تیتراژ سریال «همه چيز آنجاست» را از تماشاخانه گوش و دانلود کنید؛
قطعه «همه چيز اينجاست» با صدای علی لهراسبی و تنظیم بهروز صفاریان
موسیقی ما - قطعه «همه چيز اينجاست» با صدای علی لهراسبی منتشر شد. ترانه این قطعه که تیتراژ سریال «همه چيز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی است را مهرزاد امیرخانی سروده است. نکته جالب این قطعه آهنگسازی «پازل باند» و تنظیم بهروز صفاریان کم کار است. در این قطعه احسان نی‌زن که چندی پیش قطعه «جراحت» را با صدای خودش منتشر کرده بود به عنوان نوازنده ویولن و کمانچه حضور دارد و علی چراغی نیز سه‌تار این قطعه نواخته است.

علی لهراسبی همچنین ماه گذشته قطعه «شب تاریک» را به یاد مرتضی پاشایی منتشر و به این هنرمند تقدیم کرد

قطعه «همه چیز اینجاست» را از تماشاخانه سایت موسیقی ما گوش و دانلود کنید:
 
دستاتُ از دستم نگیر طاقت ندارم
این دوریُ از سر بگیری کم میارم

دردای بعد از تو تحمل کردنی نیست
بوسُف تَهِ چاهم بمونه ناتنی نیست

شاید فراموشت شده یک عُمر کم نیست
این گریه‌های بی صدا دستِ خودم نیست

برگرد امشب دیگه داره دیر می‌شه
آدم مگه با عشقشم درگیر می‌شه

این آدما اصلا شبیهت راه نمی‌رن
دنبال هوات تا تهِ دنیا نمی‌رن

بی تو تمامِ زندگیم بی رنگ می‌شه
بینِ منُ قلبم همیشه جنگ می‌شه

وقتی نباشی این نفَس معنی نداره
پرواز کردن تو قفس معنی نداره

دروازه ی خوشبختیُ بستی و رفتی
من فکر کردم تا ابد هستیُ رفتی

راضی نباشی زندگیم از دست می‌ره
راضی نشو ، دور از تَنِت قلبم بمیره

غُربت تمامِ عالمه، وقتی نباشی
این گریه‌ها، خیلی کمه، وقتی نباشی

شبگردیای من دوباره بی‌هدف شد
راه تمومِ غُصه‌ها، از این طرف شد

دردِ من حرفایی که داری می‌زنی نیست
یوسُف تَهِ چاهم بمونه، ناتَنی نیست

این آدما اصلا شبیهت راه نمی‌رن
دنبال هوات تا تهِ دنیا نمی‌رن

بی تو تمامِ زندگیم بی‌رنگ می‌شه
بینِ منُ قلبم همیشه جنگ می‌شه

وقتی نباشی این نفَس معنی نداره
پرواز کردن تو قفس معنی نداره

دروازه‌ی خوشبختیُ بستی و رفتی
من فکر کردم تا ابد هستیُ رفتی
همه چیز اینجاست
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 - 07:45

دیدگاه‌ها

فرزاد مشهدی
5.124.68.120
سه شنبه 18 آذر 1393 - 07:58

علی جون واقعا صدات حرف نداره ترانه های مهرزاد هم که دیگه نیازی به تعریف نداره اهنگسازی پازل بند هم منحصر به فرده
در یک کلام فوق العاده بود

سه شنبه 18 آذر 1393 - 18:33
سعید

قطعه شب تاریک ک قبل از این پخش شد ترانه سراش چی کسی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2.180.250.32
سه شنبه 18 آذر 1393 - 21:49
so so aaes

