برنامه یاد بعضی نفرات
 
خالق آلبوم «وقتی به تو فکر می‌کنم» در گفت و گوی مفصل با سایت «موسیقی ما»؛
امین حبیبی: اگر قرار باشد حس و اعتقاد من سانسور شود یقینا دیگر کار نخواهم کرد
موسیقی ما – امین حبیبی یکی از بی‌حاشیه‌ترین خواننده‌های موسیقی پاپ است. آنقدر بدون جنجال کار می‌کند که هنوز خیلی‌ها فقط با صدا و آثارش خاطره دارند و خودش را نمی‌شناسند. برخی از آثار او هم با اسم شخصی خیالی به نام «همایون» به گوش مخاطبانش رسید. اما سرانجام و پس از پنج آلبوم غیررسمی، اولین آلبوم رسمی وی به نام «وقتی به تو فکر می‌کنم» در اسفند ۹۲ منتشر شد. حبیبی اهل مصاحبه و بحث نیست اما درباره مجاز شدن و اولین آلبوم رسمی‌اش با او گفتگو کردیم. گفت و گویی از جنس «نوستالژی» و خاطرات نسبتا «تلخ» و «عشق همیشگی او» پیش روی شما قرار دارد، همانند مجموعه ای از آثار امین حبیبی که تاکنون منتشر شده است:
 
  • *واکنش مخاطبان و اطرافیان نسبت آلبوم «وقتی به تو فکر می‌کنم» چه بود؟
مخاطبان بهتر می‌توانند قضاوت داشته باشند اما نظرات و بازخوردهای مثبتی را از فروش آلبوم و پیام‌های مردم دریافت کردم.
 
  • *این چندمین آلبوم شما بود؟ زیرا یک سری از آثارتان با اسم شخصی خیالی به نام «همایون» به گوش مخاطبان رسید و عدد کارهای «امین حبیبی» همیشه با علامت سوال همراه بوده است.
حدودا یک سال و نیم قبل در یک مصاحبه با سایت «موسیقی ما» قضیه آن «همایون» را کاملا توضیح دادم. اما این ششمین آلبوم من پس از «غروب»، «عشق همیشگی»، «نوستالژی»، «تلخ» و «خاطرات» بود.
 
  • *چرا پس از پنج آلبوم و گذشت این همه سال این اولین آلبوم رسمی شما بود؟
من پرونده آلبوم وقتی به تو فکر می‌کنم را در سال ۸۶ تشکیل دادم که اکنون موفق به اخذ مجوز شده است.
 
  • *این قطعاتی که شنیده شد تولید سال ۸۶ است؟
ملودی و شعر برای آن موقع است ولی تنظیم‌ها به روز شده است. پرونده این اثر در سال ۸۶ باز شد و به مرور جا به جایی‌هایی داشتیم تا چیدمان نهایی قطعات اینگونه شد.
 
  • *معمولا یکی از دلایل طولانی شدن مراحل صدور مجوز برای خواننده‌ها همکاری با خواننده‌های زیرزمینی و لس آنجلسی یا انتشار ویدئو است. دلیل شما چه بود؟
من با هیچ خواننده لس آنجلسی همکاری نداشتم و یا تا کنون تصویری از من در شبکه‌های ماهواره‌ای دیده نشده است. مشکل سیاسی یا اخلاقی نداشتم هیچ وقت هم به من نگفتند که مشکل چیست. البته ناگفته نماند که غیر از ارشاد من با دو شرکت هم قرارداد بسته بودم. یکی از آن‌ها کلاهبردار بود که خدا را شکر کاملا تعطیل شد و شرکت دوم به حالت نیمه ورشکسته درآمده است. این موارد هم باعث تاخیر در انتشار آلبوم رسمی من بود.
 
