برنامه یاد بعضی نفرات
 
اینجا گوش و دانلود کنید؛
دموی آلبوم کهکشانی‌ها منتشر شد
موسیقی ما - دموی صوتی آلبوم آروین صاحب با همصدایی علی اصحابی، رضا صادقی، بنیامین، حمید عسکری، مهدی یراحی، فرزان و اشکان ملک‌زاده با عنوان کهکشانی‌ها منتشر شد.  این آلبوم به تهیه کنندگی فرزان ملک‌زاده به زودی منتشر خواهد شد. از دیگر عوامل آلبوم می توان به زنده یاد نیما وارسته، روزبه بمانی، کوشان حداد، میلاد ترابی، شهاب اکبری، پیام طونی، فیروز ویسانلو، میثم مروستی، امین بامشاد، فرید احمدی، آرش پاکزاد و... اشاره کرد.

این آلبوم  به زودی از طریق شرکت فرهنگی هنری «هنرنمای پارسان» منتشر خواهد شد.
کهکشانی‌ها (demo)
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 - 16:25

دیدگاه‌ها

سه شنبه 1 مهر 1393 - 16:42

آلبومای گروهیمون خیییلی داره ضعیف میشه! واقعاً خیلی بده...فقط مهدی یراحی هست که همیشه به فکر بهترین کاره...رضا صادقی هم خوب بود البته! ولی کلاً باز آلبوم ضعیفیه و در اون حدی نیست که ازش تعریف میکردن.مثل آلبوم «من و ما» ...
کلاً آلبومای گروهیمون قوی نیستن.نمیدونم چرا...
امیدوارم هوادارای گل همه این خواننده ها منطقی و خوب با هم صحبت کنن تو کامنتای این خبر...ممنون! ;)

سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:01
سعيد ن

اقاي سپهر انقدر اهنگا كوتاه بودن كه اصلا قابل حدس زدن نيست البوم اينجور قضاوت نكن به اين زودي مخصوصا اهنگ گاهي با شعر بماني و تنظيم كوشان و صداي اصحابي خيلي كوتاه و گنگ بود سعي شده بود خيلي لو نره ولي از همين چند ثانيش به نظر يكي از بهترين اهنگاي هاوس باشه كه اصحابي اجرا كرده به شدت مشتاقم اهنگ گاهي علي اصحابيو تو البوم بشنوم ي سر گردن به نظر برتر از بقيه بود

37.255.239.243
سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:12
haamidd

شمایی ک با چند ثانیه از هر قطعه میتونی بگی ضعیفه محشر داره!
در هر صورت نظر شما محترمه اقای کارشناس"

5.236.197.86
سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:57
سپهر

دوستان! من قضاوت نکردم!! فقط نظرمو گفتم!
من هم نمیخوام بی احترامی کنم به نظر و خواننده مورد علاقه بقیه...فقط منظورم این بود که آلبوم های گروهیمون ضعیف شده.در حد آلبوم های مستقل خواننده هامون نیست.
من هم کارشناس نیستم...و نظر کارشناسی ندادم.شرمنده اگه ناراحتتون کردم! گفتم که...من نمیخوام با دلخوری باهم صحبت کنیم... ;)))

2.179.21.142
سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:52
سعید

ب نظره من البوم خیلی قویه به خصوص ترانه ها و اهنگ و تنظیم و حنی اجرا ها
اهنگ بنیامین بود تو دمو ؟؟؟؟ قطعه اول بود ؟؟؟؟!!!

من ک قطعات صادقی اصحابی عسگری و یراحی رو خیلی دوس داشتم
عوامل استاد روزبه بمانی فرید احمدی امین بامشاد ترانه مکرم علیرضا طلیسچی نیما وارسته کوشان حداد محسن یگانه شهاب اکبری میلاد ترابی واستاد علیرضا افکاری + 5 ملودی هم مهدی یراحی حمید عسگری بنیامین رضا صادقی و مهدی یراحی

2.180.65.99
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:24
Ahmad Reza

مهدی یراحی اما رفته توی یه فضای کوچیک . . . سه تیتراژ ماه عسلش که اصن کپ هم هستند.
همیشه که با پیانو نمیشه اهنگ داد . . .
فضای تکراری
حمید عسکری و بنیامین خوب بودن:-*

5.234.75.253
سه شنبه 1 مهر 1393 - 16:50

علی اصحابی عالیییی بود

سه شنبه 1 مهر 1393 - 17:34

موزیک ما ! عزیزم چرا اینقدر تاخیر؟!
آهنگ علی اصحابی که قطعا و حتما عالی هستش
به نظر میرسه آهنگ های و بنیامین و مهدی یراحی هم خوب باشه.

