برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک منوی پر هیجان برای دوستداران اجراهای زنده در زمستان امسال؛
کنسرت‌ات را انتخاب کن!
موسیقی ما -  پس از کش و قوس های فراوان سرانجام مجوز کنسرت های موسیقی در کشور صادر شد تا دوستداران اجراهای زنده بتوانند برنامه هایشان را روی صحنه ببرند.

به گزارش «موسیقی ما»، پس از داستان ها و اتفاقات مختلفی که در ماه های گذشته درباره عدم اعطای مجوز کنسرت های تهران و شهرستان در رسانه ها منتشر شد، مسئولین فرهنگی و انتظامی کشور در نشست هایی جداگانه، سرانجام با برخی توافقات، امکان برگزاری برنامه ها را مهیا نمودند و بلیت فروشی این اجراها از صبح امروز برای دوستداران موسیقی آغاز شده است.

در گزارش پیش رو نگاهی گذرا داشته ایم به برنامه اجراهای زنده در تهران که قرار است در زمستان امسال روی صحنه برود.
 
  •  کنسرت بانو
«سیمین غانم» همیشه محبوب بوده و هست و خانم های زیادی برای حضور در کنسرت ایشان تمایل دارند. بانوی خوش صدای موسیقی ایران با اجرای قطعات پرخاطره شان در روزهای 17، 18، 19 و 25 دی ساعت 15:00 درتالار وحدت به اجرای برنامه خواهند پرداخت .  سیمین غانم در دومین جشن سالانه موسیقی ما به پاس یک عمر فعالیت هنری مورد تقدیر قرار گرفت.
 
  • * صدایی داغ در سرمای زمستان
مخاطبان کنسرت های «علیرضا قربانی» معمولاً از همه قشری هستند و حضور در برنامه های این خواننده به صورت خانوادگی اتفاق می افتد. قربانی با اجرای قطعات خاطره‌انگیز خود را در شب‌های زمستانی تهران به روی صحنه خواهد برد. این کنسرت اول تا سوم بهمن ماه در سالن همایش‌های برج میلاد اجرا خواهد شد و قربانی قرار است باز دیگر آثاری از فردین خلعتبری را اجرا کند. این کنسرت احتمالا غافلگیری های نیز خواهد داشت و قرار است در نشستی که پیش از این کنسرت برگزار خواهد شد اتفاق های جالبی بیافتد.
 
  • * برای مرتضی
«محمد علیزاده» پس از روزهایی که همه جامعه پاپ عزادار درگذشت «مرتضی پاشایی» بود، بار دیگر روی صحنه خواهد رفت تا با اجرای کنسرتی ویژه، یاد مرتضی پاشایی را زنده نگه دارد. از جزئیات بیشتر این برنامه اطلاعی در دست نیست ولی گفته می شود علیزاده برنامه های خاصی در این برنامه دارد. این کنسرت 18 و 19 دی ماه در دو سانس 18 و 21:30 برگزار خواهد شد و بهای بلیت‌های اجرا 30 تا 100 هزار تومان است.
 
  • * فرزاد هم هست
فرزاد فرزین معمولا برای اجراهایش اتفاق های خاصی را پیش بینی می کند و از معدود خواننده های پاپی است که پرفرمنس های جالبی در اجراهایش دارد. باید دید آیا برای اجرای جدیدش برنامه ریزی خاصی کرده است یا خیر. فرزین 25 و 26 دی، ساعت 18:30 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می رود.
 
  • * سیروانی ها
سیروان خسروی با گروه جدیدش روز های 27 و 28 دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود. پیش تر شایعه ممنوع الکاری وی مطرح بود که این کنسرت خط پایانی بر این شایعات است.
 
  • * دوستشان دارید؟!
نقطه اوج کنسرت های گروه «سون» قطعه «دوستت دارم» است که همیشه سالن را تا مرز انفجار پیش می برد. آنها این بار قرار این انفجار را در تاریخ های 23 و 24 دی ، ساعت 18:30 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه گذاشته اند و چیز دیگری از این برنامه هنوز منتشر نشده. دلتان اگر هوس هیجان و شور کرده، بسم الله...
 