قطعه شب تاريك خيلي وقت پيش توسط خانوم حديث دهقان سروده شد اما قرار نبود كه اصن با اين مضمون يعني فوت مرتضي عزيز توسط لهراسبي اجرا بشه!
بعد فوت مرتضي عزيز اين قطعه با تغييراتي كه روش انجام شد توسط جناب لهراسبي اجرا شد و چون توو شعر اصلي دست برده بودن ديگه اسم خانوم دهقان توو كاري كه منتشر شد اورده نشده.
تنها قطعه اي كه منو ياد روزاي خوب علي لهراسبي مياره شايد همين قطعه باشه و البته حس واقعي.من بعد آلبوم تصميم كار با احساسي كه آدمو جذب كنه از لهراسبي نشنيدم جز اين دوتا كه ترانه سراشون امير خاني نبوده!
يعني اينكه علي لهراسبي راهشو گم نكرده هنوزم ميتونه مث قبل با صداش شاهكار خلق كنه اما به شرطي كه ترانه سراي شعرا امير خاني نباشه.
آقاي امير خاني ترانه سراي خوبين من اصن كار ايشونو زير سوال نمي برم اما سبك كاري اين دو نفر به هيچ وجه به هم نمي خوره كاش لهراسبي اينو متوجه بشه.
اين كار با تنظيم خوب بهروز صفاريان و ملودي پازل باند تا حدودي نسبت به كاراي قبلي قابل قبوله اما به پاي كاراي قبلي لهراسبي نمي رسه كاش بازم با يگانه و روزبه و خانوم برزويي و دهقان و آقاي يراحي همكاري كنن.

31.59.43.78
رسول عباسی
217.219.202.7
سه شنبه 18 آذر 1393 - 09:11

علی آقا کولاک کردی.واقعافوق العاده خوندی.

Qasem Dalirian
2.182.222.89
سه شنبه 18 آذر 1393 - 09:42

بسیار گوش نوازه .

سه شنبه 18 آذر 1393 - 10:05

نسبت به سطح آقای لهراسبی آهنگ خوبی بود

چهارشنبه 19 آذر 1393 - 04:24
amin

ببخشییییییید !!!!!!
نسبت به سطح آقای لهراسبی ؟؟ شما سطح ایشونو چی میدونین ؟!!!
حرفتون مثل اینه که من بگم آهنگ "دروازه های دنیا " ی آقای خواجه امیری نسبت به سطحش خوب بود !!!
این آهنگ خیلی قشنگه اما لهراسبیه واقعی بالاتر از اینه !

151.238.233.95
امیر
46.143.242.2
سه شنبه 18 آذر 1393 - 11:12

آقا انصافا بهروز صفاریان فقط باید با فریدون کار کنه............یه جورایی کار کردن صفاریان با خواننده ای جز فریدون تلف کردن خودشه..........
هر چند لهراسبی خواننده خوبیه ولی صفاریان باید یکی باش باشه که بهش ایده بده/فضای آهنگ رو واسش ترسیم کنه ...........ترانه درست واسش انتخاب کنه/حس درست وووووو....
کارایی که فقط فریدون به بهترین صورت انجام میده......
یه کمم شاید چاووشی

سه شنبه 18 آذر 1393 - 18:28
مصطفی؛عشق یعنی...

درود امیر؛حرفات درسته و منم باهات موافقم.
علی لهراسبی خواننده ی خوبیه و ضمن احترام به هوادارای ایشون و سلیقشون باید گفت که لهراسبی بعد از مثلث و چهارده افت کرده و کارای بهروز هم دیگه چاره ساز نیست برای ایشون.امیدوارم ایشون بازم برگردن به روزای خوب مثلث و کارهایی مثل بیراهه ها؛کوله بار؛لب سکوت؛قلب سنگی و مرثیه که هنوزم شنیدنی و دلنشینن.
اما در مورد بهروز صفاریان عزیز!ای کاش ایشون وقت و هنرشو صرف همون دو خواننده ی خلاق و متفاوت یعنی فریدون و محسن چاوشی کنن.
خواننده هایی که ترانه رو با نه با احساس؛نه با قلب؛نه با تکنیک بلکه با تمام وجودشون اجرا میکنن و پر از ایده و حسای قشنگن و وقتی بهروز در کنار این دو باشه نتیجش شاهکار میشه.
منتظر انتشار عشق یعنی در هفته ی اول دیماه باشید!

