برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیشتازی آلبوم‌های باده‌تویی، نه فرشته‌ام نه شیطان، امپراطور، شخصی، باران تویی و وکاپلا 2 در بخش‌های مختلف
نامزد‌های همه بخش‌های دومین جشن سالانه موسیقی ما معرفی شدند
موسیقی ما - دومین جشن سالانه موسیقی ما با شعار «جشن همدلی اهالی موسیقی ایران» و  با معرفی برترین‌های این حوزه در سال 92، دوشنبه 31 شهریور در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

برگزیدگان این مراسم هنرمندانی هستند که طی یک نظرسنجی فراگیر در دو بخش «کارشناسی» (با آراء بیش از صد نفر از کارشناسان موسیقی) و «مردمی» (با رأی نزدیک به 150هزار نفر از علاقه‌مندان موسیقی) انتخاب شده و از آنها با اهدای تندیس «موسیقی ما» و لوح‌های نفیس تقدیر خواهد شد.

این نظرسنجی شامل 16 بخش تخصصی بود که در هر بخش گزینه‌هایی که بیشترین نظرات را از آن خود کرده‌اند به عنوان نامزد معرفی می‌شوند و نهایتا در شب جشن موسیقی ما از گزینه برتر که حائز بالاترین آرا شده است با اهدای تندیس طلایی موسیقی ما تقدیر می‌شود.

نامزد‌های بخش‌های مختلف به این شرح است:
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس بهترین آلبوم موسیقی اصیل ایرانی (بخش کارشناسی):
- باده تویی (محمد معتمدی، پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی -  اثری از: استاد حسین علیزاده)
- برف‌خوانی (وحید تاج، علی قمصری)
- چه آتش‌ها (همایون شجریان، علی قمصری)
- ریزدانه‌های الماس (اردوان کامکار)
- سراسر مه (محمد معتمدی، آرش کامور)
- نه‌ فرشته‌ام نه شیطان (همایون شجریان، تهمورس پورناظری)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس بهترین آلبوم موسیقی اصیل ایرانی (بخش مردمی):
- بی‌منت می (سینا سرلک، محمد‌مهدی باطنی)
- چه آتش‌ها (همایون شجریان، علی قمصری)
- خانه دوست کجاست (علیرضا افتخاری، مهدی تاری)
- نه‌ فرشته‌ام نه شیطان (همایون شجریان، تهمورس پورناظری)
- یار مست (سالار عقیلی، مجید مولانیا)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی، فیلم و سایر ژانر‌ها(بخش کارشناسی):
- باران تویی (گروه چارتار)
- رد انگشتان من (علی جعفری‌پویان)
- سربداران (بیژن کامکار، استاد فرهاد فخرالدینی)
- لیوا (گروه دارکوب)
- وکاپلا 2 (گروه آوازی تهران)
- ملکه (استاد حسین علیزاده)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی، فیلم و سایر ژانر‌ها(بخش مردمی):
- این خرقه بیانداز (شهرام شعرباف)
- باران تویی (گروه چارتار)
- بعد یازدهم (حافظ ناظری)
- لیوا (گروه دارکوب)
- وکاپلا 2 (گروه آوازی تهران)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین آلبوم موسیقی پاپ(بخش کارشناسی):
- 28 (زانیار خسروی)
- آسمان می‌گرید امشب (مرحوم عباس مهرپویا)
- امپراطور (مهدی یراحی)
- ساعتا خوابن (رضا یزدانی)
- شخصی (فرزاد فرزین)
- یک لحظه عاشق شو (حمید حامی)
 
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین آلبوم موسیقی پاپ(بخش مردمی):
- 28 (زانیار خسروی)
- 93 (بنیامین)
- اکسیژن (بابک جهانبخش)
- امپراطور (مهدی یراحی)
- شخصی (فرزاد فرزین)
- لعنت به من (مازیار فلاحی)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین قطعه موسیقی اصیل ایرانی (بخش کارشناسی):
- باده تویی  (آلبوم باده تویی – استاد حسین علیزاده)
- چرا رفتی؟ (آلبوم نه فرشته‌ام نه شیطان - همایون شجریان، تهمورس پورناظری)
- چه نزدیک است (آلبوم برف خوانی - وحید تاج، علی قمصری)
- راه کابل (آلبوم ریزدانه‌های الماس – اردوان کامکار)
- کولی (آلبوم نه فرشته‌ام نه شیطان - همایون شجریان، تهمورس پورناظری)
- کهن دیار ( آلبوم سراسر مه - محمد معتمدی، آرش کامور)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین قطعه موسیقی اصیل ایرانی (بخش مردمی):
- چرا رفتی؟ (آلبوم نه فرشته‌ام نه شیطان - همایون شجریان، تهمورس پورناظری)
- چه آتش‌ها (آلبوم چه آتش‌ها - همایون شجریان، علی قمصری)
- کهن دیار ( آلبوم سراسر مه - محمد معتمدی، آرش کامور)
- می‌چرخد این تسبیح (آلبوم برف خوانی - وحید تاج، علی قمصری)
- یار مست (آلبوم یار مست - سالار عقیلی، مجید مولانیا)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین قطعه موسیقی تلفیقی، فیلم و سایر‌ ژانر‌ها (بخش کارشناسی):
- این خرقه بیانداز (آلبوم این خرقه بیانداز – شهرام شعرباف)
- باران تویی (آلبوم باران تویی – گروه چارتار)
- برف روی کاج‌ها (آلبوم آلبوم گذشته حال استمراری – کارن همایونفر)
- دلشدگان (آلبوم وکاپلا 2 – گروه آوازی تهران)
- سایه خورشید (آلبوم لمس – مصباح قمصری)
- لیوا (آلبوم لیوا – گروه دارکوب)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین قطعه موسیقی تلفیقی، فیلم و سایر‌ ژانر‌ها (بخش مردمی):
- این خرقه بیانداز (آلبوم این خرقه بیانداز – شهرام شعرباف)
- باران تویی (آلبوم باران تویی – گروه چارتار)
- برف روی کاج‌ها (آلبوم گذشته حال استمراری – کارن همایونفر)
- دلشدگان (آلبوم وکاپلا 2 – گروه آوازی تهران)
- لیوا (آلبوم لیوا – گروه دارکوب)
 
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین قطعه موسیقی پاپ (بخش کارشناسی):
- اکسیژن (آلبوم اکسیژن – بابک جهانبخش)
- امپراطور (آلبوم امپراطور – مهدی یراحی)
- توبه شکستم (آلبوم کولی عشق – شهرام شکوهی)
- خواب سیاه (آلبوم یک لحظه عاشق شو – حمید حامی)
- یخبندونای قطبیِ چشمات  (آلبوم ساعتا خوابن – رضا یزدانی)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین قطعه موسیقی پاپ (بخش مردمی):
- اکسیژن (آلبوم اکسیژن – بابک جهانبخش)
- امپراطور (آلبوم امپراطور – مهدی یراحی)
- برگرد (آلبوم شخصی – فرزاد فرزین)
- پناه (آلبوم روبات – علی لهراسبی)
- فکر بکر (آلبوم 28 – زانیار خسروی)
- یه خونه (آلبوم 93 - بنیامین)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس بهترین آهنگساز موسیقی اصیل ایرانی (بخش کارشناسی):
- تهمورس پورناظری (آلبوم‌ نه فرشته‌ام نه شیطان)
- استاد حسین علیزاده (آلبوم‌‌های باده تویی‌، ملکه)
- علی قمصری (آلبوم‌‌های چه آتش‌ها، برف‌خوانی)
- اردوان کامکار (آلبوم‌ ریزدانه‌های الماس )
- آرش کامور  (آلبوم‌ سراسر مه)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین آهنگسار موسیقی پاپ (بخش کارشناسی):
- امیرعلی بهادری (آلبوم‌‌های یه جور دیگه، دریا، امپراطور، 28)
- رضا تاج‌بخش (آلبوم‌ یک لحظه عاشق شو)
- شهاب رمضان (آلبوم‌‌های جشن تنهایی، 28)
- علیرضا قرایی‌منش (آلبوم‌‌‌های یه دنیا حرف، یک لحظه عاشق شو، یه حالی دارم این روز‌ها)
- مهدی یراحی (آلبوم‌ امپراطور)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین تنظیم‌کننده موسیقی پاپ و تلفیقی (بخش کارشناسی):
- اشکان آبرون (آلبوم‌های‌ اکسیژن، امپراطور)
- علی بیرنگ (آلبوم یک لحظه عاشق شو)
- رضا تاج‌بخش (آلبوم‌های‌ داروگ، اکسیژن، یک لحظه عاشق شو، یه حالی دارم این روز‌ها، وقتی به تو فکر می‌کنم)
- کوشان حداد (آلبوم‌های‌ نبض، یه جور دیگه، شش، اکسیژن، خوشبختی، منو یادت نمیاد)
- سیروان خسروی (آلبوم‌های‌ جشن تنهایی، 28)
- هومن نامداری (آلبوم‌های‌ امپراطور، روبات)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین ترانه سرا (بخش کارشناسی):
- مونا برزویی (آلبوم‌ امپراطور)
- روزبه بمانی (آلبوم‌های امپراطور، شخصی و سایه سوم)
- بابک صحرایی (آلبوم‌های دهکده، یک لحظه عاشق شو، مبهم)
- زهرا عاملی (آلبوم‌های کازابلانکا، امپراطور، شخصی ، تا همیشه)
- نیلوفر لاری‌پور (آلبوم‌ ساحل چمخاله)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین ترانه (کارشناسی):
- با هم نبودیم (آلبوم امپراطور– زهرا عاملی)
- خونه  (آلبوم جشن تنهایی– حسین صفا)
- دیوونگی (آلبوم یک لحظه عاشق شو– بابک صحرایی)
- سازش (آلبوم امپراطور– روزبه بمانی)
- امپراطور (آلبوم امپراطور– مونا برزویی)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین ترانه (مردمی):
- آشوبم (آلبوم باران تویی – احسان حائری)
- امپراطور (آلبوم امپراطور– مونا برزویی)
- پناه (آلبوم روبات – حدیث دهقان)
- ماه عسل (آلبوم شخصی – روزبه بمانی)
- یه خونه (آلبوم 93 – فرید احمدی)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین تهیه‌کننده و ناشر آلبوم موسیقی (بخش کارشناسی):
- آوای باربد (حمید اسفندیاری)
- آوا خورشید (بابک چمن‌آرا)
- ایرانگام (صدرالدین حسین‌خانی)
- رهگذر هفت اقلیم (سپهر سعیدی)
- ماهور (محمد موسوی)
- هرمس (رامین صدیقی)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین تهیه‌کننده کنسرت (بخش کارشناسی):
- آوای هنر (محمد جلیل‌پور)
- اکسیرنوین (رضا خانزاده)
- ایرانگام (صدرالدین حسین‌خانی)
- ققنوس (محمدحسین توتونچیان)
- هرمس (رامین صدیقی)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین تک‌قطعه خارج از آلبوم (کارشناسی):
- آزادی (نیما مسیحا، حامد صوفی‌پور، علیرضا قرایی‌منش، رضا تاجبخش)
- ای یار غلط کردی (علیرضا عصار، امیر توسلی)
- به همین زودی (سیروان خسروی، امیرعلی بهادری، زانیار خسروی)
- تاوان (احسان خواجه‌امیری، علیرضا کهن‌دیری، روزبه بمانی)
- جاده یک‌طرفه (مرتضی پاشایی، مهرزاد امیرخانی)
- نگرانتم (فرزاد فرزین، محمدشاکر، امیرمیلاد نیکزاد، حامد رجبی، مسعود محمدی)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین تک‌قطعه خارج از آلبوم (مردمی):
- به رقص‌آ (محسن چاوشی)
- به همین زودی (سیروان خسروی، امیرعلی بهادری، زانیار خسروی)
- تاوان (احسان خواجه‌امیری، علیرضا کهن‌دیری، روزبه بمانی)
- جاده یک‌طرفه (مرتضی پاشایی، مهرزاد امیرخانی)
- خیابونا (محسن یگانه، هومن نامداری، علی ثابت قدم)
- لیلا (مازیار فلاحی، امیر توسلی، یاحا کاشانی)
- نگرانتم (فرزاد فرزین، محمد شاکر، امیرمیلاد نیکزاد، حامد رجبی، مسعود محمدی)
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین نوازنده ساز‌های ایرانی(بخش کارشناسی) :
سیامک آقایی، کوروش بابایی، علی بوستان، سهراب پورناظری، سینا جهان‌آبادی، مسعود حبیبی، پژمان حدادی، نگار خارکن، پریچهر خواجه، پدرام درخشانی، میلاد درخشانی، حسین رضایی‌نیا، سامان صمیمی، کیوان ساکت، پویا سرایی، علی قمصری، اردشیر کامکار، اردوان کامکار، ارسلان کامکار، شروین مهاجر، پاشا هنجنی
 
  • نامزد‌های دریافت تندیس  بهترین نوازنده ساز‌های غربی (بخش کارشناسی):
آتنا اشتیاقی، آرش پژند مقدم، شاهرخ پورمیامی، دارا دارایی، رضا تاج‌بخش، علی جعفری پویان،امید حجت، امید حاجیلی، بهنام حکیم، یاشار خسروی، نیما رمضان، بابک ریاحی‌پور، هومن غفاری، پیام طونی، پدرام فریوسفی، آرین کشیشی، هومن نامداری، همایون نصیری، فیروز ویسانلو، میثم مروستی، مسعود همایونی
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1393 - 18:36

دیدگاه‌ها

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 18:46

Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارستهNima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته Nima Varasteh نیما وارسته

شنبه 29 آذر 1393 - 22:34
امید

دوستان عزیز چرا البوم من خانه نمیدانم اقای هژیر مهر افروز در بخش بهترین البوم سنتی کارشناسی نیست.شاید جزو البوم های سال 93 محسوب میشه.

37.137.150.157
یکشنبه 23 شهریور 1393 - 19:01

باسلام می خواستم بدونم کی اسامی 100 نفری که به این مراسم میرن مشخص میشه وطریقه انتخاب افراد چطوری است لطفا پاسخ بدهید

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 19:12

حیف شد نمیدونم چرا اسمی از علی اصحابی برده نشده حدود 88درصد مردم پذیرفتن
لامصب تو موسیقی ما شان علی رو پایین میارن ولی واقعا حقش بود مث البوم مهدی احمدوند و پرتتگاه جلیلی

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 17:02
امید

اقا علی این ها همه مربوط به سال 92 هستن. البوم های دیره ، پرتگاه و از این ساعت در سال 93 منتشر شدند

5.232.148.152
یکشنبه 23 شهریور 1393 - 19:20

دست گل کارشناسای عزیز درد نکنه جدا! آخه ساعتا خوابن!بهترین آلبوم؟!! جشن تنهایی شهاب رمضان چی شد پس؟!!!!یعنی واقعا از آلبوم فرزاد فرزین حتی یه قطعه هم نمیتونس جزو بهترینا باشه؟!!شخصی،قطار،ماه عسل،برگرد همه هیچی دیگه!!یعنی دوستان قطعه لحظه ها از شهاب رمضان رو گوش دادن؟!!فک نکنم! مردمیشم جذابه ها! 93 بنیامین!!!!!!!!!!!!!!لعنت به من فلاحی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیگه وقتی آهنگ برقص آ در مقایسه با دوست داشتم نامزد بهترین تک آهنگ سال میشه معلومه چه خبره!
از تمامی عزیزان بابت این رای گیری کمال تشکر رو دارم

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 01:49
سارا پویافر

کاملا باهاتون موافقم.

151.244.163.228
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 02:49
Ehsan Bozorgi

اقا مهدی کاملا باهات موافقم...واقعا این کج سلیقگی و بی انصافی این ادمای به اصطلاح کارشناس تو ذوق میزنه برای من که دیگه نتایج جشن این دوره زیاد مهم نیست ولی امیدوارم برای سال اینده کمی این کارشناسای عزیز انصاف و همینطور دقت چاشنی کارشون کنند ...

