برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه کنسرت آواز و پیانو و در گفتگو با سایت «موسیقی ما» مطرح شد؛
مانی رهنما: این کنسرت برای مردم است
موسیقی ما - «مانی رهنما» در تالار وحدت تهران روی صحنه می رود. او این بار برای مخاطبانش برنامه متفاوتی را تدارک دیده است و با کنسرت آواز و پیانو طی روزهای سیزدهم و چهاردم دی ماه از آنها میزبانی خواهد کرد. «رضا تاجبخش»در این برنامه تکنوازی پیانو را انجام می دهد و قطعاتی از آلبوم «کجا به خنده می رسیم» و سایر عاشقانه های ماندگار این خواننده با سابقه اجرا خواهند شد. علاقه مندان این کنسرت می توانند از هم اکنون نسبت به تهیه بلیت های خود از مراکز معتبر فرهنگی و هنری اقدام نمایند.

مانی رهنما درباره کنسرت پیش رو به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:«در سال 89 به همراه «آندره آرزومانیان» و «رضا تاجبخش» آلبومی به نام «کجا به خنده می رسیم؟» را منتشر کردیم. این در واقع اولین کنسرت آن آلبوم است اما شش یا هفت قطعه اش را اجرا خواهیم کرد. کلا قرار است که پانزده الی هجده قطعه را اجرا کنیم که سایر بخش های کنداکتور ما هم شامل آثاری است که از دیدگاه مردم برجسته تر یا به عبارتی هیت شده اند. در واقع این کنسرت برای مردم است و انتخاب ما هم از بین آثاری بود که مورد توجه و محبت مردم قرار گرفت. رضا تاجبخش نوازنده است و سورپرایزهایی هم از لحاظ صحنه اجرا خواهیم داشت. سعی ما این است که یک فضای خوبی را ایجاد کنیم. کنسرت قبلی ما در این سالن بود و به دلیل استقبال مردم، بر آن شدیم که برنامه را تمدید کنیم. با توجه به تیم اجرایی که مشغول هماهنگی و برنامه ریزی برای کنسرت هستند، منهای اجرای خودم که باید ببینیم در آن شب چه اتفاقی رخ می دهد، فکر می کنم که برنامه بدی نداشته باشیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا به غیر از رضا تاجبخش، نوازنده دیگری هم در این برنامه حضور دارد اعلام کرد:«کنسرت پیانویی است و با تکنوازی رضا تاجبخش همراه خواهیم بود اما برنامه های دیگری هم در زمینه سازی این برنامه داریم که الان نمی توانیم در مورد آنها صحبت کنیم.»

این خواننده همچنین پیرامون جدیدترین فعالیت های خود هم به این نکات اشاره کرد:«یک آلبوم در دست تولید دارم که به امید خدا امسال و تا پیش از سال جدید روانه بازار می شود. فضای کار آن نسبت به سایر آثار من و در بخش هایی نظیر ملودی، شعر و سازبندی تفاوت زیادی دارد و فرم جدیدی در کارنامه کاری من خواهد بود. از لحاظ سازبندی و تنظیم یک مقدار به روزتر شده است اما از کلیت آثار من دور نیست. دوستان زیادی نظیر «بابک صحرایی»، «افشین مقدم»، «سجاد ایران نژاد»، «علیرضا افکاری» و «بهنام رهنما» و... از جمله همراهان این مجموعه هستند. چند قطعه سافت راک ماژور هم توسط برادر من کار شده است.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 - 00:21

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 10 دی 1393 - 13:02

درود به ماني رهنما كه سبك و نوع نگاهش در موسيقي باعث ارتقا و وجهه موسيقي پاپ نوع متفكرانه و عميق است. تالار وحدت بهترين فضا براي اين نوع كارهاي فاخر است. همين كه يك خواننده موسيقي پاپ نگاههاي حتي سختگيرترين اهالي موسيقي را به سمت خود مي آورد كه در تالار وحدت كنسرت دو نفره با پيانو اجرا مي كند و نشان مي دهد كه چقدر بايد از تكنيك هاي اواز بداند و چقدر بايد توانمندي داشته باشد و بخصوص او از شاگردان هنرمند بزرگي به نام بابك بيات است از نكات مهم پيرامون اين كنسرت است.براي ماني رهنما، حميد حامي و نيما مسيحا سه خواننده بزرگ سبك پاپ - كلاسيك بهترين آرزوها را داريم همواره.

چهارشنبه 10 دی 1393 - 14:02

موسیقی ما
لطفا یه گزارش از آلبوم جدید احسان خواجه امیری و زمان انتشارش ارائه بدید.
با تشکر.

چهارشنبه 10 دی 1393 - 14:19
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

احسان تو اینستاگرام گفت به دلیل تیراژ بالای آلبوم دو هفته دیگه میاد.معلوم نیس چقد گفته!!! منتظر بهترین و پرفروش ترین آلبوم سال(پاییز تنهایی) باشی......

2.177.181.45
چهارشنبه 10 دی 1393 - 17:50

ایول به مانی رهنما خیلی منتظر آلبومش بودم به شخصه چه بشود با البوم احسان...

چهارشنبه 10 دی 1393 - 18:55

خوشبحال کسایی که این کنسرتو میرن، با تکنوازی رضا تاجبخش ...

چهارشنبه 10 دی 1393 - 22:00

نمیدونم چرا انقد صدای مانی رهنما مهجور مانده. به نظرم یکی از با تکنیک ترین خواننده های پاپه

پنجشنبه 11 دی 1393 - 17:28

خواننده درست و حسابی پاپ یعنی مانی رهنما، حامی و نیما مسیحا. واقعا از سایت موسیقی ما ممنونم که خبر مانی رهنما رو تیتر اصلی کرد. مانی واقعا لیاقتش خیلی خیلی بیشتر از اینهاست البته این امر سلیقه ای نیست بلکه اهل فن همگی این را می دانند که آوازخوان پاپ یعنی مانی رهنما، حامی و نیما مسیحا.

جمعه 12 دی 1393 - 13:11

مانی رهنما جای خودش ولی رضا تاجبخش از نوابغ کمیاب موسیقی هستش

جمعه 12 دی 1393 - 14:08

استاد بیات یک جمله در مورد مانی رهنما گفتن که قدرت این خوانندرو نشون میده
ایشون گفتن مانی رهنما نه تنها خواننده خوبی است بلکه مهندس آواز و خوانندگی است
درود براستاد بیات که چنین شاگردانی پرورش داد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مانی رهنما: این کنسرت برای مردم است | موسیقی ما