برنامه یاد بعضی نفرات
 
در روزهاي درگذشت مرتضي پاشايي رخ داد؛ ثبت ركورد يكصد هزار بيننده و ٨ ميليون كليك در يك روز
چند قاب یادگاری از حضور مرتضی پاشایی در دومین جشن سالانه موسیقی ما
موسیقی ما - یکی از آخرین حضورهای مرتضی پاشایی (خواننده جوانی که این روز‌ها بخش عمده‌ای از جامعه ایران را داغدار خود کرده) در یک مراسم رسمی را باید حضور او در دومین جشن سالانه موسیقی ما دانست. حضوری پررنگ که با کسب جایزه بهترین قطعه خارج از آلبوم سال در شاخه مردمی برای قطعه «جاده یکطرفه» همراه بود. جایزه‌ای که بعضاً با انتقادات و شبهاتی از سوی عده‌ای از موزیسین‌ها روبه رو شد، اما مراسم تشییع پیکر این خواننده و استقبال بی‌سابقه مردم از آن مراسم نشان داد که پاشایی و قطعاتش (به ویژه همین «جاده یکطرفه»، «نگران منی» و...) تا چه حد در میان توده‌های مردمی محبوبیت داشته‌اند و آن‌ها که به جایزه گرفتن او معترض بودند، از این مقبولیت ناآگاه بوده‌اند.

مرتضی در آن شب یکی از دو اجرای زنده موسیقی پاپ جشن موسیقی ما را هم در کنار مهدی یراحی بر عهده داشت تا آخرین یادگاری‌های خود را نیز بر جا گذارد؛ اجرایی در حضور بزرگان موسیقی این سرزمین که برای هر موزیسینی جزو سخت‌ترین اجراهای عمر هنری‌اش به شمار می‌رود.

پاشایی در‌‌ همان شب قرار بود یکی از مراحل شیمی درمانی خود را انجام دهد و بلافاصله پس از ترک تالار وحدت به بیمارستان منتقل شد تا یکی دیگر از مراحل سخت درمان خود را پشت سر بگذراند. اگرچه زمان شیمی درمانی را با ساعت پایان جشن موسیقی ما هماهنگ کرده بود، اما با اتمام مراسم ایستاد و با تک تک هنرمندان و مردمی که دوست داشتند با او عکس یادگاری بگیرند عکس گرفت.

همین‌ها بود که در روزهای فوت مرتضی پاشایی، از یک خواننده پاپ، مردی در قامت یک اسطوره ساخت و هجوم علاقه مندان او به سایت موسیقی ما برای پیگیری اخبار و گزارش‌ها و عکس‌های مراسم، طی یک هفته به اختلالات‌گاه و بیگاه در سرور سایت منجر شد و رکورد بازدید بیش از یکصد هزار نفر و بیش از ٨ میلیون هیت (کلیک) در یک روز را بر جای گذاشت.

هر بار که ستاره‌ای و بزرگی از عالم هنر، ورزش و... از دنیا می‌رود، این جمله از زبان بسیاری شنیده می‌شود که‌ای کاش در زمان حیات هنرمندان و ستاره‌هایمان قدر آن‌ها را بدانیم و همه حسرت‌هایمان را موکول به زمان پس از مرگ آن‌ها نکنیم. موسیقی ما مفتخر است که با همه سختی‌ها و مشکلات، با برگزاری جشن سالانه خود تلاش دارد در زمان حیات و فعالیت هنرمندان موسیقی، هنر آن‌ها را ارج گذاشته و از ایشان قدردانی کند.

ضمن ابراز تأسف مجدد از درگذشت این هنرمند خوشنام و ادای تسلیت به خانواده و دوستداران او، چند قاب یادگاری از عکس‌های او در دومین جشن سالانه موسیقی ما که در آخرین شب تابستان و ۴٣ شب پیش از درگذشت او برگزار شد را منتشر می‌کند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 - 14:36

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 1 آذر 1393 - 16:01

چقدر خوب که در زمان زنده بودنش ازش تقدیر شد... تقدیر واقعی هم با حضور گسترده مردم در مراسم تششیعش انجام شد
مرسی موسیقی ما

شنبه 1 آذر 1393 - 16:32

خیلی ناراحت شدم واقعا حیف بود مرتضی :(
من توی آموزشی خدمت بودم و دوره میگذروندم که فهمیدم مرتضی پاشایی عزیز ابدی شد.
واقعا خیلی سخته الان آهنگاشو گوش میدم :((
خدا رحمتش کنه واقعا ناراحتم از ته دل.
از دو چیز بیشتر دلگیرم،یکی اینکه چرا فیلم لحظه مرگ مرتضی پخش شد و یکی دیگه
اینکه چرا هرچی فیلم دیدم از مراسمش به جای قرآن ، همش ترانس.
روح با آیات قرآن خیلی آرامش پیدا میکنه.
هرکس پیامم رو خونده همین الان واسش فاتحه بفرسته.
خدا رحمتش کنه.