2.181.29.192
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 09:57
امیررضا اقبالدوست

دوست عزیز خجالت بکش این چه حرفیه ساعتا خوابن یه آلبوم فوق العاده بود شما نمیتونی انقدر راحت سلطان راک ایران رو خراب کنی.

جناب بخش کارشناسی با بخش کوچه بازاری که شما توشی فرق داره.

بعدش شاید برات جذاب باشه ولی مدیر موسیقی ما به رضا یزدانی رای داده!

89.144.169.57
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 15:02
Mehdi Mika

ببین پسر جون!خواننده مورد علاقه من سال قبل آلبوم نداد و فقط تو یه بخش جزو نظرسنجی بود که تو همون یه بخش هم کارش کاندید بهترین کار سال شد!مشکل من سر مدل این رای دادن ها و انتخاباس! شما خیلی مونده بفهمی چی به چیه و کی به کیه
کوچه بازار؟!بابا خفن! پسر خوب آلبومی که داری ازش حرف میزنی در مقایسه با خاطرات مبهم اصلا آلبوم نیست! برداشته یه سری از معروف ترین ملودیای تاریخ رو گذاشته وسط کاراش،کلا یه استایل واسه اکثر تنظیمای آلبوم گذاشته و یه کم عوضشون کرده با اون شعراش با اون خوانش تصنعی و اغراق آمیز شده آلبوم فوق العاده؟!! مدیر موسیقی ما؟! میگم که خیلی مونده بفهمی چی به چیه! خراب کردن سلطان راک؟! راک؟!راک واقعی اون چیزیه که چاووشی داره روش کار میکنه
راسل کرو بشم تو فیلم گلادیاتور... برو همینارو گوش کن و حاشو ببر گلم

94.183.94.42
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 16:37
M 73

ببخضید تو طرفدار هر کی هستی احترامت واجبه.و احترام خواننده ی مورد علاقت هم واجبه.
پس سعی کن با خواننده مورد علاقه بقیه هم درست صحبت کنی دوست عزیز.
آهنگ های رضا یزدانی همونقدری واسه ما ارزش دارن که آهنگ های خواننده ی مورد علاقه ی شما هم واسه شما ارزش داره.
ولی اجازه نداری با بقیه و راجع به خواننده های دیگه هر جور میلته صحبت کنی.

151.236.216.224
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 20:05
مجید ش

بله، ساعتا خوابن بهترین آلبوم!

5.222.119.160
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 11:47
مجتبی (فرزاد فرزین،ماهان بهرام خان، علیرضا طلیسچی، سیامک عباسی)

با اومدن محسن چاووشی ب سبک راک، کلا دیگه رضا یزدانی و امثالهم فراموش میشن، خدایی کی میتونه با اون صدای یغور ارتباط برقرار کنه؟!!!

87.107.204.109
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 16:56
Saeed Arbabpour

سبک چاوشی با رضا یزدانی کلا فرق داره
چاوشی کامل خودش رو از پاپ چدا نکرده و معمولا کاراش الکترواسلو هست یا سافت راک و پاپ راک
در حالی که رضا یزدانی یه راک باز خالص و حرفه ایه... هاردراکاش حرف ندارن
چاوشی هنوز فاصله داره تا تو سبک راک به یزدانی برسه ولی تو استایل خودش موفقه
قبول دارم که خاطرات مبهم از ساعتا خوابن خیلی بالاتره ولی ساعتا خوابن هم خیلی خوب بود
شما فقط کافیه 4 تا تراک آخر آلبوم رو گوش بدی تا کیفیت آلبوم رو متوجه بشی
درسته که کارن که عامل اصلی موفقیت خاطرات مبهم بود تو این آلبوم نیست ولی بهروز پایگان خیلی خوب کارکرده ...

65.49.68.186
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 16:58
mohsen babaei

موافقم بامهدی عزیز یعنی ازاین همه آلبوم یه لحظه عاشق شو یا ساعتا خوابن بیاد جزو بهترین ها قرار بگیره
واقعا تو موسیقی ما چی میگذره...شهاب رمضان با لحظه ها ،محسن یاحقی با آلبوم بی نظیرش که حتی بیشترین رای رو ازمیان یه لحظه عاشق شو و ساعتا خوابن داشت پس چی شد...متاسف برای این بی عدالتی

5.234.98.84
یکشنبه 23 شهریور 1393 - 19:31

حیف که پارسال محسن چاوشی آلبوم نداشت وگرنه توی جشن امسال هم جوایز رو درو میکرد

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 20:03

بدون حتی یکم شک ، بهترین توی موسیقی پاپ باید از آن آلبوم و قطعه امپراطور بشه.

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 20:13

چرا در بخش اجراهای زنده کاندیدا معرفی نکردین!؟

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 17:31
farima 78528

راست میگه،اگه توبخش اجراهای زنده کاندیدامعرفی کرده بودین صددرصدفرزادفرزین به عنوان نفراول وبهترین انتخاب میشد....

66.249.93.110
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 18:12
سارا پویافر

اره دیگه فریما جون همه جا حق فرزادو ضایع میکنن بعد میگن فرزاد پارتی داشته!!!!!!!!!!!!ینی حذف این بخش ینی بزرگترین ظلم ممکن در حق فرزاد فرزین!

151.244.163.138
یکشنبه 23 شهریور 1393 - 20:21

just farzad farzin & mehdi yarahi

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 20:34

تو همه مواردی که مهدی یراحی کاندیدشده فوق العاده ست به نظرم این پسر تک

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 20:40

امیدوارم گروه بنیامین موفق باشن ولی جای یک نفر خیلی خالیه نیما وارسته ی عزیز....

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 20:49

اجرای زنده پس چی شد؟محسن یگانه فقط تو این بخش شانس داشت اول بشه.

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 10:58
حسین

البته بعد از فرزاد فرزین دیگه؟ همه میدونن با برداشتن بخش بهترین کنسرت بزرگترین ظلم به فرزاد فرزین شد

65.49.68.172
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 18:56
صبا .

بعد فرزاد فرزین اگه رای ها مثل پارسال عوض میشد ... بله

206.190.149.90
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 19:25
ستاره

آقا حسین فکر میکنم تا وقتی که نظرسنجی گذاشته نشه و رای داده نشه نمیشه گفت کی اول میشه کی دوم البته من قصد توهین به نظر شما رو ندارم ولی فکر میکنم درستش همینه

2.190.223.247
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 23:44
تارا music

دوست عزیز فکر می کنم شما حتی یک بار هم خبر یا عکس های مربوط به اجراها و کنسرت های فرزاد فرزین ندیدی و نشنیدی که همه میگن مسلط ترین خواننده پاپ ایران در اجرای زنده فرزاده ، وگرنه اصلا این حرف رو نمی زدید!!!!!!!!

65.49.2.182
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 07:24
Mehdi Mika

دوست عزیز فقط اجرای زنده نیس! تو بخش بهترین تک آهنگ سال هم کاندید هستش محسن
بقیه عزیزان! کنسرتای فرزاد فرزین از لحاظ اجرای شو و طراحی دکور و کلا اتفاقاتی که توش میفته بهترینه اما اجرای زنده محسن یگانه از لحاظ خود کار موسیقی بهترینه،ضمن اینکه بهترین گروه کنسرت ایران و بهترین استیج گردون ایران با محسن کار میکنن! تو کنسرت هیچ کدوم از این خواننده ها به اندازه کنسرت یگانه روی تنظیمای جدید واسه قطعه ها کار نمیشه

94.183.92.35
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 13:28
حسین

رای ها عوض بشه؟ مثلا اگه به خواننده مورد علاقه ی شما رای میدادن رای ها درست بود؟ همه میدونن بهترین
اجرای زنده پاپ و متفاوت ترین کنسرت ها مال فرزاد ه؟ تو بقیه سایت ها و مجلات هم رای ها عوض شده بود که فرزاد اول شد؟ تو فستیوال مسکو هم رای ها عوض شده بود؟ محسن یگانه حین اجرای زنده شعر یادش نره
فالش هم نخونه جایزه پیش کش

65.49.68.176
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 18:02
سارا پویافر

اقا حسین راست میگن با حذف بخش بهترین کنسرت بزرگترین ظلم ممکن رو در حق فرزاد کردن!!!حالا فرزادم باید بچه بازی در میاورد و قهرمیکرد و مثلا اعتصاب میکرد و نظرسنجی رو تحریم میکرد؟؟؟؟؟؟ نه تنها همچین کارای بچگانه ای نکرد بلکه گفته تاثیر چنین جشن‌هایی چون جشن موسیقی ما در پیشرفت موسیقی کشور گفت:‌ جای خالی چنین جشن‌هایی که به صورت حرفه‌ای در کشور برگزار شود، سالیان سال خالی بوده و بهتر است تمام اهالی موسیقی کشور در همه شاخه‌ها، نه به خاطر افراد و تیم برگزارکننده این قبیل برنامه‌ها، بلکه برای پیشرفت حوزه موسیقی و بوجود آمدن فضای رقابتی سالم در این حوزه‌ها حمایت نمایند طبیعتا در دوره‌های مختلف برخی کاندیداها برنده می‌شوند و برخی دیگر نیز برنده نمی‌شوند. قطعا اگر قرار باشد که همه حاضرین در سالن تندیس بگیرند که دیگر رقابتی در بین نیست و آن اصل اساسی «رقابت و داوری سالم» از بین می‌رود. اعتقاد دارم سایت «موسیقی ما» در بخش کارشناسی این نظر سنجی باید برخی تغییرات را اعمال نماید و دقت بیشتری انجام دهد من فکر می کنم که شاید هم برگزار کنندگان این برنامه و هم شرکت‌کنندگان در آن اطلاعات کاملی درباره جشن‌هایی که در این وسعت و شکوه در سطح جهانی برگزار می‌شود، ندارند. همه جای دنیا بزرگان و پیشکسوتان موسیقی در این برنامه‌ها می‌آیند و از دیدن پیشرفت جوانان این حوزه خوشحالند و لذت می‌برند. از موسیقی‌ اجرا شده لذت می برند و پا به پای جوانان پیش می روندو انرژی دارند. حتی اگر خودشان برنده نشوندو جایزه نگیرند، ابهت و شکوه جشن از حضور آنهاست و این را خودشان می‌دانند. این موضوع هنوز در ایران به نظرم جا نیفتاده و باعث برخی سوء برداشت ها شده است.... خودتونو بیخودی گول نزنید فرزاد فرزین توی اجرای لایو و زنده و اجرای کنسرت توی ایران اولـــــــــــه!

151.244.163.138
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 21:18
صبا .

برای اطلاع تون بگم که من کنسرت 5 تیر فرزاد فرزین رو رفتم . با آقای مهدی میکا موافقم ایشون دکور و خلاقیت های خیلی خیلی خوبی داره ولی اصلا نمیتونه با مخاطب ارتباط برقرار کنه . یعنی بین آهنگ ها اصلا نمیدونه چی بگه و صمیمیتی توی سالن حس نمیشه . تنظیم هاشم تکراریه . اما یگانه از نظر اجرای موسیقی و آهنگ خیلی بهتره . تنظیم ها جدیده و خسته کننده نیست و نوازنده ها بهترین های موسیقی ایران هستن . بین آهنگ انقدر صمیمی برخورد میکنه و حرف میزنه که اصلا از توی سالن بودن خسته نمیشین . کاملا استیج و مردم تو مشتشن . بله رای ها عوض شد . شما چون تو اجرای زنده به محسن یگانه رای ندادین نمیفهمین اما من و تمام کسانی که بهش رای دادن رای شون به فرزاد فرزین تغییر کرد . اینو از هر کسی که تو اجرای زنده به یگانه رای داده بود میتونین بپرسین .
بعدم خوبیه اجرای زنده با این که چند دست لباس توی اجرا عوض شه نیست . مهم موسیقییه که توی سالن اجرا میشه و آدمو خسته نمیکنه با تنظیم های تکراری و عدم صمیمیت با مخاطب .

5.239.107.196
چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 12:42
حسین

آهان حتما خوبیه اجرای زنده به اینیکه خواننده شعر خودشو یادش بره . یا آهنگ ساده ی الهه ی ناز رو اون قدر
فالش بخونه که همه صداشون در بیاد اون وقت ببخشید اینکه طرف بعد از اجرای قطعه بتونه با مخاطب ارتباط بر قرار کنه خوانندگی نیست مجری گریه که بازم محسن یگانه بلد نیست .. برای اینکه قدرت اجرای فرزاد فرزین رو در برابر یگانه ببینید کافیه فیلم کنسرت نفس بریده هم تمرینش هم اجرای زندشو ببینید .. پوشیدن لباس های خاص توی همه ی دنیا مرسومه البته سایر خواننده ها در حد همین ایران موندن ولی فرزاد کلا در سطح جهانی کنسرت برگزار میکنه ارتباط فرزاد با مخاطبش و تسلطش باعث شده بهش بگن آقای شومن
مهمترین شرط اجرای زنده هم فالش نخوندنه در ضمن

65.49.68.172
چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 13:59
دختر پاییز

بازم حقه محسنو خوردن....حباب بهترین بود...خیلی آلبومه پخته ای بود ...هم ترانه ها هم ملودی هم تنظیم ...مخصوصا صدای خاص و تکه خوده محسن...کاشکی بود...
اجرای فرزین تو کنسرت مثله تاتر میمونه...فرزین چون به بازیگری علاقه داره همش سعی میکنه بازی کنه تا اجراء...!!!! اگه محسن شعراشو فراموش میکنه واسه اینه که تمام ترانه ها ماله خودشه...بین این همه ترانه ای که گفته معلومه فراموش میکنه...این ضعف نیستاااااااااااا..0_0 تا حالاهم نشده خارج بخونه....قرار نیست که واسه دفاع از اشتباه های یکی دیگه ...!!!! کسه دیگه ای رو زیر سوال ببرید...جاست یگانه

2.178.0.216
چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 18:55
حسن عاشق چاوشی

حباب کاشکی بود؟؟؟؟
مگه چن سال قراره شرکت کنه؟؟؟
من طرفدار هیچکدوم نیستم ولی
فرزاد فرزین واقعا تو اجرای کنسرت از همه مسلط تره و اکت های جالب و منحصر به فرد خودشو داره
و برنامه های متنوع و جالبی که تو کنسرتاش اتفاق میفته فرزاد رو متمایز میکنه
بهترین اجرای زنده رو داره واقعا
محسن یگانه هم خوبه در اجرای کنسرت ولی
اینکه بیایم بگیم ((گه محسن شعراشو فراموش میکنه واسه اینه که تمام ترانه ها ماله خودشه))
این بیشتر شبیه به توجیهِ و اصلا با منطق و عقل جور درنمیاد
اگه شعراشو خودش بگه که اتفاقا باید بیشتر حفظ باشه ...
اینکه شعرش یادش میره یه ضعف محسوب میشه که این ضعف رو فرزاد نداره

95.38.170.205
چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 21:01
ستاره

1- محسن یگانه فالش نمیخونه
2- شکل و شمایل لباس که مهم نیست مردم کنسرت نمیان که لباس خواننده رو ببینن مهم اجراست
3- مگه بیچاره چندبار تا به حال شعر یادش رفته؟ قطعا همه خواننده ها تابه حال حداقل یه بار شعر یادشون رفته اتفاق مهمی نیست که ممکنه برای همه پیش بیاد

2.190.227.98
چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 22:30
ستاره

راستی اینو هم به حرفام اضافه کنم: من ویدیو کنسرتهای هردو رو دیدم هم فرزاد فرزین و هم محسن یگانه هردو خوب هستن حالا ممکنه یکی محسن یگانه رو دوست داشته باشه یکی فرزاد فرزین رو به هر حال نباید به هیچ کدوم توهین کنیم هرکدوم در جایگاه خودشون خوبن دوستان لطفا بیاین با هم مهربون باشیم و به کسی که دوستش نداریم توهین نکنیم، تهمت نزنیم و هرچی که دلمون میخواد نگیم.

2.190.227.98
چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 23:08
صبا .

