برنامه یاد بعضی نفرات
 
..
همکاری رضا یزدانی و گروه دیوار شایعه نیست
گروه دیوار که یکی از معدود گروه های موسیقی راک در ایران است که تا کنون تمامی آثار خود را بصورت بی کلام منتشر کرده و بگفته بابک ریاحی پور ( نوازنده گیتار باس و عضو گروه دیوار)، بهترین گروه موسیقی راک ایران است احتمالا و در اینده ای نزدیک قرار است دارای خواننده شود.

بابک ریاحی پور در این باره گفت: بعد از انتشار آلبوم اول گروه تصمیم گرفتیم که از خواننده ای با  شرایط و توانمندیهای خاص دعوت به همکاری کنیم. و در چند خواننده هم وارد بحث و صحبت شدیم. اما تا کنون با هیچ خواننده ای به توافق قطعی نرسیده ایم.

نوازنده گیتار باس گروه دیوار در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا  شایعه همکاری گروه دیوار با رضا یزدانی  صحت دارد یا نه گفت:  خیر این خبر شایعه نیست. با رضا یزدانی صحبت هایی انجام داده ایم اما با وجود تمایل هر دو طرف نسبت به این همکاری تا کنون در هیچ موردی به توافق قطعی نرسیده ایم.

رضا یزدانی هم که تا چند روز اینده در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی آخرین کنسرت سال جاری خود را برگزار خواهد کرد در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ایسکانیوز در رابطه با خبر همکاری خود با گروه دیوار گفت: صحبت هایی انجام شده است. اما هنوز به هیچ نتیجه قطعی و مشخصی نرسیده ایم.  یزدانی افزود: طبیعتا در صورت رسیدن به توافق قطعی اخبار آن را هم اعلام خواهیم کرد.

حال اینکه آیا رضا یزدانی تصمیم خواهد گرفت  تا  با خداحافظی با  اعضای گروه  خود، نوازندگان گروه دیوار را بعنوان نوازندگان جدید  معرفی کند و یا اینکه گروه دیوار قصد آن دارد که رضا یزدانی را بعنوان خواننده خود انتخاب نماید ، چیزی ایست که باید منتظر ماند و دید. اما آنچه مشخص و مسلم شده اینست که هم گروه دیوار و هم رضا یزدانی نسبت به این امر ابراز تمایل کرده اند.

البته با توجه به دفاعیه ( بخوانید یادداشت) بابک ریاحی پور درباره آخرین اثر منتشر شده رضا یزدانی که در رسانه هم بازتاب داده شده، و دقت و تامل در اخلاقیات ریاحی پور، یش بینی چنین  رویدادی ابدا دور از ذهن نبود.

آیا نهایتا رضا یزدانی تصمیم گرفته تا به آثارش رنگ و بوی بیشتری از موسیقی راک بدهد؟ آیا این دیوار است که قصد دارد با استفاده از رضا یزدانی و استفاده از مولفه ( خواننده) طیف مخاطبانش را گسترش دهد؟

آنچه در پس شنیدن این خبر در ذهن ایجاد می شود،  سوالاتی است که در باره تفاوت های ساختاری و زیبایی شناسانه موسیقی دیوار و  موسیقی رضا یزدانی و چگونگی تحصیل فصل مشترک بین این دو به ذهن خطور می کند.  اینکه هم  رضا یزدانی  و هم دیوار تمام مولفه های بالقوه راکر بودن را در بیشترین میزان در خود دارند شکی نیست اما بواسطه انتخابهای گذشته خود همواره با انتقاداتی رو در رو بودند .
منبع: 
ایسکانیوز
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 13:58

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 12:13

عالی میشه

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 09:16

خیلی خوب میشه

شنبه 23 اسفند 1393 - 09:25

اگه رضا بره تو گروه دیوار من از خوشحالی فرش هم میخورم!

سه شنبه 19 خرداد 1394 - 15:18

رضا با اون تنظیماش
دیوار رو میتونه به اوج ببره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری رضا یزدانی و گروه دیوار شایعه نیست | موسیقی ما