  • *کمی بیشتر در این زمینه توضیح دهید.
انتخاب‌های من در مورد شرکت‌ها دست خودم نبود. چهره‌های زیادی با این شرکت‌ها کار می‌کردند. متاسفانه من از این بابت ضربه خوردم که اطلاعی از جزئیات کار آن دو شرکت نداشتم. کلا آدم بیزنس من نیستم و آن زمان خودشان پیگیر کار بودند و ارتباط می‌گرفتند. من اصلا در فکر انتشار آلبوم مجاز نبودم ولی آنقدر این شرکت‌ها فشار آوردند که ناچار به همکاری شدم. اگر در کار «امین حبیبی» تاخیر وجود دارد اول از همه به دلیل وسواس او است. فکر نمی‌کنم اگر تمام فضای مجازی یا پرونده کاری من را جستجو کنید اثری را بیابید که بدون دقت انجام داده باشم. من برای هر کاری وقت گذاشته‌ام و هیچ کاری را صرفا برای اینکه قطعه‌ای خوانده باشم، منتشر نکرده‌ام. حداقل این است که به مخاطب خودم احترام می‌گذارم.
 
  • *در بین صحبت‌ها گفتید که در فکر آلبوم مجاز نبودید. یعنی تمایل داشتید که روی‌‌ همان روند غیر رسمی آثار خودتان را منتشر کنید؟
می‌خواستم اگر قرار است که آلبومی منتشر کنم ابتدا تمام کار‌ها جمع شود و به اتمام برسد و سپس به فکر قرارداد با شرکت باشم. ارتباط این شرکت‌ها قبل از استارت تولید آلبوم بود. من هم همانند سایر خواننده‌ها دوست دارم که در چارچوب موسیقی رسمی کشور کار کنم ولی منظور این است که تمایل نداشتم تحت فشار شرکت‌ها کاری را انجام دهم. به عنوان مثال اولین شرکتی که من با آن‌ها همکاری داشتم با خواننده‌های زیادی قرارداد داشتند. اما ۹۹ درصد آثاری که منتشر می‌کردند، همه متعلق به خواننده‌هایی بود که بدل چهره‌های معروف بودند و در آن شرکت حتی یک صدای اورجینال هم یافت نمی‌شد. پس از عقد قرارداد با آن‌ها در سال ۸۶ متوجه شدم که مدیر شرکت طبق یک روند جالب قطعات آلبوم‌ها را انتخاب می‌کند. قطعات را برای پسر ۴ ساله‌اش پخش می‌کرد و اگر او با قطعه‌ای می‌رقصید، آن قطعه به عنوان سرآلبومی انتخاب می‌شد! اگر کمتر می‌رقصید به عنوان قطعه دوم انتخاب می‌شد! من اصلا با چنین روندی نمی‌توانستم کار کنم و آن‌ها بندهایی در قرارداد داشتند که کاملا همه چیز به ضرر من تمام می‌شد. اگر آلبوم را تولید می‌کردم و بعد وارد مرحله مذاکره با شرکت‌ها می‌شدم شاید همه چیز تفاوت می‌کرد.
 
  • *زمانی که خواننده‌های ما در موسیقی غیر رسمی فعالیت می‌کنند آثار آن‌ها یک حس و حال ناب دارد که پس از ورود به موسیقی مجاز دیگر کارهایی که تولید می‌کنند مثل گذشته نیست. این روند در مورد شما هم صدق خواهد کرد؟
اصلا امکان ندارد چنین اتفاقی برای من رخ دهد.
 
  • *چرا؟ چه تضمینی وجود دارد؟
اگر قرار باشد حس و اعتقاد من سانسور شود یقینا دیگر کار نخواهم کرد. برای همین آلبوم وقتی به تو فکر می‌کنم شاید ۴۰ یا ۴۲ قطعه را عوض کردم تا به این ۱۲ اثر رسیدم ولی زیر بار حرف زور کسی نرفتم. در کل این آلبوم فقط یک کلمه از یک مصرع جا به جا شده است و هیچ چیز دیگری تغییر نکرده است. وقتی که در ارشاد از فلان بخش ترانه یا موسیقی ایراد می‌گرفتند من هم می‌گفتم که کل کار را عوض می‌کنم ولی هیچ تغییری در آن لحاظ نخواهد شد. شک نکنید اگر باز هم بخواهم آلبوم منتشر کنم همین روند را ادامه می‌دهم تا حس و عشق و اعتقاد من سانسور نشود.
 