2.185.127.190
سه شنبه 18 آذر 1393 - 18:37
سعید

چرا احساسی نظر میدید
همکاری ها بهروز صفاریان با علی لهراسبی خشایار اعتمادی و حتی سعید شهروز بینظیره
دو تیم تو تاریخ ایارن جاودانه میشن یکی تیم روزبه بمانی یا مهدی یراحی وبهروز صفاریان و دومی تیمه روزبه بمانی با علیرضا افکاری

2.180.250.32
سه شنبه 18 آذر 1393 - 12:05

فقط نظر شخصیه.این دوسالی که علی لهراسبی با بهروز صفاریان کار نکرد داشت نابود می شد هم توی تصمیم هم توی روبات.الان فهمیده چه اشتباهی کرده واقعا.کلا از کار موسیقی گروه پازل خوشم نمیاد.تنظیم ویران کننده بهروز عالی بود.ولی اینجاست که سطح یه ترانه سرا معلوم میشه.مهرزاد امیرخانی توی این ترانه میگه
دردای بعد از تو تحمل کردنی نیست
بوسُف تَهِ چاهم بمونه ناتنی نیست
که اصلا ربطی نداره اصلا برای چی چنین چیزی استفاده کرده.
ولی روزبه بمانی توی آهنگ قهوه ی قجری میگه
من يوسفم که براي تماشايت
با حبس با توطئه مي‌سازم

ولی در کلا ترانه خوبی بود.اجرای علی هم که عالی و محشر.

سه شنبه 18 آذر 1393 - 12:44
so so aaes

تا حدودي با نظر شما موافقم تا حدودي مخالف!
آلبوم تصميم آلبوم بدي نبود انصافا،
اما روبات واقعا افتضاح بود جوري كه بعضي آهنگارو واس يه بارم نميشد بهشون گوش داد!
بهروز صفاريان هميشه فوق العاده بوده و هست در اين شكي نيست
اما از حق نگذريم گروه پازل هم توو اين تيتراژ هم تيتراژ رهايي ملودي قشنگ و گوش نوازي ساخته بودن!
در مورد آقاي اميرخاني با شما موافقم سطح ترانه هاشون پايينه و مهم تر از همه اينكه سبك لهراسبي با شعراي اميرخاني به هم نمي خوره همينه كه شايد كاراي جديد لهراسبي رو نسبت به كاراي قبلش كه شعراي قوي تري استفاده ميكرد مث شعراي خانوم برزويي و دهقان و آقاي بماني ضعيف تر كرده!!!
راجع به اون تيكه كه شما نوشتين
فقط در يه صورت ميتونه دو مصرع به هم بخوره
اونم اينه كه مخاطب اين تيكه خدا باشه
كه اون وقت ميگه درداي بعد از تو تحمل كردني نيس
يوسف ته چاهم بمونه ناتني نيس هم شايد منظور اينه كه بالاخره وقتي هيشكي هم نباشه خدا هميشه هست!
در غير اينصورت اين دو مصرع به قول شما اصن با هم جور نيستن!
و نكته آخر اينكه اين ترانه آقاي امير خاني باز به نسبت ترانه هاي قبليشون سطح بالاتري داشت هرچند كه هنوزم به پاي روزبه عزيز نمي وسه.

31.59.43.78
سه شنبه 18 آذر 1393 - 14:27
سه شنبه 18 آذر 1393 - 16:16
عماد

علی لهراسبی اونی که قبلا بود نیست،اصلا نیست.
ولی در مورد مهرزاد به نظرم نباید انتظار بیجا داشت کی به روزبه رسیده که مهرزاد برسه؟آدمایی مثل روزبه هرگز تکرار نمیشن،خیلیای دیگه با کلی ادعا به گرد پاشم نرسیدن مهرزاد که ادعایی نداره طفلک.

