برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»؛
آلبوم جدید گروه پالت «شهر من بخند» نام گرفت
موسیقی ما – گروه «پالت» پس از انتشار نخستین آلبومش «آقای بنفش»، دومین آلبوم رسمی خود را به نام «شهر من بخند» اواسط اردیبهشت امسال روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.

به گزارش «موسیقی ما»، امید نعمتی خواننده این گروه در این باره به «موسیقی ما» گفت: ‌ «آلبوم جدید تقریبا آماده انتشار است و با توجه به اینکه ما اعضای گروه دغدغه‌های مشترکی درباره تهران داشتیم، نام «شهر من بخند» را برای آلبوم دوم انتخاب کردیم.»

نعمتی در ادامه افزود: «همه ما عادت داریم به سفر و خوردن غذاهای محلی هر شهر. یا مثلا خود من در هر شهری بیشترین چیزی که به عنوان آثار باستانی برایم اهمیت دارد، بازار آن شهر است. بخاطر همین دغدغه‌ها بود که با اعضای گروه تصمیم گرفتیم که این نام را برای آلبوم دوم انتخاب کنیم. آلبومی که شاکله آن تهران گردی ست و خواستیم از این طریق یک جورهایی به علائقمان ادای احترام کنیم.»

آلبوم جدید گروه پالت مراحل مسترینگ نهایی‌اش را در یکی از بهترین استودیوهای جهان به نام «ابی رود» گذرانده تا در بهترین حالت ممکن در اختیار دوستداران موسیقی قرار بیگرد.

«آقای بنفش» اولین آلبوم پالت شامل ۱۱ قطعه بود و ازسوی نشر ماهریز در تاریخ ۱۱ اسفند ۹۱ منتشر شد. این گروه پیش از آلبومشان نیز در نمایش «روایت‌های ناتمام یک فصل معلق» هومن سیدی هر شب قطعهٔ «نرو بمان» را اجرا کردند.

پالت یکی از محبوب‌ترین گروه‌هایی‌ست که در ایران مشغول فعالیت است و با ارائه تجربه‌های جدید روی موسیقی پاپ توانسته طرفداران خاص خودش را جذب کند و پس از آن مشغول کنسرت در ایران و تورهایی در اروپا و امریکا شدند.

کنسرت‌هایی که معمولا جزو پر استقبال‌ترین اجراهای زنده درایران بوده و در کمترین زمان ممکن همه بلیت‌های این برنامه‌ها به فروش رفته است.

دومین آلبوم گروه با اشعار کاوه صالحی و امید نعمتی ساخته شده است.

درکنار اعضای گروه نیز، نوازندگانی چون سردار سرمست (آکاردئون)، ابراهیم علوی (عود) و بهنام ابوالقاسم (پیانو) حضور دارند. امید نعمتی، روزبه اسفندارمز، داریوش آذر، مهیار طهماسبی، کاوه صالحی و... مهم‌ترین اعضای گروه پالت را تشکیل می‌دهند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 17:23

دیدگاه‌ها

جمعه 28 فروردین 1394 - 13:01

بی صبرانه منتظریم

شنبه 29 فروردین 1394 - 12:16
Danial roghanian

بله ما هم منتظریم

2.176.189.52
جمعه 28 فروردین 1394 - 19:14

پالت بهترینه...

شنبه 29 فروردین 1394 - 13:09

بی رود یا ابی رود ؟ استادیو رو میگم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم جدید گروه پالت «شهر من بخند» نام گرفت | موسیقی ما