برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسین علیشاپور و طینوش بهرامی در تالار رودکی کنسرت می‌دهند
همایون مرکب
موسیقی ما- طینوش بهرامی، آهنگساز و نوازندهٔ تار، مجموعه‌ای را با عنوان همایون مرکب، آمادهٔ اجرا کرده که آن را با آواز حسین علیشاپور و گروه سازهای ایرانی به روی صحنه خواهد برد.

این رپرتوار که شامل ساخته‌هایی از بهرامی ست، شامل قطعاتی بی‌کلام، همچنین ۵ تصنیف بر اشعاری از سعدی، عراقی، بهار و هوشنگ ابتهاج است.

در گروه سازهای ایرانی، کتایون ملک مطیعی سنتور، غلامرضا صدرالدینی تنبک، فرید مظفر‌زاده بم تار، امیر سیاوش‌پور نی، شهرام صارمی و احمد میر هاشمی کمانچه، نوا سلیمانی عود و سارا فطرس دف می‌نوازند.

طینوش بهرامی، سابق بر این در گروه سه تارنوازان حسین علیزاده، همچنین گروه عارف به سرپرستی پرویز مشکاتیان عضویت داشته است. از جمله آثاری که وی در آن‌ها به نوازندگی پرداخته، کنسرت گروه سه تار حسین علیزاده به خوانندگی صدیق تعریف در سال ۶۸ برای کمک به زلزله زدگان رودبار، همچنین کنسرت سال ۱۳۷۶ گروه عارف سرپرستی پرویز مشکاتیان و خوانندگی حمیرضا نوربخش در دستگاه همایون بوده است.

حسین علیشاپور نیز از آوازخوانان فعال سالیان اخیر است که علاوه بر خوانندگی چندین آلبوم، سابقهٔ کنسرت با هنرمندانی چون کیهان کلهر و مسعود شعاری را نیز در کارنامهٔ خود دارد؛ خوانندگی در اپراهای مولانا و حافظ، ساختهٔ بهزاد عبدی نیز از جمله فعالیت‌های پر شمار علیشاپور است.

این کنسرت، طی روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه در تالار رودکی اجرا می‌شود و موسسهٔ نغمه حصار برنامه ریزی آن را بر عهده دارد
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1393 - 11:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همایون مرکب | موسیقی ما