  • *خواننده‌های زیادی در سالهای گذشته پس از ورود به عرصه مجاز، شبیه این صحبت شما را مطرح کردند.
اینکه آدم‌ها بخواهند از خودشان تعریف کنند کار درستی نیست. قصدی برای تعریف ندارم و فقط نظر خودم را عنوان می‌کنم. در این یازده یا دوازده سال به مردم نشان دادم که خودم را به پول نفروخته‌ام. من تا پیش از آلبوم وقتی به تو فکر می‌کنم حتی یک ریال هم بابت هیچکدام از کارهایی که تولید کردم انتفاع مالی نبردم. همه کار‌ها را به مردم هدیه کردم. این آلبوم اخیر هم هزینه‌های چاپ و رایت و تولید داشت که پول‌ها در این بخش صرف شد. من هیچگاه به دنبال شهرت نبودم زیرا در طول ۱۲ سال سابقه کاری من، کلا ۱۲ عکس از من در اینترنت پیدا نمی‌کنید. روی هم رفته ۱۲ مصاحبه با رسانه‌ها انجام نداده‌ام. یا ۱۲ بار هم در رادیو و تلویزیون حاضر نشده‌ام. موسیقی برای من در حکم یک سوپاپ تخلیه روحیات و احساس است. به موسیقی همانند یک قلک پول نگاه نمی‌کنم تا مردم در آن پول بیاندازند. متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که در هنگام بیان نظر و صحبت این هراس را دارم که به خودپسندی یا غرور مطرح شوم. اگر کسی فکر می‌کند که امین حبیبی خودپسندانه صحبت می‌کند فقط کافی است که سابقه کاری او را نگاه کند تا به حقیقت دست یابد. هیچ وقت برای هرکسی یا برای پول کار نساخته‌ام. هر اثری که تا کنون تولید کرده‌ام برای احساس خودم و به عشق مردم بوده است. روند کاری من این است و مطمئن باشید که خودم را به خاطر یک آلبوم حراج نمی‌کنم.
 
  • *به نظر من این نگاه شما کمی دور از حقایق جامعه و بازار موسیقی است و اینکه آیا دو یا سه سال دیگر هم دیدگاه شما همین است؟
دقیقا همینگونه است زیرا تا کنون به موسیقی نگاه مارکتینگ نداشته‌ام. قبول دارم که شما اگر در این کشور بخواهید کار موسیقی را مثل من دنبال کنید پس از دو روز باید کناره بگیرید. من ۵ آلبوم منتشر کردم و آن‌ها آثاری بودند که همگی جواب دادند و اصلا شکست نخوردند. در تمام آن مجموعه‌ها آثار هیت وجود داشت و بدون هیچ چشم داشتی سختی‌های زیادی برای تولید آن‌ها تحمل کردم. شاید شما بگویید که حرف‌های من شبیه به شعار است ولی شعار نیست زیرا در این سال‌ها به تمام چیزهایی که می‌گویم عمل کرده‌ام. از‌‌ همان روز اول که شروع به کار کردم خواننده‌ای مجاز بودم و هیچگاه غیرمجاز نبودم. زیرا همیشه با شرافت کار کرده‌ام و موسیقی نجیبی داشتم. هیچگاه اثری را تولید نکردم که یک فرد نتواند آن را در محیط اجتماع گوش کند. هیچ وقت نگاه بی‌ادبانه‌ای به هنر نداشتم و همیشه سعی کردم با شرف کار کنم. تمام کارهای من می‌توانستند که مجوز دریافت کنند ولی خودم خیلی پیگیری نمی‌کردم. حتی اگر ده سال دیگر هم مجددا گفتگو داشته باشیم باز هم می‌بینید که تغییری در دیدگاه‌ها و روند کاری من ایجاد نشده است.
 
  • *در گذشته تقریبا اکثر آثار شما با آهنگسازی و تنظیم خودتان منتشر می‌شد اما در این آلبوم نام زنده یاد «نیما وارسته»، «رضا تاجبخش» و «شهاب اکبری» در بخش تنظیم دیده می‌شد. پیرامون حضور این افراد در تیم تولید کمی توضیح دهید.
تمامی ترانه‌ها و ملودی‌ها از ساخته‌های بنده است و فقط این دوستانی که نام بردید لطف کردند و یک قطعه را تنظیم کردند. قصد داشتم که خودم را محک بزنم و فقط ببینم که اگر ملودی‌های من با تنظیم اشخاص دیگری به گوش مردم برسد چه واکنش‌هایی به دنبال خواهد داشت.
 