شنبه 1 آذر 1393 - 20:44

خدایا ایشالا جایی که براش انتخاب میکنی بهشته. اون خیلی تو دنیا عذاب کشید. خواهش میکنم یه کاری کن که از هر چی درده راحت بشه................ آمین.

شنبه 1 آذر 1393 - 21:46

سلام

لطفا فیلم اجرا رو سایت بگذارید

شنبه 1 آذر 1393 - 22:51

هنوز تصورش برام سخته که مرتضی از بینمون رفته.
خدایش بیامرزد.

یکشنبه 2 آذر 1393 - 12:49

موسیقی ما می شه لطفا فیلم این اجرا رو برای دانلود بگذارید؟خیلی ممنون.

یکشنبه 2 آذر 1393 - 18:48

واقعا از ته ته ته دلم ناراحتم هنوزم براش گریه میکنم..
ولی فاتحه , قران هم میخونم براش ..
چقد دلم براش تنگ شده
اهنگاشو که گوش میدم قلبم ازجاش درمیاد
خدا رحمتت کنه
با ارامش بخوابی مرتضی عریز

دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:08
پریسا

دقیقا مثل من

151.247.9.80
...
یکشنبه 2 آذر 1393 - 18:55

داغی که روی دلمون گذاشتی ابدیه امپراطور .. من به اهنگات اعتیاد دارم اما نمیتونم بذارمشون .. خیلی دلم تنگ و گرفته ست!! میدونم که داری میبینی.. به خدای مهربونی که همه ی درداتو ازت گرفت بگو واسه این حال خرابمون یه فکری بکنه...!!
بقول مهرزاد امیرخانی بیایم بعنوان خونواده ی خاصش دیگه همیشه به احترامش خوب باشیم و فقط خوبی کنیم! مثل خودش باشیم! از وقتی این اتفاق افتاده دنیا خیلی بیشتر از قبل واسم بی ارزش شده .. به امید دیدار امپراطور..!
فاتحه و صلوات و خیرات رو واسش فراموش نکنیم!

یکشنبه 2 آذر 1393 - 20:06

روحت شاد امپراتور پاپ

یکشنبه 2 آذر 1393 - 23:52

الهی بمیرم مرتضی جونمون چقدر ضعیف شده بود. ضعیف که یعنی فقط از نظر جسمی و الا روحیه ای خیلی قویتر از خیلی آدمهای سالمی که هیچ بیماری هم ندارند داشته. من واقعا از امید و جنگندگیش سوای همه خصوصیات خوب دیگه ای که ازش میشناسیم الهام میگیرم

...
دوشنبه 3 آذر 1393 - 09:15

خداروشکر که اینجا هست که بعنوان خونواده ی خاصش بیایم و باهم درد دل کنیم ..
میدونم که تک تک کامنتامونو میخونی امپراطور.. و هر لحظه از حالمون باخبری... میدونم که زمزمه هامونو میشنوی ..
این روزا سختتر ازونه که .. باور کنی.. یه جوری هق هق .دم ..صدام زخمیه ..
دارم میبازمت ای داد بیداد...
چقد این صحنه تاریک رفتن داره تو زندگیم تکرار میشه...
میدونی ..حالم این روزا بدتر از همه ست..
عزیزم .. نمیدونی عشقت چقد سینه سوزه ...
کمک کن ..سایه ی وحشت.. جوونیمو قرق کرده..
باید کاری کنی آروم بگیرم ...
ببین این مدت کمی که باهامون بودی چه کردی که پا به پای خونوادت داغداریم.. تاابد!!! البته خودت میدونستی واسمون چی هستی که خونواده ی خاص خطابمون میکردی... خدایا پناه بر خودت!! کمکمون کن!! دیگه طاقت نداریم.. دلم نمیاد بازم بگم اما قرآن و فاتحه و صلوات رو فراموش نکنیم..!

دوشنبه 3 آذر 1393 - 16:51

روحت شاد مرتضی جان عزیز
خیلی روزای سختی . هر موقع به کلیپ و آهنگاش گوش میدم بغض تمام وجودم میگیره.

سه شنبه 4 آذر 1393 - 13:59

روحت در اوج شادی، جایگاهت سبز، چهره ات نورانی، آرامگاهت معطر از بوی گلهای بهشتی، رحمت بیکران الهی همنشینت باد...

سه شنبه 4 آذر 1393 - 14:03

روح پاک و بزرگت در اوج شادی و شعف،جایگاهت سبز، چهره ات نورانی،آرامگاهت معطر از بوی گلهای بهشتی ، رحمت بیکران الهی همنشینت باد...

سه شنبه 4 آذر 1393 - 14:52

سلام . خدا رحمتش كنه. در صورت امكان اين اجرا را بر روي سايت قرار دهيد. متشكرم.

