برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با آخرین روزهای مراحل تولید آلبوم «بنیامین 94»
تور کنسرت‌های «بنیامین بهادری» در ایران و آمریکا برگزار خواهد شد
موسیقی ما - «بنیامین بهادری» برای اولین بار روز چهارم اردیبهشت با مردم استان کردستان دیدار خواهد داشت. این برنامه طی دو سانس و به میزبانی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) شهرستان سنندج برگزار می‌شود. این خواننده پاپ سپس به دیار باران سفر خواهد داشت و همزمان با شب تولد دخترش «بارانا» روی صحنه می‌رود. روزهای هشتم و نهم اردیبهشت و سالن نامجو شهر رشت به عنوان زمان و مکان برگزاری کنسرت بنیامین تعیین شده است. علاقه مندان برای تهیه بلیت‌های این کنسرت‌ها می‌توانند به مراکز معتبر فرهنگی و هنری سنندج و رشت مراجعه نمایند. اجرای شهر رشت این خواننده به تهیه کنندگی شاهین ترابی برگزار می شود.

اجرای زنده این خواننده در مرکز استان گیلان از دو جهت دیگر هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. اول اینکه آخرین حضور زنده یاد «نیما وارسته» روی صحنه به کنسرت شانزده اردیبهشت نود و سه بنیامین در شهر رشت باز می‌گردد. این نوازنده و تنظیم کننده سیزده روز پس از آن برنامه ساز پرواز را کوک کرد و در سن سی و پنج سالگی از دنیا رفت. از سوی دیگر بنیامین بهادری پس از یک سال و نیم دوری از استیج و پشت سر گذاشتن حوادث گوناگون، در روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ۹۳ در تهران روی صحنه رفت. کنسرتی که با نظرات و بازخوردهای گوناگونی همراه شد و آغازگر فصل جدیدی در کارنامه کاری این خواننده بود.

از سوی دیگر این روز‌ها مراحل تولید چهارمین آلبوم رسمی بنیامین هم در جریان است. اثری که هنوز جزئیاتی از آن به بیرون درز نکرده اما تمامی ترانه‌های آن همانند گذشته توسط «فرید احمدی» سروده شده است. ظاهرا برخی از کارهای این مجموعه در کشور «جمهوری آذربایجان» و شهر «باکو» انجام شده ولی بخش عمده تولید آن هم به گفته بنیامین در استودیو شخصی زنده یاد وارسته پیگیری می‌شود. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که «محمد موجرلو» مراحل تنظیم، میکس و مسترینگ قطعات را دنبال می‌کند انتشار این اثر تا اواخر بهار ۹۴ بعید به نظر نمی‌رسد.

بهادری در زمستان ۹۳ تور اروپایی کنسرت‌های خود را برگزار کرد که با استقبال خوب ایرانیان ساکن قاره سبز مواجه شد. او در فصل تابستان به آمریکا سفر خواهد کرد و تور کنسرت‌هایش را در آن کشور هم برگزار می‌کند. اولین اجرای این خواننده در ینگه دنیا روز عید فطر است. او به همراه گروهش حدود سه ماه در آن کشور اقامت خواهد داشت و مهرماه به ایران برمی گردد. «علی منصوری» (کیبورد)، «علیرضا می‌رآقا» (ترومپت و پرکاشن)، «آرش سعیدی» (گیتار بیس)، «محمد موجرلو» (گیتار و بک وکال)، «آلن بارسخیان» (گیتار الکتریک) و «استیو آوانسیان» (درامز) اعضای گروه «بنیامین موزیک» هستند که در این برنامه‌ها روی صحنه حضور خواهند داشت.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 12:43

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 14:02

ازطرف همه طرفداری های محمد علیزاده دعا میکنیم همیشه زندگیت رو به صعود باشه ایشالا همیشه موفق باشی بنیامین جون،
و اللخصوص تولد بارانا جون ما هم مباااااااااارک باشه ایشالا 120 ساله بشه

چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 17:58

امیدوارم با چند تنظیم کننده همکاری کنه از جمله کوشان حداد پیام شمس علیرضا افکاری
و در ترانه روزبه بمانی مریم اسدی و مریم حیدرزاده در کناره فرید احمدی عزیز
و حتی همکاری بابک رادمنش هم می تونه جذاب باشه

چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 18:14

این آلبوم خیلی حرف ها برای گفتن داره و قراره بنیامینه واقعی رو با اون خلاقیت هاش بعد از چند سال دوباره نشون بده و اثبات کنه
موفق باااشی بنیامین عزیز

چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 21:59

به شدت منتظر آلبوم 94 هستم و ترانه های استاد فرید احمدی

پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 12:29

امیدوارم آلبوم خوبی باشه...بی صبرانه منتظرم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور کنسرت‌های «بنیامین بهادری» در ایران و آمریکا برگزار خواهد شد | موسیقی ما