برنامه یاد بعضی نفرات
 
علی ترابی خبر داد؛
۱۰۲۶ اثر به هشتمین جشنواره موسیقی جوان رسید
موسیقی ما - پس از اتمام فراخوان هشتمین جشنواره موسیقی جوان، ۱۰۲۶ اثر از هنرمندان جوان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی جوان، علی ترابی دبیر اجرایی هشتمین جشنواره موسیقی جوان با اعلام این خبر گفت: با پایان یافتن مهلت فراخوان این دوره از جشنواره ۱۰۲۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: جشنواره هشتم نیز همانند سال گذشته برپایه تکنوازی و تکخوانی در دو شاخه کلاسیک و دستگاهی ایرانی برگزار می‌شود و آثار رسیده در هر دو بخش قابل چشمگیر است به طوری که در بخش موسیقی کلاسیک به طور کلی ۴۰۷ اثر و در بخش موسیقی دستگاهی ایران ۶۱۹ اثر در اختیار دبیرخانه قرار گرفته است.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره موسیقی جوان اظهار داشت: هیات انتخاب آثار از امروز شنبه ۱۱ مردادماه کار خود را آغاز کرده‌اند که پس از بازبینی، گروههای انتخابی برای اجرا در جشنواره اعلام می‌شوند.

هشتمین جشنواره موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی با تمرکز بر دو بخش تکنوازی و تکخوانی در حوزه موسیقی دستگاهی ایرانی و موسیقی کلاسیک شهریورماه امسال در تهران برگزار می‌شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1393 - 09:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ۱۰۲۶ اثر به هشتمین جشنواره موسیقی جوان رسید | موسیقی ما