برنامه یاد بعضی نفرات
 
اعضای گروه «کوک» در تالار «ایوان شمس» روی صحنه رفتند؛
نوای «کوک» در پاییزی ترین شب تهران
موسیقی ما – کنسرت گروه «کوک» در تالار «ایوان شمس» برگزار شد. این برنامه در شامگاه جمعه 25 مهرماه و در یکی از شب های بارانی پایتخت روی صحنه رفت. اعضای این گروه گلچینی از ساخته های خود و قطعات خاطره انگیز را برای این شب تدارک دیده بودند که چاشنی نوستالژیک آثار بر جذابیت برنامه افزوده بود. آخرین اجرای گروه کوک سال گذشته در تهران برگزار شد. آنها این روزها در تدارک انتشار آلبوم کوک هم هستند. آلبومی که متشکل از قطعات با کلام و بی کلام است و تا پایان سال جاری روانه بازار خواهد شد.

 «پدرام مرندیز» و «روزبه اسدی» علاوه بر نوازندگی گیتار، خوانندگان کنسرت هم بودند که آنها برنامه را با قطعه «قوزک پا» آغاز کردند. در ادامه قطعاتی نظیر «جاده»، «شهر خاموش»، «التماس تلخ»، «نازنین»، «مهمونی یک نفره»، «عطش» و «به خدا عاشقتم» و... اجرا شد. چند قطعه از آلبوم جدید گروه هم بخش های دیگری از بود که با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شد.

یکی دیگر از نکات این کنسرت همراهی چند نوازنده مهمان با اعضای اصلی گروه بود. «امید فرهودنیا»، «عرفان طیبی» و «مازیار عالمی» نمایش خوبی روی استیج داشتند که در این بین مازیار عالمی جوان ترین نوازنده برنامه بود. پدرام مرندیز، روزبه اسدی، «ماکان حافظی»، «پاشا یثربی»، «علیرضا طباطبایی» و «کیوان بهرامی» اعضای اصلی گروه کوک در این برنامه بودند.

گفتنی است که این کنسرت به تهیه کنندگی «آرام سنگلجی» برگزار شد.

در ادامه می توانید عکس های «لیلی شاهوردی» از این کنسرت را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1393 - 17:14

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوای «کوک» در پاییزی ترین شب تهران | موسیقی ما