برنامه یاد بعضی نفرات
 
توسط نشر موسیقی ارغنون و با هنرنمایی میلاد محمدی و احمد مستنبط؛
آلبوم تصویری «دگر» منتشر شد
موسیقی ما - انتشارات موسیقی «ارغنون» آلبوم تصویری «دگر» را روانه بازار کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، این مجموعه شامل دونوازی تار «میلاد محمدی» و تمبک «احمد مستنبط» است که به صورت زنده و بداهه (با نشانه‌گذاری‌های مشخص) در استودیو ضبط و منتشر شده است.

میلاد محمدی نوازنده تار در خصوص این آلبوم به «موسیقی ما» گفت: «ایده پیدایش این آلبوم از اردیبهشت‌ماه 92 شکل گرفت و در مهرماه همان سال به صورت تصویری ضبط شد. در این اثر که نوعی بداهه‌نوازی بر اساس ساختارِ از پیش تعیین شده است و در آن تا حدودی از موسیقی نواحی نیز الهام گرفته‌ایم، چندان به ساختار رایج موسیقی ایرانی (از قبیل پیش‌درآمد و چهارمضراب و...) پایبند نبوده‌ایم و این مجموعه، فرمی آزادتر دارد.»

محمدی درباره دلیل انتخاب فرمت تصویری برای آلبوم «دگر» گفت: «همانطور که می‌دانید در موسیقی سنتی آلبوم‌های زیادی وجود ندارند که به صورت تصویری منتشر شده باشند. ما برای این مجموعه به سراغ تصویر رفتیم، چون تأثیرگذاری بیشتری بر مخاطب دارد و می‌خواستیم از این ویژگی برای جذب مخاطب استفاده کنیم.»

میلاد محمدی متولد 1367 و فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقی است که مدرک کارشناسی خود را از دانشکده هنر دریافت کرده و ددر نوازندگی تار شاگرد هنرمندانی چون بهروز همتی، ارژنگ سیفی‌زاده و محسن نفر بوده است. او علاوه بر حضور در فستیوال جهانی «4020» اتریش، در کنسرت‌های متعددی با هنرمندان داخلی از جمله علی قمصری، علیرضا قربانی و... همکاری داشته است. او همچنین در کنسرت اخیر «چرا رفتی» تهمورس پورناظری و همایون شجریان نیز به عنوان نوازنده تار حضور داشته و پیش از این، آلبوم «سایه» (مجموعه‌ای برای چند ساز تار) را منتشر کرده است.

در ادامه می‌توانید قطعه «گریز» از این مجموعه را به صورت اختصاصی از «تماشاخانه» دانلود کنید و ببینید:
آلبوم دگر (teaser)
دانلود
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 13:29

دیدگاه‌ها

جمعه 24 مرداد 1393 - 15:07

به نظر من حرکت جدید و بسیار خوبی هست و امیدوارم که هنرمندان دیگر نیز برای انتشار البوم های خودشون نگاهی به این حرکت داشته باشند.هم از جنبه جذب مخاظب در مورد مخاظب عام و جبنه اموزشی فوق العاده در مورد مخاطب حرفه ای تر و یا هنرجویان موسیقی میشه به این اثر نگاه کرد که در هر دو مورد موفقیت امیز خواهد بود.به امید انتشار کارهای بیشتر در این زمینه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم تصویری «دگر» منتشر شد | موسیقی ما