برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای کنسرت 15 و 16 اردیبهشت؛
همه بلیت های کنسرت «پالت» ظرف دو ساعت فروش رفت
موسیقی ما – تمام بلیت های کنسرت گروه «پالت» برای کنسرت 15 و 16 اردیبهشت در کمتر از دو ساعت به فروش رسید.

به گزارش «موسیقی ما»، گروه پالت در تاریخ 15 و 16 اردیبهشت ماه در سالن تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و پس از اعلام زمان برگزاری این برنامه، مشتاقان این گروه برای حضور در سالن برگزاری برنامه لحظه شماری می کردند. دراین بین در اخباری که از سوی مسئول خبری این گروه در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود، نام سایت بلیت فروشی این کنسرت اعلام نشده بود و از ظهر دیروز (پنجشنبه) در صفحات رسمی «پالت» در شبکه های اجتماعی اعلام شد که بلیت فروشی این کنسرت در کدام سایت انجام می شود و آغاز بلیت فروشی این برنامه ساعت 19 (پنجشنبه) اعلام شده بود. تمام بلیت های این کنسرت تا پیش از ساعت 21 همان روز به فروش رفت تا این بار «پالت» به رکوردی جدید در فروش بلیت کنسرت هایش دست پیدا کند.

این اولین اجرای این گروه پاپ تلفیقی در تالار وحدت است که قرار است با طراحی صحنه «سیامک احصایی» (کارگردان شناخته شده تئاتر) به شکلی متفاوت اجرا شود. در این اجرا اعضای گروه «پالت» متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویلنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده) به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) در دو بخش به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «آقای بنفش» و «شهر من بخند!» خواهند پرداخت.

احسان رسول‌اُف تهیه‌کننده گروه «پالت» پیش ازاین به «موسیقی ما» گفته بود: «با پایان مراحل ضبط و آماده‌سازی آلبوم «شهر من بخند» در روزهای پایانی سال گذشته، برنامه‌ریزی و پیش‌تولید کنسرت‌ها نیز آغاز شد و اولین سری کنسرت‌ها در نیمه‌ اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت‌ها پس از رونمایی آلبوم در روزهای پایانی اردیبهشت در تهران و شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت».

سایت «تیوال» وظیفه بلیت فروشی این کنسرت را بر عهده داشت و با توجه به استقبال از این برنامه پیش بینی می شود که این کنسرت در فاصله ای کوتاه بار دیگر تمدید شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 11 اردیبهشت 1394 - 14:08

دیدگاه‌ها

شنبه 12 اردیبهشت 1394 - 12:30

سلام..یه خسته نباشی باید به این گروه خوب گفت..کاش خدا به ما پولشو میداد میتونستیم موزیک بزنیم..کاش میتونستیم حداقل تو یه کنسرت شرکت داشتیم..کاشکی..شکر..غمی نیست..
متاسفم واس بعضیا که انقدر بی اهمیت هستند به اینطور گروه ها..که حتی یه کامنتم نزاشتند..افسوس

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همه بلیت های کنسرت «پالت» ظرف دو ساعت فروش رفت | موسیقی ما