  • خوشبختی با حمید عسکری
حمید عسکری خواننده آلبوم «خوشبختی» در روز نهم بهمن ماه به دیدار مردم پایتخت می‌رود. کنسرت او طی دو سانس و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به همت شرکت «سل فا» به مدیریت «مجید طوسی» روی صحنه می‌رود.
 
  • * فریدون بعد از «عشق یعنی»
خواننده خوش صدای پاپ که به زودی آلبوم جدیدش را روانه بازار موسیقی کشور می کند، در 22 دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می رود و آثارش را به صورت زنده اجرا می کند. تنظیم کلیه قطعات کنسرت را در این برنامه «بهروز صفاریان» بر عهده داشته است. آلبوم جدید فریدون با مدیریت هنری بهروز صفاریان به زودی منتشر می شود و انتظار می رود قطعات این آلبوم نیز در این کنسرت اجرا شود.
 
  • * بمب انرژی
امید حاجیلی کنسرت قبلی را با عنوان «انرژی مثبت» برگزار کرده بود و این بار عنوان «بمب انرژی» را برای برنامه اش در نظر گرفته است. حاجیلی با گروهش که تغییراتی در آن ایجاد شده، نخستین کنسرت زمستانی خود در سال 93 را 29 دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تجربه خواهند کرد. این برنامه در دو سانس 18:15 و 21:30 و با بلیت هایی از 40 تا 100 هزار تومان برگزار می‌شود. اگر به دنبال برنامه ای شاد و پرهجان هستید این کنسرت برایتان مناسب است.
 
  • * ارکستر مجلسی رسا
این کنسرت روز سوم دی ماه ساعت 20:00 در سالن رودکی برگزار خواهد شد.
 
  • * شیپور صلح
3، 4، 17مهرماه گذشته اولین اجرای این کنسرت در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه رفت و با استقبال بسیار خوبی نیز همراه شد. همین استقبال علی قمصری را بر آن داشت تا بار دیگر این کنسرت را در تالار وحدت و در تاریخ های  دی، برگزارکند. بردیا کیارس رهبری ارکستر را بر عهده دارد و محمد معتمدی خوش صدا نیز روی برخی قطعات می خواند.
 
  • * گروه رز
گروه رز که «نازلی بخشایش» سرپرستی آن را بر عهده دارد، ساعت 3 عصر  4 و 5 دی ماه 1393 در فرهنگسرای نیاوران برای بانوان به اجرای برنامه ای همراه حرکات آیینی سنتی خواهند پرداخت. نسرین صفوی خواننده ی این کنسرت است.
 
  • * 100 سال موسیقی ایران برای پیانو
لیلا رمضان در برنامه ای تحت عنوان 100 سال موسیقی ایران برای پیانو، رسیتال پیانوی خود را در روزهای 4 و 5 دی، و در سالن رودکی روی صحنه خواهد برد.
 
  • * دوئت گیتار کلاسیک
سالن رودکی در عصر روز پنجم  دی ماه میزبان مجید امانی و حامد حدیدی است که به  دوئت گیتار کلاسیک خواهند پرداخت.
 
  • * کنسرت دستاس ، طرحی از پیام جهانمانی ( گروه راه(
5 و 6 دی، ساعت 21:00  در فرهنگسرای نیاوران گروه دستاس هم آلبومشان را رونمایی می کنند و هم کنسرت شان را روی صحنه می برند.
 
  • * مسعود امامی و عاشقانه هایش
  5 دی  ساعت 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه مسعود امامی و گروه اش روی صحنه می روند. این کنسرت قرار است اجرایی برای قطعات محبوب آلبوم جدید مسعود امامی باشد.
 
