برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما»؛
قطعه «منحصر به فرد» با صدای «وحید حاجی تبار»
موسیقی ما - قطعه «منحصر به فرد» با صدای «وحید حاجی تبار» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. ترانه این اثر توسط «داوود کریمی» سروده شده است و آهنگسازی و تنظیم هم اثری از «حمیدرضا شجاعی» است. «حمیدرضا مرادی» وظیفه میکس و مسترینگ را بر عهده داشته است و ویولن «احسان نی زن» هم در قطعه منحصر به فرد شنیده می شود. جدیدترین قطعه وحید حاجی تبار در حالی منتشر شده است که سومین آلبوم رسمی او در مراحل پایانی تولید قرار دارد. او در فصل زمستان با آلبوم «دبل کلیک» به بازار موسیقی پاپ قدم می گذارد.

«فیروز ویسانلو»، «اشکان خشایی»، «داوود کریمی» و «بهروز لطفی پور» و... برخی از عوامل تولید آلبوم کلیک دوباره یا دبل کلیک هستند. شنیده ها حکایت از آن دارد که آلبوم جدید حاجی تبار در عین حفظ استایل آثار خاطره انگیزش در دهه هشتاد، کاملا مدرن و منطبق با موسیقی روز است. وحید حاجی تبار چندی پیش نشست خبری با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد و به تشریح برنامه های آینده خود پرداخت. او در آن نشست از قطعیت برگزاری کنسرت خود در تاریخ 9 بهمن ماه خبر داد. جزئیات فعالیت ها و آلبوم این خواننده پاپ به زودی از طریق این رسانه در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که وحید حاجی تبار پس از اعلام خبر درگذشت «مرتضی پاشایی»، خواننده فقید موسیقی پاپ، این قطعه را به او تقدیم و ضمن تسلیت به بازماندگان آن مرحوم از خداوند متعال برای آنها آرزوی صبر کرد.

در ادامه می توانید قطعه «منحصر به فرد» با صدای «وحید حاجی تبار» را برای اولین بار از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید. 
منحصر بفرد
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1393 - 13:20

دیدگاه‌ها

شنبه 24 آبان 1393 - 12:34

ممنونم ازت وحید عزیز که تو این شرایط آهنگ و صدات بهم آرامش داد . ممنون از اینکه حرمت مرتضی رو داشتی و آهنگتو به اون تقدیم کردی . ممنون از بودنت . تو رو خدا هوای خودتو داشته باش . شماها همه جوونید حیفید به خدا . خدا مرتضی رو هم بیامرزه

شنبه 24 آبان 1393 - 20:19

وحید جان آهنگت فوق العاده زیبا بود و ویلنی که میزد بسیار تاثیرگذار و شنیدنی بود . خودت هم مثل آهنگات منحصربفردی

سه شنبه 4 آذر 1393 - 17:28
یگانه

لایک ، کاملا موافقم

91.98.176.164
یکشنبه 25 آبان 1393 - 00:03

kheili kheili ghashang bod mer30 az vahide aziz baraye in ahang,haye ziba

یکشنبه 25 آبان 1393 - 00:11

خیلی قشنگ و زیبا ، قلب قلب به قول خود وحید

دوشنبه 26 آبان 1393 - 01:45

تازه امشب آهنگ جدید حید حاجی تبار رو دیدم خدائی وحید خیلی خوب میخونه حس صداش خیلی قویه آهنگاشم قشنگه الان پلی کردم گریم گرفت .

سه شنبه 27 آبان 1393 - 01:01
شروین

خیلی موافقم صدای وحید حجی تبار متفاوته.

31.3.255.201
دوشنبه 26 آبان 1393 - 08:50

واقعا زیبا بود آقای حاجی تبار .. ما منتظر آلبومتون هستیم .

سه شنبه 27 آبان 1393 - 00:57

چه موزیکایی داره از وحید حاجی تبار میاد .واقعا بی نظیر صداش .این کارم که خیلی منحصر به فرد بود
بی صبرانه منتظر آلبوم آقا وحید هستیم.