178.62.193.213
سه شنبه 18 آذر 1393 - 21:33
امیررضا دادبخش

من نمیگم افتضاح بود تصمیم ولی اصلا در حد فورتین نبود.فورتین بهترین البوم علی لهراسبی بوده.یاد کارای مهدی یراحی و مونا برزویی و بهروز صفاریان و محسن یگانه و روزبه بمانی و عبدالجبار کاکایی و شهاب اکبری به خیر.در مورد مهرزاد امیرخانی هم نمی دونم چرا ولی من با خیلی از ترانه هاش اصلا ارتباط برقرار نمی کنم خیلی ساده و پیش پا افتاده ان.به نظرم ترانه هایی مثل جاده یک طرفه و یکی هست و نبض احساس و عصر پاییزی بهترین کاراش بودن که یاد مرتضی پاشایی عزیز هم گرامی باشه.

5.127.64.49
سه شنبه 18 آذر 1393 - 23:10
so so aaes

به شخصه با شما موافقم كه بهترين آلبوم لهراسبي آلبوم ١٤ بوده.
منم خودم به شدت با نظرتون موافقم كه خيلي از ترانه هاي آقاي امير خاني آدمو جذب نميكنه.
در بعضي مواقع هم مصرع هاي ترانه هاش به هم نمي خورن!
چون آقاي لهراسبي قبلا گروهي كه باهاشون كار ميكردن قوي بود همه توقع كار قوي ازشون دارن
ممكنه افرادي باشن كه بگن اين آهنگ خيلي هم خوبه و شما ايراد بني اسرائيلي ميگيرين
ولي مني كه آلبوم ١٤ رو هنوزم بعد سال ها ميشنوم انگار بار اوله كه ميشنومش و برام اصن تكراري نميشه
با اين شعرايي كه با دوبار گوش دادن آدمو اشباع ميكنه ارضا نميشم! تازه بعضي هاشو دوبارهم نميشه گوش داد.
كاش آقاي لهراسبي در انتخاب ترانه سراشونم مثل قبل عمل كنن
در كل به نظرم گروه اين كار قوي بودن و تنها شعر بود كه استاندارد تيتراژاي قبل رو نداشت!

31.59.43.78
چهارشنبه 19 آذر 1393 - 04:33
amin

متاسفانه علی لهراسبی این مدت با خیلیا که در سطحش نیستن کار کرده :(
اما آلبوم روبات تنها آلبوم ضعیفش بوده و هست ! اگه توی تصمیم با بهروز کار نکرد بجاش با شادمهر کار کرد که عالی هم بود !
ای کاش امیرخانی هم از این به بعد ترانه های قوی تر از اینو به لهراسبی بده ، فقط ترانه هایی که برای پاشایی میگفت خوب بودن !
این اهنگشم عالی بود ، امیدوارم همکاریش با صفاریان تا آلبومش همچنان ادامه داشته باشه.

151.238.233.95
چهارشنبه 19 آذر 1393 - 21:12
ali

man nazari raje be tabrie mehrzad amirkhani nadaram albate ta hodudi midunam ke mortabet be mozue filme va eshghe pedar o madar be farzand na eshghe zan o mardi.
ama dar morede tabire ruzbe bemani ke azash fact avordi mikham begam ke in tabir etefaghan besiar bi rabte va irad dare.

5.237.119.202
چهارشنبه 19 آذر 1393 - 22:35
سعید فلاحی

نبض احساس برای علی بحرینی هستش اقای دادبخش.
تنها کار خوب چند سال اخیر بحرینی.

5.238.60.161
نرگس
2.178.170.167
سه شنبه 18 آذر 1393 - 16:03

هنوز آهنگ را نشنیدم ولی یقین دارم آهنگی که بهروز صفاریان آهنگسازی کنه و مهرزاد امیر خانی شعرش را بگه فوق العاده است .

سعید فلاحی
5.239.92.175
سه شنبه 18 آذر 1393 - 17:39

اصلا خوشم نیومد از کلیت کار, ترانه بیشترین ضربه رو زده به کار.
بهترین اهنگی که امسال از لهراسبی شنیدم همون یه گل رز هستش.