  • * گیتار کلاسیک زمان
7 ارکستر گیتار کلاسیک زمان به سرپرستی فرزاد دانشمند در روز های و8 دی، ساعت 20:00  در سالن رودکی روی صحنه می رود.
 
  • * مازیار فلاحی
مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ روز هشت دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه قطعات محبوبش را اجرا خواهد کرد.
 
  • * رسیتال بین المللی ایران و یونان
11این رسیتال به سرپرستی آریا باستانی نژاد در روزهای  و 12 و 13 دی ماه، ساعت 18:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.
 
  • * چهارمین جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر‌
این جشنواره به مدت چهار شب از 11 تا 14 دی ماه در تالار رودکی برگزار می‌شود و هرشب ساعت 20:00 طبق برنامه ریزی، گروه ها و هنرمندان مختلف به هنرنمایی می‌پردازند. بلیت های این برنامه 30 و 40 هزار تومان قیمت گذاری شده اند.
 
  • * رسیتال پیانوی فریدون ناصحی
نوازنده چیره دست پیانو، پس از اجرای 27 مهر در فرهنگسرای نیاوران، این بار نیز در همان سالن رسیتال پیانو خود را برگزار می‌کند. این برنامه 13 دی ساعت 20:30 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
 
  • *سلول شخصی روی استیج
رضا یزدانی 10 دی ماه آلبوم جدیدش با نام «سلول شخصی» را به بازار می‌فرستد و پنج روز پس از آن (15 دی)، در سالن میلاد نمایشگاه در دو سانس 18:15 و 21:45 به اجرای زنده آثار جدید و قدیمش می‌پردازد.
 
  • * ارکستر فیلارمونیک تهران به رهبری آرش گوران 2015...1880
تالار وحدت در روزهای 15 و 16 دی میزبان ارکستر فیلارمونیک تهران است که به رهبری آرش گوران برنامه اش را اجرا خواهد کرد. از این اجرا خیلی ها تعریف کرده اند که از آن یادداشتی است که علیرضا قربانی برای این اجرا نگارش کرده است.
 
  • * احسان حق شناس
«احسان حق شناس» که یک بار به دلیل درگذشت آیت الله مهدی کنی کنسرتش را به تعویق انداخته بود، 17 دی ماه آن را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد کرد. این خواننده اتفاقات خاصی برای کنسرت جدیدش و به ویژه opening آن در نظر گرفته که مخاطب را برای حضور در برنامه اش تحریک می‌کند.
 
  • * کنسرت گروه مهوار
26 دی، ساعت 16:30 در فرهنگسرای نیاوران گروه مهوار به سرپرستی و خوانندگی مهناز روستا اجرایی را برای بانوان برگزار خواهند کرد.
 
  • * کنسرت بختیاری و لری گروه گهر
3 بهمن در ساعت 18:00 و 20:30 در تالار ایوان شمس کوروش اسد پور و سیف الدین آشتیانی کنسرت بختیاری و لری گروه گهر را روی صحنه می برند
 
  • * کنسرت برگ ریز
7 گروه برگریز با خوانندگی حسین علیشاپور قرار بود این اجرا پیش از ماه محرم روی صحنه ببرند که درگذشت آیت الله مهدوی کنی باعث لغو همه کنسرت های آن روز ها شد. حالا قرار است این اجرا روز بهمن ساعت 20 در سالن فرهنگسرای نیاوران روی صحنه برود.
 
  • * کنسرت آقای سماع
2 و 3 اسفند، ساعت 20:30 در سالن رودکی امیرحسین حسنی نیا کنسرت آقای سماع را با همراهی سماع قونیه و مراکش روی صحنه می برد.
 