سه شنبه 27 آبان 1393 - 01:03

میشه بگید کنسرت تهرانکجا برگزار میشه و بلیط فروشی کجاست ؟ من با کل فامیلمون داریم میایم کنسرت وحید میخوام حتما vip باشه بلیطامون . لطفا اطلاع رسانی کنید . ممنون از سایت خوبتون

جمعه 30 آبان 1393 - 19:23

سلام.
مشکل آقای حاجی تبار انتخاب ترانه های بسیار بسیار مزخرف و بی پایه و اساسه!
صدا خوب، ملودی و تنظیم هم نسبتا خوب، اما ترانه افتضاح!. اینطوری نه صداشون خوب به گوش میرسه و نه ملودی و نه تنظیم. این شعرم درست مثل قطعه ی قبلی کاملا خوددرگیری داشت!
"تو قلبمی، نمیتونم که خاموشت کنم، دوباره من فراموشت کنم..."
این "دوباره" دقیقا یعنی چی آخه؟ یعنی یبار فراموشش کردی و دوباره میخوای فراموشش کنی اما نمیتونی؟
"نمیشه ترک آغوشت کنم..."
و یه مقدار جلوتر...:
"بعد تو کسی..."
خب الآن تکلیف چیه اقای ترانه سرا؟ معشوق پیش عاشقش هست یا نه؟ اگر هست، پس "بعد تو کسی" یعنی چی. اگر نیست پس "نمیشه ترک آغوشت کنم" چیه؟
خب اگر نمیتونین ترانه بگین چرا الکی یه چیزی سر هم میکنین؟ چرا الکی سطح موسیقی رو میارین پایین؟:| اقای حاجی تبار، شما که دیگ از قدیمیای پاپ ما هستین، شما دیگ چرا سراغ همچین ترانه هایی میرید؟ حتی چرا سراغ ملودی ها و تنظیم های بهتر نمیرید؟ :|
اگر میخواین طوری ترانه بگین که ترانه در یک زمان خاص اتفاق نمیفته، باید بگم هنوز خیلی خیلی خیلی باید خودتونو جلو بکشین تا بتونید همچون ترانه هایی بگید. سطح ملودی و تنظیم عام! کشور ما هم هنوز اونقدر پیشرفت نکرده که برای همچون ترانه هایی بکاربرده بشن. پس یا ترانه نگین، یا اگر میگین و ساده هم میخواین بگین! یه چیزی بگین بشه گوش داد. لااقل تکلیف ترانه با مای مخاطب نه، با خودش! مشخص باشه.
با تشکر از سایت موسیقی ما
موفق باشید

شنبه 1 آذر 1393 - 11:40
سانیا شاهورانی

عزیز شما مثال آدمی هستی که برای اثبات حقانیت حرفش از هر جا یه کلمه یا جمله رو برمیداره بعد بدون اینکه پس و پیششو بگه واسه خودش حکم صادر میکنه . تو پایان ترجیح بند ترانه میگه : دوباره این مرد دوره گرد ، توو "خاطرش" تو رو دوره کرد . این یعنی چی ؟ یعنی این عشق رفته و ترانه داره بیادش حرف میزنه . به طبع اون در ادامه میگه :بعد تو کسی با دلم راه نیومده ... شما در کجای زمانبندی این ترانه مشکل داری ؟ یا نکنه خودتون دچار درگیری زمانبندی هستی ؟
در ضمن "ادب" چیز بسیار خوبیه که ایکاش شما یه مقدارشو داشتی . شما با چه حقی هی داری توهین میکنی ؟ شما اصول نقد رو یاد بگیرید بعد نقد کنید . نقدی بدون توهین ... نمیدونم شما شنونده حرفه ای موسیقی پاپ هستی یا دشمنی یا منتقدی ؟ در هر صورت من کوچکترین مشکلی در زمانبندی نشنیدم و امیدوارم شما مودب تر باشی

91.99.162.210
یکشنبه 2 آذر 1393 - 00:13
FIMHG

میخوام، بهت بگم دوست ندارم
علاقه مو بروت نیارم
نگم که تلخ روزگارم

جز من کی از دلت خبر نداره
همیشه ارزوتو داره
واست یه عمره بی قراره

تو قلبمی، نمیتونم که خاموشت کنم
دوباره من فراموشت کنم
نمیشه ترک آغوشت کنم

تو قلب من، تویی یه عشق منحصر به فرد
دوباره این مرد دوره گرد
تو خاطرش تورو دوره کرد

بعد تو کسی با دلم
راه نیومده عشق من
کاش میفهمیدم از اولش
قلبت موندنی نمیشه پیش من

من که از تو دست نمیکشم
من که پامو پس نمیکشم
من تا وقتی زنده ام
زنده هست اسمت و عشقت همیشه پیش من

تو قلبمی، نمیتونم که خاموشت کنم
دوباره من فراموشت کنم
نمیشه ترک آغوشت کنم

تو قلب من، تویی یه عشق منحصر به فرد
دوباره این مرد دوره گرد
تو خاطرش تورو دوره کرد

