برنامه یاد بعضی نفرات
 
معاون هنری وزیر ارشاد در گفتگو با «موسیقی ما» عنوان کرد؛
علی مرادخانی: باید همه کسانی که در هز زمینه‌ای نظری دارند، به کاری که مبتنی بر قانون است، احترام بگذارند
موسیقی ما – معاون هنری وزیر ارشاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار «موسیقی ما» به پرسش‌هایی درباره حضور نداشتن استادان موسیقی سنتی در جشنواره موسیقی فجر و صحبت‌های اخیر «علی جنتی» وزیر ارشاد، پاسخ داد.

به گزارش «موسیقی ما»، علی مرادخانی درباره سخنان اخیر وزیر ارشاد درباره برخورد با گروه‌های خودسر که مشکلاتی را بعضا در برخی کنسرت‌های به وجود آورده‌اند به «موسیقی ما» گفت: «صحبت‌هایی که آقای جنتی، وزیر محترم ارشاد درباره گروه‌های خودسر فرمودند، حتما فصل الخطاب است. ما به عنوان دولت و سیاست‌گذار فرهنگی و مجری و ناظر، تمام تلاشمان را می‌کنیم و خواهیم کرد که تمام فعالیت‌ها را مبتنی بر قانون و اصول و آنچه که به عنوان باور در حوزه مباحث شرع باشد، انجام دهیم. امیدواریم ‌‌نهایت دقت را در این زمینه به گونه‌ای به کار بگیریم که هیچگونه ناهنجاری‌ای در تصمیمات نباشد. اما ممکن است در این زمینه و در این بخش افرادی باشند که این فعالیت‌ها و تصمیمات را برنتابند. به هر ترتیب آن‌ها نیز سلیقه‌ها و نگاه خاص خود را دارند. اما از آنجا که احترام به قانون برای همه ما فرض است، به همین دلیل باید همه کسانی که در هز زمینه‌ای نظری دارند، به کاری که مبتنی بر قانون بوده احترام بگذارند و بر این اساس همه از امکانی که در کشور به وجود آمده، به بهترین شکل حمایت کنند و نگاه قانونی بر این موارد را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.»

علی مرادخانی درباره تکرار حضور نداشتن استادان و بزرگان موسیقی در جشنواره موسیقی امسال نیز توضیح داد: «بزرگان و اساتید موسیقی کشور، در جشنواره امسال نه به عنوان مجری، بلکه به عنوان داور و سیاست‌گذار شرکت کردند و این مهم است. پویایی جشنواره به این است که بتواند به نسل آینده کمک کند و بتواند استعدادهای جدید معرفی کند. اگر امکان اجرا برای اساتید مهیا شود، حتما ما هم استقبال می‌کنیم و قطعا باعث افتخار ما هم هست که بتوانیم میزبان حضورشان باشیم اما کسانی که می‌توانند کار‌ها و آثار خوبی را برای نسل‌های آینده تولید کنند، قطعا می‌توانند کمک شایانی به اهداف جشنواره موسیقی فجر داشته باشند.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 - 11:33

دیدگاه‌ها

شنبه 9 اسفند 1393 - 18:34

ببخشید سوالم با مطلب بی ربطه، ویدیوی کنسرت اهواز مهدی یراحی که قول دادین چی شد؟؟

شنبه 9 اسفند 1393 - 18:56

آهاااااااااااااااااااااای جناب وزیر چی رو میگ فصل الخطابه!!!!
همین الان کنسرت بوشهر سیروان رو دو دقیقه قبل اجرا کنسل کردن عوضی ها ..... پس چرا کسی صداش درنمیااااااااد....... یکی به داد این مردم برسه، تمام سخنرانی های در مورد کوفت و زهرمار با دعوت از یه سری بی سواد برگزار میشه بعد واسه یه کنسرت این اداها رو در میارن ....

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 09:25

به جای پیگیر شدن جهت بهبود شرایط کنسرت ها هی بیاید ایراد بگیرید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی مرادخانی: باید همه کسانی که در هز زمینه‌ای نظری دارند، به کاری که مبتنی بر قانون است، احترام بگذارند | موسیقی ما