نمیدونم نت الهه ناز رو دارین یا نه . اگه ببینید بیشتر آهنگ گام بالا هست . اون جور یواشی که بنیامین میخوندو دلش نمیومد صداشو ول بده شما فکر میکنی داره فالش میخونه . نه آقا . الان من کاملا نت الهه ناز توی ذهنم هست و صداش رو وقتی با خوندن یگانه تصور میکنم میبینم که هیچ مشکلی نداره .
هزار دفعه گفته وقتی مشکل صدابرداری توی سالن نباشه من شعرم یادم نمیره . توی همه کنسرتا که یادش نرفت یه تعداد معدودیه .
بله صدای فرزین قوی و بسیار خوبه من نگفتم که بده .
اون هم آوا ها که باهاش میخونن هم به شدت اعصاب خورد کنن . چون اصن هم آوا نیستن تا فرزین شروع به خوندن میکنه اونام میخونن . درستم نمیتونن بخونن صداها با هم قاطی نمیشه یه چیز خیلی ناجورین .
خواننده وقتی میره رو استیج کارش این نیست که مثه سیدی همین جور پشت سر هم بخونه و هیچ حرفی نتونه بزنه . بعدم تنظبم ها کاملا مثله خود قطعه س و این آدمو خسته میکنه .

2.191.73.239
چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 23:13
صبا .

این خانوم هم درست میگن . حرکات خیلی مصنوعی داره . انگار فیلم بازی میکنه جلو آدم .

2.191.73.239
پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 05:58
Mehdi Mika

هی میخوام هیچی نگم ولی نمیذارن! استاد! خواهشا انقد سطحی فک نکن! فراموش کردن شعر چیزیه که ممکنه واسه هر کسی تو دنیا پیش بیاد!اینا حرفای کودکانس نه انتقاد! فالش؟! این کلمه رو تازه یاد گرفتی عزیزم؟! وقتی خیلی یه هویی بهش میگن بیا الهه ناز رو بخون خودشم میگه که من حتی شعرشو حفظ نیستم دیگه چه انتظاری میتونی داشته باشی؟! صدای همه در اومد؟! جوک نگو دیگه!تو فیلمی که ما دیدیم شدیدا از اجرای الهه ناز توسط یگانه استقبال میشه
فرزاد تو زمینه سورپرایز کردن و شو واسه هواداراش سنگ تموم میذاره اما محسن تو زمینه موسیقی
کارایی که محسن یگانه به صورت میکس تو کنسرت اجرا میکنه نیاز به هماهنگی بالای گروه داره که به بهترین شکل اتفاق میفته! اصلا به این جور چیزام دقت میکنی؟!
در بهترین بودن کنسرتای محسن هم همین بس که دو تا از اساتید نوازندگی یعنی استاد ویسانلو و استاد مروستی تو گروهشن و مهندس ثابت هم که با تنظیمای عالی و استیج گردونیه کم نقصش همیشه بهترین بوده
شما واسه اینکه اذیت نشی تو زمینه اجرای زنده محسن یگانه رو بذار اول بعدش از رتبه دوم شروع کن به رده بندی کردن!راحت و آسوده

94.183.94.165
پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 12:25
حسین

اولا من نگفتم از کسی بدم میاد من یه زمانی همش آهنگ دل ساده ی من و نشکن دلمو رو از یگانه گوش میکردم اما یکسری حرفا رو نمیتونم نادیده بگیرم مثلا اینکه رای های پارسال به نفع فرزاد عوض شده .. فرزاد هرجا رای گیری راجع به کنسرت بوده اول شده تو جشنواره مسکو هم که دیگه ترکوند . دوما میگن آدم تو کنسرت فرزاد حوصله اش سر میره واقعاااااااا جای تعجب داره میشه بگید مثلا یگانه چیکار میکنه تو کنسرتاش ؟؟
پوشیدن لباس خاص و حرکات نمایشی جزئی از کنسرت تو همه یدنیاست به کنسرتای مایکل الویس و باب مورلی مدونا و... غیره نگاه کنید متوجه میشید ... خانم عزیز فرزاد ترک انگلیسی رو بدون نقص اجرا میکنه چیزی هم یادش نمیره اونوقت این آقا شعر خودشو یادش رفته؟؟؟؟؟ یگانه همیشه فالش نمیخونه ولی مورد فالش خوندن زیاد داشته

65.49.68.176
پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 14:45
مائده

دوستانی ک دوروزه این سایتو پیدا کردن بهتره برن نظرسنجی سال گذشته روی مرور کنن.. پارسال قسمت اجرای زنده محسن یگانه و خواجه امیری برتر شدن .. و اینکه گفتن رای عوض شد کاملا درسته. چون بعد از اینکه رای داده شد برای خیلی ها رایی ک ب محسن یگانه داده بودن با فرزاد فرزین ب صورت خودجوش عوض شد. کامنتایی ک گلایه کردن بودن دوستان هنوز موجوده برید ببینید.. چشم بسته تهمت نزنید ب بقیه...

2.191.79.238
پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 15:29
sara gh

آقایی که طرفداره محسن چاووشی هستید.....من خودم ترانه میگم...در حده ترانه سرایی محسن یگانه نیستم ولی میدونم وقتی یه عالمه طرحو متنو شعرو هزارتا فکر تو ذهنت باشه کمی تمرکز مشکل میشه....الان محسن یگانه پشته سر هم کنسرت داره...استرس اجراء ,خانواده,آلبوم,طرفدارا,و......همرو باید متحمل بشه...رابطه ای که یگانه با طرفداراش داره رو تا حالا فرزین داشته....به قول یکی از خانوما آدم نمیره کنسرت که لباس یا حرکات خواننده رو ببینه که..میره صداش رو بشنوه...یه کم دیدتون رو درست کنید ...جاست یگانه

2.178.62.25
پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 18:27
ستاره

آقا حسین شما همش از لباس و حرکات و سوپرایز کردن صحبت میکنید نمیگم این چیزا مهم نیستن ولی بیشتر از اینکه اینا مهم باشن نحوه ی اجرا و ... مهم اند

2.190.209.208
پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 19:11
صبا .

عوض شدن رای هارو از هر کسی که تو اون قسمت به یگانه رای داده بپرسین .
بله من حوصلم سر رفته بود چون تنظیما تکراری بود انگار داری سیدی گوش میکنی .
یگانه چی کار میکنه که حوصله آدم سر نمیره ؟؟؟ تنظیما کاملا جدیده و کلی خلاقیت توشه . نمونش آخره آهنگ باور کنم با هنرمندی میثم مروستی . آهنگ بازم بخند که آخر کنسرت اجرا میشه و هر نوازنده ای تکنوازیش رو توی اون آهنگ انجام میده . ریمیکس آهنگ های قدیمی که خیلی جالب ته ترک ها به هم مرتبط میشن . رمیکس ترک های شاد و خیلی های دیگه ....
و این که با مخاطب کاملا ارتباط برقرار میکنه و صمیمی هست . کنسرت فرزین اصن انگار آدم وجود خارجی نداره . بابا یه حرفی بزن ، میکروفونو بگیر سمت مردم یه ذره بخونن ، یه علاقه ای نشون بده . همش حرکات مصنوعی . انگار تئاتره . تحویل نمیگیره آدمو !!
شما دکور و لباس و سورپرایز روی صحنه رو دوست دارین ، من تنظیمای جدید و خلاقیت توی آهنگ ها و اهمیت به طرفدارا رو دوست دارم . هرکی یه جوره دیگه .

206.190.147.188
پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 19:47
حسین

آقای مهدی شماهم به جای جوگیر شدن حداقل 2تا کنسرتو برو ببین یا بشین فیلماشو دانلود کن ببین یکم
فهمت بره بالا

65.49.68.172
پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 22:59
حسن عاشق چاوشی

خانوم محترم چه ربطی داره اخه؟؟
مگه رضا صادقی شعر نمیگه پس چرا یادش نمیره؟؟
میگم این جمله توجیهِ که(( چون شعر میگه پس باید یادش بره))

من مخالف اینیم که میگین رفتار محسن یگانه با طرفدارش رو فرزاد فرزین با طرفداراش نداره ....
چون بنظرم اون حرکاتی که تو کنسرت یگانه اتفاق میفته و ب عنوان صمیمیت ازش یاد میشه
بنظرمن این حرکات زیاده روی محسوب میشه در مقام یه خواننده مرد
و حرکات سنگین تری رو من میپسندم ...
و چون مخاطبای یگانه اکثرا خانوم هستن بیشتر ارتباط برقرار میکنن با این حرکات
البته اقایون هم میتونن ارتباط برقرار کنن و بصورت کلی نمیشه گفت
ولی حرکات فرزاد رو میپسندم چون در عین جذابیت حرکات مناسبی رو ازش میشه دید

و البته اینایی که گفتم نظر شخصی منه
و به این دلیل نظر شخصیمو گفتم چون خوب و بدِ نوع برخورد یه خواننده با هواداراش از دید
هر کسی میتونه متفاوت باشه
مثلا از دید یه نفر میتونه حرکات یگانه تو کنسرتاش زیاده روی باشه و از دید شخص دیگه
حرکات صمیمی و مناسبی باشه
پس نمیشه حکم کلی صادر کرد!
شماهم یکم به دیدگاه دیگران احترام بزارید . موفق باشید
تایید میشه دیگه؟

95.38.172.197
جمعه 28 شهریور 1393 - 02:16
سارا پویافر

اقای حسن عاشق چاوشی بابت رعایت بی طرفی و حرفای منطقیتون خیلی ازتون تشکر میکنم!!!ایشالا البوم پاروی بی قایق اقای چاوشی هرچه زودتر بیاد و موفق باشه و بترکونه!!!با اینکه طرفدار اقای فرزین هستم ولی بی صبرانه منتظرالبوم پاروی بی قایقم هستم!!!بعدشم دوستان یه جوری نظر میدن و رای صادر میکنن که دکتر محمدرضا چراغعلی هم اینجوری نظر کارشناسی نمیدن!!!!!!والااااااا!!!!!!!!! بیاید یکم به عقاید و سلیقه هم احترام بذاریم و انقدر سلیقمونو به کسی تحمیل نکنیم!!! اخه ادعای نا به جای فضل تا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

151.244.186.58
جمعه 28 شهریور 1393 - 08:15
Mehdi Mika

حسین جان! پسر خوب! کنسرتای فرزاد فرزین رو دیدم!اون مجموعه ای که ازش پخش شد رو دیدم!کنسرت مسکو رو دیدم! بهترین کنسرتای دنیا رو هم دیدم! پس خواهشا بعد دو روز که اومدی تو این سایت واسه من حرف از جوگیر شدن نزن! در ضمن با توجه به نظراتی که دادی مشخصه فهمت از موسیقی در چه حدیه! شما بهتره بری تو کلاب های هواداری کامنت بذاری نه اینجا!آفرین پسر خوب
دوستان یه بار دیگه اینو میگم! زحمت بکشین برین کنسرتای این دونفرو مقایسه کنین مطمئنا اگه منطق داشته باشین و موسیقی رو هم بفهمین خودتون اینو تصدیق میکنین که از لحاظ کار موسیقی اجراهای محسن یگانه نه از فرزاد بلکه از همه خواننده ها یه سر و گردن بالاتره
البته این حرف من جدای از رابطه محسن با هواداراش یا صمیمیتش با اونا تو کنسرته!خود من به بعضی چیزا تو کنسرتای محسن انتقاد دارم اما الان بحثم فقط سر موزیکیه که اجرا میشه نه چیز دیگه

94.183.82.78
جمعه 28 شهریور 1393 - 13:34
sara gh

دختر پاییز:واقعا که -____-
قهرمان شعرای محسن یگانه یه جوونه شکست خوردس...اگه بیشتر طرفدارای محسن یگانه دخترن واسه شخصیت و مهربونی هاشو صدای قوی و.....چیزای دیگس...وگرنه با ترانه های محسن یگانه پسرا بیشتر ارتباط برقرار میکنن...من کنسرت فرزین نرفتم و نمیرم ....0__0 ولی کلیپ های اجراشو دیدم ...همچین خشکو مقدس بازی در میاره که آدم وحشت میکنه....استیج کنسرت جای اجرای موسیقییییییییییییییی هست نه ادا و اطفار اومدن(اگه اشتباه نوشتم از قصد بود...نگید بی سواده)در این شکی نیست فرزین تو مسکو خوب بوده...ولی ارتباطا تش کلن ضعیفه...محسن یگانه اصن دوس داره که شعرو فراموش کنه...مهم اینه که جاستی ها باهاش مشکلی ندارن...محسن یگانه خیلی هم سنگین رفتاااااااااااااااااااار میکنه...شما دیدتو درست کن....جاست یگانه برای همیشه

2.178.62.25
جمعه 28 شهریور 1393 - 15:38
حسین

آقای مهدی میگم جوگیر شدی میگی نه اولا که من چند سالی هست تمخاطب این سایتم فقط مثل شما اهل هوچی گری و کامنت گذاشتن راه و بی راه نیستم استاد میشه بگی شما که انقدر فهمت بالاست که البته از نظر خودت بالاس کجای موسیقی این مملکتو گرفتی؟ چی میدونی از موسیقی ؟ اگه 1% فهم موسیقی داشتی از کنسرتای یگانه طرفداری نمیکردی ... خانمی هم که میگن من به لباسو صمیمیت کار دارم خواهشا یه بار دیگه کامنت هارو بخونن ببینن من به این چیزا دقت میکنم یا هوادارای آقای یگانه ..من هم فیلم کنسرتای یگانه رو دارم و کنسرتاشو دیدم نکات خوب و مثبت زیادی تو اجراهاش هست مثلا صداش با صدای استدیوییش فرق نداره ولی منطقی باشین کسی که ضعف تو نت و حفظ شعر داره حقش اول شدن تو این رقابت نیست .. در آخر هم از هوادار آقای چاوشی تشکر میکنم که منصفانه نظر دادن

65.49.68.176
جمعه 28 شهریور 1393 - 16:31
ستاره

دوستان لطفا برین سایت yeganehcloob.ir و مصاحبه ای رو که با شهاب اکبری شده رو بخونید از ایشون پرسیده شده: به نظر شما اجرای زنده محسن یگانه چطوری است؟ ایشون هم گفتن: بی نقص ترین اجرای زنده ای که تا به حال دیدم از آن محسن یگانه است. حتی شهاب اکبری هم قبول داره که محسن یگانه بی نقص ترین اجرای زنده رو داره. موسیقی ما خواهش میکنم تایید کن دیروز همینو نوشته بودم ولی تایید نکردی خواهش میکنم تایید کن خواهش میکنم

2.190.200.36
جمعه 28 شهریور 1393 - 16:40
ستاره

دوستان عزیزم پارسال رای ها عوض شد وگرنه محسن یگانه بهترین اجرای زنده تو بخش مردمی میشد ما به سایت موسیقی ما اعتراض کردیم موسیقی ما گفت: نرم افزارمون دچار مشکل شد. معنی این جمله موسیقی ما اینه که اگر نرم افزارشون دچار مشکل نمیشد محسن یگانه برنده بود چون نرم افزارشون دچار مشکل شده بود رای های محسن یگانه و فرزاد فرزین با هم جابه جا شد و همین مساله باعث شد فرزاد فرزین بهترین اجرا بشه وگرنه در اصل محسن یگانه برده بود.خواهش میکنم تایید کن

2.190.219.202
جمعه 28 شهریور 1393 - 20:38
حسن عاشق چاوشی

برترین اجرای زنده :
فرزاد فرزین
سیروان
رضا یزدانی
((نظر شخصی))
هر کس هم حکم کلی صادر میکنه نظرش فقط و فقط واسه خودش محترمه نه بیشتر!
یاعلی

95.38.166.133
شنبه 29 شهریور 1393 - 01:36
سارا پویافر

به نظر منم برترین اجرای زنده:
1:فرزاد فرزین
2:محسن یگانه
3:سیروان خسروی
ایشالا هممون یاد بگیریم که انقدر ادعای فضل الکی نکنیم!!!!!!!!!!!!

