برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی سید سلمان حسینی و با صدای حامد تمدن زاد ؛
«جاودانگی» به بازار آمد
موسیقی ما - آلبوم «جاودانگی» به خوانندگی حامد تمدن زاد و آهنگسازی سید سلمان حسینی منتشر شد.به گزارش خبرنگار موسیقی ما،  این مجموعه شامل 8 قطعه است که بر روی اشعاری از مولانا، حافظ و یغما جندقی اجرا شده اند و  دارای تنوع ملودیك و ریتمیك بوده ، الهام گرفته شده از فضای موسیقی مقامی تنبور است.

از قطعات این آلبوم می توان به قطعات «ساقی»، «گل و خار»، «طرب» و «صنما» اشاره کرد.در این اثر سید سلمان حسینی، سید آریا حسینی، سید وصال حسینی و سید آرمان دکه ای (تنبور)، پریچهر خواجه (قانون)، یونس پاک نژاد (کمانچه)، آزاده شمس(قیچک)، پیام شریف نژاد(رباب)، مهربد یوسفی و عرفان متکیایی (عود)، حسین رضایی نیا (دف)، درشن آنند (طبلا)، یوسف اشرفی شهمیرزادی (تنبک)، سپیده شایان (کوزه)، حسین کمال (دهل و دایره) و همچنین بهاره عباس خان، دنیا کمالی، سارا صفاری و امیر خرمی به عنوان همخوان از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.آلبوم «جاودانگی» در استودیو آفتاب عالمتاب به صدابرداری، میکس و مسترینگ علیرضا نکولعل تک و تهیه‌کنندگی بهاره عباس خان تولید شده است که از سوی انتشارات نوفه توسط پخش موسیقی جوان به بازار عرضه شده است.

حامد تمدن زاد خواننده اثر «جاودانگی» از سال 80 فراگیری آواز را نزد محمود مخدوم آغاز کرد و دوره صدا سازی را نزد حمیدرضا نوربخش گذراند. وی جزو اعضای نهایی کارگاه آواز محمدرضا شجریان بوده و در حال حاضر مشغول یادگیری فنون آوازی نزد وی است. وی علاوه بر همکاری با گروه های «هوران»، «چریکه» و «حصار» به همکاری در گروه های موسیقی نمایش های «مشروطه بانو» به کارگردانی حسین کیانی و «عشق و عالیجناب» به کارگردانی حسین پاکدل مشغول بوده است.آهنگساز آلبوم «جاودانگی» سید سلمان حسینی است که تنبورنوازی را از کودکی آغاز کرد. وی فارغ التحصیل موسیقی سنتی ایرانی است و سالهاست که با گروه موسیقی مدرن به رهبری علیرضا مشایخی همکاری می کند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1393 - 02:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «جاودانگی» به بازار آمد | موسیقی ما