برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفتگو با نامزد برترین نوازنده سازهای غیر ایرانی در دومین جشن سالانه «موسیقی ما»؛
نیما رمضان: این جشن می تواند جریان ساز باشد
موسیقی ما – دومین جشن سالانه «موسیقی ما» روز 31 شهریورماه و به میزبانی تالار «وحدت» تهران برگزار می شود. در این جشن از برترین های موسیقی سال 92 که با نظر مردم و کارشناسان انتخاب شده اند تقدیر به عمل می آید. یکی از بخش های پرهیجان این جشن، نوازندگی سازهای غیر ایرانی است. دلیل این هیجان هم رقابت نزدیک جمعی از بهترین نوازنده های کشور است. «نیما رمضان»، نوازنده با سابقه گیتار الکتریک، با رای کارشناسان به عنوان نامزد دریافت تندیس طلایی «موسیقی ما» در این بخش انتخاب شده است. به بهانه این اتفاق گفت‌وگویی با او انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:
 
  • *از اینکه از سوی کارشناسان بیشترین رای را در بخش «بهترین نوازنده سازهای غیر ایرانی» به دست آورده اید چه احساسی دارید و آیا به فکر نامزدشدن در نظرسنجی «موسیقی ما» بودید؟
احساس خوبی دارم به دلیل اینکه می‌دانم چهره‌های سرشناس موسیقی در این بخش نظرات خود را ارائه کرده‌اند. فکر نمی‌کردم امسال هم در بین نامزدها حضور داشته باشم اما لطف دوستان امسال هم شامل حال من شد.
 
  • *برگزاری چنین نظرسنجی ها و جشن هایی چه تاثیری در روند موسیقی کشور دارد؟
تا حد زیادی به پیشرفت موسیقی کمک می‌کند اما این اتفاق به برنامه‌ریزی دقیقی احتیاج دارد. به عنوان مثال برخی ژانرها را در یک بخش نمی‌توان قرار داد و یا در زمینه نوازندگی باز هم باید تغییراتی ایجاد شود. به دلیل اینکه شاید برخی از نوازنده‌ها شانس کمتری برای دیده شدن داشته باشند.
 
  • *در مورد اینکه چنین جشنی با شعار همدلی اهالی موسیقی و توسط یک نهاد خصوصی برگزار می شود چه نظری دارید؟
این اتفاق در کل بسیار خوب است و این جشن می‌تواند جریان ساز باشد.  حضور موزیسین‌ها از سبک‌های مختلف در کنار یکدیگر و اینکه حرف همدیگر را بشنوند و به هم احترام بگذارند یک اتفاق خوب است. به غیر از پکیج رقایبتی این برنامه، جمع شدن نوازنده‌ها و موزیسین‌ها در کنار هم با چنین بهانه‌ای از اهمیت بیشتری برخوردار است.
 
  • *به جز خودتان کدام یک از نامزدها را در این بخش شایسته کسب تندیس طلایی می دانید؟
سایر نامزدهای این بخش شایسته بهترینها و از چهره‌های حرفه‌ای حوزه موسیقی هستند. در این بین نوازندگی «دارا دارایی» را واقعا دوست دارم و به غیر از بحث برنده شدن، نوازندگی در کنار او برای من خوب و باعث افتخار بوده است.
 
  • *ارزیابی شما از اولین جشن سالانه موسیقی ما چه بود و چه بازخوردهایی را در مورد آن دریافت کردید؟
فیدبک‌های مثبت و منفی وجود داشت. این برنامه سال گذشته برای اولین بار اجرا می شد که طبیعتا با نقاط قوت و ضعف متعددی همراه بود. امیدوارم سطح کیفی جشن «موسیقی ما» در هر سال ارتقا پیدا کند تا بازدهی بیشتری داشته باشد.
 
  • *مهمترین برنامه های شما برای سال 93 چیست؟
دوست دارم که فعالیت‌های بیشتری در گروه «کامنت» داشته باشیم. امیدوارم این ژانر موسیقی که ما کار می‌کنیم جایگاه خود را پیدا کند. همچنین امیدوارم که تنوع در موسیقی پاپ ما بیشتر شود و شاهد اتفاقات بهتری باشیم تا از این یکنواختی و تکرار بیش از حد که خواننده‌ها درگیر آن هستند جدا شویم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1393 - 03:13

دیدگاه‌ها

شنبه 22 شهریور 1393 - 09:36

سلام نیما جان
من یه عمر که دارم scorpions band گوش میدم....یه کمی هم اخیرا 30seconds to the mars
همیشه دوست داشتم یه گروه وطنی در حد اینا پیدا شه که به زبان مادری خودمون بخونن.....خدارو شکر شد و شما پیدا شدین کامنت باند اگه با بی مهری نسوزه صد در صد آینده درخشانی داره
البته همین الان هم خیلی خوبید فقط یه کم تو شعر و صدا گیری از خواننده مشکل هست.
کارای شما شبیه کارای nek(filipo nevani هست .
البته از نظر موسیقی

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 01:03

نیما واقعا از بهترین های نوازندگیه . امیدوارم این تندیس رو مال خود کنه .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیما رمضان: این جشن می تواند جریان ساز باشد | موسیقی ما