چهارشنبه 19 آذر 1393 - 04:46
amin

ترانه اینکار ضعفهایی داره اما قویترین ترانه ایه که امسال امیرخانی برای لهراسبی گفته ، و به نظر من گل رز ضعیفترین کار امسال لهراسبی بود !!!
رهایی قوی تر از گل رز بود و این ترانه هم خیلی قوی تر از رهایی !
امیدوارم همین روند رو به جلو توی همکاریهای امیرخانی و لهراسبی ادامه داشته باشه ... گرچه ترجیح میدم دیگه با هم کار نکنن :|

151.238.233.95
چهارشنبه 19 آذر 1393 - 11:49
so so aaes

آقا امين با همه نظراتي كه دادين واقعا موافقم.
گل رز رو من خودم اولين بار كه دانلود كردم تا نصفه آهنگ نرسيده بود كه پاكش كردم!!!
واقعا ضعيف بود!
به نظر منم رهايي به نسبت كارايي كه اقاي اميرخاني امسال براي لهراسبي ساخت متوسط رو به بالا بود و اين ترانه هم خوب بود ولي براي مثال ترانه هرشبي كه بازم آقاي اميرخاني سرودن ترانه قشنگي بود كه به دل مي شست هرچند كه قبول دارم لهراسبي خوب اجراش نكرده بود اگه به سبك خودش اين ترانه رو اجرا ميكرد نه سبك مرتضي عزيز شايد خيلي كار بهتري ميشد
حرفم اينه كه به قول شما آقاي اميرخاني ترانه هاي بهتري هم دارن كه مخاطب رو خيلي بيشتر ميتونه جذب كنه.
اين كار با اينكه خودشون ميگن خيلي روش كار شده بازم به نظرم جاي بهتر شدن داشت هرچند كه به نظرم آقاي صفاريان و پازل باند واقعا كارشون عاليه من فقط مشكلم با سطح ترانه هايي هست كه امروز لهراسبي استفاده ميكنه
واقعا ترانه كوه و بعد رفتنت و سزامه و راهرو و فاصله ها و شيدايي و نجاتم بده و ترانه هاي از اين دست كجا و اين ترانه ها كجا!!!

31.59.43.78
چهارشنبه 19 آذر 1393 - 22:27
سعید فلاحی

نظر شخصی شماست, من با این دو تا کاری که شما گفتید ارتباط برقرار نکردم.

5.238.60.161
محمد
72.46.134.18
سه شنبه 18 آذر 1393 - 20:22

دردای بعد از تو تحمل کردنی نیست
بوسُف تَهِ چاهم بمونه ناتنی نیست
یجا خوندم این شعر بعد فوت مرتضی گفته این بیت کنایه به رفتن مرتضی و رابطیه برادر گونیه مهرزاد و مرتضی اشاره داره

سه شنبه 18 آذر 1393 - 21:18
fateme

آره منم همچین حسیو دارم نسبت به شعرش، اما به نظرم راجع رابطه خود آقای لهراسبی با مرتضی جان هستش، البته هر کس یه نظری داره، واقعا آقای لهراسبی بعد از فوت مرتضی یه جوری شدن، دو تا ترانه ای که خوندن خیلی با حس بوده...

86.57.28.48
چهارشنبه 19 آذر 1393 - 01:28

ترانه ش خیلی قشنگه. ممنون از جناب امیرخانی .

