برنامه یاد بعضی نفرات
 
تمامی عواید حاصل از این کنسرت به بیماران دیستروفی اختصاص می‌یابد
«مهدی مدرس» با «مسیر رویایی» در تهران روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - «مهدی مدرس» برای اولین بار در سال 94 روی صحنه خواهد رفت. او روز هجدهم اردیبهشت ماه به میزبانی سالن «ایوان شمس»، کنسرت خیریه ای را به نفع بیماران دیستروفی برگزار می کند. این اولین کنسرت مدرس با قطعات آلبوم «مسیر رویایی» در پایتخت به شمار می رود. او در پاییز 93 آلبوم جدیدش را به عنوان دومین اثر رسمی خود روانه بازار کرد و در ادامه کنسرت هایی را در شهرستانهای مختلف روی صحنه برد. علاقه مندان برای تهیه بلیت برنامه فوق می توانند به سامانه اینترنتی فروش بلیت مراجعه نمایند.

«افشین مقدم»، مدیر برنامه های مهدی مدرس، درباره کنسرت پیش رو به سایت «موسیقی ما» گفت:«تمامی عواید حاصل از فروش بلیت های این کنسرت به بیماران دیستروفی تعلق می گیرد. برای اولین بار قطعات آلبوم مسیر رویایی را در تهران اجرا خواهیم کرد و بخش دیگری از کنداکتور هم به آثار خاطره انگیز مهدی مدرس اختصاص دارد. قصد داشتیم این کنسرت را در یکی از سالن های بزرگ تهران روی صحنه ببریم ولی متاسفانه به دلیل اجراهای متعددی که در ماه اردیبهشت برگزار می شود موفق به این امر نشدیم. اما قطعا پس از ماه مبارک رمضان کنسرت بزرگی خواهیم داشت که جزئیات آن از طریق سایت «موسیقی ما» اعلام می شود.»

از سوی دیگر مهدی مدرس در آستانه این کنسرت یک موزیک ویدئو هم را هم منتشر کرد. او قطعه «شک» از آلبوم مسیر رویایی را با کارگردانی و تدوین «علی حمصیان» به تصویر کشیده و این سومین ویدئوی مجاز مدرس پس از «احساس» و «رویایی» به حساب می آید. اثری که «میلاد تهرانی» ترانه آن را سروده و «آرتا میربستانی» هم وظیفه آهنگسازی و تنظیم را بر عهده داشته است. میکس و مسترینگ این قطعه هم توسط «رضا پوررضوی» انجام شده بود.

در ادامه می توانید نسخه اصلی موزیک ویدئو «شک» با صدای «مهدی مدرس» را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 - 17:11

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مهدی مدرس» با «مسیر رویایی» در تهران روی صحنه می‌رود | موسیقی ما