برنامه یاد بعضی نفرات
 
با داوری احمد پژمان، هوشنگ کامکار، حمیدرضا دیبازر، امین هنرمند و امیرحسین اسلامی؛
اولین دوره «دوسالانه آهنگسازی احمد پژمان» برگزار می‌شود
موسیقی ما - اولین دوره «دوسالانه آهنگسازی احمد پژمان» با داوری احمد پژمان، هوشنگ کامکار، حمیدرضا دیبازر، امین هنرمند و امیرحسین اسلامی برگزار می‌شود. «دوسالانه آهنگسازی احمد پژمان» با دبیری امین هنرمند، دبیر اجرایی سارا سبلانی و توسط موسسه «نغمه سازخانه طهران» برگزار می‌شود که طی آن آهنگسازانی که تا تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۳ از سی سال بیشتر نداشته باشند می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

موضوع این دو سالانه، مسابقه آهنگسازی بر اساس مصالح موسیقی ایرانی برای کویینتت کلارینت (کلارینت و کوارتت زهی) در یک موومان است و مهلت ارسال آثار تا ۲۵ دی ماه آینده تعیین شده است.

به نفرات برگزیده این دوسالانه علاوه بر اهداء لوح تقدیر و فراهم کردن امکان اجرا و ضبط اثر، به نفر اول ۳ میلیون تومان، نفر دوم ۲ میلیون تومان و نفر سوم ۱ میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

قطعات برگزیده این مسابقه طی یک کنسرت در بهمن ماه ۱۳۹۳ اجرا خواهند شد و پس از برگزاری مسابقه یک فایل صوتی از آثار ضبط شده به آهنگسازان برگزیده ارائه خواهد شد.

طول قطعه باید بین ۱۰ تا ۱۲ دقیقه و در یک موومان باشد. همچنین باید قطعه برای کویینتت کلارینت (کلارینت ویلن اول، ویلن دوم، ویولا و ویلنسل) و با استفاده از مصالح موسیقی ایرانی نوشته شود.

پارتیتور‌ها نیز می‌بایست به آدرس اینترنتی pejmancomposition@sazkhane.com باید ارسال شود.

اعضای هیئت داور اولین دوره «دوسالانه آهنگسازی احمد پژمان» را احمد پژمان، هوشنگ کامکار، حمیدرضا دیبازر، امین هنرمند و امیرحسین اسلامی تشکیل می‌دهند.

این دو سالانه پس از اخذ مجوزهای لازم و صدور موافقت اصولی به نام موسسه نغمه سازخانه طهران از طرف دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای سیاست گزاری سازخانه طهران طی جلساتی نحوه برگزاری این دوسالانه را ترسیم و تبین کرد. لازم به ذکر است که موضوع مسابقه و نحوه برگزاری این دو سالانه، که توسط موسسه نغمه ساز خانه طهران برگزار خواهد شد، قابل تغییر خواهد بود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت «سازخانه طهران (www.sazkhane.com)» مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۹۳۲۸۵۵ و ۸۸۹۳۲۸۵۴ تماس بگیرند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 - 20:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین دوره «دوسالانه آهنگسازی احمد پژمان» برگزار می‌شود | موسیقی ما