  • * آنسامبل حرکات فولکلوریک گونای ( آذربایجانی - لزگی - کردی - گیلکی - سماع ) ویژه بانوان
24 این اجرا در تاریخ و 25 دی، ساعت 17:00 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود
 
  • * کنسرت هنگامه اخوان
کنسرت موسیقی هنگامه اخوان با اجرای قطعات بازسازی شده «درویش‌خان» و «امیرجاهد» ویژه بانوان در تالار وحدت برگزار خواهد شد. قطعاتی که در کنسرت اجرا خواهند شد در دستگاه ماهور و با آواز اصفهان هستند و شامل بازسازی‌های امیر جاهد و درویش‌خان می‌شوند.
 در این کنسرت آزاده امیری (تار)، شیما بلوکی‌فر (کمانچه)، نسیم اربابی (کمانچه)، نازنین پدرثانی (تمبک) و مرجان راوندی (عود) به نوازندگی خواهند پرداخت.. کنسرت موسیقی «هنگامه اخوان» ۴ دی ماه، ساعت ۱۶ در تالار وحدت ویژه بانوان برگزار می‌شود.

 
  • * کنسرت پیانو
رسیتال پیانو «رافائل می‌ناسکانیان»، پیانیست برجستهٔ ایرانی، پنجم دی‌ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود. در این کنسرت، فانتزی دو می‌نور و سونات دوماژور از موتسارت، مجموعه قطعات اپوس۱۶ از شومان و ۱۵ آواز روستایی مجار از بارتوک اجرا خواهد شد.


لیست بالا مجموعه از کنسرت هایی است که برگزاری شان قطعی شده و بلیت فروشی آن ها آغاز شده است. هنرمندان دیگری نظیر احسان خواجه امیری، محسن یگانه، بنیامین، زانیار خسروی، سالار عقیلی، گروه دارکوب، ارکستر بادی تهران و .. نیز برنامه های برای فصل زمستان در نظر دارند که به محض قطعیت اعلام خواهد شد.

همچنین علاقه مندان موسیقی تلفیقی منتظر اخبار خوبی درباره دومین هفته موسیقی تلفیقی تهران در روزهای آینده باشند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1393 - 12:24

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 2 دی 1393 - 18:27

منتظر کنسرت اونی هستیم که همه منتظر کنسرتشن،محســـــــــــــــــــــــــن چاووشی

چهارشنبه 3 دی 1393 - 20:54
سعید

چرا خشایار اعتمادی علی اصحابی مجید اخشابی عصار و شهروز نیما مسحا کنسرت نمی ذارن

و مجورز البوم عبدالمالکی چرا صادر نمیشه همچنین داریوش شهریاری

احسان خواجه امیری علی لهراسبی و رضا صادقی کنسرت ندارن محسن یگانه ک امریکاست

از البوم بابک رادمنش خبر بزارید

2.180.72.61
سه شنبه 2 دی 1393 - 19:11

حیف نمیتونم از رشت بیام موقع امتحان ها،
ولی فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده بهترین خواننده ایران،
دوستان حتما برید پشیمون نمیشید

سه شنبه 2 دی 1393 - 19:23

جای کنسرت عماد طالب زاده عزیز خالیه ان شاء الله هر چه زود تر ایشون هم مجوز بگیرن و بتونن کنسرت برگزار کنن

سه شنبه 2 دی 1393 - 19:32

صد درصد اگر می شد انتخابم فرزاد فرزین است که بعد کنسرت هاش تا یک ماه پر از انرژی هستم . معمولا اخه اخیرا یکم کمرنگ شده ولی هنوز هست همیشه پر از هیجانه . حتی ویدیو های کنسرتش به ادم جو میده . ولی چیزی که مهمه خوشحالم که دوباره بازار کنسرت ها داغه کنسرت یعنی علائم حیاتی موسیقی که الان هست . الحمدلله . جای مرتضی موسیقی پاپ خالی . خیلی خالی کاش یکی از کنسرتا مال مرتضی بود .

سه شنبه 2 دی 1393 - 21:01

منتظر وسعت صدای ایران و امپراطور هستم...