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 01:00
فری

ساسان جان صدای علی چه با تاخیر چه بی تاخیر جاودان خواهد بووود ،اینقدر سایت موسیقی مارو به چالش نکش هر بار.

107.167.103.6
سه شنبه 1 مهر 1393 - 17:54

برا بنیامین خوب بود.برا مهدی یراحی حرف نداشت.تو منو ما هم مهدی یراحی ترکونده بود...
بقیه ولی مثل کارای همیشگیشون بود.مثلا علی اصحابی از این نوع آهنگ زیاد خونده.نمیگم بده ولی تکراریه.حمید عسگری هم همین طور.راستی من موندم محسن یگانه واسه کی تو این آلبوم کار کرده؟؟

سه شنبه 1 مهر 1393 - 22:05
سعيد ن

اخه عزيزم اقاي طرفدار چاووشي اگه اينجوري حساب كني تموم اين خواننده ها الان تو همين سبكاي اين البوم قبلا هم اهنگ شبيه اينا داشتن همين يراحي كه ميگي خودم ملةدياي شبيه همين كار بازم شنيدم ازش ولي چون پيگير دقيق كاراش نيستم اسم اهنگاي شبيه اين اهنگشو بلد نيستم ولي مشابهشو از خودش شنيدم اتفاقا وقتي كارشو شنيدم تو اين البوم ياد يكي ديگه از اهنگاش افتادم قبلا شنيدم فقط فكر كردم ترانه عوض شده در كل همع خواننده هاي اين البوم تو اين سبكي كه الان خوندن قبلا كار داشتن تفكيك نميشه كردشون اگه بنابه تكراري بودن باشه عسكري و يراحي تكراريترين ملودياي اين البومو دارن چون قبلا از اين دست اهنگا زياد حوندن

37.255.239.243
سه شنبه 1 مهر 1393 - 17:59

علی اصحابی تو گام بالا بی رقیبه ...

سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:23
سعيد ن

اره بي نظيره شايد خيليا اينو قبول نكنند نظرشونم محترمه ولي وقتي تو البوم گروهي كنار كاراي ديگه و صداي خواننده هاي ديگه شنيده بشه كارش تفاوت احساس ميشه كه صداش چه قدرتي داره از لحاظ تكنيك تو خوندن و اجراش بهترينه واقعا حواننده شش دنگيه مخصوصا كه هم شش و هشت و هم لايت و هم هاوس ترنسش بينظيره كاراش و تكنيك خوندنش

37.255.239.243
سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:14

حمیــد عــسکری!

سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:43

وای مهدی یراحی... چقد با احساس می خونه!
فعلا به نظرم ترک مهدی یراحی، بنیامین و علی اصحابی عالی بودن.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:57

دمو که عالی بوود، البته تا اومدن آلبوم باید صبر کرد ولی معلومه خیلی بهتر از آلبوم من وما هست.من که از همه ی کارا خوشم اومد به خصوص کار علی ، ولی با این حال باید منتظر موند تا خود آلبوم.....

سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:03

واقعا سبک کار حمید عسکری خیلی خوب بود.
گفته بودن تو آلبوم آهنگ حمید عسکری تصویریه و فکر میکنم خیلی کلیپ قشنگی هم داشته باشه.
البته فکر میکنم تراک مهدی یراحی هم باید خوب باشه.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:29

علی اصحابی و بنیامین عالی بود

سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:40

واقعا اهنگ علی اصحابی به نظرم عالی میشه

سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:44

فک کنم آلبوم خوبی در راه باشه. تو دمو کار علی اصحابی فوق العاده بود و همینطور بنیامین و فرزان ملک زاده هم که فک کنم میلاد ترابی تنظیم کرده آهنگشو عالی بودن.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 19:55

دیگه اونایی هم که از مهدی بد می گفتن پی بردن به اوج صدا و ملودی مهدی یراحی.به امید اهنگ اتشکده با ترانه روزبه بمانی و ملودی خود مهدی و تنظیم مهدی و رضا تاجبخش.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:26

بهترین آهنگ کار علی اصحابی بود...

سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:28

just benyamin

سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:41

دوستان! جایی زده اسم آهنگارو با عوامل؟ آخه بعضیاتون میدونستین، مث علی اصحابی و مهدی یراحی رو! گفتم اگه میشه بگین کجا هست ، ببینم.
من اشتباه کردم چون کلی، نظر دادم.آلبوم خوبیه واقعاً...فقط یکی دوتا آهنگش بد بود واقعاً! اونم از خواننده های مطرح آلبوم نبود.از مطرح ها البته اگه اجازه انتقاد میدید بگم، من نظر شخصیمه، هر کسی علاقه داره هیچ مشکلی نیست من منظوری ندارم، ولی حمید عسکری ضعیفه به نظر من آهنگش.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:19
سعيد ن

اقا سپهر نظرت محترمه ولي بزار كامل البوم بياد بعد نظر قاطع بدي در مورد عواملم بگم كار اصحابي از مدتها قبل مشخص بود چون اهنگ گاهي جزو تركاي البوم ديره بود كه به فرزان ملك زاده فروخته شد و از البوم حذف شد قرار بود با همين نام و شعر بماني و تنظيم كوشان باشه كار كه الان تو اين البوم داريم ميشنويم جزو بهتريناي البومم هست به نظر من چون گام بالاي اصحابي بينظيره و فقط كافيه صداي اروين صاحبم كنارش باشه تا تفاوت تو هنر و تكنيك و استعداد مشخص بشه چون من صداي اروينو شنيدم به هيچ وجه تو اين سبكا جواب نميده خيلي ريسك كرده با اصحابي فيت داده چون اين مدل كارا تخصص اصحابيه و توش تو ايران بي رقيبه احتمال زياد صداش در مقابل اصحابي كم مياره ولي بازم بايد شنيد كارو كامل

37.255.239.243
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 10:48
محمد عباسی

واقعا از نظر سعید ن ممنونم.عالی گفتی داداش.مخصوصا اون قسمتی که گفتی اروین ریسک کرده که با علی فیت داده.اخه هر کسی نمینونه با علی جون بخونه

151.232.212.180
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 15:33
سعيد ن

لطف داري اقاي عباسي من قبلا گفتم طرفدار موسيقي خوب و صداي خوبم نه خوانندهي خاصي فيتايي كه اصحابي قبلا با خواننده هاي ديگه داده كه بيشنرشون گمنام بودن همشون خاستن از گام بالاي اصحابي واسه شنيده شدن كارشون و معروف شدن استفاده كنند و قصد نداشتن تو اهنگ فيت با صداي اصحابي رقابت كنند ولي اروين صاحب اينجا ميخاد با خواننده مقابلش رقابت كنه و بگه منم تواناييه زيادي دارم در صورتيكه خيلي ريسكه اينجا چون اصحابي سلطان سبكاي هاوس و ترنسه به نظرمن چون صداي فوق العاده قدرتمندي داره حالا حرف منو وقتي صداي اروين رو كنار اصحابي بشنويد متوجه ميشيد

37.254.9.96
سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:51

عشق است رضاصادقی ...
عالی بود سلطان عالی ...
عشق فقط یکلام رضاصادقی والسلام ...

سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:07

فِقَط علی اصحااااااااابی.. تمام!

سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:48

اتفاقا قطعه بنیامین از همین یه خط شعرش میشه فهمید که در آلبوم باید بهترین باشه... صدای بنیامین با تنظیم عالی مرحوم نیما وارسته و ترانه زیبای فرید احمدی مثل همیشه شاهکاره...

mj
سه شنبه 1 مهر 1393 - 22:52

آهنگ حمید عسکری ملودیش قشنگ بود.

سه شنبه 1 مهر 1393 - 23:01

اون آهنگ اولیه خیلی قشنگه

سه شنبه 1 مهر 1393 - 23:32

فقط علی اصحابی

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 01:04

کار صادقی و یراحی عالی بود.....عشقن...