پنجشنبه 6 آذر 1393 - 11:23

ادمها خیلی زود فراموش میشن ..خیلی زودتر از اونی که فکرشو بکنی ..
چند وقت پیش به دوستام میگفتم یاد مرحوم ناصر عبدالهی هم به خیر ..
همشون برای مدتی سکوت میکردند فکر میکرند تا ناصر رو به یاد بیارن ..

فقط و فقط اعمال انسان میمونه و بس ..خدا رو شکر مرحوم پاشایی خواننده مجاز بوده و مثل مرحوم ناصر اهل هیچ حاشیه ای هم نبوده حتی به گفته پدرش اهل نماز شب و زیارت عاشورا بوده ..خدا رو حش رو شاد کنه ..

پنجشنبه 6 آذر 1393 - 13:41

مرتضی گذشته از اینکه یک خواننده بود یک انسان مهربان و آرام و با شرف بود.این رو میشه از گفتار اطرافیانش فهمید.انسانی که اطرافیان و دوستان خوانندش جوری در غم مرگش صحبت میکنن که انگار عزیزشون مرده...واقعا نمیفهمم دلیل رفتارهای بعضیارو که بخوان چهره ی کسی که از دنیا رفته و قدرت دفاع از خودش رو نداره رو خراب کنن...بخدا اینا دارن از حسودی میترکن که مجلس تشیعش انقد باشکوه و بزرگ بود..محبوبیت به زور نیست..کسی در خونه اون همه عزادار نرفته بود که به زور بیارتشون..یا مثلا خانم توسلی چه دلیلی داشت بگه من از سبک مرتضی خوشم نمیاد؟واقعا گفتن این جمله ضروری بود؟؟؟فقط میتونم بگم متاسفم..مرتضی عزیز الان در آرامش کامله..پیش خدای مهربانه و هیچکس نمیتونه آرامشش رو بگیره..روحت شاد عزیزم

جمعه 7 آذر 1393 - 16:27

سلام
بچه های واسه ی داداش مرتضی قرآن بخونید
تا هم اون آروم بشه و هم ما......

...
شنبه 8 آذر 1393 - 12:14

نمیدونم ..شاید این حرفام از شدت غم وغصه ی نبودن امپراطوره .. اما بنظر من شوک و عذابی که ما با خبر رفتن همیشگیش کشیدیم و میکشیم خیلی بیشتر از همه ینزدیکانش که وخامت و اصل قضیه رو میدونستن بود! البته شایدم این پنهون کاری به خواست خودش یا واسه حفظ روحیه اش بود!! هر چقدر ازین موضوع بگذره بازهم میگم ... شاید از لحاظ فیزیکی بینمون نباشه اما تا ابد کنارمونه .. با تموم وجود اینو حس میکنم . دعا واسش یادمون نره .. هرچند که .. اون دیگه باید واسه ما دعا کنه... به امید دیدار امپراطور..

دوشنبه 10 آذر 1393 - 08:43

ای کاش فیلمش رو هم پی گذاشتین

شنبه 15 آذر 1393 - 00:10

مرتضی وقعا نمیدونم چی بگم صورت مظلومی داشتی همین الانم که نیستی یه عده دارن از اسمت سوع استفاده میکنن من از همون روز اولی که اومدی خیلی دوست داشتم صدات عالی بود منم برا همون دوست داشتم اهنگات شدم بعد یه مدت که فهمیدم چه ادم شریفو گلی هستی دیگه واقعا عاشقت شدم یادش بخیر وقتی میدیدم اهنگ جدید دادی موهای تنم سیخ میشد از شدت هیجان میگفتم اییول بازم مرتضی یه اهنگ توپ دیگه داد یاد اون روزا که میوفتمو یاد تو که میوفتم اشکم در میاد مث الان خیلی عالی بودی خیلی از یه هفته قبل از فوتش همش گیر داده بودم به اهنگاش میزاشتم گوش میدادم یه گیراییه خاصی داشتی ادم با تمام وجود لذت میبرد از اهنگات تا الان دارم همش اهنگاتو گوش میدم چند روز اول فوتت اصلا اهنگاتو گوش ندادم به جز دو سه بار دیدم واقعا نمیتونم تا میخوندی اشکم در میومد بعدش که رفتی تازه داشتم بیشتر کلیپاتو میدیدمو میفهمیدم چقد پسر گلی هستیو بازم حسرتم بیشتر میشد وقتی رفتی خیییلی زندگیم به هم ریخت خیلی سعی میکردم توی جمع اهنگتو میزارن گریه نکنم خیلی حیفت بود انگاتو با حسرت گوش میدم داششم ببخشید زیاد حرف زدم چیکار کنم دیگه خیلی دلم تنگت بود برا شادی روحش یه صلوات یا فاتحه بفرسید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چند قاب یادگاری از حضور مرتضی پاشایی در دومین جشن سالانه موسیقی ما | موسیقی ما