برنامه یاد بعضی نفرات
 
درگیری امیر تتلو و بهنوش بختیاری بر سر لایک!
پیش از این بهنوش بختیاری بازیگر طنز سینما و تلویزیون با انتشار چندین عکس در صفحه اینستاگرام خود به حمایت از امیر تتلو و سبک او پرداخته بود و این خواننده زیر زمینی نیز که مدتی شایعه دریافت مجوز او بر سر زبان ها افتاده بود ، از این اقدام بهنوش بختیاری تقدیر کرد.اما در چند روز گذشته با پیشی گرفتن تعداد هواداران بهنوش بختیاری از امیر مقصودلو (تتلو) ، این خواننده با انتشار تصویری در صفحه خود ، این هواداران را ساختگی دانست که این پست واکنش بهنوش بختیاری را در بر داشت ، و در نتیجه باعث ایجاد تنش میان این دو شد.

بهنوش بختیاری نوشت: سلام دوستانم..من نمیدونم آیا نیروی حسادت انقدر میتونه قوی باشه که حتی کسی رو که یک عمر برای این مردم خالصانه کار کرده وخنده به لبشان آورده رو هم میشه با تهمت و بی ادبی و تخریب چهره او پیش مردمش از چشم انداخت..اونم از طرف کسانی که با خوش قلبی تمام ازشون حمایت کردم..نمیدونم آیا میشه محبت و عشق مردم روستاها رو که حتی موبایلم ندارند رو خرید..اما اگه خدا بخواد به تو عزت میده..درست مثل خدابیامرز مرتضی پاشایی که متاسفانه بعضی ها به او و جایگاهش هم حسادت کردن..دو روزه دارم توهین میشنوم و نمیدونم گناهم چیه..آدم به خاطر به ثمر رسیدن تلاش و موفقیتش در ایران تنبیه میشه..اون بیرون نزدیک هشتاد میلیون نفر انسان هست که این فضا در برابرش هیچ است و من افتخارم اینه که دورترین روستاهای این کشور رو دیدم و مردمش منو روی سر گذاشتن..این لطف اون بالایی هست..ما کی هستیم؟سپاسگزارم از توهین هاتون عشاق بدون قید وشرط..دعا کننده های هرشب. .به این سادگی نمیتونیم آدمارو به خاطر بالاتر رفتن خودمون از چشم مردم بیندازید.

اعتبار مثقال مثقال جمع میشه با اخلاق و انسانیت..نه با پست اینستاگرام.همیشه از خدا خواستم هر چی بهم میده اول جنبه اونو بده..و حسادت و تهمت و از وجودم بگیره..از دوستانم انتظار دارم پا روی حق نگذارند و عشق بدون قید وشرط رو با شعور وادب و شخصیت اجتماعی به دوستان نشان بدید.در ضمن قابل توجه دوستان،من که یک شبه به اینجا نرسیدم و دوستانی که منو می شناسن میدونن که من از سال ٧٤ بی وقفه کار کردم و زحمت کشیدم و همیشه جواب بی معرفتی رو با معرفت دادم.کاشکی کسایی که توهین و بی ادبی می کنن،پست های چهار ماه قبل من رو ببینن که من چطوری به حرمت موسیقی با نهایت احترام و خوش قلبی دو پست از کسی که تا حالا ندیدم گذاشتم و دفاع کردم.

مرسی که جوابم رو اینجوری با نا جوانمردی دادین..ما فیک..شما طبیعی..ما بد شما خوب..شما اول..اول..در پناه حق...یاعلی.

