برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش تصویری «موسیقی ما» از کنسرت این گروه به سرپرستی «محسن شریفیان» در بوشهر؛
«لیان» با وجود حواشی، خاطره سازی کرد
موسیقی ما - «محسن شریفیان» و گروه «لیان» برای اولین بار و پس از شانزده سال در شهر بوشهرروی صحنه رفتند. این گروه مطرح که سابقه اجرا در فستیوال های مهم بین المللی را دارند تا کنون موفق به برگزاری برنامه ای در زادگاهشان نشده بودند. سرانجام و با وجود حواشی و جنجال های فراوان، آنها توانستند تنها یک سانس کنسرت را در سالن سینما «آوینی» بوشهر اجرا کنند. حواشی که بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و سایت «موسیقی ما» هم در همان شب دوازدهم دی ماه گزارش اختصاصی را در این زمینه روی خروجی خود قرار داد.

با حمایت مقامات استانی و قاطعیت تحسین برانگیز نیروهای انتظامی، افراد قانون شکنی که قصد لغو این کنسرت را داشتند متفرق شدند. اما با این وجود اجرای سیزدهم و چهاردهم دی ماه گروه لیان در بوشهر لغو شد. محسن شریفیان و سایر نوازنده ها تنها یک سانس در این شهر روی صحنه رفتند اما همین مساله باعث شد که طلسم بشکند و شاید در ادامه باز هم شاهد اجرای آنها در سواحل نیلگون خلیج فارس باشیم.

اما از سوی دیگر کنسرت لیان به سرپرستی محسن شریفیان قرار است که طی روزهای بیستم و بیست و یکم دی ماه در استان فارس برگزار شود. تالار «حافظ» شهر شیراز قرار است که پذیرای مخاطبان این کنسرت باشد و اعضای لیان، بهترین و خاطره انگیزترین قطعات خود را در دیار شعر و ادب روی صحنه خواهند برد.

اما اکنون می توانید نظاره گر گزارش تصویری اختصاصی سایت «موسیقی ما» از کنسرت گروه لیان در شهر بوشهر باشید. «آرش هاشمی»، بهترین لحظات این برنامه جنجالی را ثبت کرده است که در ادامه مشاهده می کنید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1393 - 16:19

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «لیان» با وجود حواشی، خاطره سازی کرد | موسیقی ما