151.244.168.216
شنبه 29 شهریور 1393 - 02:17
حسن عاشق چاوشی

نمیخاستم نظر بزارم دیگه ولی انگار خانوم سارا جی اچ جاستی حرفای منو متوجه نشدین!
خانوم جاستی شما یکم از شور طرفداریت کم کن منطقی بحث کن
خوبه من نوشتم نظر شخصیمه و ارزش گذاری نکردم که مثلا
چون هوادارای یگانه اکثرا خانوم هستن پس نکته منفی محسوب میشه!!!
اصلا چه ربطی داره مرد و زن نداره که بحثم چیز دیگه بود...
شما میگی ((.اگه بیشتر طرفدارای محسن یگانه دخترن واسه شخصیت و مهربونی هاشو صدای قوی و.....چیزای دیگس...وگرنه با ترانه های محسن یگانه پسرا بیشتر ارتباط برقرار میکنن))
بالاخره ما نفهمیدم چی به چیه !
از یه طرف پسرا بیشتر ارتباط برقرار میکنن ... از یه طرف دیگه طرفدارای دخترش بیشترن؟؟
اصلا هر چی ولش ...
ولی حرف اصلیم اینه که از نظر شما اون چیزی که میگی خشک مقدس از نظر من و طرفدارای فرزاد و خیلیای دیگه حرکات مناسب و جذابی محسوب میشه !
و اون چیزی که شما میگی صمیمی از نظر من و بعضی دیگر لوس ( نمیخاستم این کلمه رو بکار ببرم ولی
چون گفتی خشک مقدس گفتم) محسوب میشه...

فکر نکنم درک این موضوع خیلی سخت باشه که یه کسی اون رفتارارو صمیمی بدونه و یکی دیگه
زیاده روی بدونه...
یگانه دوس داره شعراشو یادش بره و شما جاستی ها مشکلی ندارین خب خیلی هم خوب
ولی خواهشا حکم کلی برای بقیه صادر نکنین !
دید من همینه خانوم محترم دیدم خیلی درسته شما سعی کن درک کنی سلیقه ها متفاوته
--------------------------------------
ستاره خانوم شهاب اکبری اینو میگه
هومن نامداری میگه احسان خواجه امیری
یه نفر دیگه میگه ایکس یکی دیگه میگه ایگرگ...
اخه چه ربطی داره مگه شهاب اکبری حرفش سندِ و حکم قطعی ؟؟؟

دوستانی که گفتن منصفانه نظر دادی :
دوستان من نظرمو گفتم و چون اجرای زنده فرزاد رو بسیار میپسندم نظر دادم...
... سپاس از شما

95.38.166.133
شنبه 29 شهریور 1393 - 10:36
Mehdi Mika

هوچی گری و کامنتای راه و بی راه؟!!کجای مملکتو گرفتم!یه کوچولو بزرگتر فکر کن گلم! کسی که معیارش واسه خوب و بد کنسرت فراموش کردن شعره دیگه بیش از این نمیشه ازش انتظار داشت!واقعیت یه مدتیه دیگه حال وحوصله بحث کردن با کودکان سایت رو ندارم،خوش باش حسین جان
حسن جان دیگه هر کی هم شمارو نشناسه من خوب میشناسم!شما همیشه تو کامنتات به محسن یگانه لطف داشتی عزیز دل!!!! تو بخش کنسرتم چون محسن چاووشی فعال نیس بالاخره باید یکی باشه که بگی بهتر از محسن یگانس دیگه!
بیاین یاد بگیریم همیشه بهترین کار اونی نیس که فرد مورد علاقه ما انجامش داده!چرا هواداری رو بلد نیستیم؟!

94.183.93.76
شنبه 29 شهریور 1393 - 12:02
دختر پاییز(جاست یگانه)

آقای حسین طرفداره چاوشی....از این به بعد خودتو این جوره معرفی کن(حسین وکیل مدافع فرزین)........0__________0
اگر یک ذره از صمیمیتی که بین جاستی ها با یگانه بود رو فرزین داشت الان به جای طرفدارای چاووشی خوده طرفدارای فرزین ازش حمایت میکردن....یه نگاه به اینستا یا فیسبوک یا تالار جاست یا جاست یگانه و... بندازی میفهمی که محسن یگانه داره با طرفداراش زندگی میکنه.....من گفتم اگر شما میگی طرفدارای محسن دخترن درصد بیشترش واسه اون چیزاس...در واقع شما با اون حرفت به دختر ها و خود یگانه بی احترامی کردی...گوش کردن آهنگه مرد ,عید امسال,من,حباب ,بیت آخر و....کاملا نشون میده که محسن یگانه ستاره ی موسیقی پاپه ایرانه....آخه کسی که ترانه سرایی ,ملودی,تنظیم,و.....کاراش از خودشه با کسی که فقط صدا داره و شاید گاهی کاره دیگه ای هم بکنه قابل مقایسس؟؟؟؟ برنامه ی ساعت 25 فرزین رو آورده بود...بعد از کلی حرف زدن آخر برنامه یکی از طرفدار های خوده فرزین پیام داده بود که آقای فرزین میدونم که خودتون آهنگ های شاد و ریتمیک رو دوس دارید اما فقط آهنگ های غمگینه شما مخاطب داره....(اینو گفتم که بدونی فرزین کاراش قابل قبول نیست خیلی..)
اصلا تقصیر خوده محسن یگانس که این قدر با طرفداراش صمیمیه...قافل از این که بعضی ها منتظر سوء استفاده هستن...یگانه از صفر شروع کرده که به این جا رسیده...بقیه هم همین طور اما در حق یگانه بدی زیاد شد...حتی از طرف فرزین یا خوده چاووشی...آهنگه نشکن دلمو کاملا ماله یگانه بود هم ترانه هم ملودی...اما به اسم چاووشی تموم شد..چی میشد اگه چاووشی این رو بیان میکرد...هنوز هم بعضی ها فکر میکنن یگانه توسط فرزین یا چاووشی صداش شنیده شد...(دیدم که میگم)
در صورتی که برعکسه...اگر به یگانه ظلم نمیشد و با تلوزیون ارتباطش قطع نمیشد اون وقت دیگه فرزین فرزین نمیکردی شما.....
شرمنده که اینارو گفتم اما چون هر جا هر کسی میشینه پشت سر یگانه اینارو میگه مجبور شدم تند برخورد کنم...
موسیقی ایران الان رو هواس...یعنی ثابت نیست...همین چنتا بزرگا مثله یگانه , خواجه امیری , چاوشی ,صادقی ,فرزین ,خسروی ها,جهابخش,فلاحی,هستن که موسیقی ما هنوز زندس...نظر شما هم قابل احترام....JUST YEGANEH FOR EVER موسیقی ما خواااااااااااااااااااااااهش میکنم درج کن...این حرفا باید گفته میشد...لطفاااااااااااااااااااا

2.178.53.193
شنبه 29 شهریور 1393 - 16:26
ستاره

من تو هیچ کدوم از کامنت هام به هیچ کدوم از شما دوستان و خواننده مورد علاقتون توهین نکردم و با احترام نظراتو گفتم ولی دوستانی که طرفدار فرزاد فرزین هستن همش گفتن(( محسن یگانه شعراشو فراموش میکنه)) شما درست میگید ولی خیلی کم پیش اومده اصلا همیشه همین طور ولی باید انقدر تحقیرش کنید؟ همه ما انسانها ضعف داریم خود شما عیب و ایراد ندارید؟ یا من ندارم؟ خب هممون تو کارهایی که انجام میدیم ضعفی داریم خوشتون میاد کسی شما رو به خاظر ضعف هاتون سرزنش بکنه همش بگه تو اینطوری هستی اونطوری هستی؟ معلومه دوست ندارین همه خوانندگان هم مثل ما انسان هستن پس قطعا ضعف هایی هم دارن حالا یکی مثل محسن یگانه شعرهاشو فراموش میکنه یکی خوب اجرا نمیکنه یکی نوآوری بلد نیست و ... قطعا همه خوانندگان تو اجرای زندشون یه ایرادی دارن قطعا فرزاد فرزین یه ضعفی تو اجرای زندش داره یا بابک جهانبخش یا احسان خواجه امیری و... به نظر شما این درسته که کسی رو به خاطر ضعفش تحقیر و سرزنش کنیم؟درسته باید عیب های کسی که دوستش داریم رو بدونیم و قبول داشته باشیم که فلان ضعف رو داره ولی نه که تحقیر و سرزنشش کنیم و همش بگیم فلان کس فلان عیب رو داره شماها اگه میخواین ایراد محسن یگانه رو بگین میتونین با احترام بگین محسن یگانه شعراشو فراموش میکنه ولی حق ندارین سرزنش بکنید و همش ضعفش رو به رخ بکشین همین که یه بار بگین کافیه ما طرفداران محسن یگانه انتقاد پذیر هستیم و از اینکه ضعف خوانندمون رو بدونیم ناراخت نمیشیم
ما فقط از تحقیر و سرزنش ناراحت میشیم

2.190.237.116
یکشنبه 30 شهریور 1393 - 02:08
مائده

آقای حسین شمای چیزی گرفتی دستت تو همه کامنتا هی میگی..
محسن یگانه ی دونه فیلم ازش اومد ک شعرو فراموش کرد . ب هر دلیلی.. اون سالیم ک شعرو فراموش کرد ک اجراش اجرای برتر نشد ک.. شما گیر دادی ب همون موضع هیچ چیز مثبت دیگه ی اجرارو نمیبینی. آقای فرزین علاقه ب دیده شدن داره. دوست داره کنسرتاش ی طوری باشه ک ب گوش همه برسه..از مدل لباساش بگیر تا ماسک و جینگولک بازی. خوب ایشون دوست داره ولی چ ربطی ب اجرای موسیقیایشون داره؟ اینجا ب اجرای موسیقی نظر میدن ن ب شو و تئاتر ک! من اصن کاری ندارم کارشون خوبه یا بده ولی هرچی هست جنبه ی موسیقی نداره. پس هی نگین نکته ی مثبت کنسرتاشون ایناس. ارتباط برقرار کردن با کسایی ک اومدن کنسرت و صدا و و و همه ی اینا امیتازه ن لباس و شو و هرچی.
شما توجیح شدی ک رایا عوض شده بود پارسال یا ن؟ خونید نظرات جشن پارسالو؟
چ خوشتون بیاد چ خوشتون نیاد اجرای محسن یگانه قویه. تو عین سادگی قویه. رایم ک بهش میدن بخاطر خوده صدا و اجراشه ن دکور و لباس و چیز دیگه. ایشون خوانندس و رای هم بهشون داده بشه بخاطر خواننده بودنشونه!!
درضمن خیلی شادمون کردین.. هیچی دیگ پیدا نکردین برگشتین میگین بیشتر طرفداراش خانومن.. خداییش ب چی فک کردی شما دوست عزیز اینو گفتی؟ =)))) خیلی منطقی و قانع کننده بود^__^

2.191.88.60
یکشنبه 30 شهریور 1393 - 06:04
حسن عاشق چاوشی

مهدی جان منم به همون اندازه که دوستان دیگر به چاوشی لطف داشتن به دیگران لطف داشتم ...
(( بیاین یاد بگیریم همیشه بهترین کار اونی نیس که فرد مورد علاقه ما انجامش داده!چرا هواداری رو بلد نیستیم؟! ))
احسنت .!! به خودت بگو دوست من چون من گفتم نظر شخصیمه و مثل شما حکم صادر نکردم ک فلان و بهمان ... ولی نمیدونم چرا سخته درکش برای شما

95.38.160.84
یکشنبه 30 شهریور 1393 - 06:33
حسن عاشق چاوشی

دختر پاییز اولا میخای کامنت بزاری یکم از عصبانیتت کم کن تا بتونی اسم منو درست بخونی ...
از نوع کامنت گذاشتنت میشه سنتو حدس زد !
اولا من هر جوری که دلم بخاد خودمو معرفی میکنم ... در حد و حدود خودت صحبت کن !
خوبه گفتم نظر شخصیمه ولی منطقی نمیشه با بعضیا حرف زد مثل اینکه ...
ضمنا من به هر چیزی اعتقاد داشته باشم ازش دفاع میکنم و نظرمو میگم
و فرزادو بهترین میدونم تو اجرا ...

(((و چون مخاطبای یگانه اکثرا خانوم هستن بیشتر ارتباط برقرار میکنن با این حرکات
البته اقایون هم میتونن ارتباط برقرار کنن و بصورت کلی نمیشه گفت )))
تو با چه استدلالی به این نتیجه رسیدی که من با این حرف به دخترا و یگانه بی احترامی کردم؟؟؟؟
من گفتم این حرکات برای یکی خوب جلوه میکنه برای یکی بد و نظرات متفاوته ......
وااااااااای خداییش خیلی درک این جمله من سخته؟؟؟؟؟؟؟

بعد اومدی بحث مقایسه رو پیش کشیدی که اگه منظورت فرزاد بود که من چون اطلاعات صد درصدی از فرزاد ندارم نمیتونم بحث کنم ولی اگه منظورت چاوشی بود که شفاف سازی کن تا جواب بدم ..

در حق یگانه بدی زیاد شد؟ اونم از طرف چاوشی؟؟؟ دیگه باید مثل خودت جواب بدم...
شما سنت نمیرسه از بزرگترای همون تالارتون بپرسی بهت میگن که یگانه همون اوایل نقش زیر صدا رو برای محسن چاوشی ایفا میکرد ...

در تاثیر گذاری چاوشی در روند کاری یگانه همین بس که یگانه رو به ارزوش ینی خوانندگی رسوند...

اهان...
پس چون ارتباط یگانه با تی وی قطع شد من از اجرای زنده فرزاد خوشم اومده ..
ممنون که دلیلشو شفاف سازی کردی واسه من :))

ادبیاتم متناسب با کامنتت بود ... خوش باشی
موزیک جان قبلی رو تایید کردی اینم تایید کن عزیز

95.38.160.84
یکشنبه 30 شهریور 1393 - 06:44
حسن عاشق چاوشی

مائده خانوم که ادعات میشه و خیلی هم ادعات میشه
بهتر بود کامل نظرمو میخوندی بعد کامنت میزاشتی...
من گفتم ((و چون مخاطبای یگانه اکثرا خانوم هستن بیشتر ارتباط برقرار میکنن با این حرکات
البته اقایون هم میتونن ارتباط برقرار کنن و بصورت کلی نمیشه گفت ))
و بعدش گفتم ((و البته اینایی که گفتم نظر شخصی منه))

بعد مثلا من اومدم ارزش گذاری کردم؟؟؟؟
یا گفتم چون اکثرا طرفدرااش خانومن پس خیلی بدِ؟؟؟
کلا خوندی چی نوشتم ؟؟؟

متشکرم از بعضی از دوستان جاستی که شعار جاست یگانه رو در عمل هم ثابت میکنن و هرکسی موافقشون نبود رو بی منطق میدونند !

95.38.160.84
یکشنبه 30 شهریور 1393 - 16:42
ستاره

1- یا 50 درصد طرفداران خانم هستن و 50 درصد آقا
2- یا 80 درصد طرفداران خانوم هستن
3- یا 80 درصد طرفداران آقا هستن
حالا یه خواننده ای طرفدارانش از نوع گروه اول هستن یه خواننده ای طرفدارانش از نوع گروه دوم هستن یه خواننده ای هم طرفدارانش از نوع گروه سوم هستن
به نظر شما اینکه طرفداران محسن یگانه جزو کدوم گروه باشن مهمه؟ به نظر من که مهم نیست
طرفدارانش بیشتر خانم باشن یا آقا چه فرقی داره؟
مهم اینه که ایشون جزو سه خواننده برتر کشور محسوب میشه
این مهمه که ایشون همیشه البوم ها و تک آهنگ هایی منتشر میکنن که طرفداران زیادی داره و بیشتر مردم میپسندن

2.190.245.46
یکشنبه 30 شهریور 1393 - 17:34
ناشناس

شماها میخواین محسن یگانه رو تخریب کنید وگرنه خودتون هم خوب میدونید که ایشون فقط یکی دو بار شعر یادشون رفته آدم کسی رو به خاطر یکی دوبار تحقیر نمیکنه چیزی به دست نیاوردین که بگین محسن یگانه اجراش بده به خاطر همین به این مورد که همش یکی دوبار اتفاق افتاده گیر دادین خودتون خوب میدونید محسن یگانه اجراش قوی است به قول فرزادفرزین انسان ها با تخریب یکدیگر نمیتونن خودشونو بالا ببرن پس فکر نکنید با گفتن این جمله (( محسن یگانه شعراشو فراموش میکنه)) میتونید فرزادفرزین رو بالا ببرید واقعا براتون متاسفم

2.190.245.46
دوشنبه 31 شهریور 1393 - 02:09
حسن عاشق چاوشی

ستاره خانوم که با یه اسم دیگه هم کامنت میزاری
من هیچ وقت نگفتم هوادارای زن مهم ترن یا هوادارای مرد...
یکی اومد ی چیزی گفت بقیتون هی دارین میگین ؟؟؟؟!!!!!!

