برنامه یاد بعضی نفرات
 
از لندن تا تهران با یک اتفاق ویژه؛
بنیامین بهادری «هفته عشق ایرانی» را برگزار می کند
موسیقی ما - یک خواننده پاپ از 25 تا 29 بهمن‌ماه «هفته‌ی عشق ایرانی» را از لندن تا تهران برگزار می‌کند.
 
به گزارش «موسیقی ما»، بنیامین بهادری 14 فوریه مصادف با 25 بهمن‌ماه و همزمان با روز جهانی عشق (ولنتاین) در لندن روی صحنه می‌رود تا بار دیگر برای ایرانی‌های بریتانیا بخواند. در این کنسرت بنامین قرار است با گلچینی از آثار منتخب خود روی صحنه برود و چهار روز بعد در تاریخ 29 بهمن در برج میلاد به مناسبت روز «سپندارمزگان» کنسرت خود را برگزار خواهد کرد.
 
جشن «سپندارمزگان» یکی از آیین‌های ایرانیان در گذشته و بهانه‌ای برای گرامی‌داشتِ مقام زنان بوده است. دکتر میرجلال‌الدین کزازی در این‌باره اعتقاد دارد که اگر مردم جهان با زیبایی این جشن آشنا می‌شدند، به جای روزی موسوم به «ولنتاین» این جشن را گرامی می‌داشتند.
 
بنیامین درباره این تصمیم و ترتیب برگزاری برنامه‌هایش می‌گوید: «قبل از برگزاری کنسرت لندن، تور اروپایی کنسرت‌های ما با حضور گروه «بنیامین موزیک» و دخترم «بارانا» 18 بهمن (7 فوریه) در شهر هامبورگ آلمان و 24 بهمن (13 فوریه) در شهر وین اتریش آغاز می‌شود. در این برنامه‌ها شاید به مناسبت حضور «بارانا» برنامه‌های ویژه‌ای را هم در نظر گرفتیم که حتم دارم هم برای مخاطبان ایرانی و هم برای مخاطبان تهران برنامه بسیار ویژه‌ای خواهد بود و امیدوارم آنچه برای برگزاری این هفته عشق در نظر گرفته‌ایم، مورد رضایت مخاطب‌مان قرار گیرد.»

بنیامین در ادامه می‌گوید: «ما می‌توانیم از رسم و رسوم غربی‌ها و چیزی که صرفاً متعلق به فرهنگ آنها است، تقلید نکنیم؛ زیرا ما نمونه‌های زیباتر آن را در خانه‌ی خودمان داریم. پس لازم نیست، فرهنگ غریبه‌ها را از آن‌ها وام بگیریم. من در سال 1391 هم به‌مناسبت «سپندارمزگان» قطعه‌ای را با مضمون عاشقانه منتشر کردم و سال بعد از آن، موزیک‌ویدیوی این قطعه منتشر شد.»
این خواننده‌ی پاپ اضافه کرد:‌ «فکر می‌کنم، این موضوع خیلی مهم است، زیرا به فرهنگ ما بازمی‌گردد. از نظر من، این موضوع مثل قیمت طلا و ارز در زندگی مردم تأثیرگذار است و باید درباره‌ی آن فکر کرد. من تصور می‌کنم برنامه‌های ویژه‌ای که گروه «بنیامین موزیک» برای این کنسرت‌ها در نظر گرفته، بسیار موضوع مهمی است که می‌تواند به سهم خود اشاعه‌دهنده فرهنگ ایرانی مبتنی بر اخلاق و ارزش‌ها باشد.»

بنیامین در انتهای صحبت‌هایش نیز می‌گوید: «من حتم دارم موضوعی که هم‌اکنون مطرح کردم، شاید برای خیلی‌ها سطحی و خنده‌دار باشد که در بهترین شرایط ممکن با خرید یک هدیه و یا امثال اینها خلاصه شود، اما من اعتقاد دارم این موضوع گرچه یک موضوع فانتزی است، اما واقعاً می‌تواند در بهبود شرایط فعلی جامعه امروزی ما کمک قابل‌توجهی کند که تاکنون با کادو خریدن حل نشده است.»
 
این خواننده در انتهای نشست خصوصی‌ای که با برخی از چهره‌های رسانه‌ای و خبرنگاران شناخته شده موسیقی در کشور داشت، به صورت رسمی «سلیم احمدی» را به عنوان مدیر برنامه‌های خود معرفی کرد و اعتقاد داشت که او یکی از اشخاصی است که در آینده کاری او و برنامه‌های پیش رویش، نقشی مهم را از این پس ایفا خواهد کرد.

بنیامین از تأسیس شرکت فرهنگی-هنری «گروه بنیامین موزیک» نیز خبر داد و گفت: «از سال 94 تمامی فعالیت‌های گروه ما در همه موارد از تولید آلبوم تا برگزاری کنسرت با عنوان موسسه «بنیامین موزیک» که همه گروه در آن سهام دارند، ادامه پیدا خواهد کرد و کلیه فعالیت‌های کاری و حرفه‌ای این گروه تحت امتیاز این لیبل اتفاق خواهد افتاد.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1393 - 15:16

دیدگاه‌ها

دوشنبه 13 بهمن 1393 - 16:59

بنیامین آثارش روبه فانتزی هست ای کاش دلی تربخونه

دوشنبه 13 بهمن 1393 - 19:17

یعنی چی میخوان شرکت بزنن یعنی میخوان تهیه کننده هم خودشون باشن ایول بابا

دوشنبه 13 بهمن 1393 - 21:44

امیدوارم موفق باشه

سه شنبه 14 بهمن 1393 - 10:24

عشق است بنیامین ... عشق فقط عشق آریایی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بنیامین بهادری «هفته عشق ایرانی» را برگزار می کند | موسیقی ما