پس از برزیل پر ماجرا!
«رضا یزدانی» اصولا یکی از خواننده هایی است که خیلی سمت حاشیه نمی رود اما خب گاهی حاشیه به سراغ او می آید، این بار و در برزیل! نه تنها او بلکه تمامی اعضای کاروان پروژه «یار دوازدهم» در معرض حواشی گوناگون قرار داشتند و یک سفر پر ماجرا را سپری کردند. آخرین اثری که با صدای یزدانی شنیده شد قطعه «وطن یعنی» بود که وی برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 آن را منتشر کرد. پس از این اتفاقات گوناگون قرار است که خواننده آلبوم «ساعتا خوابن» روز دوشنبه سوم شهریور و در سالن میلاد نمایشگاه قطعات نوستالژیک و جدید خود را اجرا کند. رضا یزدانی مدتی است که مراحل تولید آلبوم جدید خود را هم با دقت دنبال می کند و البته جزئیات آن هنوز به بیرون درز پیدا نکرده است!

*نوستالژی با طعم اینسترومنتال
تالار وحدت تهران طی روزهای 14 و 15 شهریور میزبان کنسرت ارکستر بزرگ بادی «آرس نوا» خواهد بود. ارکستر آرس نوا به رهبری و سرپرستی «آرمین قیطاسی» در این برنامه با قطعات جدید روی صحنه خواهد رفت. بلیت فروشی این کنسرت به زودی آغاز می شود و علاقه مندان می توانند نسبت به تهیه بلیت از مراکز معتبر و فرهنگی و هنری اقدام نمایند. آخرین کنسرت آرس نوا تیرماه سال گذشته و در تالار وحدت برگزار شد

*عاشقانه های «سون»
گروه «سون» در روزهای 25 و 26 شهریورماه میزبان مخاطبان خود در سالن میلاد خواهند بود. «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» طی چهار سانس عاشقانه های سون را بار دیگر زمزمه خواهند کرد. بلیت فروشی کنسرت گروه سون هم آغاز شده است و مخاطبان می توانند نسبت به تهیه بلیت از مراکز معتبر فرهنگی و هنری اقدام نمایند. اعضای سون معمولا عادت ندارند که جزئیات آثاری که در دست تولید دارند را رسانه ای کنند. اما شنیده ها حکایت از آن دارد که پس از قطعه «ادعا» که چندی پیش منتشر شد آنها صرفا بر روی تولید آلبوم جدید تمرکز کرده اند.

*طنین «خلیج فارس» در ساحل خلیج همیشه فارس
در طول تمامی سالهای فعالیت های حرفه ای «روزبه نعمت اللهی» آثار ماندگار و خوبی با صدای او شنیده شده است. اما خیلی ها این خواننده را با قطعه «خلیج فارس» می شناسند. نعمت اللهی چندی پیش و همزمان با روز ملی خلیج فارس قصد داشت که کنسرتی را در حاشیه دریاچه چیتگر و به مناسبت گرامیداشت این روز برگزار کند. اما آن برنامه به دلایل نامعلوم لغو شد. اکنون قرار است که او این قطعه را در حاشیه ساحل خلیج همیشه فارس برگزار کند. کنسرت او روز دهم مرداد و در سالن «آوینی» بندر عباس برگزار شود. وی چندی پیش در گفتگو با سایت «موسیقی ما» خبر از یک سورپرایز هم برای این برنامه داده بود. این سورپرایز در قالب قطعه «خیابون و درخت» با صدای روزبه نعمت اللهی و «عمران طاهری» شنیده شد. قطعه ای که خواننده آلبوم «داروگ» ترانه آن را به گویش بندرعباسی خوانده بود.

*باز هم سورپرایز خواهد داشت؟
از مرداد 92 که اولین کنسرت «مهدی یراحی» در برج میلاد برگزار شد، حدس و گمان های زیادی پیرامون اجراهای خارج تهران او وجود داشت. تمایل اصلی برای برگزاری کنسرت در زادگاهش یعنی شهر اهواز بود اما این امر هنوز محقق نشده است. سرانجام مهدی یراحی اولین کنسرت خارج از تهران خود را روز 29 خرداد و در سالن آوینی بندرعباس برگزار کرد. آن کنسرت با اتفاقات متفاوتی همراه بود و اتفاقا یکی از آنها به شدت خبرساز شد. حضور «نامی عبداللهی»، فرزند زنده یاد «ناصر عبداللهی»، روی استیج و همخوانی او با یراحی به شدت مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. همین مساله باعث شد که انتظارات از کنسرت های شهرستانی این خواننده بیشتر شود. اکنون دومین مقصد خواننده آلبوم «امپراطور» مشخص شده است. او روز 12 مرداد و طی دو سانس در تالار «گلستان» شهر رشت آثار خاطره انگیزش را می خواند.