سه شنبه 2 دی 1393 - 21:40

به نظر من در بخش پاپ:سيروان خسروي،محمد عليزاده،رضا يزداني،اميد حاجيلي. ً سنتي و تلفيقي:عليرضا قرباني(چارتار و همايون شجريان)،ريستال پيانو با حضور نابغه ١٠ ساله پيانو

سه شنبه 2 دی 1393 - 21:47

حییییف جای آقای عاشقانه ها خالیه :( البته با انتشار پاییز تنهایی قراره ایرات منفجر شه و بهترین کنسرتارو بذاره

شنبه 6 دی 1393 - 14:18
مهسا

دقیقا...همه در انتظار طوفان پاییز تنهایی!!!!

5.221.95.11
سه شنبه 2 دی 1393 - 21:47

بلیط کنسرت سیروان خریدن داره ... الان قفلم رو آهنگ «کجایی تو» ...

سه شنبه 2 دی 1393 - 21:59

واااااااای...خوش به حال اونایی که میتونن برن...

من اگه امتحان نداشتم حتمابه کنسرت فرزادفرزین میرفتم...

پیشنهادمیکنم اونایی که میتونن حتمابرن واین فرصتوازدست ندن وجای ماروهم خالی کنن...

امیدوارم همه ی خوانندها کنسرت خاطره انگیزی برگزارکنند...

موفق باشید(;

سه شنبه 2 دی 1393 - 22:18

فقط فـــــرزاد فــــــرزین

سه شنبه 2 دی 1393 - 22:27

فقط و فقط و فقط کنسرت محمد علیزاده

سه شنبه 2 دی 1393 - 22:57

از مهدی یراحی خبری نیس؟ :|

سه شنبه 2 دی 1393 - 23:04

چقدر دردناکه نبودن اسم «مرتضی پاشایی» بین کنسرتها،اگه بود الان دوباره تور کنسرتهاش رو شروع می کرد...

سه شنبه 2 دی 1393 - 23:35

موزیک ما پس اهنگ جدید سیروانو به اسم "کجایی تو "نذاشتین؟
تنظیم و ملودی : سیروان خسروی و زانیار خسروی
ترانه : امیر یگانه

کجایی تو

کجایی تو کاش میدیدی من خسته شدم
به این زودی چجوری شد اون عشق شدید
به این آسونی به آخرش رسید

با فکرت رو لبام یه لبخند میاد
چقد دلم هنوز اون روزا رو میخواد
از آخرین بار که چشمام تو رو دیدن
فهمیدم که عشق یعنی نرسیدن

با رفتن تو از عشقم کم نمیشه
تو قلبم میمونی واسه همیشه
واسه همیشه…

سخته برام ولی ازت میخوام
برنگردی هرگز دیگه به دنیام
برنگرد تا اون تصویری که ساختم
همون باشه که ازت مونده تو رویام

با فکرت رو لبام یه لبخند میاد
کاشکی توام منو نمیبردی از یاد

از آخرین بار که چشمام تو رو دیدن
فهمیدم که عشق یعنی نرسیدن
با رفتن تو از عشقم کم نمیشه
تو قلبم میمونی واسه همیشه
واسه همیشه…

سه شنبه 2 دی 1393 - 23:51

یانی چی شد پ؟

چهارشنبه 3 دی 1393 - 01:18

فرزاد فرزین در اجرای گذشته بدون اتفاق خاصی روی صحنه رفت؟ مطمئنین شما اون کنسرت رو بودین اصلا؟ چون عکساشم حتی نذاشتین نمی دونم چرا. مردم همه انگشت به دهن مونده بودن که! فیلمشم قراره منتشر بشه. بهترین اینترو رو همین برنامه گذشته فرزین داشت اتفاقا. ۱۷ مهر بود دیگه فک کنم

چهارشنبه 3 دی 1393 - 22:38
سارا پویافر

دقیقا حرف دل منو زدی منم میخواستم همینو بگم...تو باغ نیستن اینا اصلا....حالا ما مث طرفدارای بقیه ی خواننده ها هی راه و نیمه راه نمیایم بگیم چرا کنسرتای فرزادو پوشش نمیدی تو جشن موسیقی ماهم حقشو خوردین و کلا باهاش مشکل دارین و این حرفا اینام به روی خودشون نیاوردن تو خبرم اینجوری نوشتن واقعا که...

