برنامه یاد بعضی نفرات
 
28 مرداد 1393 طی دو سانس؛
گروه سون با « ادعا» و «دوسِت دارم» به ساری می‌رود
موسیقی ما - گروه پرطرفدار سون که چند روز پیش در گفت و گو با موسیقی ما، از آغاز برگزاری تور کنسرتهایش در شهرهای مختلف کشور خبر داده بود، 28 مرداد 1393 در ساری برای هواداران مازندرانی‌اش به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

«امیر جوادی»، تهیه کننده این برنامه که پیش‌تر در برگزاری کنسرت هنرمندان سرشناس در مازندران نقش داشته، ضمن تأیید این خبر در گفت و گو با «موسیقی ما» اظهار داشت: «مجوزهای لازم برای این برنامه از مراجع ذی‌صلاح اخذ شده و این کنسرت 28 مرداد ماه طی دو سانس در ساری برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت بلیت‌های این کنسرت می‌توانند با تلفن 09377884054 تماس حاصل نموده و یا بلیت خود را با امکان انتخاب صندلی از سایت اینترنتی www.iranejra.com خردیداری نمایند».

بر این اساس آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی همراه با گروه ارکسترشان، 28 مرداد 1393 به تهیه کنندگی «امیر جوادی» و به همت موسسه «آوای کیان پایتخت» به مدیریت «محمد شعبانی»، در سانس‌های 18:00 و 21:00 و در سالن «خانه ایرانیان» ساری روی صحنه می‌روند و قطعات آلبوم‌های «با تو می‌مونم»، «دوست دارم» و نیز قطعه پرطرفدار «ادعا» که آخرین اثر منتشر شده از این گروه است را به صورت زنده برای مازندرانی‌ها اجرا خواهند کرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1393 - 03:43

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه سون با « ادعا» و «دوسِت دارم» به ساری می‌رود | موسیقی ما