برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه در تالار وحدت اتفاق می‌افتد
ارکستر سمفونیک آیسو شوبرت و روسینی اجرا می‌کند
موسیقی ما - ارکستر سمفونیک آیسو (ایران - اتریش) چهار شنبه ۳۰ مهرماه به رهبری مازیار یونسی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

این ارکس‌تر سمفونی ۵ شوبرت، اورتور آریشگر شهر سویل اثر روسینی و پوئم سمفونی مولداویا اثر اسمتانا را اجرا خواهد کرد. این رپرتوار از مهشور‌ترین آثار دوره رومانتیک و کلاسیک شکل گرفته است و برای علاقمندان موسیقی کلاسیک جذابیت خاصی خواهد داشت.

در خلا ارکستر سمفونیک تهران و ارکس‌تر ملی، کنسرت ارکس‌تر سمفونیک آیسو در بخش خصوصی طراحی و به مرحله اجرا رسیده است. و این در نوع خود اتفاق ویژه‌ای است.

تعدادی از نوازندگان سابق ارکستر سمونیک تهران و ارکس‌تر ملی به ارکس‌تر آی سو اضافه شده‌اند تا ارکستر آی سو با ترکیب کامل تری روی صحنه برود.

مدیر هنری و رهبر اصلی ارکس‌تر آیسو کریستین شولز است که در حال حاضر مدیر ارکس‌تر سمفونیک وین هم هست و سال هاست در مسند نوازنده ویالنسل این ارکس‌تر مشغول به نوازندگی است. در نبود شولز وظیفه مدیریت ارکس‌تر و رهبری بر عهده مازیار یونسی است.

لازم به ذکر است که این ارکس‌تر در طی سال تمرین‌های مداومی زیر نظر کریستین شولز دارد و این برنامه هم تحت نظارت شولز تمرین شده و به مرحله اجرا رسیده است.

این ارکس‌تر روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه ساعت ۱۰ شب در تاالار وحدت روی صحنه می‌روند. علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال (www.tiwall.com) مراجعه کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 10:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر سمفونیک آیسو شوبرت و روسینی اجرا می‌کند | موسیقی ما