برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت علی زند‌وکیلی در دی‌ماه برگزار می‌شود؛
علی زندوکیلی: با یک ارکستر تلفیقی کارهایم را روی صحنه می‌برم
موسیقی ما - علی زندوکیلی با همراهی یک ارکستر تلفیقی به روی صحنه خواهد رفت.این خواننده جوان موسیقی ایرانی ضمن اعلام خبر فوق به خبرنگار موسیقی ما گفت: درصدد آن هستم که در همراهی با یک ارکستر تلفیقی کارهای جدیدی که در فضای مجازی منتشر کرده‌ام و آنچه تا پیش از این در قالب آلبوم شنیده شده را به روی صحنه ببرم. در این کنسرت آواز‌ها ایرانی است اما تنظیم‌ها به صورت تلفیقی ارائه می‌شود.

خواننده قطعه «زهره» درباره قطعاتی که در اجرای پیش رو قصد اجرایشان را دارد گفت: ناردونه، به سوی تو و زندگی خوب است از جمله کارهای قدیمی من هستند که در این کنسرت آن‌ها را اجرا خواهم کرد. در مورد کارهای جدید هم باید بگویم قطعات لیلا، آتش در آب،‌ ای ایران (آمیخته شده با قطعات فولک) و معجزه اجرا خواهد شد. البته قطعات دیگری هم هستند که به محض نهایی شدن نام آن‌ها را هم در خبرهای آنی خواهم گفت.

وی در مورد نوازندگانی که او را در اجرای دیماه همراهی می‌کنند گفت: از نوازنده‌های سنتی حضور سینا و سحاب اعلم قطعی شده است، شاهین ریاحی هم پرکاشن خواهد زد. اما در مورد بخش زهی هنوز به نتیجه نهایی نرسید‌ام.

زند وکیلی با بیان اینکه احتمالا کنسرت پیش رو در سالن همایش‌های برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت افزود: اگر خدا بخواهد در دو سانس این کنسرت را به مرحله اجرا خواهیم گذاشت.

زندوکیلی در مورد سایر کارهایی که هم اکنون مشغول انجام آن است نیز گفت: در حال کار کردن بر روی آلبوم جدید خودم هستم و آلبومی هم از گروه دارکوب هست که باید کار بر روی آن را به پایان برسانم. در مورد آلبوم خودم باید بگویم برخی از قطعات آهنگسازی شده‌اند و شعر آن‌ها هم آماده شده و هم اکنون تنظیم کننده در حال کار کردن بر روی آنهاست. برخی از قطعات هم آهنگسازی شده و در اختیار ترانه سرا قرار گرفته تا بر روی آن‌ها ترانه بگوید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1393 - 08:21

دیدگاه‌ها

یکشنبه 2 آذر 1393 - 14:28

خواننده با استعداد و خوش فکری است

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی زندوکیلی: با یک ارکستر تلفیقی کارهایم را روی صحنه می‌برم | موسیقی ما