برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت و گو با «موسیقی ما» درباره کنسرت پیش رو عنوان شد؛
بهنام صفوی: کنسرت 7 شهریور از هر نظر متفاوت و جدید است
موسیقی ما - بهنام صفوی به تازگی سومین آلبومش با نام «فوق العاده» را منتشر کرده که با استقبال مخاطبین روبرو شده است. او 7 شهریور 1393، برای نخستین بار پس از انتشار این آلبوم، به همت موسسه «آوای هنر» در تهران به روی صحنه می‌رود تا علاوه بر قطعات این اثر، آثاری از آلبوم‌های «عشق من باش» و «آرامش» را اجرا کند.
 
این خواننده و آهنگساز درباره کنسرت آینده‌اش در تهران به «موسیقی ما» گفت: «بعد از آلبوم فوق‌العاده، تغییرات زیادی در ساختار قطعات و تنظیمات ایجاد کرده‌ایم و وقتی مخاطبین محترم به برنامه ی ما می‌آیند، با کنسرت متفاوتی به لحاظ شنیداری، کنداکتور و... مواجه خواهند شد. کسانی که در طول سه سال اخیر در کنسرت‌های من حضور پیدا کرده اند، در کنسرت 7 شهریور ماه در می‌یابند که تغییرات اساسی صورت گرفته است».
 
وی در خصوص اعمال تغییرات اساسی در کنسرتش، اظهار داشت: «به هر حال این تغییرات می‌بایست انجام می‌شد؛ چرا که ما سه سال با یک روند کار کرده بودیم و فرصت لازم برای اعمال این تغییرات دست نداده بود. اما اکنون با کمک و هم فکری دوستان این اتفاق افتاده است و فضاهای جدید و متنوعی را تجربه خواهیم کرد. مانند گذشته «مهدی فردی» رهبر ارکستر است و تنظیم‌ها را من و او به طور مشترک انجام داده‌ایم. فضای تنظیم‌ها بیشتر الکترونیک است. تغییراتی در اعضای گروه هم صورت گرفته است».
 
صفوی با اشاره به اجرای گلچینی از محبوترین آثارش، گفت: «هرچند این کنسرت تحت عنوان «کنسرت آلبوم فوق‌العاده» برگزار می‌شود، اما علاوه بر قطعات این آلبوم، آن دسته از آثار قبلی که بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و همیشه در کنسرت‌ها درخواست می‌شوند را هم اجرا خواهیم کرد تا در کنار این فضای جدید، خاطره بازی هم بکنیم».
 
خواننده «عشق من باش» افزود: «سورپرایزهایی هم داریم که ترجیح می‌دهم تا زمان برگزاری کنسرت مطرح نکنم. بی صبرانه مشتاق برگزاری اولین کنسرت تهران بعد از انتشار آلبوم جدیدم هستم و لحظه شماری می‌کنم تا یک بار دیگر با شور و انرژی بالا با مخاطبین دوست داشتنی و همیشگی‌ام دیدار کنم و خاطره ای دیگر در کنار هم رقم بزنیم».
 
گفتنی است «بهنام صفوی» که چندی پیش با حضور در برنامه تلویزیونی «جشن رمضان»، آرزوی یک پسربچه نیازمند را برآورده کرده بود، در این کنسرت میزبان تعدادی از کودکان نیازمند خواهد بود.
 
کنسرت تابستانی بهنام صفوی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، توسط موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور»، 7 شهریور 1393 در دو سانس (18 و 21) برگزار می‌شود. بلیت فروشی برای این کنسرت از طریق سامانه 84200 در حال انجام است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1393 - 17:10

دیدگاه‌ها

شنبه 18 مرداد 1393 - 18:47

با رضا صادقی هم یک ترک مشترک اجرا کن هم یک کنسرت مشترک خیریه برگزار کنید

با شهاب رمضان هم یک ترک فیت بخون البته تو البوم جدیدت قرار بده
و چرا ترک زیبای سوال ک تیتراژ پارسال بود تو البوم قرار ندادی

lمصاحبه با علی لهراسبی روزبه بمانی علیرضا افکاری فرزاد فتاحی بابک رادمنش خشایار اعتمادی

و چرا البوم نمیاد ؟ البوم پارسا 12 مرداد سرکاری بود ؟؟

شنبه 18 مرداد 1393 - 21:56

جناب صفوى ،،،==>> ايشون فوق العاده هستند ...
آقاى صفوى ، ما هم براى اجراى يك كنسرت عالى و خاطره انگيز ديگر شما لحظه شمارى ميكنيم...
شما بى نظير هستيد ...
.................................... بهنـــــــــــــــــــــــــام صفـــــــــــــــــــــوى ..............................

دوشنبه 20 مرداد 1393 - 12:41

وااااااااای آقای صفوی فوق العاده خوشحااااااااال شدم لحظه شمااااااری میکنم برای 7شهریور ...
به امییییییییییییییییییید دییییییییییییدار هرچه زووووود تر روی ماه شما و دوستان عزییییییییییییزم !!
****بهنام صفوی عااااااااااااااااشششششقتممممممم****

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهنام صفوی: کنسرت 7 شهریور از هر نظر متفاوت و جدید است | موسیقی ما