دوستان جاستی با رسم شکل توضیح بدن من چه توهینی به طرفدارای خانوم کردم یا مثلا گفتم چون بیشتریاشون خانومن پس خیلی اتفاق بدی افتاده؟ (20 نمره مک)

95.38.165.63
دوشنبه 31 شهریور 1393 - 02:52
صبا .

بچه ها پست رفته صفحه سوم !!! هنوز میاین بحث میکنین ؟؟؟؟
بابا ول کنین دیگه هر کی یه کسیو میپسنده !!!

206.190.145.212
دوشنبه 31 شهریور 1393 - 07:17
Mehdi Mika

متاسفانه به خاطر حجب و حیایی که طرفدارای محسن یگانه دارن یه عده فک کردن هر چی دوس داشته باشن میتونن بگن و هیچ جوابی هم واسه حرفاشون نیس! اول یه آفرین میگم به نجابت هوادارای یگانه که همیشه مثل خوانندشون بهترین بودن و خواهند بود بعدشم اینو میگم که عزیزان حالا حالها کار دارین تا بتونین سطح کار یگانه رو درک کنین
حسن جان اگه چن تا از نظرات شخصی قبلیتو بگم مشخص میشه که سطح فکر شما کجاس! در ضمن چن وقت پیش آرش حسینی گفت که تو این سال ها یگانه و چاووشی گاها خیلی به هم نزدیک شدن درحدی که بخوان فیت بخونن اما یکی از دلایل اصلی فاصله الانشون بداخلاقی و بی حرمتی یه سری از هواداراس!! قابل توجه شما دوست عزیز!

94.183.80.182
دوشنبه 31 شهریور 1393 - 11:05
ستاره

آقا چرا تهمت میزنید؟ من اصلا نمیدونم اون ناشناسی که کامنت گذاشته کیه
چون چهل دقیقه بعد از من کامنت گذاشته به خاطر همین باید بگین منم
نه آقا اشتباه میکنید لطفا تا وقتی که چیزی نمیدونید قضاوت نکنید

2.190.221.171
دوشنبه 31 شهریور 1393 - 12:50
دختر پاییز

شما همون طرفدار چاوشی و فرزین باشی برات کافیه آقا حسن......0___0....-___-....
آفرین که سنمو حدث زدی....هوراااااااااااااااااااا......!!!!!!
یعنی اگه من دستم به اون کسی که توی کنسرت یگانه از اون قضیه(فراموش کردن شعرش) فیلم گرفته برسه حتما باهاش برخورد میکنم....یگانه زیر صدا میخونده.؟؟؟؟؟؟؟.....هه !!خنده داره....حالا میفهمم چرا یگانه همیشه در برابر شما ها سکوت میکنه و میگه باهاتون بحث نکنیم....شما با رویا هات خوش باش...هی میخوام چیزی نگم نمیزارین که....اصلا میدونی چیه....تو خوبی و فرزین و چاووشی....جو فضا بد جور گرفتتت....موسیقی ما درج کن لطفااااااااااا.......بازم به افتخار درک بالای موسیقی آقای (حسن وکیل مدافع فرزین) دست بزنید .....^____^

2.178.54.71
دوشنبه 31 شهریور 1393 - 20:05
ستاره

آقای حسن عاشق چاوشی درسته محسن یگانه یه زمانی زیر صدای چاوشی میخوند و چاوشی باعث شناخته شدن ایشون شد ولی اینکه محسن یگانه جزو سه خواننده برتر کشور است به خاطر همکاری با چاوشی نیست به خاطر تلاش خودشه همکاری ایشون با چاوشی فقط باعث شناخته شدن ایشون شد نه معروف شدنش
الان حتما میخواید بگین (اگه چاوشی نبود یگانه خواننده نمیشد) قبل از اینکه با چاوشی کار کنه خواننده بود فرضا چاوشی باعث خواننده شدن یگانه شده (که نشده چون قبل از همکاری با چاوشی خواننده بوده) کجای قرآن نوشته شده کمک به کسی جرم محسوب میشه؟ کجای قرآن نوشته شده چون فلان کس با کمک، خواننده شده باید سرزنش بشه؟ حتی اگر یگانه با کمک چاوشی خواننده شده باز هم حق ندارین اینو همش بگین شاید اینطور بوده (که نبوده) ولی اگر الان به یه مقامی رسیده به خاطر تلاش خودشه اگر آهنگاش طرفدار داره به خاطر چاوشی نیست به خاطر صداش و استعدادش تو ترانه سرایی و آهنگسازی

2.190.244.101
سه شنبه 1 مهر 1393 - 04:53
حسن عاشق چاوشی

مهدی جان خوب شد حجب و حیا رو تعریف کردی واسمون... بسیار سپاس
اینی که طرفدارا مقصرن در فاصله ای که بین محسن ها وجود داره رو تا حدودی قبول دارم
ولی شما که خودتو دوستاتو حق به جانب میدونی میتونی بری مرور کنی ببینی
من درمورد اجرای زنده فرزاد و محسن نظر دادمم و فقط نظر دادم و صد بار گفتم
اقایون خانوما این نظر شخصیمه ولی کسی گوشش بدهکار نبود مثل اینکه
تا اینکه دختر نوجوانی اومد و گف چاوشی ب یگانه ظلم کرده :) و فک کرد مثلا خیلی خوب داره
از یگانه حمایت میکنه اینجوری ولی اشتباه میکرد... و باید جواب میدادم
مطمئنم خودتم بودی جواب میدی چون سابقشو داری عزیز ... انقد حق به جانب صحبت نکن

95.38.165.63
سه شنبه 1 مهر 1393 - 05:10
حسن عاشق چاوشی

دختر خانوم پاییز اینجا برنامه عمو پورنگ نیست که دست جیغ هورا راه انداختیاااااا ...
دیگه با این کامنتت یه درصد شکی هم که به حدسم داشتم به یقین تبدیل شد ...

البته زیادم جای تعجب نداره که ندونی یگانه زیر صدای چاوشی خونده خب سنت نمیرسه...

البته من این مسئله رو نمیخاستم بگم ولی وقتی گفتی چاوشی ب یگانه ظلم کرده
باید جوابتو میدادم تا از توهم بیرون بیای
ظلم :)
شما قبل اینکه اسم یگانه به گوشت بخوره من کاراشو دنبال میکردم البته بعد از چاوشی
و بنا به دلایلی( که نمیخام بهش بپردازم اصلا) بعد از یه مدت اون علاقه از بین رفت ولی همچنان مخاطب ایشون هستم
و 10 سال پیش ما بخاطر تیپ و قیافه دوسش نداشتیم که میتونم شرط ببندم اون دوست داشتن ما با اینکه خواننده دومم بود می ارزید به بعضی از طرفدارا که خواننده اولشونه ولی بخاطر تیپ و قیافه و مسائل حاشیه ای عاشق خوانندشونن

95.38.165.63
سه شنبه 1 مهر 1393 - 05:21
حسن عاشق چاوشی

ستاره خانوم من از آی پی های مشابهتون گفتم همونید نه بخاطر تایم ...
حالا زیاد مهم نیست
من هیچ وقت نمیگم یگانه بخاطر چاوشی خواننده شد و اگه اون نبود اصلا خواننده نمیشد
ولی در روند کاریش تاثیر مثبتی داشت
ودلیل اینکه چاوشی یگانه رو به ارزوش رسوند رو گفتم چون این خانوم نوجوان اومد گفت چاوشی به یگانه ظلم کرده وگرنه اصلا این حرف رو نمیزدم
البته اینم بگم دروغ نگفتم .....خود محسن یگانه این حرف رو زده لینکش هم بخواین موجودِ...
دوس نداشتم نبش قبر کنم ولی حرف ایشون کاملا از رو هیجانات طرفداری و تعصبی و غیر منطقی بود
ظلم؟؟؟

95.38.165.63
سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:04
ستاره

آقا حسن شما گفتین (علاقتون به محسن یگانه نسبت به قبل کم شده) چرا؟ خواهش میکنم هرچی که هست بگین خیلی دوست دارم بدونم چه بد چه خوب بگین لطفا

2.190.235.84
سه شنبه 1 مهر 1393 - 22:22
حسن عاشق چاوشی

ستاره خانوم چاوشی که واسه من دنیاست که 10 ساله دارم باترانه هااش زندگی میکنم و کلا بحثش جداست
ولی یادمه که محسن یگانه رو هم خیلی دوست داشتم و(( با البوم اولش هم خیلی خاطره دارم سال کبیسه)) و بقیه خواننده های خوب رو هم گوش میدادم و

ولی بنا به دلایلی الان دیگه هیچ علاقه ای وجود نداره ( تقریبا 5- 6 سال شاید بشه )
ولی مخاطبش هستم
شما حساسیت اینجارو درنظر بگیر
حرف زیاده ولی نمیشه گفت جنجال به پا میشه و اینجا جاش نیست... من از فرزاد گفتم ب چاوشی توهین شد
چ برسه...

شاید افراد دیگه هم این شرایط و حسو نسبت به چاوشی داشته باشن و هر کسی یجور فکر میکنه

95.38.170.193
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:37
ستاره

آقا حسن گفتین که به چاوشی توهین شده میخواستم همین جا به شما و تمامی دوستان دیگه ای که طرفدار فرزاد فرزین هستن بگم من به هیچ کدوم از شما دوستان و خواننده مورد علاقتون توهین نکردم و هرچی هم که تا به حال گفتم با احترام گفتم فقط یه بار یه مقدار تند برخورد کردم فقط یه بار
از تمامی دوستانی هم که طرفدار محسن یگانه هستن تشکر میکنم که خوانندشون رو تنها نذاشتن

2.190.218.1
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:47
ستاره

آقا حسن من فکر میکنم اگه مثل قبلنا محسن یگانه رو دوست ندارین به خاطر شایعاتی که درموردش نوشته شده مثل مصاحبه ی درمورد چاوشی،مصاحبه علی چراغعلی یا توهین به خواننده های دیگه و ... است ولی باور کنید تمام اینها شایعه است مدرک هم دارم که ثابت میکنه همشون شایعه است
فقط بگین دلیلتون همینه یا نه؟ میدونم نمیتونین بگین ولی فقط یه کلمه بگین آره یا نه

2.190.218.1
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 20:11
حسن عاشق چاوشی

ستاره خانوم شما توهین نکردی اون دختر خانوم گف چاوشی ظلم کرده به یگانه...

اما دلیلش خیلی چیزاست با اینایی که شما گفتین هم شاملش میشه
البته شما بهش میگی شایعه ولی ...
مخصوصا مصاحبش علیه چاوشی که ..

95.38.174.95
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 21:55
ستاره

آدم تو زندگیش اشتباهاتی انجام میده که بعدا از انجام اون کارها پشیمون میشه محسن یگانه اون موقعی که علیه چاوشی مصاحبه کرد سنش کم بود و انسان تو سن کم اشتباهات زیادی انجام میده فقط مدل اشتباهات فرق میکنه مهم اینه که بعدا پشیمون بشه نمیشه قضاوت کرد شاید الان واقعا پشیمونه
به جز مصاحبه در مورد چاوشی و بنیامین باقی چیزها واقعیت ندارن میتونم بهتون ثابت کنم

2.190.218.1
پنجشنبه 3 مهر 1393 - 13:26
حسن عاشق چاوشی

اگه یک بار بود میشه گفت اشتباه ...
ولی مصاحبه درمورد چاوشی بنیامین شادمهر...
دراون مصاحبه اشاره شد که شادمهر شبیه حبابیه که اگه بهش نزدیک بشی اون ذهنیت خوبی که داری از بین میره ...
و اینکه سوال شده شما و هم نسلاتون هدفتون رسیدن به جایگاه شادمهر بوده
بعد یگانه میگه جایگاهم الان کمتر از شادمهر نیست !!!
جای دیگه میگه شاید کار سکوت رو حتی شادمهر هم اراده نداده ...

این درست نیست اصلا که انقدر ادم خودبرتر بین باشه اونم در مقابل شادمهرر
که روزی روی اهنگاش بازخونی میکرد و جایگاه شادمهر که مشخصه کاملا...
و بعد از مصاحبه علیه چاوشی گفته من انتقاد کردم و اصلا تو هین نکردم در صورتی که تو هین کرد بصورت واضح و اگر هم میخاست انتقاد کنه باید در محفل خصوصی میکرد ن ب این صورت چون
ناسلامتی رفیق بودن ی زمانی ...
من به این ها میگم تغییر رفتار بعد از شهرت ...پول هم تاثیر خودشو داره...
غرور تا این حد شایسته نیست اصلا ...
وقضایای دیگری هم هست ..

95.38.174.95
جمعه 4 مهر 1393 - 01:48
مائده

آقا حسن چند چندی با خودت برادر من؟
من کامنت شمارو کامل خوندم . شما اگه نمیخواستی نمیگفتی ک بعدش بگی نظر شخصیمه. حرف زدی منظورتم رسوندی. ناراحتی منظورتو متوجه شدیم؟
چرا انقدر ادعا ادعا میکنی! حرفم غلط بود با دلیل بگو غلطه..من نگفتم ارزش گذاری کردی خودت گفتی.. چرا پای حرفت وای نمیستی بزرگوار؟ بی منطق بودی چون خواستی با اون جملت یگانه رو کوچیک کنی.. البته دو س سال پیشم یکی همین حرف شمارو زد مارو خندوند..
چرا انقدر جو میدین ؟؟ کی گفته یگانه زیرصدای چاووشی بود؟؟؟ اینا باهم میخوندن.. کسی زیر صدای کسی نبوده.. توروخدا نیا بگو سنت قد نمیده و این حرفا... من 9-10 ساله چاووشی و یگانه گوش میدم..ن یگانه احتیاج داره برا بزرگ کردنش چاووشی رو کوچیک کرد ن چاووشی احتیاج ب کوچیک کردن یگانه داره تا بزرگ بشه. پس توهم ک ادعای طرفداری داری دامن نزن ب این حرفای چرند. مهدی راست میگه. بعضی از همین طرفداران ک رابطه هارو خراب میکنن..
شماهم تا یکی ی چیزی گفت هیجان زده و تعصبی نیا مثلا ی حرف درشت بزن ک دلت خنک بشه. بچه بازی نیست ک . داریم نظرامونو بهم منتقل میکنیم.
درمورد مصاحبه ها هم خوده یگانه صدبار توضیح داد و جم کرد این شایعاتو ولی بلاخره ی سریا از این راه نون میخورن دیگ.شما هم نظرخودتو داری در مورد مصاحبه ها. برداشتت این بوده قرار نیست محسن یگانه جوابگوعه برداشت ما باشه. اون گفت من منظورم این چیزا بود. حالا شما میخوای قبول کن میخوای نکن.

