برنامه یاد بعضی نفرات
 
..
سانحه هوایی برای گروه کنسرت «چرا رفتی»
گروه موسیقی «چرا رفتی» که قرار بود عصر دیروز یکشنبه، سوم اسفندماه پس از اجرای کنسرت، از گرگان به مقصد تهران پرواز کند، با یک سانحه‌ هوایی مواجه شد.

مدیر برگزاری کنسرت «چرا رفتی» با اعلام این مطلب گفت: اعضای این گروه قرار بود که امروز با هواپیمایی «ایران‌ایر» به سمت تهران پرواز کنند که پس از چند ساعت معطلی در فرودگاه، هواپیما پرواز کرد. به‌محض حرکت، صدای مهیبی به گوش رسید و یکی از موتورهای هواپیما از کار افتاد. سرانجام پس از مدتی، هواپیما با تغییر مسیر به گرگان بازگشت.

تهیه‌کننده این کنسرت اظهار کرد: پس از فرود هواپیما در گرگان، اعضای گروه «چرا رفتی» خواستار پیاده شدن از هواپیما شدند که گویا برخورد خوبی با آن‌ها نشد. اعضای این گروه به‌صورت زمینی به تهران بازگشتند.

او در این‌باره افزود: همایون شجریان - خواننده - در این پرواز حضور نداشت.

سهراب پورناظری (کمانچه)، حسین رضایی‌نیا و آیین مشکاتیان (سازهای کوبه‌ای)، مهیار طریحی (سنتور)، علی جعفری پویان و تینا جامه‌گرمی (ویلن)، سهراب برهمندی (ویولا)، نگار نوراد (ویلنسل)، آرین کشیشی (باس)، سپند دادبه (عود)، خورشید دادبه (تار) و تهمورس پورناظری (آهنگساز) اعضای این گروه هستند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 11:11

دیدگاه‌ها

دوشنبه 4 اسفند 1393 - 12:19

این موضوع ممکن است برای هر شخصی پیش میاد چرا فک میکنید انسان ها از هم برتر هستند هر کسی در هر جایگاهی برای خانواده خود و جامعه قابل احترام علاوه بر این افراد کسانی دیگر هم حضور داشتند روزانه چندین پرواز با این مشکلات مواجه میشوند این اشخاص هیچ برتریتی بر دیگران ندارند

شنبه 9 اسفند 1393 - 09:45

چرا انقدر زود بحث رو فلسفی میکنن برخی دوستان نظر دهنده؟!
آقاجان شما یک بار بزار این اتفاق براتون بیفته ببین دیگه برتر و غیر برتر تو ذهنت می آد؟ تحمل شرایط پر استرس اون بالا حقیقتا کار دشواریه! انشالله برای کسی پیش نیاد، ما تجربه کرده ایم.
به امید موفقیت دولت در ایجاد آرامش بین المللی و به روز شدن صنایع و علوم کشور علی الخصوص صنعت هوایی که با جان مردم سروکار داره.

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 09:46

واقعا مسئولین چرا انقدر به این مشکلات بی توجهی میکنند چند نفر دیگه باید قربانی بشند تا قبل پرواز فنی هواپیما چک بشه.این هنرمند ها واسه ما ارزش مند هستند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سانحه هوایی برای گروه کنسرت «چرا رفتی» | موسیقی ما