  • *احتمال دارد که در آینده با چهره‌های دیگری هم همکاری داشته باشید؟ یا باز هم فقط خودتان همه کار‌ها را انجام خواهید داد؟
اصراری برای اینکه خودم تمام کار‌ها انجام بدهم ندارم ولی دوست دارم وقتی از حضور شخص دیگری بهره می‌برم، کار او بهتر از آن چیزی باشد که من ارائه می‌کنم. هیچ وقت کاری ضعیف‌تر از آنچه که خودم در توان دارم را دریافت نمی‌کنم. شعر، ملودی و یا تنظیم خوب و دلنشین از هر هنرمندی که باشد را استفاده می‌کنم. شاید به جایی برسم که تمامی مراحل تولید یک آلبوم را به دیگران واگذار کنم و شاید باز هم خودم تمامی کار‌ها را انجام دهم.
 
  • *اخیرا انتشار عکس‌هایی از شما و یک گروه ارکستر در صفحه شخصی خودتان خبرساز شده است. مشغول تمرین برای کنسرت هستید؟
طی این سال‌ها تقریبا در اکثر نقاط کشور اجرای برنامه داشتم ولی قسمت نبوده است که در تهران کنسرتی داشته باشم. بیشترین انگیزه من برای انتشار آلبوم وقتی به تو فکر می‌کنم حل شدن مشکل برگزاری کنسرت تهران بوده است. در حال اخذ مجوزهای ارشاد هستیم و همزمان هم برنامه‌های تمرین را پیگیری می‌کنیم.
 
  • *تاریخ برنامه قطعی شده است؟
به احتمال نود درصد در شهریور ماه برنامه خواهیم داشت ولی تاریخ دقیق نمی‌توانم اعلام کنم. به زودی روی صحنه خواهم رفت البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و داستانهای آلبوم وقتی به تو فکر می‌کنم رخ ندهد!
 
  • *صحبت پایانی؟
هنرمندان در این مملکت هیچ کسی را به جز مردم ندارند. اگر همین مردم هم چشم خودشان را ببندند و به هنرمندان احترام نگذارند دیگر هیچ چیز از هنر مملکت باقی نخواهد ماند. ما هنرمندان واقعا به حمایت مردم احتیاج داریم. بهای یک فیلم یا یک آلبوم یا محصولات فرهنگی دیگر فکر می‌کنم از ارزان‌ترین ماده غذایی و خوراکی هم ارزان‌تر باشد. یعنی قیمت یک سی دی از قیمت یک آدامس هم ارزان‌تر است! این خیلی بد است که ما ارزش یک اثر هنری را به اندازه یک ماده غذایی ارزان قیمت هم نمی‌دانیم. امیدوارم که این فرهنگ کپی رایت آنقدر در کشور ما همگانی شود تا دیگر هیچ جا هیچ سی دی کپی نبینیم. نکته دیگر اینکه تک قطعه‌ای به نام «تکیه‌گاه» را آماده انتشار دارم که به زودی آن را از طریق سایت «موسیقی ما» به دست مخاطبان عزیزم تقدیم خواهم کرد.
منبع: 
اختصاصي سايت «موسيقي ما»
تاریخ انتشار : جمعه 24 مرداد 1393 - 15:17

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 12:42

آلبومی بسیار بسیار ضعیف بود. آلبوم از همه لحاظ ضعیف بود از تنظیم و میکس گرفته تا نوانس و تحریر خود خواننده.
تنها قطعه ای که فقط تنظیمش خوب بود آهنگ جمعه بود که شهاب اکبری ردیفش کرده بود.