امید آرمین
79.127.3.168
چهارشنبه 19 آذر 1393 - 12:11

دوستان توجه داشته باشند که بهروز صفاریان در صفحه شخصی اش در اینستاگرام قید کرده یک کار دیگه ای برای تیتراژ آماده کرده بودند که فکر میکنم ترانه بمانی و علیزضا افکاری هم همکاری داشته، اما در دقیقه نود دوستان رسانه و همکاران از کار خوششون نیومده و بالاجبار فقط ظرف چند ساعت کار دیگه که همین ترک کنونی باشه رو اماده کردند که دیدیم تا قسمت سوم تیتراژ پایانی نداشت. و این کار عجله ای خیلی خیلی زیبا شده و همه هم اذعان دارن و نظر دادن!
بهروز صفاریان هیچگاه کهنه نشده و بهترین تنظیم ها رو داشته تاکنون، نظر شخصی نیست اما اگه به همکاران و کارشناسان و تنظیم کنندگان نگاه کنید همه بالاتفاق میگن همین الان که دارن باهاش کار میکنن یا مشاوره و راهنمایی میگیرن خیلی چیز یادمیگیرن!!!
حتی من شخصا از یکی دو نفر از نزدیکان موسیقی شنیدم که گفتند بهروز تنظیماتی کرده و میکنه که تحول خیلی خیلی زیادی میتونه بکنه اما تمام این کارها پشت دروازه مجوز و بدتر از اون صدا سیما گیر میکنه، و این امر یک موزیسین رو ناامید و کم کار میکنه، مثل اکثر تنظیم کننده و آهنگسازان برجسته دیگر که کمرنگ شده اند.

چهارشنبه 19 آذر 1393 - 12:44

این ترک تو 2 روز اماده شده. تیتراژ هستش که یه کار دیگه بوده و تلویزیون دقیقه نود قبول نکرده و مجبور شدن این کارو تو دو روز منتشر کنند

چهارشنبه 19 آذر 1393 - 13:17

واقعا تراک زیبایی بود-قطعه شب تاریک هم بی نظیر بود
علی لهراسبی یکی از خوب های موسیقی ایرانه-ایشالله همیشه شاهد موفقیتش باشیم
-
-
به عنوان یکی از هواداران مهدی احمدوند انتشار این تراک زیبا را به طرفداران علی لهراسبی عزیز تبریک میگم

چهارشنبه 19 آذر 1393 - 22:06

چقد صدات خوبه علی جان.
خوشم میاد ازت.
بازم عالی بود.

پنجشنبه 20 آذر 1393 - 01:39

یکی از معدود تک قطعه های خوب این چن ماه گذشته. ترانش و ملودیش خیلی خوب بود.

سحر هوشمند
2.183.216.26
پنجشنبه 20 آذر 1393 - 11:25

عاااااااااااااااااااااااااليه.................

arsham.g
188.34.91.251
پنجشنبه 20 آذر 1393 - 13:33

دوس نداشتم.

علی
65.49.68.158
پنجشنبه 20 آذر 1393 - 20:57

خیلی جالبه هیشکی اصلا به معنی شعر توجه نداره که آیا فلان مصرع اصلا مفهومی داره یا نه .
فقط هر کی دوست داره الکس تعریف میکنه میگه شعر مهرزاد امیرخانی قشنگه هر کی هم همینجوری دوست نداره میگه کارای مهرزاد امیرخانی در حد روزبه بمانی نیست.که البته فکر نمکنم هیچ کدوم از دوستانی کامنت گذاشتن خیلی تخصصی در زمینه ترانه داشته باشن

یکی از بیتا میگه:

این آدما اصلا شبیهت راه نمیرن
دنبال حوا تا ته دنیا نمیرن

که اشاره داره به موضوع آدم و حوا

اما من چند جا دیدم نوشتن( دنبال هوات)
بعد هیشکی نمیپرسه اصلا (دنبال هوات تا ته دنیا نمیرن )آخه یعنی چی.
بنابراین معلوم میشه که خیلی از نظر دادنا خیلی پایه و اساس محکمی نداره.

