برنامه یاد بعضی نفرات
 
مشکلات حقوقی حضور نوازنده در ارکستر شوک
آخرین کنسرت «فرزاد فرزین» در شب پرخبر سالن وزارت کشور
موسیقی ما – آخرین کنسرت «فرزاد فرزین» شب گذشته در حالی در سالن وزارت کشور اجرا شد که اتفاقات پیش از آغاز این کنسرت حاشیه‌های رنگارنگی برای این برنامه ایجاد کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، خواننده آلبوم «شخصی» شب گذشته آخرین کنسرت خود در سال 93 را روی صحنه برد و  گلچینی از آثار پرطرفدارش را اجرا کرد.

ساعاتی پیش از این کنسرت «یاشار خسروی» که قرار بود به عنوان نوازنده ساکسفون در کنسرت فرزین روی صحنه برود، روی صفحه اینستاگرامش با نوشتن جملاتی توضیح داد که به دلایلی نمی تواند در اجرای امشب روی صحنه برود. این نوازنده که کار حرفه‌ای اش را با «فرزاد فرزین» آغاز کرده و سه سال پیش به ارکستر بابک جهانبخش پیوسته بود، روی اینستاگرامش نوشت: «متاسفانه امشب نمی‌توانم در کنسرت فرزاد فرزین حضور پیدا کنم؛ به دلیل مشکلات حقوقی که یکی از تهیه کننده‌های موسیقی بعد از سه سال تلاش و زحمت در ارکستر «بابک جهانبخش» برایم بوجود آورده است.» او البته در پایان این پست که روز گذشته از صفحه‌اش حذف شد، نوشته بود بقیه نوازنده‌ها هم متن قراردادهایشان را با دقت بخوانند تا مشکل من را پیدا نکنند و صرفا هنری برخورد نکنند. در واقع از لحاظ حقوقی او پذیرفته بود که حضورش در این کنسرت بدون اجازه تهیه کننده، مجاز نیست.

همین جملات باعث شد چند ساعت مانده به آغاز کنسرت، مشکلاتی برای گروه «شوک» بوجود بیاید و برخی صحبت ها و پادرمیانی‌ها هم نتوانست اوضاع را به حالت عادی برگرداند تا در فاصله تنها دو ساعت مانده به آغاز کنسرت، نوازنده جدیدی جایگزین خسروی در ارکستر گروه «شوک» شود. فرزاد فرزین در اواسط کنسرت درباره این اتفاق به حاضران در سالن گفت: «از بعد از ظهر امروز تلاش زیادی کردیم که یاشار خسروی، نوازنده قدیمی گروه شوک در این برنامه روی صحنه حاضر شود و به اجرای برنامه بپردازد اما برخی ماجراهای حقوقی باعث شد این اتفاق محقق نشود. اما او امرشب در کنار شما نشسته و کنسرت را از نزدیک میبیند و از آن پائین به ما انرژی خوب می‌دهد. برای این نوازنده خوب گروه شوک دست بزنید و انرژی‌های مثبت تان را به ما هم منتقل کنید.»

در این لحظه خسروی از جای خود بلند شد و به جلوی استیج آمد و با لبخند با فرزین دست داد و به حاضران در سالن ادای احترام کرد. «فريدون يعقوب‌خاني» نام نوازنده‌ای بود که به جای خسروی در قطعات این برنامه ساکسفون نواخت و در هنگام سلونوازی به شدت از سوی یاشار خسروی که در ردیف جلو نشسته بود، تشویق می‌شد و علیرغم تمرین کم، توانست از عهده اجرای برنامه‌اش برآید.
 
  • * بچه، هدفون، ماه عسل، شانس، با تو، بیا بیا، برگرد، نگرانتم و... از جمله قطعاتی بودند که در این برنامه از سوی فرزین در سالن اجرا شدند.
  • * مهران خلیلی رهبر ارکستر فرزاد فرزین بود و نوازندههایی چون امیر میلاد نیکزاد، مهرداد معافی، احمد امین پور از جمله نوازنده‌هایی بودند که در این اجرا در گروه «شوک» ساز زدند.
  • * حسام نواب صفوی، آرش و امیر قنادی، کیارش پوزشی، مهدی مدرس و... از جمله چهره‌های سرشناس حاضر در سالن بودند.
  • * این برنامه به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت «سمیه کاویانی» و تهیه کنندگی «رسول ترابی» روی صحنه رفت.
  • فرزاد فریزن در بخشی از برنامه گفت: در تدارک تازه‌ترین آلبوم جدیدمان هستیم، البته قول نمی‌دهم که در اینجا تاریخ دقیقی را برای آلبوم اعلام کنم چرا که هر وقت قول دادم نتیجه عکس داده اما این نوید را به شما می‌دهم که اوایل شهریورماه این آلبوم را تقدیم شما طرفداران عزیز کنم.
در ادامه گزارش تصویری «موسیقی ما» از حاشیه و متن این گنسرت را می‌بینید؛
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 00:06

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 09:44

فرزاد خیلی خوش تیپه. بعضی وقتا لباسای عجیب میپوشه ولی این دفعه خوش تیپ بووووووت

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 10:30

پس چرا گزارش 6 سانس کنسرت احسان خواجه امیری توی وزارت کشور را نمیزارید؟؟؟

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 21:13
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

داداش سعيد عبداللهي گفت فردا ميذاره.
دعا كن عكس منم با احسان بذاره :(

2.177.157.4
چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 11:48

لطفاً از آلبوم عبدالمالکی گزارش تهیه کنید بدون شک بهترین آلبوم ده اخیر خواهد شد

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 13:32

من رفتم با فرزاد عکس بگیرم جلو مو گرفتن ولی جلو من اون بچه رو بردن داخل فقط بخاطر اینکه پارتی داشت

یکشنبه 24 اسفند 1393 - 20:03
زهرا

منم واسش گل بردم از اینکه اون بچه رو بردن داخل ناراحتم چون پارتی داشت تازه من 100 هزار تومان پول بلیط دادم ولی اون بچه ایستاده بود و بدون بلیط جلو من بود من که راضی نیستم

5.134.170.129
چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 13:45

عاقا فرزاد فقط این البوم شخصیت و قیافه و تیپ الانت تو رو تو دل ما کرده
خواهش میکنم در تداوم و ارتقای سبک البوم " شخصی " البوم منتشر کنید
واقعا از بهترینها بود جدا با تک تک آهنگهای این آلبوم خاطر دارم بخصوص " فکرتو " و " باتو میمونم "

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 19:51

فرزاد فرزین عاااااااااااااالیه طراحی لباساش واسه کنسرت وقت و انرژی که میذاره استیج گردانیش اصن همه چیش یه ارتیست کامل و حرفه ای ایشالا همیشه موفق باشه بی صبرانه منتظر البوم 6 هستیم مطمئنا مثل پنج تا البوم قبلی میترکونه <3

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 23:55

فرزاد فرزین همیشه بهترین اجرای زنده رو داره و بیشتر از خیلی از خواننده های دیگه به هواداراش احترام میذاره و برای بالا بردن سطح موسیقی پاپ کشور تلاش میکنه.امیدوارم به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنه چون واقعا استعداد و توانای و لیاقتش بیشتر از این حرفاس

پنجشنبه 28 اسفند 1393 - 22:45
محمدحسین حسینی

اجراهای زنده مجید خراطها و شادمهر رو ببین میفهمی اجرای زنده یعنی چی!

5.234.197.45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آخرین کنسرت «فرزاد فرزین» در شب پرخبر سالن وزارت کشور | موسیقی ما