*میشه نگام کنی؟
از بهار امسال تور کنسرت های «محمد علیزاده» آغاز شد و او در شهرهای مختلف ایران روی صحنه رفت. آخرین مقصد آن تور هم شهر تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بود. کنسرتی که طی روزهای 29 و 30 خرداد برگزار شد. علیزاده برای آن برنامه تغییرات عمده ای در ترکیب گروه و کنداکتور برنامه اش لحاظ کرده بود. زیرا برخی از قطعات خاطره انگیز خود را برای اولین بار اجرا کرد و علاوه بر سکشن بادی، چند نوازنده دیگر هم به ارکستر وی اضافه شده بودند. جدیدترین کنسرت محمد علیزاده روز چهاردهم شهریورماه و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. خواننده آلبوم «دلت با منه» در این کنسرت گلچینی از قطعات خاطره انگیز و جدید خود را که طی ماههای اخیر منتشر شده است را اجرا خواهد کرد. از جمله قطعه «میشه نگام کنی؟» که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب در تیتراژ برنامه «جشن رمضان» شنیده شد. قطعه ای که ترانه متفاوت و سوزناک آن از سروده های «فرزاد حسنی» بود و «شهاب اکبری» هم وظیفه تنظیم را بر عهده داشت. علیزاده در ایام تعطیلات عید فطر یعنی روز نهم مرداد هم در سینما سپهر شهر «ساری» کنسرت خواهد داشت.

*شوالیه آواز در اردبیل
استاد «شهرام ناظری» طی روزهای نهم و دهم مردادماه در سالن «رضا زاده» شهر «اردبیل» با علاقه مندان موسیقی اصیل ایرانی دیدار خواهد کرد. «فرید الهامی» وظیفه آهنگسازی آثار این کنسرت را بر عهده داشته است گروه «فردوسی»، استاد ناظری را همراه خواهد کرد.

*ایرانگردی آقای عاشقانه ها
هر چند شایعات و گمانه زنی های متعددی شنیده می شود اما حقیقت این است که «احسان خواجه امیری» مدتی است که ترجیح می دهد فقط و فقط بابا احسانِ «ارشان» کوچولو باشد! از زمان به دنیا آمدن فرزند این خواننده او فقط یک کنسرت در تهران برگزار کرده است و چند برنامه هم در شهرستانها داشته است. اما ظاهرا قرار است که دیگر احسان خواجه امیری به تمامی شایعات پیرامون حضور کمرنگ خود روی استیج خاتمه دهد. آقای عاشقانه ها در اولین کنسرت خود پس از ماه مبارک رمضان، طی روزهای 10 و 11 مرداد در دهکده ساحلی «بندر انزلی» به اجرای برنامه می پردازد. مقصد بعدی خواجه امیری شهر کرمان است. تالار مجتمع پذیرایی «پالیز» در روزهای 13 و 14 مرداد از طرفداران خواننده آلبوم «عاشقانه ها» پذیرایی خواهد کرد. او سپس به شمال غرب کشور سفر می کند و در تالار «چیچک» برای مخاطبان تبریزی خود می خواند. این برنامه در روزهای 23 و 24 مرداد برگزار می شود. هنوز تاریخ کنسرت تهران احسان خواجه امیری قطعی نشده است اما احتمال برگزاری آن در شهریورماه وجود دارد.

*باز هم «یکی هست»
لقب پرکارترین خواننده این روزهای موسیقی پاپ قطعا به «مرتضی پاشایی» تعلق می گیرد. زیرا او برای تصاحب عنوان رکورددار برگزاری کنسرت در سراسر ایران خیز برداشته است و از ابتدای سال در اغلب استان های کشور روی صحنه رفته است. همزمان با عید سعید فطر تور جدید کنسرت های پاشایی هم آغاز خواهد شد. او ابتدا در تالار «مجلل» شهر رشت برنامه خود را اجرا می کند. زمان این کنسرت روزهای 12 و 13 مرداد و هر شب یک سانس است. سپس مرتضی پاشایی از شمالی ترین به جنوبی ترین نقطه ایران می رود و شامگاه 21 مرداد را در کنار مردم بندرعباس است. کنسرت وی در سالن آوینی این شهر و طی دو سانس روی صحنه می رود.

*کنسرت «آیان»
گروه «آیان» به سرپرستی و خوانندگی «هژیر مهرافروز» پس از مدتها بی خبری به صحنه بازخواهد گشت. کنسرت این گروه ترکیبی روز 28 مرداد در برج میلاد تهران و طی یک سانس برگزار می شود. شاهد علیزاده (تنظیم کننده، پیانو و تار)، مجید مظاهری (کمانچه)، حسین حسینی (نی)، شهریار نظری (دف)، فرهاد صفری (تمبک و سازهای کوبه ای)، نوید رهبر (سینتی سایزر)، فرشاد رضایی (گیتار بیس)، نیما رمضان (گیتار الکتریک) و هژیر مهرافروز (تار) اعضای گروه آیان در این برنامه هستند.

