برنامه یاد بعضی نفرات
 
با رضایت پزشکان از روند درمانی رهبر گروه کر فیلارمونیک ایران؛
علیرضا شفقی‌نژاد از بیمارستان مرخص می‌شود
موسیقی ما - علیرضا شفقی‌نژاد رهبر گروه کر فیلارمونیک ایران که هفته گذشته بر اثر آسیب دیدگی از ناحیه سر (ضربه مغزی) بستری شده بود با گذراندن بخشی از پروسه درمانی‌اش، فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد. افسانه جابری مدیر گروه کر فیلارمونیک ایران، ضمن بیان این مطلب گفت: متاسفانه پس از حادثه‌ای که هفته قبل برای آقای شفقی‌نژاد روی داد ایشان در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه این عمل با موفقیت انجام شد و پزشکان از وضعیت شفقی‌نژاد راضی هستند.

وی در ادامه افزود: روند درمانی علیرضا شفقی‌نژاد به خوبی در حال طی شدن است و خوشبختانه ایشان فردا (یکشنبه ۱۰ اسفند) از بیمارستان مرخص خواهد شد.

شفقی‌نژاد ۳ اسفند بر اثر سانحه‌ای که در حین سوارکاری برایش اتفاق افتاد دچار ضربه‌ مغزی شد و عصر دوشنبه (۴ اسفند) تحت عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه این جراحی موفقیت‌آمیز بود و هم ‌اکنون در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان «آتیه» بستری است.

علیرضا شفقی‌نژاد متولد ۱۳۵۳ است و نوازندگی پیانو را از ۱۰ سالگی شروع کرد. او در رشته‌ مهندسی الکترونیک تحصیل کرده و دوره‌های فشردهٔ رهبری را نزد منوچهر صهبایی و گورگن موسسیان آموخته است. او تدریس موسیقی، رهبری ارکس‌تر، آهنگسازی و تنظیم قطعات محمد نوری را در کارنامه دارد.

وی رهبری تمامی کنسرت‌ها (کر و ارکس‌تر) و آهنگسازی گروه کر فیلارمونیک ایران را از ابتدای بنیان‌گذاری این گروه در سال ۱۳۷۸ تا کنون به عهده داشته است. شفقی‌نژاد در اردیبهشت ۱۳۸۹ در فستیوال موسیقی و آواز ارمنستان به عنوان داور شرکت کرد و موفق شد مقام رهبر برگزیده را در این فستیوال دریافت کند.
منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران (نای)
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1393 - 00:00

دیدگاه‌ها

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 21:44

امیدوارم زودتر خوب شین

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا شفقی‌نژاد از بیمارستان مرخص می‌شود | موسیقی ما