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 01:19

علی جان قسمت کوتاهی از ترک شما شنیده شد ولی پر واضحه که خورشید این منظومه فقط خودتی سلطان صدا ی این کهکشان.منتظریم عزیز

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 03:17

واقعا خوشحالم که 2 تا از دوستای خوب
و 2 تا از بهترین های موسیقی رو در این آلبوم کنار هم می بینم
علی اصحابی عزیزترینم <3 همیشه از بهتربنهاس
تک تک کارای علی بی نظیره و همیشه حرفه اولو میزنه ...
و آروین صاحب دوست خوبم تک تک کاراش قوی و عالی بوده و هست <3
موفق باشید بچه ها <3
به وجودتون افتخار میکنم <3

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 09:37

واقعا علی اصحابی همون یه تیکش درحد انفجار بود خیلی قشنگ بود
حمید عسگری وبنیامینم که ترکوندن تازه این دموشه ببین البوم چیه دیگه
دمه همشون گرم

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 12:36

رضا صادقی مثل همیشه قوی از هر نظر...

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:35

آلبوم منتشر شد موسیقی ما !

آهنگ گاهی فوق العاده بود

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:54

من نفهمیدم چرا از علی اصحابی رو یه مصرع از شعرشو قرار دادن این نامردیه

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:57

وااااااااااااااااااااااااااااااای کیف کردم از صدای علی اصحابی و آهنگش
واقعا عالی بود و حرف دو تا از دوستان در رابطه با ریسک آروین رو قبول دارم
کلا این آهنگ از بقیه کارا خیلی خیلی سرتر بود

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 15:09

علی جون و بنیامین خیلی عالی و محشر بودن. اشکان ملک زاده صداش خیلی ترسناک بود D: . مهدی هم کارش باید خوب باشه ولی نوع موسیقی اش رو به هرکی دادم گوش کرد گقت تکراریه واقعا هم این نوع پیانو زدن قشنگه ولی برای دو سه تا آهنگ . مهدی تو آلبوم منوما ترکوند ولی... حمید و سلطان مشکی هم عالی هستن. صدای آروین هم قشنگه ولی نمیتونه به سبک های علی بخونه و فقط میتونه مثل بنیامین و مهدی در گام های تقریبا پایین بخونه

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 15:10

فاجعه ... فاجعه ...
فقط یراحی بهتر بود از بقیه ...

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 15:48

عشقست علی اصحابی
گاهی حس میکنم نفسهاتو ♥♥

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 16:05

نمیدونم چرا تایید نشد
چه استعداد هایی که دارن هدر میرن چون پول ندارن ..
اما این دوستان نمیدونن پولشونو کجا خرج کنن و با این همه خواننده فیت میدن...
صداشم که کلا رو اعصابه

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 16:50

خدای من آهنگ یراحی فوق العادست :((
عاشق ترکیب روزبه بمانی و مهدی یراحی ام

و فعلا نمیشه راجع به کارا نظر قطعی داد ، باید کامل گوش کرد
آلبوم اومده ؟؟

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:00

از همون ابتدا و با دیدن اولین تیزر از این آلبوم کاملا محسوس بود که این آلبوم حرفی برای گفتن نخواهد داشت ... درسته تبلیغات خیلی در امر فروش موثره اما کسی که اینطور تبلیغات می کنه (یعنی روی جنبه های بصری و جنبه هایی غیر از موسیقی ها تبلیغات می کنه ) با زبون بی زبونه میگه که من حرفی برای گفتن ندارم وگرنه صدام همه چیز رو توضیح می داد و تبلیغ می کرد نه اینکه بخوام ملودی کلاسیک قدیمی رو که فقط به منظور ایجاد جو شور و هیجان روی یک کلیپ سطح پایین هست قرار بدم و این بشه تبلیغات آلبوم من ... متاسفانه از تعریفات دوستان گاهی آدم شاخ در میاره ... مثلا دوستی اومده نوشته علی اصحابی در اوج لنگه نداره ... یا آهنگ فلانی بی نظیره ... ما گوشمون ضعیف شده و موسیقی ضعیف رو جدیدا خیلی می پسندیم ... این درست نیست ... البته من خیلی آلبوم این دوست عزیزمون رو تضعیف نمی کنم بالاخره مطمئنا زحمت کشیده ... اما مشکل فقط این آلبوم نیست ... در آلبوم من و ما هم مشکلات زیادی بود فقط کمی سطح اون آلبوم به دلیل حضور خواننده هایی با تراز بالاتر کمی بالاتر بود ... وگرنه اون آلبوم هم شاهکار نبود حتی خوب هم نبود ... قصدم از صحبت کردن در مورد این مسائل و استفاده از نظرات دوستان در حرفهام و شاید کمی تند حرف زدن و اظهار نظر کردن توهین به هیچ کس نبوده خدای نکرده ... فقط نظراتم رو بیان کردم اما شاید بدلیل تعجبم کمی تند تر بیان کردم ... امیدوارم که دوستان خوب من هم به این مسائل فکر کنن ...