5.239.98.210
جمعه 4 مهر 1393 - 18:56
ستاره

حرفهای شما درمورد چاوشی قبول ولی در مورد شادمهر اشتباه میکنید
اون مصاحبه ای که در مورد شادمهر کرده شایعه است خود یگانه چندین بار تا به حال اون صاحبه رو تکذیبکرده و گفته تمامی اون حرفهایی که نوشته شده شایعه است و همچین مصاحبه ای نکرده
فکر هم نکنید مصاحبش واقعیت داره و با تکذیب خواسته بگه دروغه
اصلا اینطور نیست اگه این جور آدمی بود مصاحبش در مورد چاوشی و بنیامین رو هم تکذیب میکرد ولی چرا نکرد؟ چون اگه چیزی واقعیت داشته باشه به هیچ عنوان تکذیب نمیکنه پس معلومه که درمورد شادمهر همه چیز شایعه است وگرنه تکذیب نمیکرد

2.190.224.219
جمعه 4 مهر 1393 - 19:27
ستاره

کامنت آقای یگانه در مورد شادمهر عقیلی :
ما خیلی وقتا انقد باورهامون از دنیای دوروبرمونو آدمای پیرامونش، هر چند غلط، قبول داریک که بهمون هرچی بگن داری اشتباه میکنیمنکرش میشیم..واسه همین تا حالا خیلیاسر همین اسرارشون یا تو کویر دربازده شدن یا تو دل رودخونه از تشنگی مردن...
دوست دارم موزیکشو و خصوصا بنده از طرفداراشم.کسر شان نیست... حالا اگه کسی میخواد به من بد و بیراه بگه ، بگه... هنوز هم از صمیم قلب آرزو میکنم هرروزش بهتر از دیروزش باشه... چون هر چی بهتر باشه ما لذتشو میبریم... نمیرم بخونم چی درموردم مینویسن... چون از دل بنده خبر ندارن پس حق میدم در موردم اشتباه کنن و توهین کنن بهم... ولی لطف کنین شما به بچه های پیجشون توهین نکنید و حتی جواب هم ندید... این همه آدم هستن که تو ذهنشون من یه آدم منفورم.. خوب، ایرادی نداره... برای این تنفر اشتباهی و سهوی بهشون دلیل نمیدم... بنده هنوز هم علاقه شدید دارم که آهنگ بعدی یاس، سیاوش قمیشی و شادمهر عقیلی که هرسه تاشون که خیلی خفنن کی پخش میشه... هرکسی هم که مشکلش خیلی حاد بود یا منشنش کنین تو این پست که بخونه یا اصلا از کامنتم عکس بگیرید...
ممنون که به همه چیز اهمیت میدید.
------------------------------
تا به حال چندین بار این مصاحبه تکذیب شده این متن یکی از تکذیب هاست.

2.190.224.219
جمعه 4 مهر 1393 - 22:16
حسن عاشق چاوشی

((حرفای چرند.)) ؟؟؟؟؟؟؟
همین یه بار مثل ادبیات خودت باهات صحبت نمیکنم ولی من بعد فرق میکنه...
----------
منظورمو رسوندم؟؟؟؟؟ منظورم چی بود؟؟؟؟
میخاستم یگانه رو کوچیک کنم؟؟؟؟
میگم ادعات میشه نگو نه !! تو از نیت درونی منم باخبری عایا؟؟؟؟؟

برای اخرین بار توضیح میدم خوب دقت کن خانوم ...
من گفتم ((و چون مخاطبای یگانه اکثرا خانوم هستن بیشتر ارتباط برقرار میکنن با این حرکات
البته اقایون هم میتونن ارتباط برقرار کنن و بصورت کلی نمیشه گفت ))
من اینو در جواب اون دوستی گفتم که گف حرکات یگانه خیلی صمیمی و مناسبه و منم اینو گفتم
چون بنظرم این حرکات مناسب نیست ... البته بازم میگم از دید هر کسی ی سری چیزا خوب جلوه میکنه
و یه سری چیزا بد جلوه میکنه...
هنوزم سر تمام حرفم هستم ...
گفتم چون بیشتر مخاطباش خانومن پس بیشتر با این حرکات ارتباط برقرار میکنن....
خب چه توهینی شده الان؟؟؟؟
ازنظر من خانوما بیشتر میتونن با این حرکات ارتباط برقرار کنن و این نظر شخصیمه...
دیگه نمیدونم با چه زبونی بگم متوجه بشی...
فق قسمت توهینشو بهم نشون بده اونم با دلیل...این از این ...
--------------------------
شما که طرفدار 10 ساله یگانه هستی ... فقط یه سوال ازت میکنم ببینم میزان طرفداریت در چه حدیه....

فقط بگو محسن یگانه زیر صدای محسن چاوشی خونده یا نه؟ اونم تو چن تا کار...
---------------
من در حد ادبیات و نوع گفتار و ماهیت گفتار هر کسی باهاش حرف میزنم...شما برو دوستتو توجیه کن که گف چاوشی به یگانه ظلم کرد و موجبات شعف مارو فراهم کرد ....
--------------
در مورد مصاحبه ها که حرف زیاده ولی ...
این قسمت نظرتو بخون ((برداشتت این بوده قرار نیست محسن یگانه جوابگوعه برداشت ما باشه. اون گفت من منظورم این چیزا بود. حالا شما میخوای قبول کن میخوای نکن ))
اگه چشماتو باز کنی میتونی ببینی که من گفتم دوس ندارم دلیل از بین رفتن علاقمو بیان کنم ولی
خانوم ستاره گفتن که میخام بدونم و ...
و به همین دلیل من یه سری چیزا رو گفتم و داشتم به ایشون توضیح میدادم...
اگه ایشون سوال نمیکردن من به هیچ وجه دلیلشو نمیگفتم که تو با اولین پرواز خودتو برسونی و
کامنت بزاری و جبهه بگیری...
در اخر هم ستاره خانوم دیدی گفتم نمیشه حرف زد؟؟؟؟ !!!!
یه همچین چیزایی رو پیش بینی میکردم که گفتم نمیخام دلیلشو بگم ...
موزیک جان تایید بفرما عزیز

95.38.166.73
شنبه 5 مهر 1393 - 17:07
ستاره

من به هیچ عنوان قصدم جنجال راه انداختن نبود فقط میخواستم ثابت کنم که بعضی چیزها واقعیت ندارن چون دلم نمیخواد حق کسی پایمال بشه میخواستم به شما ثایت کنم که درباره ی بعضی مسایل اشتباه می کنید چون به هیچ عنوان دوست ندارم چیزی رو که واقعیت نداره کسی باور کنه
آقا حسن از شما معذرت میخوام

2.190.193.84
شنبه 5 مهر 1393 - 19:20
حسن عاشق چاوشی

ستاره خانوم عارض بشم خدمتت که :
شما یه زحمتی بکش به این لینک سر بزن http://mohsenyeganeh.ir/?p=880
سایتش هم که مورد تایید شمادوستان جاستی هست.
میتونی ببینی چی گفته محسن یگانه ...
و اخرین کامنت رو هم بخون که نوشته ((مرسی خیلی عالی بود))
و در جوابش مدیر سایت تشکر کرده و تاریخش هم مال سال 93 است و
چیزی از تکذیب و این ها خبری نیست و مدیر سایت چیزی در این مورد نگفته ...
ولی چیزی که شما گفتی اشاره مستقیم نشده که این مصاحبه رو رد بکنه و چیز شفافی نیست...
همین قدر هم که رفتم گشتم تا این مطلبو پیدا کنم واسه اینکه بی دلیل حرف نزده باشم
وگرنه اصلا علاقه ای ندارم که این بحث کش پیدا کنه...
به نظر من این مصاحبه واقعیه بنا به دلایلی که عرض کردم ...البته برداشت ها میتونه متفاوت باشه...
و این مصاحبه ها هم بخشی از اون دلایلم بوده ... به هر حال بگذریم
معمولا بحث ها میان افراد به 3 دسته تقسیم میشن :
1- اینکه شخص اول شخص دوم رو متقاعد میکنه
2- شخص دوم شخص اول رو متقاعد میکنه
3- سوم اینکه فقط تبادل نظر میشه و دو طرف دیدگاهای اولیشون هیچ تغییر نمیکنه
به نظرم بحث ما هم از دسته سوم بود والبته هیچ اشکالی هم نداره..
به هر حال موفق باشید

95.38.176.197
شنبه 5 مهر 1393 - 22:40
Mehdi Mika

ستاره خانوم شما چجور هواداری هستی؟ حالا یکی مثل این دوست عزیز با محسن یگانه حال نکنه،مگه چه اتفاق مهمی میفته؟!چرا میگی محسن اشتباه کرد؟مصاحبه علیه چاووشی؟یه کم باید جنبه داشته باشیم!تو اون مصاحبه محسن یگانه از روند کاری چاووشی انتقاد کرده و گفته من قبلنا کاراشو بیشتر دوس داشتم!این توهینه؟تخریبه؟نظرشو گفته فقط! دلیل اصلیه ناراحتیه دوستمون اینه که یگانه با چاووشی شروع کرد و به مرور فراتر از چاووشی پیشرفت کرد

65.49.2.182
یکشنبه 6 مهر 1393 - 19:22
ستاره

آقا حسن شما میگی ( آخرین کامنت یه نفر گفته مرسی عالی بود بعد مدیر سایت در مورد تکذیب و اینجور چیزا چیزی نگفته) ببخشید ولی چه ربطی داره یعنی چون مدیر سایت چیزی نگفته این مصاحبه واقعیت داره؟
از کجا معلوم این مصاحبه واقعی باشه به هیچ نشریه ای نمیشه اعتماد کرد یه مصاحبه بود که چراغعلی با یه نشریه ای درمورد یگانه کرده بود که هم اون نشریه و هم چراغعلی توسط دادگاه توقیف شدن پس نمیشه به هیچ مصاحبه ای اعتماد کرد اصلا واقعی باشه یه اشتباهی کرده شاید الان پشیمونه هرچی که بوده گذشته این قضیه مربوط به سه سال پیش است اینو مطمینم که یگانه به هیچ عنوان مغرور نیست اگر هم حرفی نزده منظور خاصی نداشته درمورد اخلاق و رفتارش چیزهای خوبی خوندم چرا همتون فقط چیزهای بد رو میبینید چرا یه بار نمیرید چیزهای خوب رو بخونید؟

2.190.193.84
یکشنبه 6 مهر 1393 - 19:35
ستاره

آقا مهدی من خوب میدونم اگه محسن یگانه حرفی زده منظوری نداشته وقتی خودش میگه من قصد توهین نداشتم باور میکنم چون میدونم ایشون انسان دروغ گویی نیستن هم خودش اینو میگه هم از مصاحبه هاش میشه فهمید که دروغ نمیگه پس چون میدونم همیشه واقعیت رو میگن به خاطر همین وقتی میگه قصدم توهین نبوده و نیت بدی نداشتم باور میکنم اما باید قبول کنید که این حرف ها رو باید به خود محسن چاوشی میگفت بیان اینجور حرفا تو مصاحبه ها درست نیست چون حتی اگه قصد توهین هم نداشته باشه مردم به اشتباه از این مصاحبه به عنوان توهین یاد میکنن و کلی جنجال و حاشیه به وجود میاد پس باید به خود چاوشی میگفت شما خودتون یه بار گفتین(( همیشه بهترین کار اونی نیست که فرد مورد علاقه ما انجام داده)) بنابراین قبول کنید که نباید تو محفل عمومی این موضوع رو بیان میکرد وگرنه خود من خوب میدونم که نیت بدی نداشتن.

2.190.193.84
یکشنبه 6 مهر 1393 - 22:29
حسن عاشق چاوشی

ستاره خانوم من برداشتم با شما متفاوته و
راستش چیزی که شما با اطمینان ازش یاد میکنین رو من بهش مطمئن نیستم و دیدگاهم خیلی فرق داره...
ما چون زدری پای کشیدیم کشیدیم --- امید ز هر کس که بریدیم بریدیم
و در ضمن من یه روزه به این قضیه نرسیدم و حتما تحقیقاتی داشتم و چیزایی دیدم که
این حرفو میزنم ...البته ممکنه نظر دیگران متفاوت باشه و درستش هم همینه ...

به هرحال موفق باشی

95.38.174.133
یکشنبه 23 شهریور 1393 - 20:52

بهترین آلبوم به نظر من شخصی فرزاد فرزین و برگرد هم بهترین قطعه آلبومی است.امیدوارم امسال فرزاد به حقش برسه.

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 21:14

پار سال ول کنید امسال خواجه امیری واحمد وندوجلیلی جوایز رو درو میکنند نیم هم پدید ه می شه

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 21:18

فقط فرزاد فرزین

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 21:49

واقعا برای کارشناسان موسیقی ما متاسفم؛اخه کجای البوم یه لحظه عاشق شو حمید حامی قشنگه...

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 01:42
روشنک

یه لحظه عاشق شو خیلی البوم زیبایی است . صدای حامی عالی است.

151.242.31.31
یکشنبه 23 شهریور 1393 - 22:02

بی شک حق مهدی یراحی این جوایز که واقعا گل کاشت

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 22:28

تو قلب من یه امپراطوره.الحق که حقشه مهدی و گروه امپراطور.چطور اهنگ اکسیژن انتخاب شده خدا می دونه.

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 12:09
رویا حبیبی

این همه آلبوم بی دلیل و بی منطق انتخاب شده!!!تو یکی گیر دادی به اکسیژن!!!؟؟؟
والله بابک که انصراف داده بود از نظرسنجی،اصلا همش مال شما!!!!!!!!!!!!
البته اگه کامنتم تایید شه!!!!!!!!

109.225.181.110
یکشنبه 23 شهریور 1393 - 22:39

با عرض خسته نباشید خدمت کارکنان سایت موسیقی ما....
می خواستم با احترام کامل بهتون بگم مشکلی که توی سایت شما وجود داشتن الآن باعث عصبانیت هوادارن محسن چاوشی شده...
توی بخش مردمی چند روز اول به خاطر مشکلات فنی سایت شما امکان رای دادن به آهنگ همسایه نبود و بعد از چند روز که مشکل آهنگ همسایه رو حل کردید امکان رای دادن به آهنگ دوسِت داشتم از محسن چاوشی وجود نداشت...(این مشکل برای آهنگ قرص های خواب آور هم وجود داشت)
همه ی این مشکلات سایت شما باعث شد آهنگی که خود چاووشیست ها هم به اندازه ی قطعات همسایه و دوسِت داشتم قبولش ندارن بیاد بین کاندید ها...
امیدوارم برای نظرسنجی سال آینده این مشکلات به وجود نیاد چون مردم دوست دارن انتخاب واقعیشون به عنوان بهترین انتخاب بشه...
ممنون میشم ثبت و توجه کنید.

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 22:42

بابک جهانبخش عالیه
اکسیژن عالیه
حالا اونایی که میگفتن اکسیژن یه آلبوم ضعیفه کجان؟؟
بابک تو بی نظیری

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 22:48

دوست داشتم محسن چاوشی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 22:55

يعني اصلا نامي از رضا صادقي نيست؟
البوم همين نيست .حئاسم بهت بود نيست. بخش اجراي زنده نيست. اين يعني اخر كارشناسي؟
خداحافظ موسيقي ما.

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 23:24

سلام کارشناسان نظرشون رو دادتند ..پارسال یه پست ساخته شده بود ..ایکاش میدونستیم خوانندها و نوازندها به کی رای دادند .

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 23:37

Salam
Chand vaght pish to ye site music ye matlabi dar morede khodahafezi Ali AbdolMaleki za donyaye music
zade bod.in mozo raste ya kezbe?
Lotfan ye mosahabe ba ishon anjam bedin,pishapish mamnon.
Age momkene mosahabehaie ham ba aghayan aesfahani&Aserayei&KhajeAmiri dar bare Albumha va tarikhe enteshareshon anjam dahid,tashakor.

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 00:01

خیلی جالبه ! قطعه ی "دوست داشتم" محسن چاوشی وقتی مننتشر شد ترکوند ! عجیب هیت شد .. اونوقت بجای دوست داشتم ، برقص آ کاندید شد ؟ هِه ....

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 00:46

با اینکه خیلی طول کشید ... ولی بازم ممنون و خسته نباشین .

