برنامه یاد بعضی نفرات
 
بیستم شهریور ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود؛
هزارصدا، این بار با داوری استادان نادرگلچین، عباس خوشدل و محمدعلی شیرازی
موسیقی ما - برنامه هزار صدا در بخش موسیقی اصیل ایرانی پنج شنبه هفته آینده، بیستم شهریور ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. دراین برنامه گروههای جوان موسیقی پاپ اجرای برنامه خواهند داشت و استادانی که به عنوان کار‌شناس روی صحنه حضور دارند کار‌هایشان را نقد و بررسی خواهند کرد و در پایان یک گروه به عنوان گروه برگزیده معرفی خواهد شد و به دور بعدی راه خواهد یافت. این برنامه که سومین برنامه از بخش سنتی‌ست، استاد نادر گلچین، خواننده پیشکسوت که آثار ماندگاری چون «نوای کاروان»، «بوی بهار»، «ناوک مژگان»، «چشمای تو نور کوچه باغ رازه»، «من دیگه بچه نمی‌شم» و ده‌ها تصنیف و آواز ماندگار رادر کارنامه دارد کار نقد آواز و خوانندگی را به عهده خواهد داشت و در کنار ایشان استاد عباس خوشدل این آثار را در بخش نوازندگی و آهنگسازی بررسی خواهد کرد. خوشدل آهنگساز مجموعه‌های ماندگار نیلوفرانه‌ها و صدایم کن است که همراهی ماندگارشان با گلچین در خلق آهنگ ماندگار «نوای کاروان» و چندین اثر ماندگار از یاد نخواهد رفت. همچنین داور بخش ترانه و تصنیف این برنامه، ترانه سرای پیشکسوت استاد محمدعلی شیرازی خالق «سلطان قلب‌ها»، «زندونی»، «آی آدمای مهربون»، «زیر آسمان شهر»، «روزی تو خواهی آمد» و ده‌ها ترانه ماندگار دیگر به نقد بررسی آثار شرکت کنندگان در بخش کلام خواهد پرداخت.

همچنین بنابر اعلام برگزار کننده، در این برنامه استاد نصرالله شیرین آبادی، ویولونیست پیشکسوت، یکی از آثار استاد پرویز یاحقی را به مناسبت سالگرد ایشان اجرا خواهد کرد و خواننده خوب نسل جدید موسیقی اصیل ایرانی، امیر اثنی عشری هم به عنوان خواننده مه‌مان برنامه‌ای را اجرا خواهد کرد.

یکی از بخش‌های تازه این برنامه بخش معرفی و رونمایی آلبوم است که در آن ضمن اعلام آلبوم‌های منتشر شده، قطعه‌ای از یک آلبوم تازه منتشر شده هم پخش خواهد شد.

این برنامه که با مدیریت و اجرای آرش نصیری از شهریور سال گذشته با بخش پاپ آغاز شد، امسال در بخش موسیقی اصیل ایرانی هم ادامه یافت و این سومین برنامه از بخش موسیقی اصیل ایرانی ست.

 این برنامه سومین پنج شنبه هر ماه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 10:40

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 15:24

با سلام
میدونم که اینجا جاش نیست ولی چون قسمت تماس با ما رو در سایت پیدا نکردم مجبورم سوالم رو اینجا بپرسم. بالاخره دومین جشن موسیقی ما کی برگزار میشه؟پیشتر اعلام کرده بودید اواسط مرداد ولی خبری نشد.لطفا در این مورد اطلاع رسانی بکنید.
با تشکر قبلی
خسته نباشید

چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 23:44
mehrnoosh garmabi

اخ حرف دل ما رو گفتی

151.247.141.255
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 04:18

از خداوند متعال می خواهیم که سایه بزرگان عرصه فرهنگ وهنر این مملکت بخصوص استاد نصرالله شیرین آبادی فراهانی و عباس خوشدل را از سر ما جوانان کم نکند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هزارصدا، این بار با داوری استادان نادرگلچین، عباس خوشدل و محمدعلی شیرازی | موسیقی ما