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 22:54
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

با تمام حرفات موافقم اما این واقعیت رو باید قبول کرد که صدای علی اصحابی با گام بالا حداقل توی ایران رقیب نداره...
شما آهنگ های (ای کاش،عشق من و اعتراف) علی اصحابی رو گوش بده متوجه میشی قدرت صدای علی اصحابی در گام بالا و اوج چقدره...
من توی ایران واسه علی در این زمینه هیچ رقیبی سراغ ندارم شما اگه رقیبی سراغ دارید معرفی کنید.مرسی

46.225.52.20
پنجشنبه 3 مهر 1393 - 19:17
اشکان

آقا ساسان آقای اصحابی مطمئنا هنرمند زحمت کشی هست ... صدای خاص خودش رو داره اما کارش سراسر ایراده ... ایشون کم فالشی نداره صداشون ... تحریر های ناقص و دیگر مشکلاتی که نیازی به بیان کردنشون نیست ... و تعجب می کنم که میگین ایشون صداش به خاطره گستره صدا در موسیقی پاپ مثل و مانند نداره ... به این خاطر که ما کسانی رو در موسیقی پاپ داریم که خیلی ژوست تر از ایشون می خونن و خیلی هم گستره صدای بازتری نسبت به ایشون دارند ... من نظرم این هستش که خوانندگان عزیز ما در سبک پاپ بخصوص باید تلاش کنن حرف تازه ای برای گفتن داشته باشن ... و به نوعی تلاش کنند خودشون رو با ویژگی هایی که به خاطر همون ویژگی ها هم معروف شدن نشون بدن ... نه با تقلید یا با کاری که از عهده حنچرشون یا خودشون ساقطه ... این جوری لطمه وارد شده هم به طرفدارانشون هست که باعث میشه به خاطر تقلید کورکورانه و تعصبی همگام با موسیقی اون خواننده سلیقه ی شنیداری و موسیقایی شون افت کنه هم برای شخصیت خود خواننده پیامد های خوبی رو به همراه نخواهد داشت ...

31.59.139.201
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:13
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

دوست عزیز! من یه هفته پیش جوابتون رو دادم اما متاسفانه تایید نشد این بار جواب میدم امیدوارم تایید بشه.
هرچقدر هم که آهنگ های یه خواننده ایراد داشته باشه نمیشه گفت کارهای فلانی سراسر ایراده! هیچ خواننده ای توی دنیا وجود نداره که کارش سراسر ایراد باشه... این صحبت شما توهین هست به علی اصحابی و هوادارانش..

تعجب میکنم میگی تحریر های ناقص! سبک علی اصحابی پاپ و پاپ-سنتی هست و معمولا توی این سبک کسی از تحریرهای سبک سنتی استفاده نمیکنه و همین تحریرهای علی اصحابی باعث متمایز بودنش بین خواننده ها شده. علی اصحابی شاگرد استاد محمد نوری بوده پس طبیعتا خیلی بهتر از من و شما میدونه تحریر ناقص چیه و تحریر کامل چیه و کاربرد تحریر رو بخوبی میدونه.

و اما مسئله گام بالا. من خیلی واضح و روشن 3-4 تا از آهنگ های علی اصحابی رو نام بردم که با گام بالا اجرا شده اما شما خیلی مبهم جواب دادی و میگی خیلی ها هستن که ژوست تر از علی اصحابی میخونن! شما محبت کن اسم خواننده های مورد نظرتون رو بگو و آهنگ هایی که با گام بالا اجرا کردن رو نام ببر اینطوری بهتر میشه قضاوت کرد.
منظور شما از این صحبتتون (( نه با تقلید یا با کاری که از عهده حنچرشون یا خودشون ساقطه )) چیه؟ لطفا یه کم واضحتر و روشنتر صحبت کنید چون با صحبت های مبهم و کلی بحث ما نتیجه ای نخواهد داشت. علی اصحابی از چه کسی یا چه اثری تقلید کرده؟ چه کاری از عهده ی علی اصحابی و حنجره اش ساقط هست؟
من که منظور شما رو متوجه نشدم و فکر میکنم این صحبت ها در مورد علی اصحابی نبوده و کلی صحبت کردین.

