برنامه یاد بعضی نفرات
 
از سوی موسسهٔ فرهنگی هنری «آوای مهربانی»
آلبوم «سیم» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «سیم» در فضای موسیقی تلفیقی با صدای «امیر بهمنش» و موسیقی «سهند مهدیزاده» منتشر شد.

این روز‌ها نام «سهند مهدیزاده» در سبک‌های مختلف موسیقی شنیده می‌شود و همکاری‌های متعددی با خواننده‌های پاپ و سنتی داشته است. «مهدیزاده» که در سینما نیز فعال است و موسیقی فیلم‌های «چند متر مکعب عشق» و «مادر قلب اتمی» را در کارنامهٔ هنری خود دارد، آلبوم «سیم» جدید‌ترین اثر او در فضای موسیقی تلفیقی محسوب می‌شود.

 «امیر بهمنش» که بیشتر به عنوان خوانندهٔ ایرانی شناخته شده و با گروه‌های مختلفی مانندِ «ضرب‌آوا»، «سُرایه»، «ماتا»، «ارکس‌تر گلستان» و... اجراهای زنده داشته است، حضور متفاوت و خاصی در آلبومِ «سیم» دارد.

این آلبوم ۸ قطعه دارد که موسیقیِ آن‌ها بر اساس شعرهای «حافظ»، «مولانا»، «سعدی»، «خیام»، «عماد خراسانی»، «وحشی بافقی»، «هاتف اصفهانی»، «ژاله اصفهانی»، «رفیع مشهدی» و «رفعتی تبریزی» ساخته و از سازهای آکوستیکِ «نِی» (عرفان شهرآبادی)، «احسان داوودآبادی» (کمانچه)، «گیتار» (آرمان زندیه)، «ویولن» (علی ربیعی)، «شیرین ذولنوری» (ویولن آلتو ـ ویولن سل)، «علی خباز» (سازهای کوبه‌ای)، «دف» (پوریا یگانه)، «صنم امامی» (هارمونیکا) و «سه‌تار ـ عود ـ دیوان» (سهند مهدیزاده) استفاده شده است.

آلبوم «سیم» را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر فرهنگی به صورت دی‌جی‌پَک تهیه کنید؛ و به زودی نیز از وب‌سایتِ «آیتونز طلایی» (www.itunes.ir) قابل خریداری و دانلود است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1393 - 08:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «سیم» منتشر شد | موسیقی ما