برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «برقطارزمان» اثر شوان توکل منتشرشد
گفت‌وگوی دو فرهنگ موسیقایی
موسیقی ما - موسسه فرهنگی هنری راوی آذرکیمیا آلبوم موسیقایی تلفیقی بی‌کلام «برقطارزمان» را به آهنگسازی «شوان توکل» در ۶ تراک تولید و منتشر کرد.

به گزارش موسیقی ما، «برقطارزمان» شامل نویسندگی، اجرای خط پیانو و اجرای سازهای الکترونیک از امیرسلطانی، اجرای دهل، دف بم، و بالابان رامیار اتمیشی، دوتار نوازی تربت جام از عبدالله عبدی و کمانچه، ویلن و تنبور نوازی شوان توکل با محتوای آثار تلفیقی «طمع خام»، «چوباد» «برقطار زمان»، «قربانگاه»، «دره غم» و «انگارکه نیستی» می‌باشد.

برقطارزمان اثری است تلفیقی که از همزمانی دو یا چند خط از پیش اندیشیده ودر لحظه فکرشده بوجود آمده است. این همزمانی برای رسیدن به نمودی از نوعی سیالیت و در دوبعد واقعیت و خیال طراحی شده است. برای نیل به این هدف حضور دو فرهنگ موسیقایی بصورت همزمان و یا به شکل گفتگو با نوعی از تلفیق در بافت و ساز بندی در نظر گرفته شده است. این اثر از لحاظ فرمال دارای شش قطعه روایت تک موومانی است.

برقطار زمان به مدیریت تولید رضا مهدوی مدیرعامل موسسه راوی آذر کیمیا و با طراحی گرافیک رامیار اتمیشی، ضبط و مسترینگ امیرحسین سلطانی از امروز توسط پخشهای «ر‌ها» و «موسیقی جوان»، «آوای باربد» و «هنر شهر» عرضه شده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1393 - 03:13

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گفت‌وگوی دو فرهنگ موسیقایی | موسیقی ما