46.224.143.60
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:07

با سلام

از علي اصحابي انتظار نداشتم چه قدر اهنگ ضعيف بود بابا علي ترو خدا از اين سبک اهنگ ها نخون
اين اهنگ کجا ديوار کجا اي کاش کجا فانوس کجا اين همه خوشبختي کجا خيلي تنظيم وشعر ضعيف بود من هيچي از شعر نفهميدم ملودي با صداي خواننده به دل نمي چسبد فقط وکال علي خيلي خوب خداراشکر تو البوم نزاشت بعداز البوم ديره من ديگه از علي تک اهنگ ضعيف قبول نميکنم

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 21:27
amir kanani

داداش فرهاد درسته بد خونده شده منم از علی انتظار نداشتم ولی شعرش خدایی خیلی قشنگه منم فک میکردم زشته ولی متنشو خوندم خوشم اومد

37.255.111.147
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 22:51
amin.gh(اصحاب علی اصحابی)

عزیزم کاری با علی اصحابی نداره علی اصحابی به همه ثابت کرد شعرای خودش بهتره

151.239.69.210
پنجشنبه 3 مهر 1393 - 16:38
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

صدای علی مثل همیشه خوب بود شعر هم بد نبود اما مشکل این آهنگ ملودی و تنظیمش هست...
اصلا این آهنگ نباید به این سبک خونده میشد

46.225.29.183
جمعه 4 مهر 1393 - 11:18
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

اولا خوب نیست بگیم کار یه خواننده (سراسر) ایراده چون این توهین به خواننده و هوادارانش هست. به فرض که تمام صحبت های شما درست باشه بازم دلیل نمیشه بگیم کارهای علی اصحابی سراسر ایراده!
شما فرمودین تحریرهای ناقص! دوست عزیز سبک کاری علی اصحابی پاپ و پاپ-سنتی هست و فکر میکنم در این سبک ها تحریر به اون صورت که در ذهن شما هست معنا نداره... خدایی نکرده یه وقت انتظار ندارید که توی سبک پاپ مثل استاد شجریان تحریر بزنن؟؟!! به نظر من و خیلی های دیگه همین تحریر های علی اصحابی خیلی به دل میشینه مثل آهنگ های ( ایران،ببار و ... ) حالا شما هرچی دوست داشتید اسم این تحریر ها رو بذارید!
من متوجه منظور شما از تقلید و این چیزا نشدم. واقعا منظور شما اینه که علی اصحابی از کسی تقلید کرده؟ ما که خبر نداریم از این چیزی که شما میگی. لطفا شفاف تر صحبت کن منظورتو همه بدونن. علی اصحابی و تقلید؟!! اولین باره میشنوم!
من اصلا صحبتی در مورد تحریر و ... نکردم بنده گفتم صدای علی اصحابی در گام بالا توی ایران رقیب نداره و این حرف رو تا آخر عمرم میزنم. بنده خیلی شفاف و واضح از 3-4 تا آهنگ علی اصحابی نام بردم و گفتم گام بالا رو ببینید و بشنوید... خیلی خوب میشه اگه به جای این صحبت های مبهم،مثل من کمی واضحتر و شفافتر صحبت کنید. شما که فرمودین (( ما کسانی رو در موسیقی پاپ داریم که خیلی ژوست تر از ایشون می خونن و خیلی هم گستره صدای بازتری نسبت به ایشون دارند )) لطفا اسم این خواننده های مورد نظرتون رو بگید و همچنین اسم آهنگ هایی که با گام بالا اجرا شدن. اگه این کار رو بکنید خیلی بهتره چون راحت تر میشه مقایسه و قضاوت کرد. با صحبت های مبهم هیچ مسئله ای حل نمیشه دوست عزیز...
موفق باشی

