برنامه یاد بعضی نفرات
 
رونمایی از آلبوم تنفس آزاد، ساخته امیرحسین سمیعی
تنفس آزاد استاد بهمنی
موسیقی ما - شب دوشنبه 18 اسفند ماه، مراسم رونمایی آلبوم «تنفس آزاد» در رستوران خاقان تهران برگزار شد. تنفس آزاد آلبومی ست با شعر و صدای استاد محمدعلی بهمنی و موسیقی و صدای امیرحسین سمیعی که به تهیه کنندگی علی اوجی و امیرحسین طباطبایی منتشر شده است. این مراسم که در آن جمعی از هنرمندان شعر، موسیقی و سینما حضور داشتند، در فضایی صمیمی برگزار شد.

در ساعت حدود 21:30 علی اوجی از امیرحسین سمیعی دعوت کرد که قطعه ای را برای حضار اجرا کند و او با نوازندگی آرمان، این غزل استاد بهمنی را به زیبایی خواند: «خود را به من نشان بده آئینه وار ِ من!/ پیشانی تو منظره ی بی غبار ِ من/ فاتح ندیده دفتر اسطوره ام هنوز/ پرچم به نام خویش بزن- قلّه دار ِ من». سپس به دعوت بی هماهنگی اوجی، استاد بهمنی شعری سپید با این مطلع خواند: «می داتستم در هفتاد سالگی هم/ عاشقانه هایم/ بیست ساله ها حسود را حسود می کند...» و پس از اجرای قطعه دیگری توسط امیر حسین سمیعی، شعر سپید دیگری با این مطلع خواند: «به باران گفتم ببار/ هم مگر اندک سهمی نصیب من شود...». پس از آن امیرحسین سمیعی آهنگ «سفرهای دور و دراز» استادش محمد نوری را به عنوان حسن ختام انتخاب کرد: «ما برای پرسیدن نام گلی ناشناس، چه سفرها کرده ایم...»

در این برنامه استاد محمدسلمانی، عبدالجبار کاکایی، عباس سجادی، رضا یزدانی، مهرداد پازوکی، پدرام درخشانی، میدیا فرج نژاد، اشکان کمانگری، ایمان جعفری‌پویان، رابعه زند، اندیشه فولادوند و جمعی دیگر از هنرمندان به عنوان مهمان حضور داشتند.

تنفس آزاد آلبومی مشتمل بر نه قطعه است  که در پنج قطعه آن، استاد بهمنی بیست و پنج قطعه از اشعارش را روی موسیقی امیرحسین سمیعی دکلمه کرده است و در چهار قطعه دیگر خود سمیعی آواز خوانده است. دراین آلبوم میثم مروستی، کریم قربانی، ایمان جعفری پویان، محسن مهاجر، یاسمن نازافتحی و امیرحسین سمیعی نوازندگی کرده اند و میکس و مستر آن را هم محمدسعید شایان انجام داده است.
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 13:13

دیدگاه‌ها

سه شنبه 19 اسفند 1393 - 18:10

استاد ترانه های آلبوم عشق است رو دیگه تکرار نکرد البته تک کارهای زیبا داشتن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تنفس آزاد استاد بهمنی | موسیقی ما