امیر تتلو هم در پاسخ نوشت: خوب اولا که من منظورم خانم بختیاری نبود و خیلیا بودن که لایکارو زدن ولی ما مثل همیشه حرفو انداختیم زمین و اونی که صاحبش بود ورش داشت !!! عرضم به حضورشون که من هنوز هم نمیدونم ایشون کی هستن ولی چون تتلیتی بودن ما حمایت کردیم و فالورشون رفت بالا ولی نه دیگه نهصد هزارتااااا !!! جنگه مگه !؟؟؟ باز اگه خانم حاتمی یا مثلا علی کریمی انقدر میشد یه حرفی !!! در ضمن شما از سال ٧٤ کار کردی پولشو گرفتی !!! منت گذاشتن نداره که !! الانم همه جای ایران اگه رفتین واسه شعبه ی پاندوراتون و تبلیغات و پولتون بوده وگرنه عاشق چشم و ابروی مردم نبودین !!! خوش بختانه من یکی از همه چی خبر دارم حتی چیزایی که نمیبینم !!!! من هر روز پروفایلارو چک میکنم شما که خودم یه ماه پیش شاتتون کردم دویست هزارتا بودین چطور یه شبه شدین پونصد هزارتا ؟!؟؟ روز هشتصد هزارتاییم چکتون کردم شدین هفتصد هزارتا !!!! و روز نهصد هزارتاییی هشتصد هزارتا بودین چه جوری یه شبه شد نهصد و پنج هزارتا بعد لایکاتون بیست هزارتاس!!! تازه پستی که دو هفته پیش گذاشتین !!!! من حواسم بدجوری جمع هستش متاسفانه !!!! شما هم یا مثل من که دیروز معذرت خواهی کردم معذرت میخواین به خاطر این متن زشتتون و توهینی که به هوادارامون و دعا هامون کردینیا هرگز دیگه تتلیتی نیستینو هر چه براتون پیش بیاد مسئولش خودتونید !!!! دوروز که چیزی نیست اون زرشک طلایی به کل از بین رفت چون فکر میکرد هوادارای ماهم مثل مال خودشون فیکن !!! در ضمن این تیکه ها که بهم میندازین خودم نوشتمشون رو کاغذ : بابا قوی قدرتمند ...!
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 12:10

دیدگاه‌ها

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 15:23

بیچاره بهنوش بختیاری.دیگه افتخار تتلیتی بودن نداره بیچاره.

از سایت موزیک ما شدیدا خواهش میکنم که توضیح بده که واقعا جناب آقای مقصودلو رو عضوی از جامعه موسیقی حساب میکنه که انقدر پیگیرش هستش و اخبار تکمیلی ازش میذاره.خدارو شکر کاملا با قضیه لغو کنسرت ها کنار اومدیم و طبیعی شد برامون و جا افتاد و دیگه موقع دل و جان سپردن به این خزعبلات صد من یه غاز شد.
سایت موزیک ما عزیز ، لطفا توضیح بدین .البته اگر جسارت نشر رو داشته باشین!

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 20:14

از امیر تتلو بیشتر از اینم انتظار نمیره ... خانم بختیاری شما امیر تتلو گوش میدین؟

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 22:27

خدایی تتلو خیلی باحاله هرچی نباشه دلمونو شاد میکنه,کاریش نداشته باشید!!!:DDDD

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 17:28

درسته تتلو اخلاق درستی نداره و زیاد مودب نیست و سبک زندگی خاصی داره ولی این به خوانندگیش ربطی نداره به نظر من که صدای قویی داره و سبک خوبی هم داره و میتونه آهنگهای خوبی خلق کنه

شنبه 16 اسفند 1393 - 22:33
yasaman.vomo

ببخشید شما از هنر و موسیقی چی میدونی ؟ اگه تتلو صدا داره پس بقیه خواننده ها چی ؟اونا چی بگن
علی آقا شما با این حرفت به خواننده هایی مثل مرحوم مرتضی پاشایی،احسان خواجه امیری و فریدون آسرایی توهین کردی .یعنی اونا تو موسیقی قوی نیستن تتلو قوی

5.237.123.32
پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 11:13

به نظر من هردو شون هنرمند های دوست داشتنی هستن.
ازشون انتظار چنین کاری نمیره.
البته اتفاقه دیگه. پیش میاد. من از طرفدار های امیر تتلو نیستم.ولی این درست نیست که چون ایشون مجوز نداره بهشون توهین بشه. اخلاقی نیست.
همچنین خانم بختیاری. هنرمند با اخلاق و مهربانی هستن.
البته دوستان، شاید هم سوء تقاهمی پیش اومده و بعضی افراد سودجو از این موقعیت سوء استفاده کردن برای رواج دادن شایعات...
به هر حال اینجور بحث و جدل های بچگانه ممکنه برای هر کسی پیش بیاد.

پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 18:48

چه حرکت غیر حرفه ای از جفتشون سر زده(بیشتر از دکتر!!! تتلو)
ایشون خواننده ان؟؟!! موفق باشن!

یکشنبه 17 اسفند 1393 - 17:33

من موندم بهنوش بختیاری ازچیه این تتلو تعریف کرده واقعا برای ارشاد متاسفم که می خواد به افرادی مثل تتلو مجوز بده اون وقت خواننده ی مثل شادمهرکه اهنگاش اصلا هیچ مشکلی نداره باید غیرمجازباشه .موسیقی ما حرفموتایید نمیکنه فقط خواستم حرف دلمو بزنم.

جمعه 22 اسفند 1393 - 16:29

واقعا برای خودم متاسفم که آهنگ چه کسایی رو گوش می کنم،کسی که به خاطر لایک بیشتر به هموطنش تهمت میزنه.نمیدونم چی بگم ولی آقای تتلو از من به تو نصیحت این لایک ها میان ومیرن مثل ما آدما و تنها چیزی که میمونه انسانیته.زندگی به من درس داد هیچ وقت زود قضاوت نکنم،به تو هم درس میده منتظر باش...

یکشنبه 24 اسفند 1393 - 02:06

حرف ها وقتی معنا پیدا می کنن که از دم چه احوالی بودن ما باشد . خوش باشیم یا خوشتر . با حال باشیم یا باحال . زمانی که قدر دانتان می شوند که قدرشناس باشین . انداختن کلمه سنگینیه برای کسی که درک کند . شادی را باهم و غصه رو بی هم بخوایم . آقا امیر و بهنوش خانم ما از این جهنم که هیزمش هم روشنه با درخت های سرو و دمایی چندین هزار تا بهم ندازیم باهم ورش داریم . لایک های که نمی مانند و من می مانم با لبخندی تلخ . شادی بیافرینید . بگذاریم تلخی های روزگاران از ان جبارانمان باشد که جبر می گویند و تمسخر می آفرینند .

سه شنبه 11 فروردین 1394 - 13:09

محبوبیت تو دل مردمِ ؛ این چیزی نیست که هر کسی لایقش باشه. با لایک نمیشه شمارش کرد کی محبوبترِ. کسایی که حرمت نگه نمیدارن محبوب نمیشن...

یکشنبه 23 فروردین 1394 - 00:26

از خانم بختياري انتظار بيشتر از تتلو گوش كردن نميره...
تتلو هم كه از نظر من هنرمند نيست پس اصلا ارزش نداره اينجا در موردش بحث شه...
در كل جفتشون فقط براي ادعا كردن، ميان ميگن مردم، ولي واي به روزي كه واقعا بخوان كاري كنن!! مردم ميشن يه مشت رعيت كه بايد فداي اينا شن!!!

متاسفم براي كشوري كه اينا هنرمنداش حساب ميشن...

سه شنبه 25 فروردین 1394 - 22:08

فقط پاشایی بقیروبیخیل

جمعه 28 فروردین 1394 - 21:41

واقعا حنده داره دو نفر بخاطر یه مشت لایک.خخخخخخخخخخخخخخخخخ بجونه هم افتادن.آقایون داداشم هرکی لایک میخاد خب بگه تا ما از لایکامون بهش بدیم.
نه واقعا متاسفم واسه این تتلو که اینقد بی جنبس. و البته نگرانم واسه خانوم بختیاری که حالا کهدیگه تتلیتی نیس چیکار میکنه؟؟خخخخخخخخخ

شنبه 29 فروردین 1394 - 15:38

امیرتتلودیگه داره زیاده روی میکنه...خودش با دستای خودش واسه خودش داره حاشیه درست میکنه...
واقعامیخوام بدونم دوتاادمی که مثلا الگوهای جامعه هستن بایداینجوری رفتارکنن؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود درگیری امیر تتلو و بهنوش بختیاری بر سر لایک! | موسیقی ما