65.49.2.177
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:12

از همون ابتدا و با دیدن اولین تیزر از این آلبوم کاملا محسوس بود که این آلبوم حرفی برای گفتن نخواهد داشت ... درسته تبلیغات خیلی در امر فروش موثره اما کسی که اینطور تبلیغات می کنه (یعنی روی جنبه های بصری و جنبه هایی غیر از موسیقی ها تبلیغات می کنه ) با زبون بی زبونه میگه که من حرفی برای گفتن ندارم وگرنه صدام همه چیز رو توضیح می داد و تبلیغ می کرد نه اینکه بخوام ملودی کلاسیک قدیمی رو که فقط به منظور ایجاد جو شور و هیجان روی یک کلیپ سطح پایین هست قرار بدم و این بشه تبلیغات آلبوم من ... متاسفانه از تعریفات دوستان گاهی آدم شاخ در میاره ... مثلا دوستی اومده نوشته علی اصحابی در اوج لنگه نداره ... یا آهنگ فلانی بی نظیره ... ما گوشمون ضعیف شده و موسیقی ضعیف رو جدیدا خیلی می پسندیم ... این درست نیست ... البته من خیلی آلبوم این دوست عزیزمون رو تضعیف نمی کنم بالاخره مطمئنا زحمت کشیده ... اما مشکل فقط این آلبوم نیست ... در آلبوم من و ما هم مشکلات زیادی بود فقط کمی سطح اون آلبوم به دلیل حضور خواننده هایی با تراز بالاتر کمی بالاتر بود ... وگرنه اون آلبوم هم شاهکار نبود حتی خوب هم نبود ... قصدم از صحبت کردن در مورد این مسائل و استفاده از نظرات دوستان در حرفهام و شاید کمی تند حرف زدن و اظهار نظر کردن توهین به هیچ کس نبوده خدای نکرده ... فقط نظراتم رو بیان کردم اما شاید بدلیل تعجبم کمی تند تر بیان کردم ... امیدوارم که دوستان خوب من هم به این مسائل فکر کنن ...

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:52

گاهی هم مثل دیره میترکونه.بهترینای سال

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 18:49

من از تعریف و تمجید افراطی خوشم نمیاد.
من انتظار بیشتری داشتم... هم از آلبوم و هم از خواننده محبوب خودم. صدای علی مثل همیشه خوب بود اما به نظر من این آهنگ اصلا و ابدا تنظیم خوبی نداشت. ای کاش علی اصحابی واسه این قطعه با کوشان حداد یا امیر حیدری همکاری میکرد.
بنظر من کلا همه ی این ستاره ها توی این آلبوم 2-3 level نسبت به کارهای خودشون افت و نزول کردن.
به هر حال برای آروین عزیز و آلبومش آرزوی موفقیت دارم.

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 18:50

من از تعریف و تمجید افراطی خوشم نمیاد.
من انتظار بیشتری داشتم... هم از آلبوم و هم از خواننده محبوب خودم. صدای علی مثل همیشه خوب بود اما به نظر من این آهنگ اصلا و ابدا تنظیم خوبی نداشت. ای کاش علی اصحابی واسه این قطعه با کوشان حداد یا امیر حیدری همکاری میکرد.
بنظر من کلا همه ی این ستاره ها توی این آلبوم 2-3 level نسبت به کارهای خودشون افت و نزول کردن.
به هر حال برای آروین عزیز و آلبومش آرزوی موفقیت دارم.

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 19:08

گاهي حس ميكنم نفسهاتو بسه به ديدن توئه عشقم اين ديد عاشق تو بودن نيست اين پرستيدنه توئه عشقم. حضور اروين صاحب چندان چشمگير نبود البومو كامل شنيدم و همونجور كه فكر ميكردم ريسك اجرا تو گام بالا رو با اصحابي نكرده و فقط ي زمزمه اي كرده با صادقي و بنيامين اجراش خوب بود ولي اصلا سبك صداش به اهنگ گاهي نميخورد اگه پارت گام بالايي كه اصحابي اجرا كردو اروينم ي بار اجرا ميكرد صداش بدجوري تحقير ميشد جلو اصحابي

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 21:51
محمد عباسی

فک کنم شعر درستش این باشه سعید جان(گااااهي حس ميكنم نفسهامو/بسته به ديدن توئه عشقم .اين دیگه عاشق تو بودن نيست)..البومو از کجا دان کردی؟

151.232.212.180
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 21:55
محمد عباسی

