برنامه یاد بعضی نفرات
 
«شهاب رمضان» پیش از کنسرتش در گفت و گو با «موسیقی ما» عنوان کرد:
یک شهاب رمضانِ جدید خواهید دید!
موسیقی ما - «شهاب رمضان» که اسفند ماه سال قبل نخستین کنسرت «احساس» را در تهران برگزار کرد، 6 شهریور ماه بار دیگر به همت موسسه «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی استیج خواهد رفت و قطعات محبوبش را در کنار هوادارانش اجرا خواهد کرد. او در این کنسرت سورپرایزهایی دارد که اصرار داشت به احترام کسانی که به کنسرت می‌آیند، لو نرود تا جذابیت آن باقی بماند. با او پیش از کنسرتش در پایتخت هم کلام شدیم و شهاب از این کنسرت و برنامه‌های آینده‌اش به «موسیقی ما» گفت...
 
  • * کنسرت پیش رو با برنامه ی قبلی‌ات چه تفاوتی دارد؟
تفاوت اصلی این برنامه با برنامه ی قبلی این است که قصد داریم این بار کنسرت پرهیجان‌تری و البته احساسی‌تر برگزار کنیم. در واقع با تجربه ای که از کنسرت قبلی به دست آوردم این کنسرت را پربار تر و بهتر اجرا خواهم کرد. قطعاً برای هر کنسرت انگیزه ی بیشتری نسبت به قبل پیدا می‌کنم و تلاشم برای بالا بردن کیفیت بیشتر می‌شود.
 
  • * از نظر اجرای قطعات و کنداکتور برنامه هم تفاوتی وجود دارد؟
بله، تغییراتی صورت گرفته است تا فضا متنوع باشد. قطعات جدید در این کنسرت اجرا خواهد شد. همچنین یک ریمیکس خاطره‌انگیز آماده شده که در میانه ی برنامه اجرا می‌شود.
 
  • * تغییری در سازبندی‌ها هم صورت گرفته است؟
بله. یک سری تغییرات صورت گرفته و فکر می‌کنم تنظیمات نسبت به قبل خیلی بهتر شده است.
 
  • * همان گروه قبلی تو را در این برنامه همراهی می‌کنند؟
بله، غیر از «عظیم روحانی» گیتاریست قبلی گروه. ضمن اینکه «نیما رمضان» به جمع ما اضافه شده است. البته نیما دوست خوب من است و قبل از این هم همیشه با من همراه بود و در واقع در ابتدا او گروه من را جمع کرده بود. فقط به دلیل مشغله‌اش به کنسرت قبلی نرسید؛ اما از این به بعد کنار ما حضور خواهد داشت.
 
  • * این اولین اجرای تو در سالن بزرگ میلاد نمایشگاه بین المللی است. برای اجرا در این سالن استرس نداری؟
من هیچ وقت برای اجرا استرس نداشته‌ام. اما به هر حال هر خواننده ای، هیجان خاصی هنگام اجرا برای تعداد زیادی از مردم خواهد داشت. اما ترس یا استرس به هیچ عنوان! اتفاقاً خیلی خوشحالم که در این کنسرت با تعداد بیشتری از مخاطبین روبرو خواهم شد و این برایم هیجان انگیز و انرژی‌بخش است و انگیزه‌‌ام را برای یک اجرای قدرتمند و استاندارد بیشتر می‌کند.
 
  • * با اجرای موفقی که در برنامه ی قبلی داشتی، انتظار می رفت که کنسرت‌های بیشتری اجرا کنی، اما این اتفاق رخ نداد. چرا؟
قبول دارم. این را می‌دانم که باید فعالیت بیشتری داشته باشم. این را از قول من بنویس که به مخاطبینم قول می‌دهم که امسال بهترین آلبوم ممکن را تولید کنم، نه حتی یک چیز معمولی یا خوب؛ طوری که هر قطعه ی آن عالی باشد و مخاطبین برای انتخاب بهترین قطعه ی آلبوم با مشکل مواجه شوند! بیش از یک سال است که مشغول کار روی ترانه‌ها و ملودی‌های آلبوم هستم و تمام توانم را برای بالا بردن کیفیت این آلبوم به کار می‌گیرم و مسلماً فعال‌تر از قبل خواهم بود. در زمینه ی کنسرت هم قصد دارم تغییرات بیشتری ایجاد کنم و از هر نظر آن تفاوتی که مد نظرم هست اعمال شود.
 
  • * گویا برای آلبوم جدید تغییر مهمی در همکارانت صورت گرفته. درست است؟
بله. چند روز دیگر یکی از قطعات آلبوم را منتشر می‌کنم و همان موقع بیشتر در این مورد توضیح می‌دهم. فقط این را بگویم که شما با یک شهاب رمضان کاملاً جدید روبرو خواهید شد.
 
  • * شنیده ایم که یک غافلگیری بزرگ برای این کنسرت داری. لطفاً در این مورد توضیح بده...
بله، قرار است یک سورپرایز ویژه داشته باشیم. ولی بهتر است همانطور که از نامش پیداست، سورپرایز باقی بماند و موجب غافلگیری حضار شود!
 
  • * فکر می‌کنم یکی از مسائلی که باعث شد تعداد کنسرت‌های تو بیشتر نباشد، گروهی است که با آن کار می‌کنی و اینکه همکاریشان با هنرمندان دیگر، آنها را با محدودیت زمانی مواجه کرده است. با این وجود، حالا که قرار است فعال‌تر باشی باز هم با همین گروه کار خواهی کرد؟
صد در صد. از جانب من این همکاری ادامه دار خواهد بود و امیدوارم آنها هم تمایل به ادامه همکاری داشته باشند. من تا جایی که بتوانم چیزی برای گروهم کم نخواهم گذاشت و امیدوارم آنها هم راضی باشند. چیدمان ارکستر و امور مربوط به آن کاملاً بر عهده ی «انوشیروان تربتی نژاد» است و به همین دلیل خیالم از کیفیت کار راحت است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسيقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 19:32

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 20:11

سوپرایز رضا صادقی ست
و در البوم جدید تین تنظیم کننده ها کلا عوض شده

چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 22:08

اینجور که شهاب رمضان گفته پس باید یه آلبومی باشه که تا حالا مثل اون تو ایران نیومده. امیدوارم همینطور که گفته باشه مثل آلبوم قبلیش قشنگ باشه

چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 22:39

حیف که قرار نیس تو آلبوم جدید سیروان حضور داشته باشه . حیف ..

پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 10:38

عاشقتم شهاب عزیز....

پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 12:05

امشب حتما خیلی خوش میگذره من که خیلی منتظر سورپرایز شهاب عزیز و ترک جدید و آلبوم جدید هستم . من که امشب میرم امیدوارم به همه و شهاب رمضان خیلی خوش بگذره .

پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 16:26

خیلی دوست دارم بیام کنسرتت حیف...
عاشق خودت و کاراتم

جمعه 7 شهریور 1393 - 17:33

ای بابا این اقا سیروان هم با همه قید همکاری رو زده قبلا بهنام صفوی و امیر یگانه حالاهم رمضان

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک شهاب رمضانِ جدید خواهید دید! | موسیقی ما