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 20:24
امین

آلبوم فوق العاده بود همه هم تحسینش کردن به کوری چشم حسود
راستی حامی شما کجای پاپ دنیاس؟ هنوزم داره نق میزنه؟

91.108.143.194
پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 13:02

این امین حبیبی خیلی سالاره منکه با آهنگاش خیلی حال میکنم
الانم منتظر آهنگ تکیه گاهشم

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 13:03

قطعا یک از بهترین ترکی که همگی تو این 7یا8سال (تاریخ دقیقشو نمی دونم)گوش دادن اهنگ بی قرار بود . قطعات را برای پسر ۴ ساله‌اش پخش می‌کرد و اگر او با قطعه‌ای می‌رقصید، آن قطعه به عنوان سرآلبومی انتخاب می‌شد! اگر کمتر می‌رقصید به عنوان قطعه دوم انتخاب می‌شد!خخخخخخخخخخخخخ ..تو بی نظیری مردددددددددددددددددد.

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 13:06

یک عالمه خاطره دارم با آهنگاش

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 13:07

آثار امین حبیبی مصداق «آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند» است، من همیشه از آثار ایشون لذت بردم و آرامش گرفتم، امیدوارم موفق باشند ...

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 13:30

مدیر سایت چرا با مهدی احمدوند مصاحبه نمی کنید؟

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 14:34

البومش که واقعا به معنای واقعی کلمه بسیار بسیار فاجعه بود !!! یعنی من هرچی خواستم خودم رو گول بزنم که یه اهنگ خوب در این البوم پیدا کنم موفق نشدم که نشدم!! دیگه هر البومی هرچقدر هم ضعیف باشه یه ترک که بشه 2 بار بهش گوش داد رو درون خودش داره ولی این البوم اقای حبیبی حتی یک اهنگ هم نداشت که بشه برای 2 بار پشت سرهم بهش گوش داد!!! اینا رو به خدا بدون هیچگونه اغراق و تنگ نظری میگم هرچند برام مهم نیست که باورتون بشه یا نشه!!

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 15:25
امیرحسین فخری

آقای ترابی خان خجالت بکش . تازه قسم خدا رو هم می خوری... تو این چند ماهه که آلبوم منتشر شده تنها کسی که می شنوم این رو گفته و نظرش اینجوریه شمایی که حتی یک هزارم درصد هم شک ندارم که حرفات از روی قصد و غرضه. چون واقعا امین دوست داشتنیه و برای دل خودش و هواداراش کار کرده نه برای پول. راستی اگه نمیدونی بگم که همین آقای چاوشی شما سال 89 تو یه مصاحبه ای که انجام داد گفت که یکی از خوانندگانی که هنوز به حقش نرسیده و یکی از بهترین های ایرانه امین حبیبی هستش. پس دیگه خواهشا بی خودی حرف نزن

2.178.73.48
پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 17:28
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

منم گفتم باورتون بشه یا نه اصن مهم نیست!!! در ضمن دوست عزیز از نظر من این البوم خیلی ضعیف بود!!!همینطور محسن چاوشی 3شاید در سال 89 این حرف رو زده باشه ولی مطمئنن بعد از گوش کردن به البوم فقط به تو فکر میکنم نظرش عو ض شده

2.146.202.20
پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 20:27
امین

نه داداش مشکل از جای دیگه س مشکل از تو پاراگرافته کلا همه امثال پاراگرافای شما این مشکلو دارند
آلبوم واسه سال 86 و این همه تحسین و این همه حسادت واقعا فوق العاده بود آلبوم
و البته امین که شخصیت فوق العاده ایه

91.108.143.194
پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 21:34
مهرداد صادق وند

واقعا داري اسم محسن چاوشي رو خراب مي كني لطفا اسمتو ويرايش كن و اسم چاوشي رو بردار از كامنتات .
ميگي يه اهنگ زيبا نداشت پس بي قرار چي بود يكي از اهنگاي هيت دهه ي هشتاد اين اهنگه درست گوش بده راستي جلوي اسمتم بنويسي منتقد موسيقي داخل كشور خيلي بهتره تا بياي با نام محسن چاوشي ايشون رو خراب كني

151.239.50.207
جمعه 24 مرداد 1393 - 00:01
mohamadreza askeri

تفلکی نوید راست میگه اخه.منم جای اون بودم اهنگ در مضمون غلط کردم-شیرمردا- بهرام که گور میگرفت گوش میدادم هرچی البوم امین حبیبی رو گوش میدادم اهنگ خوب پیدا نمیکردم

