برنامه یاد بعضی نفرات
 
توضیحات مدیر برنامه های گروه «دنگ شو» درباره یک سوء‌تفاهم؛
حمید خسروبیگی: تخلف یک فروشگاه ربطی به گروه «دنگ شو» نداشت
موسیقی ما – مدیر برنامه‌های گروه «دنگ شو» از ارسال اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی یک فروشگاه موسیقی برای تبلیغ کنسرت گروه «دنگ شو» که در آن اشتباهاتی رخ داده بود، اظهار بی اطلاعی کرد.

ارسال این اس ام اس تبلیغاتی و حواشی آن به فضای مجازی هم کشیده شد و در شبکه های اجتماعی مختلف بازتاب پیدا کرد تا «موسیقی ما» در جستجوی دلیل این اتفاق سراغ مدیر برنامه های گروه «دنگ شو» برود.

به گزارش «موسیقی ما»، حمید خسرو بیگی درباره محتوای این اس ام اس‌ها و اینکه در آن ذکر شده بود «کنسرت دنگ شو با حضور «علی زند وکیلی» برگزار خواهد شد»، اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: «متاسفانه این اشتباه از سوی آن فروشگاه فروش بلیت رخ داد و البته یک ساعت بعد اس ام اس دیگری با محتوایی جدید که اشتباه قبلی را تصحیح کرده بود، بار دیگر ارسال شد تا سوء‌تفاهم‌ها برطرف شود.پس از پیگیری این موضوع از مسئولین آن فروشگاه متوجه اشتباه ناخواسته آنها شدیم و همین باعث شد با ارسال اس ام اس تصحیح، سوء تفاهم را برطرف کنیم. ما هم در سایت ها و خبرگزاری ها اطلاع رسانی درست را مجددا انجام دادیم تا هیچ مشکل خاص دیگری در میان نباشد.»

این در حالی بود که در متن تبلیغات اس ام اس ای آن فروشگاه بلیت فروشی عنوان شده بود که زندوکیلی در تاریه 20 و 21 اردیبهشت در سالن تالار وحدت به همراه «دنگ شو» به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

ارسال این اس ام اس با واکنش «محمود شبیری» (مدیر برنامه‌های علی زندوکیلی) رو به رو شد و او در گفتگو با «موسیقی ما» توضیح داد که کنسرت «علی زندوکیلی» در تاریخ 25 اردیبهشت در دو سانس در برج میلاد برگزار می‌شود واین خواننده در هیچ اجرای مشترک دیگری حاضر نخواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 11 اردیبهشت 1394 - 00:37

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید خسروبیگی: تخلف یک فروشگاه ربطی به گروه «دنگ شو» نداشت | موسیقی ما