151.244.133.236
چهارشنبه 3 دی 1393 - 11:28

فقط محمد معتمدی
محمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمدمعتمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی
ok?????

چهارشنبه 3 دی 1393 - 11:37

امیدوارم بتونم یکیشو برم

چهارشنبه 3 دی 1393 - 12:16

حیف که نمیتونم فعلا کنسرت برم ولی صد درصد اگه میتونستم کنسرت فرزاد رو میرفتم. فعلا منتظر ویدیوی کنسرت مهرشم که به شدت ترکوند و به زودی میاد ^_^

چهارشنبه 3 دی 1393 - 12:30

محــــــــــــــــــــــــــــــــســــــــــــــــــــــــــــــــــن چــــــــــــــــــــــــــــاوشــــــــــــــــــــــــی

چهارشنبه 3 دی 1393 - 12:49

فقط فرزاد فرزین

چهارشنبه 3 دی 1393 - 12:52

faghat farzad farzin

چهارشنبه 3 دی 1393 - 13:37

فقط محسن یگانه کنسرتش خوبه

چهارشنبه 3 دی 1393 - 15:54

فقط آقای شو من ..... فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرزاد فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرزین

چهارشنبه 3 دی 1393 - 16:25

انشال...احسان بعد ترکوندن با آلبوم پاییز,تنهایی اجراهای فوق العادشو دوباره شروع کنه.ما که بی صبرانه منتظرتیم آقای عاشقانه های ایران.

چهارشنبه 3 دی 1393 - 18:08

این خیلی خوبه که مسئولان ما برای مردم وهنرمندا اینقدر احترام قائلن و میگذارن هنرمندا باز روی استیج خود نمایی کنن و طرفداراشون رو شاد و راضی کنن اما کاش یه مقدار روی قیمت بلیت ها به اندازه زمانشون فکر میشد به نظرم با این قیمت های بالا تنها معدود کسانی میتونن برن اطلاع دارم که هزینه برگزاری کنسرت برای کنسرت گذاران گزاف و سنگینه و ممکنه با تجدید نظر یکی از مسئولان در رابطه با کنسرت ها مشکلات زیادی به وجود بیاد اما باید تمام قشر های جامعه بتوانند از این انرژی هایی که هنرمندانشون به انها منتقل میکنن استفاده کنن امیدوارم تو ی قیمت گذاری ها کمی تجدید نظر بشه.....

چهارشنبه 3 دی 1393 - 18:19

سلام.وای خدا حیف نمیتونم بیام تهران
فرزاد تو روو خدا بیا مشهد ی کنسرت بزار باور کن اینجا خیلی طرفدار داری
ایشالا ی روزی همه طرفداران فرزادفرزین بتونن برن کنسرتش

چهارشنبه 3 دی 1393 - 18:38

خوش به حال تهرانیا، ما که همیشه محرومیم

چهارشنبه 3 دی 1393 - 20:12

ما که استااااااااااد علیرضا قربانی رو انتخلاب کردیم ایشالله مثل همیشه بترکونن

چهارشنبه 3 دی 1393 - 21:30

حیف اسم یک نفر نیست....
مــــرتــــضـــی پـــــاشــــایـــــی

چهارشنبه 3 دی 1393 - 22:24

مرتضي عزيز جااات خييييييييييلي خاليه
كه بادرد وسرطان ركورد اجراهاي زنده رو زدي
كاش يبار ديگه ميتونستي بخوني مرتضي