*دومین کنسرت پیش از سومین آلبوم
اولین کنسرت «شهاب رمضان» اسفند سال گذشته در تالار «اریکه ایرانیان» برگزار شد. او در آن برنامه با قطعات آلبوم های «رمانتیک» و «جشن تنهایی» پذیرای دوستدارانش بود. اما دومین کنسرت رمضان قرار است که روز ششم شهریور و در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شود. این برنامه طی دو سانس و به همت موسسه «آوای هنر» روی صحنه می رود. سومین آلبوم شهاب رمضان مراحل تولید را پشت سر می گذارد و شنیده شده است که فاصله زمانی انتشار آن با آلبوم جشن تنهایی زیاد نخواهد بود.

*فوق العاده به پایتخت رسید
«بهنام صفوی» که دومین آلبوم پاپ امسال را در دومین ماه سال منتشر کرد پس از اجرای برنامه در جزیره کیش و چند شهر دیگر در تهران روی صحنه می رود. استیج سالن میلاد در شامگاه سوم شهریورماه میزبان اجرای قطعات آلبوم «فوق العاده» و سایر آثار خاطره انگیز این خواننده خواهد بود. کنسرت بهنام صفوی هم به همت موسسه «آوای هنر» برگزار می شود.

*پیش به سوی کیش!
جزیره کیش به عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری ایران در تمامی ایام سال پذیرای جشنواره های گوناگون است. همزمان با عید سعید فطر امسال هم یک جشنواره موسیقایی دیگر در جزیره کیش برگزار خواهد شد. 7، 8، 9 و 10 مرداد به ترتیب شاهد اجرای برنامه مرتضی پاشایی، گروه سون، زانیار خسروی، محسن یگانه و سیروان خسروی در سالن تالار شهر جزیره خواهیم بود. کنسرت های مذکور هر شب ساعت یک بامداد برگزار خواهد شد.

*«شخصی» در کیش!
«فرزاد فرزین» هم یکی دیگر از خوانندگانی است که جزیره کیش را به عنوان مقصد ارکستر خود انتخاب کرده است. کنسرت فرزین در سالن مجلل «کوروش» (پارک دلفینها) برگزار خواهد شد. این برنامه در ساعت 24 سه شنبه هفتم مردادماه روی صحنه می رود.

*تهران و چالوس با سیروان
«سیروان خسروی» که چند روز قبل جشن تولد خود را در کنار دوستانش برگزار کرد قرار است که کنسرت هایی را در چالوس و تهران داشته باشد. طرفداران سیروان در شهر چالوس قرار است که روز 8 مرداد و در سینما «جهان نما» و طی دو سانس با این خواننده دیدار داشته باشند. سیروان سپس به تهران بر می گردد تا در روزهای 16، 17 و 20 مرداد در سالن میلاد نمایشگاه به اجرای برنامه بپردازد.

*زانیار در تهران
برادر سیروان خسروی هم در روزهای 4 و 5 شهریور از طرفدارانش پذیرایی خواهد کرد. کنسرت او در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و طی چهار سانس برگزار می شود.

*دیگران...
هنوز تا پایان فصل تابستان زمان زیادی باقی مانده است و خواننده ها و شرکت های برگزارکننده کنسرت در تکاپوی اخذ مجوز برای کنسرت ها هستند. «علیرضا قربانی»، «حافظ ناظری»، گروه «دارکوب»، «محسن یگانه»، گروه «نایما»، گروه «آهیل»، گروه «اوهام» و «شهرام شکوهی» و... خواننده ها و گروه هایی هستند که از گوشه و کنار صحبت هایی مبنی بر تاریخ کنسرت آنها شنیده می شود. در صورت قطعیت هر کنسرت، جزئیات آن از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر می شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1393 - 19:16

دیدگاه‌ها

سه شنبه 7 مرداد 1393 - 23:29

پس سلطان کو!!!!!!!!!؟؟

سه شنبه 7 مرداد 1393 - 23:56

کنسرت های تکراری و بی کیفیت تداوم دارد
به نظر من مردم باید کنسرت ها رو تحریم کنن و نرن کنسرت
واقعا خجالت آور الان نزدیک به هفت هشت سال از مجاز شدن کنسرت های پاپ میگذره
اول دو تا سالن مناسب بود مرکز همایش برج میلاد و نمایشگاه بین المللی که دو سال پیش به بهانه مختلف مرکز همایش هارو که کیفیتش از سالن میلاد خیلی بهتر بود گرفتن
تا کی بریم به این سالن بی کیفیت میلاد؟صندلی های بی کیفیت صدا بی کیفیت تصویر بی کیفیت...
مگه قرار نبود سالن مخصوص کنسرت ساخته بشه پس کو؟؟؟؟
به نظر من با نرفتن صدامون به یجا هایی میرسه

چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 00:02

من بین این همه کنسرت ،موسیقی سنتی همایون شجریان و البوم فوق العاده ی نه فرشته ام نه شیطان ، موسیقی پاپ مهدی یراحی و شهاب رمضان و زانیارو سیروان و بنیامین بهادی رو انتخاب میکنم .....

چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 10:54

البته کنسرت بهنام صفوی هفتم شهریور هس نه سوم .

چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 11:11

امپراطور پرچم بالاست.به امید کنسرت در کرمان.

چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 14:39

واي پس كي تهران كنسرت ميذاره احسااااااان!!!

چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 15:02

چه فایده؟؟؟؟

همه اینا فقط برای یه قشر خاص

چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 15:31

آقای عاشقانه ها رو عشقست

چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 19:17

با آرزوى سلامتى و موفقيت براى آهنگساز و خواننده ى خوش صدا ، خونگرم و فوق العاده ى كشور آقاى بهنام صفوى .

""""""""""""" بهنــــــــــــــــــام صفــــــــــــــــــــوى """"""""""""""""

چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 20:00

مازیار ؟

چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 20:21

به نطر من قوی ترین کنسرت کنسرت حنجره طلایی موسیقی پاپ ایران یعنی فرزاد فرزین است .
من که کنسرت فرزاد فرزین رو انتخاب کردم.

چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 20:22

*میشه نگام کنی؟
یه کنسرت متفاوت و خاص دیگه با کلی شور و هیجان

پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 06:16

عاشق بابا احسان "ارشان" کوچولو هستم و ارزو دارم یه بار بتونم در یکی از کنسرت هاش باشم

پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 11:41

JUST BEYAMIN

پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 18:41

چرا خبر اولین کنسرت امین حبیبی رو نذاشتین یا مصاحبه نکردین باهاش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امین الان در حال تمرین برای کنسرت تهرانشه و بزودی تو تهران روی استیج میره.
لطفا در این مورد با امین حبیبی مصاحبه ای رو داشته باشید.
ممنون

پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 23:51

احسان خواجه امیری و همایون شجریان رو عشق است. دم هردوشون گرم

جمعه 10 مرداد 1393 - 06:21

18 و 19 مرداد کنسرت ارومیه محسن یگانه قطعی شده ولی ننوشتین

جمعه 10 مرداد 1393 - 13:41

و البته متاسفانه هنوز هم اجازه اجرا در سالن مرکز همایشهای برج میلاد داده نمی شه

شنبه 11 مرداد 1393 - 01:08

فقط * میشه نگام کنی*
میدونم مثل همه ی کنسرتاشون جذاب و پرشور و به یادموندنی خواهد بود
برای جناب علیزاده عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر دارم....

شنبه 11 مرداد 1393 - 02:25

کنـــــــــسرت فقط کنسرت اســــــــتاد شــــــــــــــــــــــهــــــرام شــــــــــــــــــکـــــــــوهی.......
برگذاری کنسرتشون عالیه از اجرای قوی و صدای فوق العاده خاص وزیبا ی ایشون واقعا ادم لذت میبره

شنبه 11 مرداد 1393 - 11:23

بابا احسانِ «ارشان» کوچولو موفق باشی.

شنبه 11 مرداد 1393 - 22:44

فقط فرزلد فرزین

یکشنبه 12 مرداد 1393 - 13:20

سالن ميلاد نمايشگاه براي برگزاري كنسرت اصلا مناسب نيست . لطفا با هر كسي كه لازم مصاحبه كنيد شايد دوباره بشه تو برج ميلاد كنسرت برگزار كرد.

یکشنبه 12 مرداد 1393 - 14:34

آقای عاشقانه مثله همیشه موفق و در اوج باشی.هرچی آرزویه خوبه ماله تو...

یکشنبه 12 مرداد 1393 - 16:52

ایشالله حاجیلیتو هم کنسرت بزاره
کنسرت امید حاجیلی یه چیز دیگه ست

یکشنبه 12 مرداد 1393 - 22:13

بس شهریور چی؟؟؟؟؟؟شهریور محسن یگانه ی عزیز در کیش کنسرت نداره؟

جمعه 24 مرداد 1393 - 11:58

شما رو به خدا پیگیر کنسرت احسان خواجه امیری باشید!
من از وقتی که گزارش کنسرت اردیبهشت رو خوندم دارم بال بال میزنم احسان خان کنسرت بذاره پاشم برم!
حتما سریعا خبر رسانی کنید.
مققققسیییییییییییییی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اوج هیجان در کنسرت های نیمه دوم تابستان | موسیقی ما