5.233.63.34
شنبه 25 مرداد 1393 - 00:32
مجتبی ع

حق با نویده
آلبومش فوق العاده ضعیف بود
منم نتونستم حتی ی بار آلبوم رو در بیام
آهنگ ها رو اونم برای اشنایی میشد پلی کرد
وگرنه هیچکدوم از آهنگاشو 2 بار نمیشد گوش داد

10.103.116.151
پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 15:28

امین جان فدات بشم خیلی آقا و با معرفتی. کارهای امین از همون عشق همیشگی گرفته تا وقتی به تو فکر می کنم حس و حال و عشق رو داشته و واقعا من و خیلی از مردم باهاش زندگی کردیم. واقعا هم دنبال پول نبوده وگرنه این همه آثار زیبا رو به مردم هدیه نمی کرده. شک ندارم که یکی از موندگار ترین ها و بهترین های ایرانی امین جون. منتظر تکیه گاه و کنسرت تهرانت هستیم داداش

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 16:21

من اطرف هوادارای واقعی اقای چاوشی به دوستا ن سلام میکنم. از نظر من اقای حبیبی خواننده خیلی خوبی هستند.براشون ارزوی موفقیت دارم

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 16:56

سلام. موسیقی ما لطف کنید خبر منتشرشدن اهنگ (احوال تلخم)از اقای محمدرضاعلیمردانی(دوبلور.بازیگروخواننده) رو تو سایت قرار بدید.ضمنا این اهنگ تیتراژ سریال انقلاب زیباست. واقعا کار قشنگیه.

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 17:29

صدای نسبتا گرم و خوبی داره آهنگهای زیبایم از ایشون شنیدم ولی این آلبومش فاجعه بود من اصلا حتی سایه ایی از امین حبیبی کارای قبلش تو این آلبوم ندیدم.

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 20:34
امین

به نظرم امین حبیبی جزو خیلی خیلی معدود کسایی که استایل خودشو داره و تقلیدی نیست و این آلبومش هم همون امین حبیبی همیشگی گرم و البته به روز شده بود

91.108.143.194
جمعه 24 مرداد 1393 - 00:18
امیرحسین فخری

دوست عزیز لطفا منطقی صحبت کنید. همین آلبوم وقتی به تو فکر می کنم 3تا از ترکای قبلی امین رو داشت که از پر طرفدارترین و هیتاش بود. حداقل اگرم میگی سایه ای از اون نبود با این 3 ترانه که از کارهای قبلیش بود نمیشه این حرف رو زد. در ضمن این آلبوم که واسه 7 سال پیش بود و تازه منتشر شده خیلی بیشتر از آلبوم هایی که تو این چندساله منتشر شده بازخورد داشته و هیت شده.

2.178.88.222
پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 20:30

امین جان همشهری کارت درسته حرف نداشت آلبومت بی نظیر بود نمیدونم چقدر ازینور اونور تحسینت کردن بازم زدی تو خال مثه همیشه

ما هم پشتتیم و مثه همیشه حمایتت می کنیم

افتخاری واسه خوزستان

فدایی داری امین خان

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 20:56

خیلی صداتو دوس دارم
از کارات خیلی خیلی خوشم میاد
منتظر کارهای بعدیت هستم

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 21:21

من که هيج امين محبي رو نمي شناسم فقط خواستم بگم جام جهاني و ماه رمضون تموم شد و نصف تابستون هم گذشت ما هم چنان منتظر خبري از دومين جشن موسيقي ما هستيم هااااا......

جمعه 24 مرداد 1393 - 17:37
امیرحسین فخری

شاید اسمشو نشناسی ولی مطمئنم تو و همه، آهنگاشو شنیدین. اون که یه وقتی تنها کسم بود ؛ تاج عروسیتو برات خودم هدیه می خرم؛ تولدم مبارک نیست؛ فدای تو چشام؛ و...