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 00:47

نیما وارسته چرا نیست چون دیگه جسمش نیست حتما باید زنده باشه؟؟؟؟ این حقشه خیلی نامردن داورای جشنواره

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 01:09

جای محسن چاوشی خالی وگرنه اگه بود هر چی جایزه بود همه رو درو میکرد

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 01:24

زمستونه پس چی .....
مراسمتون بدون اسم علی عبدالمالکی زمستونه ... زمستونه ..... زمستونه .....

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 01:30

mehdi yarrahi ye dunas

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 01:41

فقط چارتار..... فقط فقط فقط چارتار.....
ودربخش ترانه ها بازم فقط فقط احسان حائری عزیزم.....
سوالی که دارم اینه که این جشن در چه تاریخ برگزار می شه ؟؟؟
واین که آیادر تالار وحدته؟؟؟؟لطفا پاسخ بدید....
(زنده باد چارتار)

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 01:42

فقط چارتار..... فقط فقط فقط چارتار.....
ودربخش ترانه ها بازم فقط فقط احسان حائری عزیزم.....
سوالی که دارم اینه که این جشن در چه تاریخ برگزار می شه ؟؟؟
واین که آیادر تالار وحدته؟؟؟؟لطفا پاسخ بدید....
(زنده باد چارتار)

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 01:46

پس رضااا صادقی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
همین؟؟؟؟؟
کفش آهنی؟؟؟؟
نترس؟؟؟؟
بخند؟؟؟؟؟؟؟
حواسم بهت بود؟؟؟؟؟
تنها؟؟؟؟؟
ببندید در نظرسنجیتونو

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 01:46

Just Farzad Farzin <3 امیدوارم امسال دیگه فرزاد به حقش برسه!

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 02:08

اى كاش نام نيما وارسته رو هم جزو بهترين تنظيم كنندگان و بهترين نوازنده ساز ويلون ميزاشتين
شايد نيما الان بين ما نيست ولى موسيقى پاپ به گردن نيما حق داره ،نيما با تنظيمهاى خوبش و نوازندگى ويلونش روح ديگه اى به ترانه ها ميداد، اگر اين جشنواره براى سال ٩٢ هست نيما وارسته پارسال بين ما بود پس ميشه به عنوان بهترين ازش ياد كرد

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 02:17

چرا ياحا جزو شاعرا نيست؟!!!!!!!!!!

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 02:23

چرا اسمی از یاحا کاشانی نبردین؟؟

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 02:26

راستی بخش اجرای زنده پس چی؟؟؟

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 02:54

yani vaghean amin habibi ba oon albume be oon khoobi hata too ye bakhsham kandid nashod???????????????
baba shoma dige shooresho dar avordid be khodaaa
akhe cheghadr band bazi?????

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 03:01

محسن چاوشي و بس

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 03:16

چرا نيما وارسته جزو تنظيم كننده ها نيست؟!!! واقعا متأسفم واسه اين كارشناسا كه به اين راحتي اسطوره هارو فراموش مي كنن

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 04:19

خیلی حیف شد که اسم معین راهبر تو تنظیم کنندها نی به نظرم از حقش بود که باشه.توی نوازنده ها به نظرم باید فرشید ادهمی میبود

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 05:21

آلبوم همین رضا صادقی آلبومی که غریبانه وارد بازار شد و حالا غریبانه توسط جشن خنده بازار موزیک ما جز نامزدها قرار نگرفته.همین حالا برید سایت رادیو جوان رو برید نگاه کنین تا بفهمین کدوم آلبوم آمار دانلود بیشتری داشته کدوم آهنگ دانلود بیشتری داشته و لایک بیشتری خورده... واقعا متاسفم برای این سایت و این جشنواره. واقعا آلبوم همین از تمام آلبوم های 28 ، امپراطور،ساعتا خوابن ،شخصی ،یک لحظه عاشق شو ، 93 اکسیژن،لعنت به من ضعیف تر بود؟ فقط امیدوارم این کامنت توسط سایت ناعادل موزیک ما تایید بشه

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 08:34

يقينا و بي شك فقط مرتضي پاشايي ......... جاده يكطرفه .......

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 10:00

دم کارشناسای این دوره گرم مخصوصا مدیر موسیقی ما ، حق رضا یزدانی رو بهش دادن و مطمئنم اگر کارشناس ها کارشناسان واقعی باشند رضا یزدانی اول میشه.

حرفی در مورد بخش کوچه بازاری ندارم.از وقتی طرفداری رو یاد گرفتیم ، یاد گرفتیم باید خاص باشیم.هر کسی موسیقی کوچه بازاری رو ول نمیکنه بیاد راک گوش بده.

نمیخواستم به این تندی بنویسم ولی نظرات بعضیا عصبانیم کرد.اگر تایید بشه ممنون میشم!

موفق باشین!

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 15:23
Mehdi Mika

د آخه بنده خدا که از ذوق و شوق کاندید شدن خواننده مورد علاقت چشمتو رو همه ضعفای کارشناسی بستی! به جای عصبانی شدن چشماتو وا کن ببین اون چیزی که بهش میگی راک تو رده آلبومای پاپ کاندید شده
ببین تورو قرآن کیا در مورد موسیقی کوچه بازاری دارن حرف میزنن!

94.183.94.42
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 20:20
امیررضا اقبالدوست

جناب نکنه فکر کردی موسیقی ما خودش میره بررسی میکنه کدوم راکه کدوم پاپ؟

عزیز دل یکم تحقیق کن.
هر خواننده برای انتشار آلبوم یه فرم پر میکنه که توش سبکو میزنه.

رضا یزدانی خودش تو مصاحبش که در مورد راک بود و من خوندم گفت که توی ایران ، با موسیقی راک مشکل دارن.اسمش بد در رفته.واقعا هم همینجوریه من مقالات مسخره ضد موسیقی راک زیاد خوندم.گفت به خاطر اینکه تو دردسر نیوفتم همیشه سبکو میزنم پاپ.

بعد از انتشار آلبوم خود رضا یزدانی خیلی جاها صحبت کرده در این مورد که این البوم جوابی به کسانیه که من رو از موسیقی راک جدا میدونند.بعله ، پاپ موسیقی کوچه بازاریه.پس معنی پاپ چیه؟همینه دیگه.
البته من داشتم مینوشتم کمی عصبانی بودم ولی اینجور که معلومه شما خیلی از من عصبانی تر بودید.

در کل ، منتظر پیشرفت رضا یزدانی باش که در چند سال بعد نمایان میشه.

در آخر یه جمله رضا یزدانی برای طرفداراش رو مینویسم:
امیدوارم آلبوم بعدی من رو دوست داشته باشید ، من مطمئنم ، "تو این آلبوم کلا یه رضا یزدانی دیگه رو میبینید یعنی یه آلبوم کاملا متفاوت".
این چیزیه که من دوست دارم.رضا یزدانی فوق العادست.بی نظیره.فقط باید بهش گوش کنی.درکش کنی.واردش بشی.به عمق ترانه هاش توجه کنی.بخوای ، میشنوی چی میگه.طعنه هاش رو تشخیص بدی.با شعر های اجتماعیش میتونی زندگی کنی.از نسل رضا یزدانی تقریبا هیچ کس نمونده ، و رضا یزدانی تک و تنهاست در مقابل نسل های بعد.یه خواننده معمولی نمیتونه اینجوری باشه ، حتی یه خواننده فوق العاده هم کم پیش میاد که 15 سال تو اوج باشه ،.رضا یزدانی یه خواننده معمولی پاپ نیست ، یه نابغه تو موسیقی ایرانه که ما بهش نیاز داریم.
راستش خوشحال شدم که باهات حرف زدم.امیدوارم از نظر اول من ناراحت نشده باشی.
موفق باشی.امیدوارم وقت پیش بیاد بازم بحث کنیم!

188.34.183.184
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 09:09
marjan abs

صد در صد باهاتون موافقم واقعا هر کسی درک آهنگ های رضا یزدانی رو نداره..

87.248.140.50
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 11:07
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

راجع راک و دید مردم موافقم
همچنین آلبوم یزدانی که من علاقه ای ندارم ولی بار فنی بالایی داره...

رپ هم یه زمانی از نظر مردم منفور بود تا اینکه یاس این سبک رو وارد خونه ها کرد
سبک راک هم کم کم وارد خونه ها میشه فقط ملاک هایی میخواد واسه وارد شدن ... که یزدانی فعلا از این ملاک ها دوره این نظر منه امیدوارم ناراحت نشید
خیلی از خواننده ها وارد عرصه ی راک شدن حتی خواننده های سنتی... که موفق هم بودنه

این رو هم بگم آینده از آنِ دو قشره
کسانی که دنبال پیشرفت موسیقی نوین ژانر خودشون هستن
کسانی که بدنبال تسرف سبک های موسیقی نوین هستن
یعنی دوری از تکرار

ممنون موسیقی ما

37.221.44.91
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 11:38
Mehdi Mika

چه ربطی داشت؟! فرم پر کردن واسه مجوز آلبوم چه ربطی به نظرسنجی این سایت داره؟! مگه نمیگی این سایت خیلی خفنه و کارشناسایی هم که رای دادن آخر کارشناسین؟! یعنی مسئولای این سایت و اون کارشناسا فرق و پاپ و راک رو نمیفهمن که اومدن همه رو گذاشتن تو یه رده؟! اگه رضا یزدانی راک میخونه چرا کاراش با کارای پاپ داره مقایسه میشه؟! پاپ موسیقیه مردمیه نه کوچه بازاری! کوچه بازاری تعریف دیگه ای داره عزیزم
بخوام از ایرادات آلبوم ساعتا خوابن بگم حرف زیاده واسه گفتن اما اینجا جاش نیست،بالاتر خلاصشو نوشتم! واقعا که باید دوسال فکر کرد تا بشه مفهوم عمیق شعر نقش اول رو درک کرد!! آهنگ به تهران تهران میگن که هر بار گوش دادنش مو رو به تن آدم سیخ میکنه! به بلاتکلیف میگن، به ادامه بده...
هر کی یه گیتار الکتریک بذاره تو کار بعدشم شروع کنه به جیغ زدن و یه سری تیکه های نوستالژیک مثل کافه نادری رو پشت سر هم ردیف کنه اسمشو نمیشه گذاشت راک خون و نابغه و...
شمام برو چن دور فول آلبوم پینک فلوید رو گوش بده تا اول بفهمی راک واقعی چیه بعد اگه خواستی بیا بحث کنیم
نقطه

94.183.91.104
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 10:11

:: میثم مروستی ::

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 10:20

Mehdi Yarrahi is best singer

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 11:37

albume comment band pas chi????????

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 11:38

بازم بابک جهانبخش تونست بدرخشه هم بهترین اهنگ از نظر کارشناسا و هم بهترین اهنگ از نظر مردم اهنگ اکسیژن بابک جهانبخش بود .
بقیه خواننده ها هم خیلی خوبن همه رو دوست داریم امیدواریم در کارشون موفق باشن :)

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 11:56

آقا این چ وضعی شده بخدا چرا اینقدر بی انصافی..حق شهاب رمضان این نیست بخدا..اسم رضا یزدانی توی بهترین آلبوم هست اما شهاب رمضان نه..بخدا زور داره ه ه ه ه ه..یکی از قطعات آلبوم جشن تنهایی خیلی راحت میتونست توی بهترین قطعات گذاشته بشه..مثه قسمت یا لحظه ها..حق خیلی ها پایمال شده منصفانه نیست..موسیقی ما نظرمو تایید کن لطفا

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 20:22
امیررضا اقبالدوست

ببین ازت خواهش میکنم رضا یزدانی رو مسخره نکن چون به نظر من و خیلیای دیگه بهترین خواننده موسیقی ایرانه.لطفا احترام بزارید.رضا یزدانی کلاسش خیلی بالاست.

188.34.183.184
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 12:18

اینکه دوست داشتم محسن چاووشی و همینطور محسن شیرالی در بین این اسامی نیستند، عدالت رو زیر سوال می بره
واقعا ترانه راز محسن شیرالی از ساحل چمخاله بهتر نبود؟؟؟؟یا از ترانه های ... بابک صحرایی؟
یا آهنگ دوست داشتم از نگرانتم فرزاد بهتر نبود؟؟؟؟؟

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 12:43

Mohsen yegane va Babak jahanbakhsh az havadarashun khastan ke tuye in nazarsanji sherkat nakonan va hata mohsen yegane az Shoma khaste ke esme ishuno az tu list Dar biarin, Chera Shoma in karo nakardin?

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 12:44

فقط شخصی فرزاد فرزین. تمام جایزه هارو درو میکنه.

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 13:13

وقتی تو تمامی بخش های کارشناسی اثری از البوم حامی دیده میشه پس معلومه که همه از دوستان و همکارای ایشونن که رای دادن وگرنه اگه آلبوم خوبی بود حداقل تو یه زمینه تو بخش مردمی رای می آورد. واقعن من موندم چرا هیچ اثری از آلبوم زیبای امین حبیبی و شهاب رمضان و امین رستمی تو هیچ بخشی نیس. ولی تو اینا به نظرم امپراتور یراحی تو کارشناسی آلبوم و 93 بنیامین تو مردمی آلبوم و ترک اکسیژن بابک جهانبخش اول بشن

یکشنبه 30 شهریور 1393 - 19:56
alireza mirazizi

اون که شما نمی پسندی یا اینکه به خاطر ریتم اسلو موزیک حامی با گوش های ضعیف اکثر شنونده ها که دنبال موزیک شاد هست دلیل بر ضعف آلبوم اقای حامی نیست
هیچ کسی هم از همکارهای شخصی ایشون نیستنت چون یقین هست که همه توی این رسته همکار هستند نرفتن که یه ورزشکار بیارند که نظر بده

5.161.252.125
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 15:09

بهترین البوم>>> امپراطور(مهدی یراحی)
بهترین قطعه >>>امپراطور(مهدی یراحی)
بهترین تک ترک هم>>>جاده یک طرفه(مرتضی پاشایی)

الحق والانصاف مهدی یراحی بهترین بوده.البوم امپراطور یه شاهکار بود،یه البومی ک هیچ وقت تکراری نیست...
ترک جاده یک طرفه هم ک مثل همیشه و مثل بقیه ی کارای مرتضی ،فوق العاده بود...
جاده یک طرفه واقعا عااااااااااااالی بود...عاااااااااااااالی...
امسال امپراطورها! (یراحی و پاشایی) اول هستن یعنی حقشونه...

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 15:12

راي ما اهنگ برقصا از اقاي خاص

حيف چاوشي البومي منتشر نكرد

...
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 15:24

رضا صادقی تو هیچ بخشی نیست یعنی چی؟؟؟؟؟؟

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 22:38
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

یعنی آلبوم همین ... با اون همه زحمتی که رضا بعد یک سال نبودنش کشید و بی سر و صدا وارد بازار کرد ولی ترکوند و توی رادیو جوان اوله رو مثلا کارشناسا تشخصیش دادن که خوب نبوده والا نمیدونم ایناااااااا کارشناس بودن ؟؟؟؟ مطمئنید ؟؟؟؟ واقعا ناحقیه ....
آلبوم همین .... حواسم بهت بود گل نازم بی خداحافظی ... یعنی اینا هیچی ؟؟؟
واقعا متاسفم واسه بخش کارشناسی و تعصبی رای دادن کاربرا و نادیده گرفتن زحمتا

2.178.100.22
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 15:29

از‌ کجا باید رای داد؟؟؟ تا چه زمانی میتونیم رای بدیم؟؟؟

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 19:35
amir mahmudiyan

رای گیری هر سال فروردین انجام میشه...

2.190.37.22
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 15:46

تو آلبومای پارسال به نظرم امپراطور ، شخصی و اکسیژن بهترین بودن ، و خیلی خوشحالم از اینکه هر سه تو این نظرسنجی موفق بودن . اما انتخاب نشدن قطعه دوست داشتم چاوشی نه تو بخش مردمی و نه تو بخش کارشناسی خیلی برام عجیب بود !

