برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از سالها دوری از ایران؛
«داود ناقور» آلبوم «دارم آروم میشم با تو» را در بازار منتشر کرد
موسیقی ما – «داود ناقور» جدیدترین آلبوم خود به نام «دارم آروم میشم با تو» را روانه بازار کرد. چهارمین اثر این خواننده با همت شرکت «آوای نکیسا» به مدیریت «غلام علمشاهی» منتشر شده است و از صبح روز دوشنبه بیست و نهم دی ماه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. «محمد کاظمی»، «الناز یوسفی»، «مرجان زنگنه»، «مجید رضازاده»، «علی منصوری»، «پیام هوشمند»، «امین قباد» و «بهراد بختیاری» از جمله عوامل تولید این مجموعه هستند. البته داود ناقور در بخش ترانه و موسیقی آلبوم دارم آروم میشم با تو هم حضور داشته است. «دوست دارم»، «استثنایی»، «فوق ستاره»، «تردید» و «آرامش» و... عناوین برخی از قطعات این آلبوم است.

ناقور در دهه هشتاد بسیار پرکار بود و سال های پرفراز و نشیبی را سپری کرد. او علاوه بر انتشار آلبوم های «یه لقمه نون»، «جیم» و «فقط همین» در دو فیلم سینمایی «پر پرواز» و «انتخاب» نقش آفرینی داشت. بازی او در فیلم پرپرواز در کنار «شادمهر عقیلی» مورد توجه قرار گرفت که زمینه آن دوستی قدیمی این دو موزیسین بود.

خالق آلبوم دارم آروم میشم با تو در ادامه به کشور ایتالیا سفر کرد و طی سالهای اقامت خود در خارج از کشور از فعالیت متمرکز موسیقی تقریبا دور بود. او مدتی قبل به ایران بازگشت و روند انتشار اثر جدیدش را در داخل دنبال کرد. سایت «موسیقی ما» گفتگوی مفصلی با داود ناقور پیرامون دوستی نزدیک او با شادمهر عقیلی، سال های اقامتش در خارج از کشور و فعالیت های آینده اش انجام داده است که به زودی منتشر می شود.

با حمایت کاربران هنردوست سایت «موسیقی ما» و تمامی مخاطبان از نسخه اصلی این آلبوم و سایر آثار هنری، قدم بزرگی در راه پاسداشت حقوق مادی و معنوی مولفان برداشته خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1393 - 12:32

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 29 دی 1393 - 15:00

ببینیمو تعریف کنیم

دوشنبه 29 دی 1393 - 15:35

یه لحظه رفتم تو سال 80

به یاد شادمهر ..عجب اعجوبه ای بود .
هنوزم هیچ کس جرات نکرده خوانندهای نسل جدید رو با شادمهر مقایسه کنه ..

دوشنبه 29 دی 1393 - 16:29

عااااالي. واقعا جاي اين خواننده ها خاليه. آقاي ناقور اميدوارم هيشه موفق باشيد و بازم صداي قشنگتون بشنويم. " از تو مگه ميشه گذشت تو كه صداي باروني، از تو گه ميشه گذشت............ "
انشاال... به زودي صداي خواننده هاي ديگه دهه 80 كه چند ساليه ازشون خبري نيست ،مثل محمد خاكپور ،عرشيا، سعيد شهروز و..... بازم بشنويم .
البته بد نيست موسيقي ما هم يادي از چهره هاي دهه 70 و 80 كند.
با تشكر

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 00:10

فیلم سینمایی پر پرواز، یه لقمه نون ... این اسامی غیر از شادمهر منو یاد کسی نمیندازه

سه شنبه 7 بهمن 1393 - 18:47
محمد رضا خدابخش

پسر خوب تو کجای موسیقی این مملکتو گرفتی که می خوای ادعا کنی ... حرف و بیانت از عقدست بعدم تو قرار نیست کسیو بشناسی .... چون اصلا به حساب نمیای .... افتاد

2.146.12.227

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «داود ناقور» آلبوم «دارم آروم میشم با تو» را در بازار منتشر کرد | موسیقی ما