سلام خانم شاهورانی. ممنون از پاسختون. از تک تک واژه هایی که بکار بردید با یقین میتونم بگم اصلا نظر منو نخوندین. اما اگر خوندین و این نظرتونه، باید بگم یه مقدار بهتره با چشمای بازتر نگاه کنید به ترانه ی این قطعه.من کل ترانه رو نوشتم تا پس و پیش حرفامم خدمتتون بگم.
عرض کنم خدممتون که، این ترانه باخودش خوددرگیری مضمن داره و اگر شما مخالف این موضوع هستید پس لطف کنید و در حقم و جواب سوالام رو بدید.
اول خواننده میخونه:
"میخوام، بهت بگم دوست ندارم
علاقه مو بروت نیارم
نگم که تلخ روزگارم

جز من کی از دلت خبر نداره
همیشه ارزوتو داره
واست یه عمره بی قراره"

تو سه مصرع اول مشکلی نیست. خیلی هم خوب شروع میشه. اما مصرع اول قسمت دوم که میگه: "جز من کی از دلت خبر نداره"، من سوال دارم، اولا معنای این عبارت یعنی همه از دلت خبر دارن و فقط منم که از دلت خبر ندارم. خب لطف کنید و مفهوم این عبارت رو برام توضیح بدین و اینکه همه از چه چیزی درون دل معشوقه این عاشق خبردارن که خود عاشق خبر نداره! دومصراع بعدی هم درست مثل قسمت اول خوبه و جای بحثی نیست.
اما بریم سراغ قسمت سوم و چهارم، یعنی جایی که میگه:
"تو قلبمی، نمیتونم که خاموشت کنم
دوباره من فراموشت کنم
نمیشه ترک آغوشت کنم

تو قلب من، تویی یه عشق منحصر به فرد
دوباره این مرد دوره گرد
تو خاطرش تورو دوره کرد"

مصرع اول قسمت سوم هم خیلی خوبه، بخصوص عبارت "نمیتونم که خاموشت کنم" خیلی دل نشینه. اما مصرع دوم، این "دوباره" یعنی چی؟ یعنی چی "نمیتونم دوباره فراموشت کنم؟" یعنی یبار قبلا معشوق رو فراموش کرده و دوباره عاشقش شده، و باز میخواد فراموشش کنه و نمیتونه؟! خب این واقعا بنظرتون صحیح و درسته؟ این واقعا معنا داره؟ مورد بعدی اینه که، اگر میخواد معشوق رو فراموش کنه، یعنی معشوق پیش عاشق نیست، اگر نیست، پس "نمیشه ترک آغوشت کنم" چه معنایی میده؟ یعنی عاشق نمیتونه تو خاطروذهنش آغوش معشوقشو ترک کنه؟! لطفا این قسمت هم برام توضیح بدین.
" بعد تو کسی با دلم
راه نیومده عشق من
کاش میفهمیدم از اولش
قلبت موندنی نمیشه پیش من

من که از تو دست نمیکشم
من که پامو پس نمیکشم
من تا وقتی زنده ام
زنده هست اسمت و عشقت همیشه پیش من"

قسمت یکی مونده به آخر، که کلا ترانه سرا سواد خودشونو زیر سوال بردن! ترانه سرا میگه: "بعد تو کسی با دل من راه نیومده". فکرکنم شما خودتون بهتر میدونید که این عبارت یعنی: "بعد تو کسی بمن دل نبسته یا عاشقم نشده". خب این آخه چه معنایی میده؟ درواقع ترانه سرا میخواسته بگه: "بعد تو دیگه نتونستم به کسی دل ببندم" منتهی ازونجایی که سوادشون نم کشیده بوده! بجای اینکه بگن "بعد تو دلم با کسی راه نیومد" برعکس گفتن که: "بعد تو کسی با دلم راه نیومد". اگر اشتباه میکنم، لطفا این قسمت رو هم توضیح بدید.

قسمت آخرم خوبه و ایرادی بهش وارد نیست.

