برنامه یاد بعضی نفرات
 
به منظور برگزاری مستر کلاس تار و سه تار؛
کیوان ساکت به شیراز رفت
موسیقی ما - مستر کلاس تار و سه تار کیوان ساکت در شیراز برگزار می‌شود. به گزارش موسیقی ما کیوان ساکت نوازنده نام آشنای تار و سه تار و آهنگساز موسیقی ایرانی ۳۱ مهر و یکم آبان ماه در شیراز مستر کلاس برگزار می‌کند. رئوس برنامه‌های ساکت برای این مستر کلاس‌ها کار بر روی تکنیک نوازندگی، دستاوردهای جدید تکنیکی، موزیکالیته و بیان حس موسیقایی و کار بر روی ردیف موسیقی ایرانی است.

این آهنگساز موسیقی ایرانی درباره مسترکلاس‌های پیش رو به موسیقی ما گفت: من سال هاست برای تدریس به شهر شیراز می‌روم. بیشتر نوازندگان تار وسه تار در شیراز به نحوی شاگرد من هستند و حدود ۹۰ درصد از معلمان شیرازی از روی کتاب‌های ردیفی که وارد بازار موسیقی کرده‌ام تدریس می‌کنند. برنامه امروز و فردای من هم این است که بروم تا تجربیات جدیدم را در اختیار هنرجویان و مدرسان شیرازی قرار دهم. ۲ کلاسم امروز پنجشنبه برگزار می‌شود و یکی از آن‌ها فردا.

گفتنی است علاقه مندان به شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند با شماره تلفن ۰۷۱۳۶۲۳۸۲۹۹آموزشگاه موسیقی ایران واقع در معالی آباد شیراز، کوچه پنجم و یا آموزشگاه تراهنگ (به آدرس فلکه سنگی به سمت چهارراه خلدبرین سر کوچه ۲۷) با شماره تلفن ۰۷۱۳۶۴۸۰۲۹۵ تماس حاصل نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1393 - 02:19

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیوان ساکت به شیراز رفت | موسیقی ما