ممنون ازمحمدعليزاده عزيز وبامعرفت
دوستت داريم تاابد

چهارشنبه 3 دی 1393 - 22:48

فقط و فقط فرزاد فرزین...فرزاد تو همه ی زمینه ها که اوله دیگه کنسرتاشم که دیگه حرف نداره و توی کنسرت و اجرای زنده کسی به گرد پاش نمیرسه...بعدم شما واقعا روتون میشه راجب کنسرت اخر فرزاد اینجوری بنویسین؟؟؟؟؟سه برابر کنسرت ماسک هیجان داشت اون کنسرت...17 مهرم برگزار شد اسمشم کنسرت شوک بود واقعا هم اسم برازنده ای بود و فرزاد هفدهم بهمون خیلی شوک وارد کرد و شمام اصلا پوشش خبری نکردین اون کنسرتو...نیازی به توضیح اضافه نیست فیلمش میاد خودتون متوجه میشین!!!

چهارشنبه 3 دی 1393 - 22:57

فقط فرزاد و سیروان یعنی خاص ترین

پنجشنبه 4 دی 1393 - 00:17

نگفتی کنسرت فصل زمستونو چیکار کنیم
اخه چرا تنهامون گذاشتی
اخ کجا رفتی مرتضی
ما کجا رو داریم بریم
دیگه کی بهمون بگه دوستون دارم تا ابد

پنجشنبه 4 دی 1393 - 09:10

یه صبح تلخ پاییزی
دلامون خونه ی غم شد
چون از فهرست کنسرتا صدای مرتضی کم شد......
)-:

پنجشنبه 4 دی 1393 - 13:08

تو موسیقی اصیل من صدای معتمدی رو بسیار دوس دارم وکنسرتش رو شرکت میکنم
و توصیه میکنم شما هم شرکت کنین

پنجشنبه 4 دی 1393 - 15:59

حیف که اسم امپراطور خانواده خاص نیست بعد رفتنش دیگه حوصله هیچ کنسرتی نیست

پنجشنبه 4 دی 1393 - 17:13

فقط ســـــــــــــــــــــــــلطـــــــــــــــــــــــــان پاپ
فــــــــــــــــــــــــــــــــــرزاد فــــــــــــــــــــــــــــــــرزین
فیلم کنسرت هم که میاد تا چند روزه دیگه تا ببینید چجوری ترکوند

پنجشنبه 4 دی 1393 - 19:21

فقط محمد علیزاده .. وای دلم میخواد برم کنسرتشو حیف نمیشههههههههههههه این امتحانا رو کجای دلم بذارم :((

جمعه 5 دی 1393 - 00:54

بی صبرانه منتظر کنسرت میلاد درخشانی و کاوه آفاق هستم... کنسرت سیروان هم که هست.
وای این زمستون قراره عالی بشه.

جمعه 5 دی 1393 - 11:52

کاش میفهمیدم مشکلتون با مازیار چیه... اصلا باورم نمیشه انقدر بی تفاوت درباره اش نوشتین این همون مازیاریه که گزارش کنسرتاشو خیلی دقیق تو سایت میذاشتینا... اصلا از چشمم افتادین بد جوری...

جمعه 5 دی 1393 - 13:49

دوست داشیم 7 رو میرفتم ولی تو امتحانامه... کاش 1 ماه بعد هم کنسرت بزاره .. :((

جمعه 5 دی 1393 - 22:56

فقط فرزاد......فقط ای کاش.....مرتضی هم بود..روحش شاد..

شنبه 6 دی 1393 - 12:52

گروهی که آروم آروم خودشو داره میکشه بالا
من دو تا کنسرت قبلی آقای سماع رو دیدم .عالیه.
مدتها بود موسیقی خوب و ساده نشنیده بودم.حتما برید

یکشنبه 7 دی 1393 - 16:05

فقط محمد علیزاده
فوق العادس

یکشنبه 21 دی 1393 - 12:24

خواهشا مازیار عزیز امسال هم در کیش کنسرت داشته باشه من به عشق صداش تا کیش میام

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت‌ات را انتخاب کن! | موسیقی ما