و یه سوال خیلی مهم دیگه که حتما جواب بدید بهم، اینه که من با کدوم حرفم توهین کردم؟! لطفا این جمله ی منو بگید بهم و اگر واقعا توهین کردم! با همین نظر، بدون اینکه حتی بفهمم به چه کسی و با چه جمله ای توهین کردم!، نه تنها ازون شخص بلکه از همه معذرت میخوام! اما اگر اینکارو نکردم، فکر میکنم شما بهتره یه تجدید نظر رو افکار و نگرش و نظرهاتون بکنید و چشم بسته از کسی حمایت نکنید.
منتظر جواب هاتون هستم
موفق باشید

151.239.90.46
دوشنبه 3 آذر 1393 - 13:21
نسیم

شما اول از همه ادب رو رعایت کنید .. . جالبه برام و کنجکاوم ببینیم خواننده ایده آل شما چه کسی هست ؟

متاسفانه این نظرات بی پایه اساس از حسادت های دوستان دیگه منشا میگیره ... منتظر جوابتون هستم

46.62.152.112
دوشنبه 3 آذر 1393 - 18:35
FIMHG

سلام خانم نسیم.
خواننده ی ایده ال من، کسی هست که در سطح خودش، بهترین عملکرد و تلاش رو داشته باشه تا بهترین خروجی رو عرضه کنه. یعنی طرفدار خواننده ی خاصی نیستم و طرفدار کار خوب هستم.
میشه بفرمایید من کجا ادب رو رعایت نکردم؟! جالبه خانم شاهورانی هم همینو گفتن و من هنوز به دنبال اینم که بدونم کدوم جمله م نشان از بی ادبی داشته!
من اگر حسادت داشته باشم نسبت به اقای حاجی تبار، قطعه ی "قصه ی خیانت" ایشون رو گوش نمیکنم :)
شما لطف کنید و بجای اینکه ضعف کار ایشون در انتخاب ترانه ی دو قطعه ی اخیرشون رو بصورت کاملا غیرمنطقی و متعصبانه توجیح کنید، جواب سوالای من پیرامون ترانه ی این قطعه رو بدید و منو با منطق و فن توجیح کنید که اشتباه میکنم و این ترانه هیچ مشکلی نداره!
منتظر جوابتون هستم... :)

151.239.90.46
دوشنبه 3 آذر 1393 - 19:50
FIMHG

مضمن = مزمن
:)

151.239.90.46
دوشنبه 3 آذر 1393 - 12:01

وحید جان هم ترانه آهنگت فوق العاده است هم صدا و هم آهنگت ؛ اینو من نمیگم هر کی آهنگاتو شنیده میگه ؛ همین

دوشنبه 3 آذر 1393 - 13:19

آقای حاجی تبار واقعا خوشحالم که دوباره دارید آلبوم میدید ... تو این جامعه هرکسی سرش توی کار خودش باشه و واسه دل مردم کار کنه یه عده هستند که چشم دیدن این موفقیت ها رو ندارند .. من افتخار میکنم که هوادار شما هستم .. و شدیدا منتظر کنسرت 9 بهمن ماه هستم تا از نزدیک ببینمتون .

دوشنبه 3 آذر 1393 - 17:37

ترانه بسیار دلنشین بود
آهنگسازی و تنظیم در حد نرمال و استاندارد
صدای وحید حاجی تبار بالاخص تو قسمت اوج آهنگ ، بسیار زیبا و هیجان انگیز بطوری که لول آهنگسازی وقتی صدای وحید روش میاد بالاتر از حدی که هست به نظر میاد و به نظر من این خیلی خوبه که خواننده های ما با صداشون به آهنگ شخصیت ببخشن . چیزی که متاسفانه تو این دوران کمتر شاهدش هستیم و اکثر صداها خیلی معمولی و فاقد هیجان بخشی به شنونده ان و اگر افکت نباشد که فکر نکنم قابل شنیدن باشند ...
ممنون از سایت خوبتون

سه شنبه 4 آذر 1393 - 17:27

واقعا آهنگ زیبائی بود . وحید اون موقع کع آلبومهای اول و دومش هم اومد آهنگهای بینظیری میخوند . الانم آهنگهای اخیرش خیلی خیلی قشنگ و دلنشینه . ممنون از سایتتون تازه این آهنگ رو دیدم

پنجشنبه 6 آذر 1393 - 17:41

تک اهنگ های چند وقت اخیرتون یکی از یکی بهتر بود.مخصوصا این که مثل خودتون منحصر به فرد بود.

جمعه 7 آذر 1393 - 00:00

بینهایت قشنگ بود . چقدر ترانه و آهنگ زیبا بود . خیلی باهاش همزادپنداری کردم . ممنونم وحید جان که هستی و برامون میخونی .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «منحصر به فرد» با صدای «وحید حاجی تبار» | موسیقی ما