برنامه یاد بعضی نفرات
 
با عنوان «بنویس! ساعت پاک‌نویس»؛
کتاب تازه شهیار قنبری در ایران منتشر شد
موسیقی ما - دومین کتاب شهیار قنبری ترانه سرای مطرح ایرانی وارد بازار کتاب ایران شد.

از او پیش‌تر اواخر دهه هفتاد، کتاب «دریا در من؛ گزینه ترانه‌ها»یش برای مدتی در بازار کتاب ایران بود ولی کتاب جدید او، این هفته خبرساز بازار کتاب ایران شده است. کتاب تازه‌ شهیار قنبری با نام «بنویس! ساعت پاک‌نویس» این روزها توسط نشر نیماژ به بازار آمده است.
شهیار قنبری در مقدمه کتاب «بنویس! ساعت پاک‌نویس» نوشته است «در شرق رسم نیست که آدم‌ها، میوه تجربه‌های خود را با دیگران قسمت کنند. هر کس هر چه می‌داند، به ته صندوقچه می‌چسباند. چرا که آدم، صاحب فکر و کشف و اختراع خود نیست.»

این کتاب درس های قنبری برای ترانه سرایان جوانی است که منبعی تکنیکی و عملی برای ترانه سرایی ندارند و علاقه مندند آن را اصولی بیاموزند.

به نوشته قنبری، «زیبایی‌آفرینان»، به پاسداشت نمی‌رسند. زیر چتر قانون حمایت از آثار نیستند. این ناامنی و ترس از دست دادنِ آن‌چه به دشوار آفریده‌یی، سخاوتت را می‌گیرد. ناخن‌خشک‌ات می‌کند.

شهیار قنبری در این کتاب داشته‌ها و تمرین‌های ترانه‌سرایی و واژه‌بازی‌هایش را به مخاطب علاقمند به موسیقی و نغمه و نوا تقدیم کرده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 - 15:03

دیدگاه‌ها

شنبه 11 بهمن 1393 - 15:16

حتما موخونیمش

a.a
شنبه 11 بهمن 1393 - 15:39

حتما" خریداری خواهم کرد...مطمئنا" کتاب سودمندی خواهد بود...
اما ای کاش وزارت ارشاد مشکلات شخصی رو کنار بگذاره و عادلانه عمل کنه... میان تمامی ترانه سرایان گویاروزبه بمانی هست که در مهجور مونده...یغما گلرویی،شهیار قنبری،زویا زاکاریان،ایرج جنتی عطایی،اردلان سرفراز و ... همه و همه "کتاب" هاشون منتشر شده اما روزبه بمانی حتی در روزنامه ها و تلویزیون،نامش گویا جایی نداره...من محدودیت رو برای هیچ یک از این افراد نمی پسندم اما اگر قانونه پس چرا این سیاست تنها در خصوص روزبه بمانی اعمال میشه؟!

شنبه 11 بهمن 1393 - 20:42

این چطور ممنوعیتی هست که سه تا سه تا کاراش از تلویزیون پخش میشه؟الان هم که اسمش جلوی همه سوپرمارکتها روی آلبوم احسان خواجه امیری هست؟؟؟این ممنوعیته یا بازار گرمی؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کتاب تازه شهیار قنبری در ایران منتشر شد | موسیقی ما