دارم دان میکنم سعید جان مرسی که خبر دادی البوم اومده.البته اورجینالشو میخرم

151.232.212.180
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 23:12

دوستان از البوم گروهي انتظار البوماي فردي رو دارن در صورتيكه اينجا ي خواننده مياد ي تك تراك ميده و انچنان خيلي مهم نيست براش ظرافت كارو و جزييات و رو كل البوم حساس نيست واسه همين سطح البوماي گروهي خود به خود مياد پايينتر از بقيه .در مورد اهنگ گاهيم بعضي از طرفداراي اقاي اصحابي انگار ناراضي بودن در مورد تنظيم قبول دارم جالب نبود با ملودي همخوني نداشت ولي اين به خاطر شعراي بمانيه كه ملودي ساختن روش كار خيلي سختيه مخصوصا اين كه با ترانه بماني كار هاوس بسازي من خودم موافق نبودم علي با بماني خيلي كار كنه چون اينجور ميشه كه خود طرفدارا كه خيلي اصرار داشتن با بماني كار كنه ميگن خوب نبود سبك ترانه ايشون با سبك اصحابي كلا نميخونه چون ترانه بماني براي لايت مناسبه بيشتر و سبك اصحابي هاوسه بيشتر اين ترانه اتفاقا جالب ملوديشو در اورده بود چون واقعا فكر نميكردم بشه از اين ترانه ي كار هاوس در اورد

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 23:14

دوستان از البوم گروهي انتظار البوماي فردي رو دارن در صورتيكه اينجا ي خواننده مياد ي تك تراك ميده و انچنان خيلي مهم نيست براش ظرافت كارو و جزييات و رو كل البوم حساس نيست واسه همين سطح البوماي گروهي خود به خود مياد پايينتر از بقيه .در مورد اهنگ گاهيم بعضي از طرفداراي اقاي اصحابي انگار ناراضي بودن در مورد تنظيم قبول دارم جالب نبود با ملودي همخوني نداشت ولي اين به خاطر شعراي بمانيه كه ملودي ساختن روش كار خيلي سختيه مخصوصا اين كه با ترانه بماني كار هاوس بسازي من خودم موافق نبودم علي با بماني خيلي كار كنه چون اينجور ميشه كه خود طرفدارا كه خيلي اصرار داشتن با بماني كار كنه ميگن خوب نبود سبك ترانه ايشون با سبك اصحابي كلا نميخونه چون ترانه بماني براي لايت مناسبه بيشتر و سبك اصحابي هاوسه بيشتر اين ترانه اتفاقا جالب ملوديشو در اورده بود چون واقعا فكر نميكردم بشه از اين ترانه ي كار هاوس در اورد

پنجشنبه 3 مهر 1393 - 00:38

سلام،این آلبوم یه مدت دیگه خوب جا میوفته!!زوده نظر ندین هی الکی!!! اصحابی و آروین صاحب،بنیامین و آروین صاحب،،این دو تراک خیلی قشنگن واقعا آدم لذت میبره ازشون!!از ساسان آرین بعید بود این نظرو بده!!!!

پنجشنبه 3 مهر 1393 - 16:48
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

دوست عزیز من همیشه حق رو میگم. وقتی علی اصحابی خوب باشه حمایت میکنم از کارش و وقتی افت کنه انتقاد میکنم...
بازم میگم صدای علی مثل همیشه خوب بود اما به هیچ وجه ملودی و تنظیم این آهنگ راضی کننده نیست...

46.225.29.183
پنجشنبه 3 مهر 1393 - 00:43

به نظر من این البوم از من و ما یه سرو گردن قوی تر بود گاهی علی اصحابی هم جای تامل داشت

جمعه 4 مهر 1393 - 11:43

برای این همه اسم بزرگ کارها متوسط بود به اسنثنا برخی قطعات که اون هم برمیگرده به صاحب های اصلی اثر و امضاشون...
خواننده اصلی آلبوم هم بیشتر در نقش خواننده مهمان در بقیه کارها و بیشتر به کسب تجربه پرداخته بود...!
با آرزو موفقیت برای ایشون در آینده و رسیدن به تکامل در خودشون و ارائه کاری متفاوت نه فقط یک علاقه ...!

سه شنبه 8 مهر 1393 - 14:22

بنظر من خیلی کار ضعیفی بود ...من با سپهرموافقم
موسیقی فقط ترانه سازی نیست وبخش مهمی به اسم ترانه باید خوب سروده بشه که ضعف آهنگای امروز بیشتر تو شعروترانه سراییه ...
امیدوارم موفق باشن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دموی آلبوم کهکشانی‌ها منتشر شد | موسیقی ما