2.178.114.219
پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 23:55

امین حبیبی فوق العاده اس.اون حسی که امین حبیبی داره توی بقیه خواننده ها کمتر میشه پیداش کرد
فقط حیف که هنوز به حقش توی موسیقی نرسیده.
در جواب بعضیا که نوشتن البومش فاجعه بود و یه دونه اهنگ خوب نمیشد پیدا کرد:از زمان انشار البوم هر شب موقع خواب اهنگاشو گوش میدم بدون اغراق 6 ترک عالی داشت که نمیشد بهترینشو انتخاب کرد.
پنجره-بیقرار-وقتی به تو فکر میکنم-جدایی-درد-فدای تو چشام

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 23:57

این آلبوم سال 86 هست دوستان،متاسفانه همین باعث شد یکم آلبوم کمرنگ بشه.
وگرنه همون سال 86 اگر میومد قطعا خیلی استقبال بیشتری میشد.
با همه این ها ، امین حبیبی هرچی بخونه من عاشقشم.

جمعه 24 مرداد 1393 - 00:07

كارش خوبه فوق العادس صداشو بينهايت دوست دارم يكي از با استعداد ترين و باهوش تريناس همه ي كاراي يك قطعرو بدون هيچ نقصي انجام ميده اقاي بيبي فوق العادس كارتون موفق باشيد

جمعه 24 مرداد 1393 - 01:02

موسیقی ما ممنون که کابل و گرفتی

جمعه 24 مرداد 1393 - 10:41

seda va ehsase amin habibi ru dos daram va aksare karaye ishono mipasandam. ba arezooye mpvafaghiyat baraye ishon

جمعه 24 مرداد 1393 - 13:55
محمد ناصری (طرفدار موسیقی داخلی و اقای چاوشی)

سلام داش علی شما عشق مایی.

2.178.37.254
جمعه 24 مرداد 1393 - 17:40

موزیک ما مرسی از مصاحبه. از این کارا بیشتر بکنید. در ضمن مصاحبه با علی اصحابی و عوامل آلبوم یادتون نره. ممنون

جمعه 24 مرداد 1393 - 18:05

واقعا به حقش تو موسیقی نرسیده.حیف این صداس..دمش گرم

جمعه 24 مرداد 1393 - 20:45

به معنای واقعی احساس داره تو کاراش و به اندازه ی کافی هم ملودی زیبا و ب یاد ماندنی ساخته
پاشنه آشیل آلبومش ب نظرم شعراش بود ک کمی سطحی بود
ولی این دلیل نمیشه از ترانه های زیبای قبلیش صرف نظر کنیم
کارش از خیییلی از هم دوره ای های معروف ترش درست تره ...

شنبه 25 مرداد 1393 - 10:21

من کار به هیشکی و هیچ نظری ندارم صدا و نحوه خوندن یه چیز سلیقیه یه عده باهاش حال میکنن یه عده خوششون نمیاد ولی من خدایی از ته دلم به کاراش علاقه دارم چون همیشه کاراش عالی بوده و میانگین کاراش خیلی برام بالا بوده ولی چیزایی که به گوشم خورده البومش خیلی بازخورد خوبی داشته و معلومه ادم هنرمند و باشرافتی هست و میدونم همیشه موفق هست

یکشنبه 2 شهریور 1393 - 23:57

سلام...امین حبیبی تو بهترینی... من از تمام خواننده هایی که وجود دارن ..فقط امین حبیبیو بس...موفق باشی همیشه

دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 13:18

امین حبیبی واقعا هنرمنده
شعراش عالی هستن.. من اجراش رو دیدم خیلی بااحساس بود.. البومش هم خیلی خوب بود
درضمن هركس یه نظر و سلیقه ای داره

دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 13:24

امین حبیبی واقعا هنرمنده
شعراش عالی هستن.. من اجراش رو دیدم خیلی بااحساس بود.. البومش هم خیلی خوب بود
درضمن هركس یه نظر و سلیقه ای داره

دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 13:44

آلبوم خیلی خوب بود
امین حبیبی یه هنرمنده واقعیه و شعراش فوق العادن٬ اجراهای بااحساس و خیلی خوبی هم داره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امین حبیبی: اگر قرار باشد حس و اعتقاد من سانسور شود یقینا دیگر کار نخواهم کرد | موسیقی ما