برنامه یاد بعضی نفرات
 
هفتم فروردین ماه در تمام مراکز استان‌ها
معاون وزیر: برنامه‌های موسیقی اقوام ایرانی از هفتم فروردین استارت می‌خورد
معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برنامه‌های موسیقی نواحی و اقوام مختلف کشور هفتم فروردین ماه در تمام مراکز استان‌ها آغاز می‌شود.

علی مرادخانی با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه‌ها ترویج و نهادینه کردن موسیقی سنتی درنواحی مختلف کشور است، اظهارداشت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری پس از پایان ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

وی به تقارن نوروز امسال با ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: با توجه به جایگاه والای حضرت فاطمه (س) و حفظ حرمت ایام فاطمیه بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان‌های سراسر کشور به هفته دوم نوروز موکول شده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: با شروع برنامه‌های نوروزی، برنامه‌های تئا‌تر و هنرهای تجسمی نیز از هفتم فرودین در موزه هنرهای معاصر و تئا‌تر شهر پایتخت اجرا می‌شود.

مرادخانی اظهارداشت: برنامه‌های نوروزی جشنواره‌های موسیقی، تا‌تر و هنرهای تجسمی نیز از هفتم تا ۱۵ فرودین ماه در مراکز استان‌ها ادامه خواهد داشت.

وی توجه و حمایت از هنرمندان و پیشکسوتان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این وزارتخانه در سال جاری اعلام کرد و گفت: بودجه قابل توجهی را برای حمایت این قشر از هنرمندان در نظر گرفته‌ایم.
منبع: 
ایرنا
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 فروردین 1394 - 14:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود معاون وزیر: برنامه‌های موسیقی اقوام ایرانی از هفتم فروردین استارت می‌خورد | موسیقی ما