برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما»؛
قطعه «فاتحان خورشید» با موضوع توافق هسته ای و به خوانندگی «کاوه کیارستمی»
موسیقی ما – قطعه «فاتحان خورشید» با موضوع توافق هسته ای ایران و گروه 1+5  و به خوانندگی «کاوه کیارستمی» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. این اثر به تهیه کنندگی «مهرداد جهانتاب» و با سفارش سازمان صدا و سیما تولید شده است. ترانه فاتحان خورشید از سروده های «اسحاق انور» است و «حمید اکبرزاده» هم وظیفه آهنگسازی و تنظیم این قطعه ارکسترال را بر عهده داشته است. میکس و مسترینگ کار توسط «علی پورمقدم» (استودیو مهرآوا نوا) صورت گرفته است. «کریم قربانی»، «میثم مروستی»، «علی جعفری پویان»، «پدرام فریوسفی»، «فرزان بیژنی» و «رضا آذرنجات» هم نوازندگانی هستند که در این اثر هنرنمایی کرده اند. گفتنی است که «حمید غلامعلی»، «احمد مهدی» و «فریبا اسدی» در گروه کر این اثر حضور داشته اند.

موضوع اثر فوق بهانه ای بود تا به سراغ مهرداد جهانتاب، تهیه کننده قطعه فاتحان خورشید، برویم و او در این زمینه به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«این پروژه در راستای اهداف ملی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و توافق هسته ای کشور ما و گروه 1+5 و به سفارش بسیج سازمان صدا و سیما تولید شده است. ساختار اثر ارکسترال است و جمعی از بهترین نوازندگان کشور در این کار زحمت کشیده اند. استاد «حمید غلامعلی» هم سرپرستی گروه کر را بر عهده داشتند. این اثر را به روح پر فتوح حضرت «امام خمینی» (ره)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله «خامنه ای»، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای هسته ای تقدیم کردیم.»

او همچنین درباره مضمون شعر این کار گفت:«ما یک مشت بسیار محکمی بر دهان آقای نتانیاهو کوبیده ایم که این مساله در موزیک ویدئو کار هم نمود دارد. در بخشی از شعر داریم:آنکه دامی می نهد خود در قفس افتاده است که اشاره به کارشکنی ها و نقشه های شیطانی او داشته ایم. «بال این خفاش در دشت طبس افتاده است» هم بخش دیگری از ترانه است که به گرفتاری سقوط هلیکوپترهای آمریکایی در طوفان شن صحرای طبس اشاره دارد.»

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود به میزان استقبال مخاطبان از این کار اشاره کرد:«ما فکر می کنیم که استقبال مردم از این اثر خوب باشد زیرا سختی های تحریم واقعا توسط مردم لمس شد و به نوعی حرف دل آنها در این اثر وجود دارد.»

در ادامه می توانید قطعه «فاتحان خورشید» با صدای «کاوه کیارستمی» را برای اولین بار از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1393 - 22:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 8 فروردین 1394 - 23:46

تبريك ميگم به اين تفكر تهيه كننده خوش استعداد كشورم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «فاتحان خورشید» با موضوع توافق هسته ای و به خوانندگی «کاوه کیارستمی» | موسیقی ما