مثل حرف دیگه ای که مثلا من دیدم چند جا که گفتن:چون این آهنگ تو زمان کوتاهی ساخته شده و جایگزین آهنگ اول شده پس معلومه که این آهنگ عجله ای کار شده و در حد گروه تولیدکنندش نیست.
من فکر میکنم این هم یه نظر فرامتنی هست و کارشناسانه نیست
من به شخصه به عنوان یکی از ارجینال ترین طرفدارای علی بهش خسته نباشید میگم و اینکه مثل همیشه گل کاشت با تمام سختیا و خستگی های ذهنی کاری سراسر احساس رو تولید کرد و از نظر من از لحاظ اجرا و دیکلماسیون بی نقص.همچنین به بهروز صفاریان که کارش رو خیلی دوست دارم و بقیه دوستانی که تو کار نقش داشتن

جمعه 21 آذر 1393 - 17:03
nn

خب به خاطر اینکه هر بچه ای میفهمه اشتباه نوشته شده.تازه اصلا کسی که آهنگو شنیده دیگه تو هر سایتی که رفت نمیشینه متن آهنگو بخونه چون شنیده.من با مهرزاد کاری ندارم ولی شما انگار خیلی متخصصی!

128.199.42.110
جمعه 21 آذر 1393 - 18:24
علی

اینکه من تخصص دارم یا ندارم که بماند.
اما منظورم از صحبتی که کردم ، تعریف کردنای بی دلیل یه سری از دوستان، و تکذیب کردنای بی دلیل یه سری از طرف دیگه بود.بیشتر هم از دید جامعه شناسی منظورم بود تا صرفِ این ترک ،من به شخصه با یک سری از جاهای ترانه ی این آهنگ ارتباط برقرار کردم،کلا دوسش داشتم اما راجع به کلیتش هم نظر خاصی ندارم که بخوام ازش طرفداری خاصی بکنم یا نکنم،منظور من این بود که: بین خیلی تعریف کردنا با خیلی از تکذیب کردنا تفاوتی نیست وقتی پشتش دلایل قوی وجود نداره همین.

در ضمن شما این بیت رو درست فهمیدی،خب آفرین .البته فهمیدنش هم همچین فضیلتی نیست منم اول که گوش دادم فکر میکردم همون هواست بعدا فهمیدم. منظور من از اون مثال رسوندن منظورم بود

5.237.117.196
شنبه 22 آذر 1393 - 00:35
nn

بله فضیلت نیست منم فقط خواستم مثالتونو نقض کنم.
از دید جامعه شناسی یا هرچی شما نمیتونی نظر همه رو زیر سوال ببری و همه رو به یه چوب برونی.
حالا فکر نکنین من با مهرزاد مخالفما.مهرزاد امیرخانی از نظر من یه جوون با استعداده.بعضا ترکیباتی تو شعراش هست که هوش از سر آدم میبره.بعضا هم ایراداتی تو کارش هست که هیچ جوری نمیشه نادیده گرفت.دلیلشم اینه که هنوز به اون پختگی لازم نرسیده و جای کار زیاد داره.اگه درست پیش بره و مغرور نشه آیندش روشنه.

178.79.164.208
شنبه 22 آذر 1393 - 00:38
nn

ولی فعلا در حد علی لهراسبی نیست.با توجه به کارایی که سابقا از علی لهراسبی شنیدیم.

178.79.164.208
nasrin
80.191.94.41
پنجشنبه 20 آذر 1393 - 22:33

سلام.تيتراژ واقعا عاليه.بعد از البوم 14كلي منتظر بوديم تا بازهمكاري با اقاي صفاريان داشته باشيد.خوشحالم با يك ترانه خيلي خوب،شروع اين همكاري بود.طي اين 2-3سال اخير ك سبك كاري تغييركرده بود،بدنبال ترانه هاي پربار دركارهاتون بودم. خداروشكر صبوري ها فايده داشت وامسال كارهاي خوب وباترانه هاي طولاني وپرمعني بيشتر ازتون شنيديم.سپاس. هميشه موفق باشين

----
2.179.179.254
پنجشنبه 16 بهمن 1393 - 12:30

کار بسیار قوی بود. با این که در 24 ساعت ساخته شد و تیتراژی که قرار بود پخش بشه مجوز نگرفت.
ولی بسیار دلنشین ، ترانه ی خیلی با معنی داشت.
(راضی نباشی زندگی از دست میره...)
همین یک مصرع به کل تیتراژ های این 2 سال تلویزیون ایران می ارزید...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.