برنامه یاد بعضی نفرات
 
با گفتگو و پرونده ای مفصل برای «فرزاد فرزین» و «گرمی 2015»؛
شماره جدید مجله موسیقی «آهنگ ایده‌آل» منتشر شد
موسیقی ما – شماره جدید مجله موسیقی «آهنگ ایده آل» با مطالبی متنوع و خواندنی از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، شماره جدید این مجله که «علی فتح الله زاده» (مدیر عامل سابق باشگاه استقلال) مدیر مسئول آن است، فرزاد فرزین برای نخستین بار از نام و جزئیات ششمین آلبوم رسمی اش پرده رونمایی کرده و گفته: «ششمین آلبوم من «6» نام دارد که اکثر عوامل آلبوم همان عوامل آلبوم قبلی من با اندکی تغییر هستند.»

این خواننده همچنین ضمن بی اهمیت خواندن برخی اتفاقات و اظهار نظر ها علیه خودش اعلام کرده که برای سال جدید برنامه و اتفاقات بین المللی زیادی رادر نظر دارد و امیدوار است بتواند در عرصه موسیقی کشور اتفاق های خوبی را رونمایی کند. گفتگو با سعید شهروز، امیر ارجینی، اعضای گروه دیوار، گزارش همه آلبوم های در صف انتشار،گزارشی درباره روند اعطای مجوز به برخی آثار خط قرمز دار، دیدار با اسطوره موسیقی ایران استاد «گلپا»، پرونده مفصل برای «گرمی 2015» و... از جمله مطالب دیگری هستند که در این مجله گنجانده شده است.

بهترین آثار «محسن یگانه» در مطلبی تحت عنوان «BEST HITS» مورد بررسی قرار گرفته است و مرور هنری این سالهای گروه «وان دایرکشن» نیز مورد نقد کارشناسان موسیقی و نویسنده های مجله قرار گرفته است. اخبار روز موسیقی کشور و جهان و نگاهی به آلبوم های روز موسیقی کشور در تمام سبک ها، مطالبی درباره «سلامت و بهداشت صدا» و همچنین صفحات سینمایی از دیگر بخش های این مجله هستند.

«جعفر نوجوان» سردبیری این مجله موسیقی را بر عهده دارد و «بهمن بابازاده» نیز در این مجله «جانشین سردبیر» است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 10:52

دیدگاه‌ها

شنبه 16 اسفند 1393 - 14:27

سلاو برای فرزاد عزیز و همه خواننده های دیگه آرزوی بهترینارو دارم.... از مدیریت سایت و تهیه کننگان خبرهای سایت بی اندازه و شدید التماس میکنم خواهش میکنم از آلبوم علی عبدالمالکی خبر بزارید خواهش دارم... آلبومش آمادس تیزرش هم تموم شده آمادس لطفا یه خبر نهایی بزارید خواش دارم ممنون

شنبه 16 اسفند 1393 - 15:20

لطفا راهی پیدا کنید تا کسایی که نمیتونن برن از تو خیابون بخرن هم بتونن دانلود کنن و بخونن. مثلا به صورت اینترنتی روی سایت بیپ تیونز فکر میکنم خوب باشه که ما مبلغ رو پرداخت کنیم و دانلود کنیم مجله رو

شنبه 16 اسفند 1393 - 15:45

برای آقای فرزین آرزوی موفقیت ، بهروزی و کامیابی بیشتر دارم
چون واقعا لایقش هستن و ثابت کردن همیشه بهتریت و برترین ستاره آسمان پاپ ایرانن
همچنین به گروه عالی و تک شوک یه خسته نباشید و تشکر جانانه می گم و براشون آرزوی سلامت سعادت
و موفقیت دارم .

شنبه 16 اسفند 1393 - 18:11

لطفا این شوال منو پیگیری کنید دوستان من این مجله رو از کجا باید تهیه کنم تو خیلی از دکه های روزنامه فروشی رفتم نبوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شنبه 16 اسفند 1393 - 21:35

مصاحبه اقای فرزین رو خوندم و واقعا لذت بردم از دید و نگاه واقع بینانشون، همیشه خیلی دوست دارم مصاحبه های زیادی ازشون بخونم چون ماهایی که به عنوان شنونده ی عادی موسیقی رو دنبال میکنیم از خیلی مسایل اطلاع نداریم و اقای فرزین خیلی رک ،ساده و در حین حال دقیق و خارج از هرگونه دورویی و سانسور حقایق و عقایدشون رو بیان میکنن ،کاش همه ی خواننده ها و موزیسین های داخلیمون نگاه تیز بین و دقیقی مث اقای فرزین داشتن و فقط خودشون رو تو هاله ای که طرفداراشون براشون ساختن و تعریف و تمجید ها و فضای محدود موسیقی کشورمون ،نمیدیدن ،اگه فقط سه نفر دیگه مثل اقای فرزین فرامرزی و بین المللی فکر میکردن و تلاش میکردن واسه شکستن و نادیده گرفتن چارچوب ها ،الان وضعیت دیگه ای داشتیم ...در حین افتخاری که بهشون میکنم یک دنیا حسرت باهامه که اگه شرایط این نبود خیلی راحت تر میتونستن افتخار آفرینی کنن برای هممون، گفتم "راحت تر" چون الان هم ایمان دارم که به اهدافشون خواهند رسید ولی اگه شرایط بهتر بود راحت تر و با استرس کمتر دست پیدا میکردن...مرسی که هستین اقای فرزین

یکشنبه 17 اسفند 1393 - 11:16

6 ، بهترین انتخابی که فرزاد میتونست برای ششمین آلبوم خودش در نظر بگیره همین 6 بود

عاشقتم تک ستاره ی دنیا

یکشنبه 17 اسفند 1393 - 11:42

ششمین انتخاب آلبوم 6
آرزوی بهترین ها برا ی فرزاد رو دارم
امیدوارم این آلبومش هم بترکونه

دوشنبه 18 اسفند 1393 - 21:02

6 6 6 6 6 تاییا

چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 22:50

خيلي خيلي ممنون كه تو اين شماره از مجلتون يه مطالبي هم درباره گروه "وان دايركشن" چاپ كردين...ما دايركشنر ها خيلي خيلي خوشحاليم و ازتون ممنونيم!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شماره جدید مجله موسیقی «آهنگ ایده‌آل» منتشر شد | موسیقی ما