برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ادامه تور کنسرت های زمستانی این خواننده؛
شهرام شکوهی 18 و 19 دی ماه در زاهدان و 20 دی ماه در زابل به روی استیج می رود
موسیقی ما – خواننده آلبوم «مدارا» برای اولین بار در استان سیستان و بلوچستان، قطعات پرطرفدار خود را اجرا خواهد کرد. «شهرام شکوهی» در ادامه تور کنسرت‌های زمستانه‌اش به طی روز‌ها ۱۸ و ۱۹ دی ماه در زاهدان روی صحنه می‌رود و بیستم دی ماه هم با مخاطبان خود در زابل دیدار می‌کند. او که این روز‌ها پیگیر مراحل تولید سومین آلبومش است، تور جدید کنسرت‌های خود را از تبریز آغاز کرد. برنامه‌های او در سیستان و بلوچستان به همت موسسه «آوای مهر میهن» و به تهیه کنندگی «بهزاد میرحسینی» برگزار می‌شود که برای این کنسرت‌ها برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

بهزاد میرحسینی درباره این کنسرت‌ها به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «برنامه ریزی‌های مفصلی برای اجرای یک برنامه ویژه و به یاد ماندنی و در خور شأن مردم خونگرم و می‌ه‌مان نواز زاهدان صورت گرفته است. مردم زاهدان به سبب دوری از پایتخت همواره از کمترین امکانات تفریحی برخوردار بوده‌اند که این امر ما را واداشته تا با تمام انگیزه و انرژی نسبت به برگزاری کنسرت‌های موسیقی برای این مردم اقدام کنیم. در همین راستا برنامه‌های ویژه‌ای برای کنسرت بزرگ شهرام شکوهی در زاهدان تدارک دیده‌ایم که با توجه به تبلیغات بسیار گسترده در سطح شهر و به لطف حمایت‌های بی‌شائبه حجت الاسلام دانشی مدیرکل ارشاد استان و جناب آقای نجفی رئیس اداره ارشاد زاهدان، این کنسرت با استقبال بی‌نظیری روبرو گردیده، به طوری که ۸ روز مانده به اولین اجرا، ۸۰ درصد از بلیط‌های شب اول به فروش رفته است و سعی بر آن داریم که یک روز دیگر این کنسرت بزرگ را تمدید کنیم که در صورت اخذ مجوزهای لازم، اطلاع رسانی در این زمینه صورت خواهد پذیرفت.

او در ادامه تصریح کرد: «از همشهریان عزیز زاهدانی خواهشمندیم در صورت تمایل هرچه زود‌تر نسبت به تهیه بلیط این برنامه اقدام نمایند. همچنین در این برنامه و باز هم برای اولین بار در زاهدان تیم صدابرداری و نور‌پردازی ویژه‌ای را برای به روی صحنه بردن بهترین برنامه مأمور کرده‌ایم.»

میرحسینی در خصوص برگزاری این برنامه در شهر زابل نیز افزود: «جناب آقای باقری رئیس اداره ارشاد زابل که خود فردی فرهنگی و از جنس هنر هستند، حمایت‌های ویژه‌ای برای برگزاری این برنامه که برای اولین بار در طول تاریخ موسیقی ایران در شهر زابل برگزار خواهد شد، داشته‌اند. زابل دیار رستم و سهراب است و با قدمتی بیش از ۷۰۰۰سال مردمان با فرهنگ و با تمدنی را در دل خود جای داده است. حق این مردم و این شهر است که همواره از بهترین‌ها برخوردار باشند. به امید خدا و به لطف مسئولین و در صورت اخذ تمام مجوزهای لازم و فرصت مناسب برای اجرا، در این شهر هم اجرایی ویژه و فوق العاده را به روی صحنه خواهیم برد که جزئیات این برنامه و نحوه بلیط فروشی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. آقایان شهرام شکوهی و مرتضی دلیری (مدیربرنامه‌های شکوهی) کمال همکاری را با ما برای اجرا در شهرهای زاهدان و زابل داشته‌اند و ضمن همکاری برای اخذ مجوز، اشتیاق زیادی برای دیدار با دوستداران خود در این دو شهر نشان داده‌اند که از همین جا تشکر ویژه‌ای از این عزیزان داریم. امیدواریم به لطف خدا، مردم و مسئولین محترم برنامه‌ای در خور شأن مردم این دو شهر برگزار شود.»

بهزاد میرحسینی نهایتا خاطرنشان کرد: «این برنامه در هر شب رأس ساعت ۱۹ آغاز خواهد شد و گیشه فروش بلیط‌های این برنامه فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی، لوازم آلات موسیقی و سوپرمارکت‌های معتبر سراسر شهر زاهدان است. همچنین واحد روابط عمومی این کنسرت به شماره ۳-۳۳۲۲۱۳۷۲-۰۵۴ به مدیریت عارف خیرخواه آماده پاسخگویی به شهروندان می‌باشد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 - 00:00

دیدگاه‌ها

شنبه 13 دی 1393 - 15:34

جناب شهرام شکوهی تو این عکس چقدر شبیه دکتر اصفهانی شده.....؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! :)

شنبه 13 دی 1393 - 16:53

faghat ostadddddd shokoohi

شنبه 13 دی 1393 - 20:00

کاش تاریخ و ساعت فروش بلیت تهران رو مشخص کنید.ممنون

یکشنبه 14 دی 1393 - 08:59

حق همه مردم ایران است که همواره از بهترین ها برخوردار باشند...عالی بود.
خدا قوت .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهرام شکوهی 18 و 19 دی ماه در زاهدان و 20 دی ماه در زابل به روی استیج می رود | موسیقی ما