برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیات برنامه «هم آوایی عشق و امید» منتشر شد؛
ستارگان موسیقی برای کودکان نیازمند ایران و جهان می‌خوانند
موسیقی ما - مطابق اعلام قبلی «موسیقی ما»، جمعی از ستارگان موسیقی کشور برای کودکان نیازمند ایران و جهان به اجرای برنامه می‌پردازند.

به گزارش «موسیقی ما»، طی این برنامه که 10 تا 15 مهر 1393 در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد، سیروان خسروی و زانیار خسروی در روز 10 مهر، مرتضی پاشایی، کیارش حسن‌زاده و کامران تفتی در روز 11 مهر،
مهدی یراحی و بنیامین در روز 12 مهر، بهنام صفوی و فرزاد فرزین در روز 14 مهر و رضا یزدانی و رضا صادقی در روز 15 مهر به اجرای زنده می‌پردازند. همچنین سالار عقیلی، محمدرضا هدایتی، علی لهراسبی و امید حاجیلی برای حضور در روز 13 مهر اعلام آمادگی نموده اند.

موسسه «مدیران شیوه»، موسسه «هنرمندان پیشکسوت» و موسسه فرهنگی هنری «حافظ» مجری طرح این برنامه هستند و موسسات «آوای مهر میهن» و «ملاصدرا» در برگزاری آن مشارکت خواهند کرد.

گفتنی است برای این برنامه هیچ گونه بلیتی به فروش نخواهد رسید و حاضرین در آن، مدعوین سازمان‌های دولتی هستند که با هدف کمک به کودکان ایران و جهان در آن حضور می‌یابند.
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1393 - 17:29

دیدگاه‌ها

شنبه 22 شهریور 1393 - 19:32

عشقه سلطان پاپ.......

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 11:07

متوجه نميشم،‌اگر اين يك برنامه خيريه براي حمايت از كودكان ايران و جهان،‌ يا اون طور كه در سايتهاي ديگه اعلام شده، كودكان غزه هست، پس چرا بليط فروشي نداره؟ مگر مثلا قرار نيست عوايد اين برنامه ها صرف حمايت و كمك بشه؟ مدعوين سازمان هاي دولتي چطور قرار است در اين حمايت سهم داشته باشند؟

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 13:38

.................................... بهنـــــــــــــــــــــــــام صفـــــــــــــــــــــوى ..............................

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ستارگان موسیقی برای کودکان نیازمند ایران و جهان می‌خوانند | موسیقی ما