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 17:05

پس البوم خوشبختی حمید عسکری چی..............؟!!
لطفا فیلم کامل مراسم رو بذارید
محسن یگانه بهترین خواننده پاپ ایران
امیدوارم تایید شه

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 17:19

فقط شخ3000000000000000000000000000000000000000000000000

ایشالا همه جایزه هارو درو میکنه
هرچند که با برداشتن اجرای زنده ظلم بزرگی در حق فرزاد و گروه شوک شده
ولی امسال سال فرزاد فرزین

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 17:45

بنیامین 93 بهترینه.. جای نیما وارسته خیلی خالیست و به نظرم واقعا باید تجدید نظر بشه نسبت به استاد وارسته.و اینکه اقای احمدی هم واقعا برای ترانه یه خونه حق جایزه رو دارند

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 18:01

28 بهترین آلبومه
زانیار بهترینه

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 18:15

پس بهترین اجرای زنده چی؟

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 20:42

علی قمصری ...

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 21:08

نام امپراطور مثل خودش همه جا میدرخشه ... خود تو خورشیدی ... افتخار میکنم بهش واقعا لااااایک داره

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 21:47

سلام ...من با این لیست برگزیدگان مخالفم چون که هیچ اسمی از حمید عسکری نبود...
به نظر من آلبوم خوشبختی خیلی قشنگ بود...

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 22:08

اگه جاده یکطرفه بهترین تک ترک نشه باید به مراسمتون شک کرد
چون حقشه و از همه لحاظ کامله

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 22:45

واقعا برای کارشناس های مغرضتان با آن نظرهای جانبدارانه یشان متأسفم! آلبوم «خانه ی دوست کجاست» علیرضا افتخاری، یکی از بهترین آلبوم های موسیقی اصیل در این چند ساله است که با این که بر روی شعرهای سپید سهراب سپهری کار شده بود، اما علیرضای افتخاری به بهترین شکل آن را اجرا کرده است... .
پیشنهاد می کنم یک دست سمعک و عینک تقدیم شود به کارشناسانی که در بخش موسیقی سنتی اظهار فضل و نظر کرده اند!!

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 23:34

پخش آلبوم بعد يازدهم (حافظ ناظري) از طرف شركت سوني كالسيك معتبرترين پخش كننده آثار موسيقي در جهان براي اولين بار در خاور ميانه -پرفروش ترين اثر موسيقي تاريخ ايران در خارج از كشور و در صدر قرار گرفتن اين آلبوم در جدول فروش بين المللي سايت بيلبورد(معتبرترين سايت آمار فروش جهاني آلبوم ها در جهان) براي اولين بار در ايران-همكاري برندگان 38 جايزه گرمي(معتبرترين جايزه موسيقي جهان) براي اولين بار در تاريخ موسيقي ايران-بيشترين حجم پرداختن به يك اثر موسيقايي از ايران آن هم از سوي معتبر ترين رسانه هاي بين المللي (bbc,cnn, ...) براي اولين بار در تاريخ موسيقي ايراني- ستايش و تعريف و تمجيدهاي فراوان از سوي معتبرترين كارشناسان موسيقي جهاني در رسانه هاي جهان -پرفروش ترين اثر موسيقي تلفيقي در ايران و... از نظر كارشناسان خبره شما يعني كشك؟!!!!!
يعني اين همه عنوان در سطح جهاني براي اين كه اثر حافظ ناظري از ديد كارشناسان خبره شما در فهرست بهترين آثار موسيقي تلفيقي جايي داشته باشد كافي نبود؟!!!
يعني تمام كارشناسان درجه يك موسيقي جهان نفهميدن و اين ما بوديم كه فقط فهميديم اين اثر چندرقازم نمي ارزه!! يا لابد ما تو ايران آثاري داريم كه بعد يازدهم حافظ ناظري پيش اونا عددي به حساب نمياد منتها فقط اونا رو خارج ايران كه پيشكش داخل ايرانم كسي اونا رو نشنيده!!
به خدا آدم سرشه به ديوار بكوبه حق داره!!
البته دليلش چيزي جز حسادت نيست اون هم از نوع شديدش- كسب اين همه عنوان اونم در سطح جهاني بايدم حسادت حسودان رو برانگيزه.
از موسيقي ما نا اميد شديم

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 11:59
مجتبی (فرزاد فرزین،ماهان بهرام خان، علیرضا طلیسچی، سیامک عباسی)

دوست عزیزم ب خوبی حق مطلب رو ادا کردی، منم ب همینا فکر میکردم و خنده ام گرفته بود که عجب، پس آلبوم بعد یازدهم بین کاندیداها نیست!!!
حسادته دیگه کاریش نمیشه کرد...

87.107.204.109
چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 15:26
مهری سیاوش

دقيقا داشتم به همين فكر ميكردم

31.59.70.150
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 00:34

واقعا جای تاسف داره . پس آلبوم خوشبختی حمید عسگری چی شد ؟

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 10:54
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

یعنی واقعا باید انتظار داشت جز بهترین باشه
وقتی رو جلد آلبوم می نویسن دو اثر کپی و کاور آهنگِ عربیه

37.221.44.91
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 00:55

1- آلبوم زانیار شاهکار بود واقعاً؛ راضی ام ازش زیاد! به نظرم حقش بود آهنگای بیشتریش کاندید بشه!
2- آشوبم چطوری تو قطعات تلفیقی نیست؟؟؟ بهترین آهنگ تمام دوران هست (صد البته با اغراق)

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 01:39

واقعا عجیب و خجالت آوره ... قطعه "دوست داشتـــــم" محسن چاوشی که به عنوان بهترین تراک سال انتخاب شد جز کاندیدای کارشناسی نیس هیچ جز کاندیدای مردمی هم نیس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"دوست داشتـــــم" انتخاب همه ی مخاطبان محســن چـــاوشی بود.... واقعا متاسفــــــــــــــم برای کارشناسان و سایت ...

بهتریـــن قطعه سال "دوست داشتـــــم"

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 03:30

با این چیزایی که شما نوشتین یعنی اینکه آلبوم بنیامین اصلا از نظر "کارشناسی" خوب نیست!!!!

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 10:17

خیلی جالبه .
آلبوم علی لهراسبی با نزدیک 4000 رای، چند ماه یعنی از زمان انتشار تا همین یکی دو هفته پیش تو همین سایت موسیقی ما اول بود بعد الان حتی توی گزینه ها نیست.من یه سوال دارم:چجوری میشه یه آلبوم با 4000 رای چند ماه تو همین سایت اوله بعد حتی تو گزینه ها نیست؟مگه همین 4000 نفر کاربر این سایت نیست و مگه کاربرهای این سایت تو این نظر سنجی شرکت نکردن؟
من طرفدار علی لهراسبیم اما به شخصه معتقدم آلبوم فرزاد فرزین از تمام آلبوما آلبوم کاملتری بود و حق شخصی هست که برگزیده بشه اما واقعا حق آلبوم علی بود که تو گزینه ها باشه.مخصوصا وقتی بعضی آلبوما هستن که آدم واقعا خندش میگیره که چطوری فلان آلبوم هست و روبات نیست.
بعد هم من یه انتقادی به نظرسنجی شما دارم و اونم اینه که ای کاش تو بخش کارشناسی وقتی گزینه هارو برای اشخاص میفرستید برای انتخاب بهترین تک ترک یه جوری خود اون کار رو هم به دستشون برسونید،اینجوری حس می کنم عدالت بیشتر رعایت میشه.چون من فکر نمیکنم هیچ کدوم از اهالی موسیقی خیلی به خودشون سختی بدن که برن تمام گزینه هارو خودشون پیدا کنن و گوش بدن بعد رای بدن.و به نظر من بیشتر به اسامی رای میدن تا کار.بخوام مصداقی حرف بزنم ،مثلا من تو گزینه های کارشناسی آهنگ ای یار غلط کردی آقای عصارو دیدم.من به شخصه به عنوان یه مخاطب پیگیر زمان انتشار کار ایشون رو گوش دادم و بیشتر از چند بار نتونستم این کارو گوش بدم،با اینکه خود آقای عصارو خیلی دوست دارم و به نظر جزء 5 تا از بهترین خواننده های تاریخ پاپ ایران هستن اما این کار بخصوص اونقدر از نظرم ویژه نبود که بخواد جزء گزینه ها باشه و همین از نظر من نشون میده که تو بخش کارشناسی بیشتر به اسامی رای داده میشه تا کار.آخه مثلا اصلا یه موزیسین موسیقی اصیل چقدر پیگیر تک ترک های موسیقی پاپ هست که بتونه نظر عادلانه بده؟
این حرفارو نزدم که اینو بگم اما واقعا حداقل توی بخش کارشناسی جای کاری مثل حواسم بهت هست علی لهراسبی خالیه از نظر من.
اما من به شخصه میخوام به عنوان یه مخاطب از سایت موسیقی ما تشکر کنم که مسلما با مشکلاتی که بوده این جریان رو ایجاد کردن و مسلما این بستر ایجادشده به بهبود فضای موسیقی و هنر کشور کمک میکنه و به قول معروف اینجور مراسم ها دل ها رو به هم نزدیک میکنه

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 10:58

با سلام
به نظرم در زمینه موسیقی پاپ انتخاب کارشناسان بهتر بود
خوشحالم که آلبوم حامی، رضا یزدانی و مهدی یراحی در اکثر بخشها نامزد شده اند
آهنگ "خواب سیاه" فوق العاده بود
به نظرم جای آهنگهای "دیوونگی"حامی و "قبولم نمیکند" رضا یزدانی توی بهترین آهنگ پاپ خالی بود

موسیقی تلفیقی زیاد گوش ندادم...

اما در زمینه موسیقی اصیل، انتخاب مردمی رو ترجیح میدم
آلبوم "برف خوانی" رو دوست نداشتم
اما "یار مست"، "نه فرشته ام نه شیطان"، "بی منت می" و "خانه دوست کجاست" خوب بودند

با آرزوی موفقیت...

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 11:19

پس جشن تنهایی شهاب رمضان کو؟ واقعا اون آلبوم تکراری لعنت به من چی بود که نامزد شده!!!!

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 12:20

اسامی نامزد ها بسیار مشکوکه.
به این دلیل که آلبوم ها و ترک هایی نچندان قوی توی اسامی به چشم میخوره.
(البته به غیر از برخی آلبوم ها)ناداوری که در مورد برخی از آثار موج میزنه.مثل آلبوم همین
یعنی یه ترک خوب هم حتی نداشت؟؟؟؟؟؟؟آلبوم تحسین شده "بعد یازدهم" چی؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید دلیل تحریم این جشن از سوی برخی خوانندگان شاخص کشور همین باشه.
ناداوری در مورد برخی از آثار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 13:12

حیف شد که آقای مهران عباسی نیست
ایشون تنظیم ها موفقی داشتن و میتئنستن حتی برنده باشن

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 13:21

بخش بهترین خواننده ها رو ندارین؟ چه طور میشه جشن موسیقی برنده بهترین خواننده نداشته باشه؟

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 14:51

امپراطور بهترین آلبوم موسیقی پاپ 92 و قطعه امپراطور هم بهترینه
در کل مهدی یراحی عزیز کارشو خوب بلده و به خاطر وسواس زیادی که تو انتخاب کاراش و هنمینطور همکاراش داره بهترین ها رو میخونه، واقعا عالیه این بشر

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 15:22

PAS BAZAM BETAB SIRVAN CHI SHOD AKHE?
COMMENT BAND CHI ASAN KHABARI NIST AZASH.

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 17:04

بهترین آلبوم ها به نظرمن :
یه لحظه عاشق شو-ساعتا خوابن-امپراطور
بهترین قطعه آلبوم:
گلایه-زمستون-دیوونه
بهترین قطعه خارج:
دوست داشتم-تاوان-ساعت صفر
بهترین تنظیم کننده:
کوشان

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 17:04

متاسفم برای خواننده هایی مثل محسن یاحقی و پویا بیاتی که با این رزومه ی کاری آلبوم سطح پایین یه لحظه عاشق شو و ساعتا خوابن از البوم این ستاره های موسیقی پاپ(م یاحقی-پ بیاتی)جلوتره...
انصاف کجاست...
گشتم نبود،نگرد نیست
چرا اسمی از پدیده ی سال92 محسن یاحقی برده نشد
جای محسن یاحقی خیلی خالیست
بهترین ترانه سرا ، آهنگساز،تنظیم کننده(محسن یاحقی)

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 17:23

نقدر تاسف باره دیدن کاندید های امسال که واقعا ذکر چند نکته کاری رو حل نمیکنه و کار به گلایه نامه کشیده در سبک پاپ جای البوم شهاب رمضان بسیار خالی البومی قدرتمند و دارای ساختاری یک دست از لحاظ موسیقیایی با تنظیم های بسیار زیبای سیروان که البته البوم لعنت به من مازیار فلاحی جای گزین شد با اون میکس های کزایی که این خودش جای بحث داره!!!! البوم سعید مدرس در سبک سیاق خودش بسار سوتودنی بود و حرف های بسیاری برای گفتن داشت که باز هم البوم 28 زانیار خسروی که در سطح موسیقی تین ایج هستش جای اون رو گرفت اهنگ زیبای ماه عسل از فرزاد فرزین یک پکیج کامل از کلام موسیقی و تنظیم بود که باز هم جاش بسیار خالی بود البوم اقای بنیامین بهادری با اون حاشیه های خاص خودش اون کاور البومی که طراحی کرده بودند باید هم کاندید میشد و با این تفاسیر مطمعا هیچ تخصص گرایی صورت نگرفته و فقط نظر شخصی کارشناسان بوده!

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 22:53

واقعا جالبه! کل آلبوم امپراطور به خاطر دو ترک دیدار و امشبم گذشت(ب خصوص دیدار) و شعر و ملودی فوق العاده ی آقای امید جامع معروف شد بعد اسم ایشون نباید جز نامزدا باشه؟!!!

چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 09:15

من نمیدونم سایت موسیقی ما چرا افت کرده.واقعا دیگه باور دارم که از روی سلیقه ی خودش داره کار میکنه.البوم لعنت به من که توی 1 ماه پخش مجدد شده بود،نباید بین البومها باشه؟؟؟ یا اینکه بین نوازنده ها نباید اسم میلاد نودست، بابک ایمانی و...باشه؟؟؟؟ این سایت که خیلی وقته از کنسرتهای مازیار فلاحی هم گزارش نمیذاره.واقعا انگار این سایت با مازیار فلاحی و گروهش کلا مشکل داره.!!!!!

چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 09:18

روی چه حسابی البوم یه لحظه عاشق شو رو توی بخش کارشناسی گذاشتن دقیقا؟؟؟!!!!!!!!!!!!

چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 14:04

از یه طرف کانید های مشخص شده توسط کارشناس ها وااااااااقعاااااااااااااا بده....جای بزرگا خیلییییییییییی خالیه...آخه از یگانه باید فقط یه ترک گذاشت...یا مثلا چاووشی...یا صادقی...اینا کجان آخه....0_0
از یه طرف میشه گفت کارشناسا قصدشون رو نمایی از خواننده های جدیده وتازه کاره...این خوبه....ولی این که محسن یگانه نیست خیلییییییییییییییییییی افتضاحه

پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 19:06

دوستان بخش کارشناسی به هیچ عنوان مهم نیست چون فوق فوقش 100 نفرن بخش مردمی مهم است چون تعداد رای دهندگان حداقل ده هزار نفره پس خودتونو اذیت نکنید که چرا فلان خواننده یا فلان ترک تو قسمت کارشناسی نیست. موسیقی ما خواهش میکنم تایید کن خواهش میکنم

یکشنبه 30 شهریور 1393 - 21:42

باآهنگ به همین زودی سیروان پرچم بالاست..امیدوارم امسال برای زانیار هم اتفاق های خوب بی افته.

دوشنبه 31 شهریور 1393 - 16:48

چرا بهترين اجرا و بهترين خواننده موسيقي سنتي ندارين؟؟ اگه بود قطعا همايون اونا رو هم ميبرد.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نامزد‌های همه بخش‌های دومین جشن سالانه موسیقی ما معرفی شدند | موسیقی ما